Poďme sa hrať s bloggerom/05 (...vycentrovanie blogu+nastavenie citácií+úprava článku...)

Opäť vás vítam pri novom článku z rady Poďme sa hrať s bloggerom. V minulej "časti" sme sa oboznámili so stránkami, z ktorých môžete bez starostí a úplne zadarmo sťahovať obrázky i fotografie. Pozreli sme sa na tvorenie hlavičky stránky a ako si upraviť pozadie blogu. A nakoniec sme zašli za už hotovými šablónami pre blogger. Nuž, a dnes nás čaká centrovanie blogu, úprava článku a pár vychytávok...
Všetky úpravy prebiehajú v rozšírených nastaveniach (MotívRozšírenéPridať CSS).
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Pred úpravou...
Vycentrovanie pravého bočného panelu
.column-right-inner {text-align: center; }
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Vycentrovanie hlavičky dátumu
h2.date-header {text-align: center;}
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Vycentrovanie názvu príspevku
h3.post-title {text-align: center;}
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Vycentrovanie názvu Komentáre
.comments h4 {text-align: center;}
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Vycentrovanie kariet
#PageList1 ul {text-align: center;}
#PageList1 ul li {float: none; display: inline;}
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Vycentrovanie celého stredného stĺpca (päta+názov príspevku)
.column-center-inner {text-align: center;}
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
...po úprave.
 Všetky kódy použité v príkladoch vyššie si môžete skopírovať TU.
Citácie sú úžasná vec, ktorá krásne dotvára vzhľad článku. Avšak, pokiaľ si ich nenastavíte, tak je to s nimi bieda, ale tento problém hravo vyriešia CSS kódy.
Našla som skvelú stránku, kde je až 20 prekrásnych druhov citácií, ktoré si môžete upraviť podľa seba a nájdete ju konkrétne TU. A teraz sa na to pozrieme bližšie 😉.
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Ak chcete, aby ste v príspevku mali citácie, musíte označiť text a potom kliknúť na úvodzovky v hornej lište a máte hotovo 😊.
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
A teraz vám ukážem, ako si môžete väčšinu citácií upraviť podľa seba. Postačí vedieť základy. Tak teda, poďme na to...
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Skopírujte si zo stránky, ktorú som vám spomínala vyššie, CSS kód, ktorý patrí k vami vybranému citovaniu a vložte v nastaveniach do CSS (MotívRozšírenéPridať CSS). Ja som si zvolila tento:

blockquote {
border-top: 1px solid #ccc;
border-bottom: 1px solid #ccc;
color: #a5a4a4;
font-style: italic;
margin: 30px;
padding: 30px;
text-align: center; 

}

⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Pozrime sa na to bližšie:
border-top: 1px solid #ccc;
border-top: ⇉ tento riadok kódu sa týka vrchného orámovania,
1px ⇉ jeho hrúbky,
solid ⇉ definície orámovania (keď máte definíciu solid, ohraničenie je "pevné". Ak by ste si zvolili dashed, čiara bude prerušovaná a ak dotted, tak bodkovaná.)
#ccc;⇉ a jeho farby.

...ak ponecháte solid, čiara bude bez prerušenia...
border-top: 2px solid #ccc;
...ak zmeníte na dashed, čiara bude prerušovaná...
border-top: 2px dashed #ccc;
 ...ak použijete dotted, čiara bude bodkovaná...
border-top: 2px dotted #ccc;
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
color: #a5a4a4;
Farby si môžete pokojne zvoliť aj v bloggeri v jeho lištách pre nastavenia. Postačí len skopírovať kód farby. Nesmie však chýbať aj so znakom mriežky ⇉ #
Ak by ste náhodou mali v kóde citácie, ktorú ste si vybrali, aj farbu pozadia a chceli by ste ho priesvitné, tak zvoľte za pojem background slovo transparent ( ⇉ background: transparent;).

⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
margin: 30px;
Ďalej by vás mal zaujímať pojem margin, ktorý určuje vzdialenosť priestoru okolo daného prvku, resp. zjednodušene veľkosť bielej plochy okolo našej citácie (napr.: margin: 80px;)...
padding: 30px;
...padding naopak určuje vzdialenosť prvkov vo vnútri jeho obsahu (napr.: padding: 80px;)...
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
A takto som si pôvodný kód zmenila:

blockquote {
border-top: 2px solid #c27ba0;  (zväčšila som hrúbku okraja a zmenila jeho farbu)
border-bottom: 2px solid #c27ba0; ⇉ (to isté som  spravila aj pri dolnom orámovaní)
color: #3d85c6; ⇉ (zmena farby textu na modrú)
font-style: italic; ⇉ (ponechala som pôvodné nastavenie; vlastnosť písma textu)
margin: 30px; ⇉ (ponechala som pôvodné nastavenie)
padding: 30px;  (ponechala som pôvodné nastavenie)
text-align: center;  (ponechala som pôvodné nastavenie; orientácia textu na stred)

