8. októbra 2017

Mesiac za nami/32 (...zázraky sa dejú + vyhodnotenie súťaže + prosba o pomoc...)

Neverím vlastným očiam! Naozaj som dodržala termín uverejnenia tohto článku? Vážení, tomu sa hovorí zázrak 😄. A tie sa diali aj v septembri...
Tak, ako neverím tomu, že som dnes uverejnila už týždeň vopred ohlasovaný článok, tak moja myseľ ešte stále ťažko chápe, že sa mi podarilo vyhrať až v dvoch súťažiach. A medzi rečou, dokonca sa mi naskytla aj možnosť práce (konečne, už mi doma preskakovalo! 😅), takže do tretice ďalší zázrak...och, počkať, ešte mám v rukáve jeden 😱. Konečne, po piatich mesiacoch, sa ozvalo vydavateľstvo i527.net! (už som sa bála, že ma nechcú...) Tento týždeň mi od nich prišiel dlho očakávaný recenzný výtlačok na rovnako dlho očakávané pokračovanie skvelej série, ale o tom až v súhrne za október.

Poďme sa však bližšie pozrieť na výhry, ktoré som spomínala. Naskytla sa mi možnosť zúčastniť  sa súťaže o knižnú novinku úžasného vydavateľstva Fortuna Libri s názvom Hodiny strachu a ani sekundu som neváhala a už písala súťažný komentár. Viete, toto vydavateľstvo zbožňujem a patrí medzi moje obľúbené. Ich knihy mi zakaždým skvelo sadnú a na mojej poličke majú aj pekné zastúpenie (och, a podľa mňa majú jedny z najkrajších obálok!). Nuž, a preto som výskala od šťastia, keď som zistila, že som vyhrala! Ja! Tá ktorá vo FB súťažiach takmer nikdy nemá šťastie. Tak teda, asi sa karta obrátila, lebo o týždeň na to som opäť vystrašila svojím prehnaným prejavom šťastia mojich najbližších, pretože som vyhrala. Opäť! V ďalšej FB súťaží!😱 O knižnú novinku slovenskej autorky Simony Kutišovej, Šepot dúhy. Ani si neviete predstaviť moju radosť zmiešanú so šokom 😁. A tak sa teda ku mne vďaka pani Šťastene, ktorá sa zľutovala nad depresívne naladením človekom (v tom ma isto pochopíte, september priniesol viac sychravosti ako teplých lúčov babieho leta), ktorý mal vďaka týmto dvom výhram o náladičku postarané... Preto ešte raz veľká preveľká vďaka...a to nie len pani Štastene.
...Šepot dúhy aj s venovaním od autorky 😊...
Okrem tejto radosti mi veľkú radosť spravili aj Lenka a Andy, no o tom vám rozpoviem až v špeciály Piesne radosti, ktorý by som chcela uverejniť až koncom decembra a podeliť sa s vami o radosti, ktoré mi tento rok priniesol/prinesie❤.

Nuž, a pozastavíme sa aj pri zázraku, ktorý dostal aj pomenovanie - nová práca. Takže aj preto som na blogu a celkovo dosť neaktívna, avšak dúfam, že sa k vám opäť vrátim...blogovanie sa stalo už skrátka mojou súčasťou a vy by ste mi neskutočne chýbali (už teraz mi chýbate!). Veď čo by som si bez vás počala?

