1. novembra 2017

Súťaž/11 (...Halloweenský knižný hop...EDIT - vyhodnotenie)

Organizuje: Vendea

Ani tento rok, v poradí už tretí, som nemohla vynechať účasť v Halloweenskom knižnom hope, pretože spraviť niekomu radosť si nemôžem predsa nechať ujsť. A ako každý rok, tak aj tento je súťaž otvorené pre slovenských, ale i českých čitateľov. Poďme sa teda pozrieť, čo som si pre vás prichystala...
─────────────────────────────────────────────────────
Čo môžeš vyhrať?

Knižný titul Nájdem ťa v čase od slovenskej autorky Michaely Elli Hajdukovej + Štítky do knihy (tie sa vždy zídu) + Rozkošné pero + Horúcu čokoládu a čaj na zahriate v týchto nehostinných dňoch 😁
─────────────────────────────────────────────────────
Čo musíš pre výhru spraviť?

Na blogu sú ukryté kľúčové písmenká, ktoré vám prezradia meno postavy z jednej z Gaimanových kníh (takže kto má tvorbu tohto autora rád, príde na to veľmi rýchlo).
Nájdete ich na začiatku, v strede alebo na konci článku, v ktorom sa schovávajú. Objavíte ich tak, že vylúštite nápovedy zložené z troch slov, ktoré charakterizujú daný článok, v ktorom sú, ako som spomínala, ukryté písmená k odpovedi.  
Ak sledujete môj blog už dlhšie, myslím, že nebudete mať veľký problém písmenká nájsť, ak však nie, tak vám isto archív blogu (v päte blogu) a vyhľadávač (bočný panel), radi pomôžu.
Správnu odpoveď mi potom napíšte do súťažného formulára.
Pozor, nápovedy vám síce prezradia, kde hľadať, no písmená sú porozhadzované, nenadväzujú na sebe v poradí v akom ich nájdete, takže ich budete musieť ešte "pozliepať", aby vám dali zmysel. 

─────────────────────────────────────────────────────
Nápoveda pre prvé slovo (pre SR)
↓↓↓↓↓↓↓↓
1. písmenko

dekadentný Rím, otrokyňa, Boh 

2. písmenko

mačka, potulky, zima 

3. písmenko

príšera, anime, lenivosť 

4. písmenko

vintage, líšky, papier 

5. písmenko

rozhovor, detstvo, spisovateľka 

6. písmenko

centrovanie, hra, blog


─────────────────────────────────────────────────────
Nápoveda pre prvé slovo (pre ČR)
↓↓↓↓↓↓↓↓
1. písmenko

séria, triler, Aljaška

2. písmenko

mechanička, princ, Popoluška

3. písmenko

čarodejník, priatelia, papier

4. písmenko

hra, úvod, blog

5. písmenko

zima, rozprávka, pes

─────────────────────────────────────────────────────
Nápoveda pre druhé slovo
↓↓↓↓↓↓↓↓
1. písmenko

10 000, pieseň, nádej

2. písmenko

návšteva, sedem, B+L+K

3. písmenko

látka, portugalčina, kniha

4. písmenko

jar, príroda, fotografie

5. písmenko

princezná, baník, Gwyntystorm

─────────────────────────────────────────────────────
Pravidlá súťaže

1. Súťaž trvá od 31.10.2017 do 11.11.2017 (keďže meškám, tak bude trvať odo dnes do 12.11.2017).
2. Zúčastniť sa môžu všetci so slovenskou aj českou doručovacou adresou.
3. Do súťaže sa zapojíte vypísaním súťažného formuláru, ktorý nájdete nižšie.
4. Sledovanie blogu nie je povinné, ale ak by sa vám u mňa páčilo, či už tu, na FB, či Instagrame, tak odber ma isto poteší (no bodaj by nie!). Preto vám už vopred ďakujem za vašu priazeň♥.
5. Meno víťaza sa dozvieme 13.11.2017.

─────────────────────────────────────────────────────

Držím vám palce v súťaži a prajem krásny zvyšok dňa. Majte sa krásne!

SÚŤAŽNÝ FORMULÁR

EDIT/14.11.2017
Súťaž ukončená. Knižná postava, ktorá sa ukrývala na blogu bola Prelud Owens alebo pre českých čitateľov známa ako Nikdo Owens.
Som veľmi rada, že sa vám táto forma súťaže páčila, takže možno nabudúce vás bude čakať niečo podobné...uvidíme 😄.
Ďakujem všetkým zúčastneným a víťazom tohtoročného hopu sa stáva Ana. Gratulujem! A vy ostatní nezúfajte, mám v pláne ešte mnoho súťaží 😊...možno sa pani Šťastena usmeje práve na teba. Majte sa krásne...


...a nezabudnite navštíviť aj ostatných... 

6 komentárov:

  1. šmankote, jde vážně o jednu postavu? :D gaimanovky miluju, ale druhý jméno mi nekoresponduje s ničím z prvního :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Monika :) Joj, to ma nenapadlo, že vy máte v čestine určite iný preklad tohto mena...ajáj, moja vina, strašne ma to mrzí :/ Hneď to napravím...chvíľka strpenia, idem na to :D

      Odstrániť
    2. Už som to vyriešila a veľmi sa ospravedlňujem...strašne ma to mrzí, no na toto som vôbec nepomyslela, to tá moja hlava deravá -_- :D

      Odstrániť
    3. super:) pak na to mrknu :D

      Odstrániť
  2. Výborná súťaž. Namakala som sa, a ani si nie som istá, či som to urobila a našla meno na google správne. Našla som totiž milión mien, ale s týmto sa mi nakoniec podarilo iba ... vlastne ani neviem kde. Každopádne príjemne strávený čas...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujém♥...aj za tvoju účasť ^.^ A neboj, našla si správne :D Maj sa krásne...

      Odstrániť