}

Výsledok
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Ďalej by som vám ukázala, ako si môžete zmeniť obrázok v citácií, ak ho ponúka. Preto som si ako príklad vybrala tento kód:

blockquote {
background:
url(https://3.bp.blogspot.com/-6Cz5ZZSF770/V1FF0SioZ6I/AAAAAAAAAeU/-rv7t7Q_H7Q0SWb_wgi9n0vxbkOuM1M4wCLcB/s320/bg-quote3a.png) top center no-repeat,
url(https://3.bp.blogspot.com/-R47112ZnBE4/V1FF0ePq0EI/AAAAAAAAAeY/kazHLrP27ekR_ly_enF0nCVEOiq5DaDvgCLcB/s320/bg-quote3b.png) bottom center no-repeat;
color: #a5a4a4;
font-style: italic;
margin: 30px;
padding: 30px;
text-align: center;
}

To, čo práve budeme meniť je url adresa, ktorú som vám zvýraznila (sú dve, kvôli dvom obrázkom, hore i dole).
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Postup
Skopírovala som si danú adresu a dala ju načítať do nového okna. Následne som si obrázok uložila.
Zistila som si jeho veľkosť, aby som vedela, v akých rozmedziach sa môžem pohybovať (vlastnosti obrázku).
Potom som si vytvorila nový obrázok vo veľkosti 290x20 pixelov (o trošku väčší ako pôvodný) s transparentným pozadím. Načítala ho do nového príspevku a klikla na voľbu HTML.
V nej sa mi zobrazil HTML kód a zároveň i adresa obrázka, ktorú som si skopírovala (ako môžete vidieť aj na obrázku).
Nahradila som pôvodnú adresu novou a mám citáciu podľa vlastného gusta 😁.
Ako môžete vidieť vo výsledku, zmenila som aj farbu písma...
Na koniec tohto článku mám pre vás ešte pár malinkých rád a kódikov, ktoré by vám mohli pomôcť 😊.
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
CSS kód pre odstránenie rámika okolo fotografií si môžete skopírovať TU.
...pred vložením kódu...
...po vložení kódu...
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Riadkovanie textu
Toto je len taká maličkosť, ale môže sa vám zísť 😉. Ak sa vám zdá váš text príliš nahusto, tak vám pomôže jednoduchý CSS kód, v ktorom si riadkovanie môžete nastaviť podľa seba:

.post-body {
line-height: 1.7em; ⇉ (tu si môžete zadať vašu požadovanú veľkosť)
}

A kódik si môžete skopírovať TU.
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
...pred vložením CSS kódu...
...po vložení CSS kódu...
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Raz som v jednom článku čítala, už si naozaj nepamätám kde, že ak spravíte vo svojom texte odseky, tak sa zdá omnoho prehľadnejší, a tak povediac i kratší (jeho dĺžka už tak veľmi neodrádza 😅). A musím povedať, že to bola rada nad zlato. 
Ako aj v ukážke môžete vidieť, text na husto bez odsekov odrádza i mňa a to som ho sama písala, no postačili odseky a zrazu, akoby mohol i on lepšie dýchať 😉. A ak máte aj vy ten problém, že sa v písaní neviete zastaviť, tak odseky vaši čitatelia určite ocenia (a aj vy samy) 😊.
...text bez odsekov...
...ten istý text s odsekmi...
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
Obrázky bez možnosti kliknutia
Postup
Keď si pridávate obrázok, všimnite si, že sa zakaždým zvýrazní aj voľba Odkazu...
...a práve kvôli tomuto odkazu sa vám ikonky zobrazujú v samostatnom okne.
Preto ho je potrebné, povedzme, vypnúť a to tým spôsobom, že kliknete na obrázok a potom na voľbu odkazu a problém je vyriešený 😊.
Avšak, malá rada na záver
Ak je váš obrázok/ikonka veľkých rozmerov a zvolíte si veľkosť obrázka v článku napríklad stredný, či malý, tak váš obrázok bude pôsobiť rozmazane. Preto je najlepšie tvoriť si tieto obrázky v takej veľkosti, aby ste ich mohli publikovať s tým, že zaškrtnete možnosť pôvodnej veľkosti. 
Dosiahnete to tak, že budete skúšať možné veľkosti a jedna vám isto sadne. Napríklad ja používam na "ikonky" v recenzií veľkosť 354x164 pixelov. Niekomu sa však môže zdať tento obrázok veľký, ale mne vyhovuje, preto je naozaj len a len na vás, ako si s tým poradíte. No buďte si istý, že aj keď váš obrázok pri tvorení pôsobí malinký, v skutočnosti bloggeru len vyhovuje 😉.
⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕⁕
To je na dnes odo mňa všetko 😊. Dúfam, že som vám ako tak pomohla. Nabudúce sa zameriame na related posts, teda odporúčané články, ktoré sa zobrazujú na konci článkov.
Mám pre vás dva jednoduché postupy a sú naozaj ľahké, aj keď si jeden z nich vyžaduje zásah do HTML kódov, ale bez obáv, zvládnete to na prvý šup! 😃 Tak teda, vidíme sa čoskoro, majte sa zatiaľ krásne 😘 a ak by ste mali s niečím problém alebo ste z môjho výkladu voľačo zle pochopili (čomu by som sa teda nečudovala 😅), tak mi pokojne napíšte. Ak budem môcť a vedieť, tak bez zaváhania pomôžem 😉...