Neviem, či má význam spomínať aktivitu blogu za mesiac september, keďže je takmer nulová a až na jeden uverejnení článok, konkrétne Čarujeme bez prútika, sa toho veľa nestalo. A toľko plánov som mala....
Za mesiac september bola stránka zobrazená prekvapivo 1 195-krát aj navzdory tomu, že sa na blogu objavil len jeden článok. Ukázala som vám v ňom jednoduchý obal na knihu a k tomu ste si o oňho mohli aj zasúťažiť. 
Čo sa počtu čitateľov týka, tak aj na blogu, aj na FB, vzrástol počet o jedného člena. Takže k dnešnému dňu má Pieseň fantázie 106 čitateľov a na FB 86. Z celého srdiečka ďakujem❤ za Vašu podporu, komentáriky a že ste sa rozhodli v tomto mori knižných blogerov sledovať aj jednoduchý blog ešte jednoduchejšieho dievčaťa s prezývkou Mony. Veľké ďakujem a posielam objatia 😍...
Ajáj, radšej by som sa k tomuto odseku nemala ani vyjadrovať 😐, ale keď som ho už zaradila do týchto článkov, tak teda, budiš, risknem to (aj navzdory tomu, že to, čo napíšem, poväčšine nesplním). Nuž, čo nás teda čaká? Ťažko povedať, lebo kvôli robote toho teraz až tak veľa nestíham, ale na 100% bude súťaž. Konkrétne 31.10.2017, čo už asi aj mnohí tušíte, že sa týka Halloweenského knižného hopu, ktorý každý rok usporadúva Vendea. A keďže sa ho od založenia blogu zúčastňujem, tak nesmiem vynechať ani tento rok.

Ďalej by som chcela konečne dokončiť už začaté nové DIY, spraviť fotky, postup, avšak to istý čas potrvá, takže pochybujem, že sa tento mesiac objaví, aj keby som veľmi chcela. Uvidíme, čas ukáže 😉.

Prečítala som dve knihy, V pravej chvíli od Breslinovej a Svedomie temnej časti od Soyke. Obe ma sklamali a sama neviem, či na ne písať recenziu, alebo naopak nie. Ťažko povedať. Snažila som sa čosi skomoliť, ale akosi mi to nešlo...uf, no uvidíme, či sa niečoho dočkáme.
Ako som spomínala minulý týždeň, dnes nás čaká aj vyhodnotenie handmade súťaže. Zapojilo sa päť súťažiacich a každý súťažiaci získal dva hlasy v žrebovaní. Dnes som usporiadala poctivé žrebovanie, ktoré som prenechala mamine a tá vyžrebovala meno....


Veľká gratulácia! Ešte dnes ti napíšem a dohodneme sa na detailoch. A vy ostatní nezúfajte, do konca roka ešte súťaží bude...na to si pokojne stavte 😂.
Na úplný záver sa k vám obraciam s jednou prosbou. Viete, dlho som si nechcela stiahnuť šablónu pre blogger, lebo som sa bála toho, že mi začne blbnúť a podobne. Avšak, do tejto šablóny som sa zaľúbila, preto som to riskla. Avšak, prosím pekne, ako na potvoru sa moje obavy predsa len naplnili a už pár mesiacov badám chyby. Ako prvá prišla s widgetom pre instagram, ale túto vadu som ako tak opravila malým fígľom, avšak bojím sa ďalšieho, závažnejšieho problému. Totižto, keď načítavam svoju stránku, často sa mi stane, že sa mi vrchné karty zdvoja a potom sa mi celá stránka presmeruje na Templateclue, čo je vlastne stránka, na ktorej nájdete pôvodne túto šablónu pre blogger. Preto sa bojím, že ak niekto ku mne zavíta, vôbec mu moju stránku nenačíta a podobne. Ktovie, aké vady sa ešte dostavia. Preto vás prosím, mohli by ste mi prosím napísať, či sa aj vám stalo, keď ste ku mne zavítali, že sa vám moja stránka vôbec nenačítala? Ako sa vám zobrazuje widget pre instagram? Alebo nastal nejaký iný problém s obsahom článkov a podobne? Skrátka, nejaká chyba, ktorú ste spozorovali? Budem vám nesmierne vďačná, ak mi napíšte, aby som vedela, ako ďalej a ak to bude vážne a väčšina z vás sa stretne s týmto problémom, tak budem musieť zvoliť plán B, ktorým je vymyslieť nový vzhľad blogu bez hotovej šablóny. Ako, mne to nevadí, rada sa s tým hrám, len to zaberie čas, avšak, ak táto šablóna blbne, tak si ten čas budem musieť nájsť. Už vopred Vám ďakujem za vašu spätnú odozvu a čas, pri čítaní týchto riadkov. 
Majte sa zatiaľ krásne...😘
...takto sa mi často zobrazí stránka...
...a na túto mi ju zakaždým presmeruje...mám z toho nervy 😒...
Aj vám sa takto zobrazuje instagram? Lebo ak nie, tak tu máme ďalšiu chybu a to som s ním už jednu riešila 😢.

17 komentárov:

  1. Přihlášení bylo v pořádku, nikam mě to nepřesměrovalo. Doufám, že se ty potíže brzy vyřeší. Držím palce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za info♥♥♥ Avšak, problémy stále pretrvávajú, takže nastáva plán B, a to zmena na novú šablónu. Ale nevadí, aspoň som sa po dlhom čase opäť pohrala s bloggerom :D Maj sa krásne ;)

      Odstrániť
  2. Blahoželám k novej práci, snáď si si našla práve takú ktorá ťa napĺňa a robí šťastnou. Dúfam ale, že občas si nájdeš pár chvíľ pre nové články, ja ich jednoducho milujem a dosť by mi chýbali.
    A pri návšteve tvojej stránky bolo vždy všetko v poriadku. Nikdy som nemala problém. Mne blogger lezie na nervy tým, že si svojvoľne hádže odsek do stredu a keď do stredu chcem, tak doprava. O tom že s písmom sa hrá ako sa mu chce ani nehovorím. Takže článok mám napísaný za hodinu, fotky a gipgy vyberám pol hodinu a s bloggerom, riadkovanim, odsekmi sa hrám pol dňa...
    Bleise gratulujem 😁 a som zvedavá na ďalšie súťaže. Hoc mi nikdy nešlo o výhru ale rada sa zapájam. Divné nie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, Ali, ďakujem krásne za také milé slová♥^_^♥ Nuž, práca je to pre mňa nenapĺňajúca :/ , ale hádam sa mi raz pritrafí taká, ktorá ma bude baviť :) A na články sa už chystám, písanie a celkovo blogovanie mi tak veľmi chýbajú, takže sa na to teším ako malé dieťa :D
      Ach, ani mi nehovor, v tomto štve blogger aj mňa -_- Najmä v tom riadkovaní a odsekoch, a ako aj ty píšeš, kým článok nakoniec publikujem, tak to trvá aj pol dňa...v tomto je fakt nanič :/ Nuž, a táto šablóna stále blbne, takže som sa pustila do vytvárania novej, ktorú už ponúka aj blogger v nastaveniach...už ma to vytáčalo, to stále presmerovanie mojej stránky, takže som musela zasiahnuť :D
      To podľa mňa nie je divné ;) A súťaží ešte bude, takže prajem v nich veľa šťastia ^_^
      Prajem ti krásny deň a veľmi pekne ďakujem za tvoj komentár ;)

      Odstrániť
  3. Velká, velká gratulace k výhrám i všem ostatním úspěchům! :) A že jen jeden článek? Jak se to jen říká... není to o kvantitě, ale o kvalitě :)
    Už se těším na všechno, co chystáš - hlavně na DIY :) A gratuluji vítězce!
    Já se šablonám dlouho dobu vyhýbala ze stejného důvodu - a vlastně to dělám doteď, takže s tím nemám moc zkušeností. Nicméně jsem zatím nenarazila na žádnou chybu, všechno funguje, jak má. Instagram a widgety s tím spojené nepoužívám, takže ani v tomhle ohledu ti asi moc neporadím. Tak snad se to brzo vyřeší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lory, ty si taká zlatá...véľmi pekne ďakujem♥^_^♥ Si poklad!
      DIY už mám, teda tú hlavnú časť, teda výrobu, avšak kým to so sestrou nafotíme, nuž, tak to ešte potrvá :/ :D Ale bude, určite, aj súťaž...
      Vidíš, nakoniec ma to dobehlo...aj ja som sa im vyhýbala, ale tak som si povedala, možno to bude OK, avšak, tu mám výsledok -_- Problémy stále pretrvávajú, takže sa už pracuje na novom vzhľade blogu, lebo ma už z tohto chytajú nervy :D
      Maj sa krásne a ešte raz ďakujem za tvoje milé a krásne slová♥♥♥

      Odstrániť
  4. Tak za prvé je potřeba ti pogratulovat k hromadě věcí, Mony - moje největší gratulace patří k uveřejnění článku, s čímž (jak asi víš) sama poslední dobu (čti měsíce) děsně válčím, teď jsem ale měla dostatek času, takže mám připraveno hned pět článků, tak doufám, že se všechny dříve či později na blogu objeví :)
    Dále gratuluji k výhrám, ty facebookové jsou opravdu cenné, já myslím, že mně se snad ještě nikdy nepoštěstilo :D No a samozřejmě gratuluji k nové práci, smím být zvědavá a zeptat, co děláš? :)
    Mrzí mě, že tě ani jedna z přečtených knih nenadchla, ale pevně věřím, že se v říjnu (už jsem chtěla napsat v októbri :D) zadaří v tomto ohledu lépe :)
    Co se týče vzhledu, tak já musím říct, že se mi šablona moc líbí a problém se zobrazováním jsem neměla, tak snad je vše, jak být má :)
    Měj se moc krásně, do dalšího měsíce přeji hodně sil, energie a nápadů a taky nějaké pěkné knížky, které ti zpříjemní chvíle volna :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka moja zlatá, ĎAKUJEM z celého srdca♥^_^♥ Ty si taká dobrá duša :*
      Teraz s tým "válčím" ja :D Toľko toho mám v pláne, článkov, recenzií a kde nič, tu nič -_- Ale už budem mať viac času, takže sa do toho pustím plnou parou vpred :D Och, a videla som tvoje príspevky, ako som písala, čas sa mi vracia, a už sa neviem dočkať, kedy sa do nich začítam...a celkovo do všetkých článkov, ktoré som aj u ostatných nestihla prečítať.
      Preto mám z nich takú radosť, vyhrať na FB je fakt o šťastí a teraz bola pani Šťastena akosi až príliš štedrá :D Sami tom ani nechce veriť...O.o
      A môžeš byť zvedavá ;) Nuž, je to nudná, monotónna práca vo firme na výrobu sviečok. Práca je to ľahká, no musíme kmitať (ale to sa vlastne kmitá všade) a znášať príšernú buzeráciu zo strany vedúceho (s takým prístupom som sa teda ešte nestretla -_- Čo on dorába je fakt na plač...ale niekedy aj na smiech, v tom smutnom ponímaní). Takže ak by si sa ma spýtala, či ma tá práca napĺňa, tak ti behom ani nie sekundy odpoviem: "NIE!" Ach, ale čo ti poviem, každá robota je dobrá a u nás na severe sa hľadá ťažko...ale hádam sa mi raz pritrafí niečo super. No našťastie, je to len sezónna práca, takže tam čochvíľa končím, ale predsa len, peniažky sa zídu :D A potom snáď natrafím na niečo naplňujúce a najmä natrvalo :)
      Poviem ti, za tento mesiac som neprečítala absolútne nič O.o No hrôza! Musím to dohnať, inak sa z toho zbláznim :(
      Ako som spomínala aj dievčatám vyššie, šablóna stále blbne, takže už chystám zmenu...ale nevadí, ja sa s bloggerom rada hrám :D
      Ďakujem ešte raz, za všetko, aj ja ti prajem krásny deň a aby ti pribúdalo čím viac času a my si tak mohli prečítať tvoje skvostné články ^.^ Maj sa krásne...

      Odstrániť
  5. Veľmi krásne gratulujem k výhram Mony ♥ teší ma, že sa na teba usmialo šťastíčko :) Ja mám momentálne tiež obrovský problém s vydávaním článkov a strašne mi to chýba, no škola mi dáva zabrať a nestíham ani čítať, nieto písať články! Preto je pre mňa viac než pochopiteľné všetko, čo zažívaš ty :) Čo sa týka zobrazovania tvojho blogu, zatiaľ som nemala problém (a to v ňom brázdim dosť), no ak sa niečo vyskytne, dám ti vedieť :)
    Ja ti prajem ešte krásny víkend a poprípade október (vážne už sme v polovici?), užívaj si posledné teplučké dni tohto roku najviac, ako môžeš, pretože jeseň je naozaj čarokrásna :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Terezka♥^_^♥ To s tou školou ti nezávidím...vždy som obdivovala všetkých, ktorý popri škole, či práci, stíhajú aj blogovať. Mne to teda zatiaľ nejde a ty si už prosím pekne vydala dva články a ja ani jeden (tento sa nepočíta :D). Avšak, už budem mať viac času a chystám sa nie len na svoj, ale aj na tvoj blog a články...som na ne fakt zvedavá! A celkovo blogerov, ktorých články na mňa ešte čakajú :)
      Táto šablóna ma už oberá o nervy, stále ma rozčuľuje a blbne, takže čoskoro blog prejde novou zmenou :D Asi už tento týždeň...
      Ďakujem veľmi pekne♥...ach, kiežby sa dal vrátiť čas a opäť tu bolo babie leto, to bola nádhera! Aj ja ti prajem nádherný deň, i týždeň, a aby ti škola dala vydýchnuť a tak sa dočkali tvojich článkov ^_^ Maj sa krásne...

      Odstrániť
  6. jeeej teším sa na nové DIY! ☺ a veľká gratulácia k výhram!
    PS: všetko na tvojom (krásnučkom) blogu mi zobrazuje správne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa naň teším :D Len kým to nafotím, joj, to potrvá...a ďakujem krásne♥♥♥
      Ako som spomínala aj v komentároch vyššie, tá šablóna si nedá povedať a stále hapruje, takže už sa chystajú zmeny. Dúfam, že sa budú páčiť...
      Maj sa krásne :*

      Odstrániť
  7. Mony, gratulujem k výhram a tiež k práci, nech sa ti v nej darí! :)
    Prečítané knižky ma takisto zaujali, ale teda, že sa ti obidve nepáčili... Uff O.o určite musíš napísať dôvod, aspoň na FB alebo v nejakej spojenej minirecenzii (aj keď sú to veľmi odlišné žánre :D).
    A čo sa týka šablóny, zatiaľ som žiadny problém nepostrehla. Všetko je krásne ako vždy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až teraz mi naskočili tvoje odpovede na predchádzajúce komenty, prepáč :D takže sa teším na nový vzhľad a som už naň veľmi zvedavá! ^.^

      Odstrániť
    2. Ďakujem krásne, Aly♥^_^♥ A vieš, že naozaj chystám mini recenzie? Len sa trocha bojím, lebo to bude negatívne naladený článok :/ Nuž, uvidíme...
      A nový vzhľad už mám, len pár detailov a možno ho už cez víkend spustím...nechajme sa prekvapiť :D
      Ďakujem ešte raz, svojim komentárom si ma veľmi potešila a vážim si tvoje slová...maj sa krásne♥

      Odstrániť
  8. Mony, srdečne Ti gratulujem k Tvojim výhram, ktoré tak príjemne potešili a pozdvihli na duchu, no predovšetkým Ti chcem pogratulovať k novej práci!♥ Veľmi preveľmi sa teším s Tebou, prajem Ti veľa úspechov a nech si s týmto miestom spokojná. Okrem iného verím, že si ten čas na nás predsa len nájdeš i keď sama viem, aké to niekedy býva zložité. Viď. - moja 3 mesačná neaktivita na blogu, ktorú sa teraz s vypätím síl snažím dohnať.😀 Ach ...
    Čo sa však súťaží či vzhľadu blogu týka, myslím, že toto sú už jedny z tých vecí, ktoré nedoženiem už nikdy a teda - ušetrím ťa mojich 'románov'.:D Mrzí ma, že tá stará šablóna bola tak problematická, keďže bola naozaj krásna a predovšetkým preto, že si jej venovala tak veľa času. No ako hovorím zakaždým, ty nikdy nesklameš a nová šablóna je rovnako ohromujúca.♥ Nemusí ťa to mrzieť.
    P.S.: Teším sa na všetky články od Teba, ktoré na nás tento mesiac budú čakať.♥ Nech už sa bude jednať o čokoľvek v akomkoľvek množstve.;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujééém, krásne, za všetko!♥♥♥
      Na článkoch už pracujem, a bude ich viac ako jeden :D A čo sa týka vzhľadu blogu, nuž, nie som s ním až tak spokojná, no aspoň mi to tu neblbne ako predtým (teda aspoň v to dúfam O.o)...
      Ja sa už neviem dočkať tvojich článkov a som nadšená, že sa nám vraciaš ^.^ Dúfam, že už také dlhé odmlky nebudú :D

      Odstrániť