13 komentárov:

  1. Jeeej ♥ Mony, to je úžasný článok. Dlho som si lámala hlavu nad tým, ako by som názov príspevku či kariet zarovnala na stred, pretože mi to tak prišlo krajšie. A konečne tu mám nejakú záchranu. :D Tak veeľmi ďakujem. Inak, napísala si to úplne zrozumiteľne, tak neviem, čomu by som nemala rozumieť. :D Na záver chcem povedať, že som rada, že vydávaš takúto formu článkov. Určite v tom pokračuj. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Hanka♥♥♥ Som neskutočne rada, že som ti svojou maličkosťou pomohla a určite v tom budem pokračovať! :D Mám pre vás toho ešte veľa s čím sa musím podeliť ^.^
      Ďakujem za komentár a prajem ti krásny deň ;))

      Odstrániť
  2. Fuuu, tak to si mi dala. Už dlhšie rozmýšľam nad tým, ako si upraviť formu citácií do takej krajšej podoby, ako máš ty, či iné blogerky, keďže si si určite všimla, že som milovníkom citácii, výrokov, úryvkov z kníh, texty piesní či hlášiek z filmov, ktoré by určite vynikli lepšie v takejto forme.
    Ja, ako technický antitalent musím smutne priznať, že nerozumiem ani slovu, a asi budem s pokorou poprosiť svojho chlapa, aby mi pomohol. Ja sa za to hanbím, ale niekedy mám pocit, že som z iného sveta a do tohto moderného sa akosi už vôbec nehodím. Ale ja sa na tie tvoje články o bloggeri budem vracať neustále, kým to môj mozoček nepochopí.
    Kým som vycentrovala nadpis a zmenila mu písmo a farbu, hrala som sa s tým týždeň. Momentálne chcem zmeniť záložky a už som zabudla, ako som to pred rokom robila, ale ja na to opäť prídem, keď budem mať viac času a prístup k lepšiemu internetu a svojmu počítaču.
    Určite sa teším na ďalšie články a možno si blog konečne upravím do podoby, keď s ním budem spokojná aspoň na 90 %.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ali, pokojne mi napíš na e-mail, rada pomôžem, poradím, môžeme dolaďovať spolu :D Ja sa s tým rada hrám a ak by bol akýkoľvek problém, tak naozaj, smelo mi napíš ;)
      Inak, musím sa priznať, že ja som o citáciách a ich úpravách netušila vyše dvoch rokov :D Fakt som nevedela, na čo tie úvodzovky v lište sú :D Takže len pár mesiacov dozadu som narazila na článok, ktorý mi všetko objasnil a bola som nadšená z toho, že si citácie tak ľahko, len pomocou CSS kódu, môžem pridať i ja ;) Ono je ešte čo to sa učiť :D
      Maj sa krásne a veľmi pekne ďakujem za komentár♥♥♥

      Odstrániť
  3. To jsou všechno zajímavé rady a tipy a já dost možná některé vyzkouším, až se příště budu šťourat v nastavení a vzhledu blogu. Teď si chci ještě nějaký ten pátek udržet současný vzhled, když už ho mám tak dlouho. :D

    Měj se! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada, že článok, rady i tipy zaujali :D Jój, hádam sa ja v bloggeri nebudem vŕtať dlho, lebo sa poznám, že zas budem rozmýšľať nad novým vzhľadom, ale s týmto som zatiaľ maximálne spokojná ^.^
      Aj ty sa maj krásne♥♥♥

      Odstrániť
  4. Tvoj výklad je bez jedinej chybičky, niet čomu neporozumieť!♥ Človek si myslí, že si nám poukazovala už viac než dosť a ty prídeš s týmto. V živote by som si nebola myslela, že vycentrovanie blogu môže tak výrazne napomôcť jeho konečnému vzhľadu! Normálne som ostala v údive. Och.♥ Nuž a citácie? Tak o tých viem svoje. Tie čo mám na blogu by nikdy nevyzerali tak krásne bez tvojej pomoci. Verím však, že pri najbližšej zmene vzhľadu už budem vďaka Tvojmu návodu schopná vypracovať niečo aspoň na zhruba polovične tak dobrej úrovni ako je tá Tvoja a že sa to bude dať použiť.:D A že ťa tým odbremením od môjho neustáleho sa vypytovania. Pretože pravdupovediac, to ohraničenie či už v podobe čiar alebo obrázkov vyzerá veľmi pekne. Aaach Monyy, ty ma týmito článkami priam ženieš k novým zmenám. Lenže mne by to trvalo mesiac a ten momentálne nemám.:D Každopádne, ďakujem za toľkú motiváciu, inšpiráciu, rady a tipy nad zlato!♥ Úžasná rubrika, ozaj nemá chyby a už teraz sa neviem dočkať ďalšieho článku.♥:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Veronika♥^.^♥
      Že? Aj ja som sa na to dívala a páni, vycentrovanie robí divy :D
      Ale prosím ťa, teraz aspoň vieš, že je to ľahké a s tými citáciami som takmer nič nemusela robiť :) Zvládne to každý, len sa s tým trošku pohrať a máme hotovo! :D
      A naozaj som rada skúšala vymyslieť pre teba vzhľad a vôbec ma to nezaťažovala, skutočne ma to baví ^_^ Takže sa nad tým ani nemusíš pozastavovať a pokojne mi hockedy napíš, ak by si s niečím potrebovala poradiť ;) Ak budem môcť a vedieť, tak určite pomôžem...
      Júj, a ja ďakujem za taký krásny a povzbudivý komentár, ktorý ma nakopol v tejto "rubrike" pokračovať :D Ďalší diel už chystám, no otázkou je, kedy ho i dochystám :D Ale bude, na 100%!
      Maj sa krásne a veľká vďaka za všetko :*

      Odstrániť
  5. Ejha, to vyzerá o dosť zložitejšie ako na blog.cz. :D Nikdy by mi nenapadlo, že až toľko práce sa za vzhľadom blogu skrýva (a to som sa zvykla sťažovať, ako ma vie blog.cz potrápiť... teraz sa za seba trochu hanbím, keďže v porovnaní s týmto boli tie moje kúsky nič :D). V každom prípade, páčia sa mi tieto články, je to naozaj skvelá pomôcka pre začínajúcich blogerov, vďaka ktorej človek určite ušetrí kopu času. Palec hore. :)
    A keď už sme pri tom vzhľade, nejde mi nepochváliť ten tvoj, vybrala si naozaj krásne farby a motívy, je to ako také pohladenie pre oči, ale to ostatne ako vždy. :) ♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S blog.cz nemám žiadne skúsenosti, no blogger už poznám teda dobre a aj keď sa na prvý pohľad možno zdá, že je to zložitejšie, tak v skutočnosti je to naozaj iba o hre a fantázií :) Som naozaj rada, že tieto články zaujali aj teba a nesmierne vďaka za pochvalu♥♥♥ Véééľmi si to vážim :* a prajem ti nádherný deň Lulu♥^_^♥

      Odstrániť
  6. Bohužel mi na fanfiction blogu vycentrování karet nefunguje :/ nevíš proč? Přepsala jsem to přesně, jak to máš. A bohužel jsem hloupá a nezkopírovala jsem si kód, co jsem tam měla předtím, takže to mám teď rozbitý :D
    Jinak skvělý článek, jako vždy. Co dodat :)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak už jsem si to opravila :D Jen ještě jedna technická. U té citace se mi udělaly ty čáry kolem, ale zůstala mi tam a černá z boku, kterou tam dělá blogger. Jak ji dám pryč? A proč mi to neovlivnilo ten text? :/ (V mém aktuálním článku)

      Odstrániť
    2. Nuž, takto si to veľmi neviem predstaviť, o čo vlastne ide, keď to nevidím :/ Neviem, aký si zvolila kód citácií. Možno máš taký, v ktorom sú až tri druhy farieb, teda čiar, či pozadia a musíš ich prepísať na transparent alebo máš blogger šablónu, kde už sú prednastavené citácie a tie dáš preč tak, že sa pohráš s HTML kódmi...naozaj neviem, najlepšie by bolo, keby si mi poslala obrázok tohto problému na mail, čo mám uvedený na stránke, a určite by sme to nejako poriešili :) Takže pokojne napíš, ak budem môcť, tak určite poradím ;)
      A ďakujem, maj sa krásne♥

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »