1. mája 2017

Na návšteve u/07 (...Bleise, Lili a Keleky...)

Po dlhej dobe som sa konečne vrátila k predstavovaniu mojich obľúbených blogerov a dnes vám predstavím tri veľmi nadané, kreatívne a originálne blogerky, pri ktorých si uvedomíte, že originálnosť nevymizla, len treba hľadať😉. A tieto tri slečny sú skutočným stelesnením originálnosti...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Veľmi sa mi páči, ako knižní blogeri obohacujú svoje recenzie o nádherné fotografie, ktoré prinášajú osobnejší pohľad na prečítanú knihu. Avšak, ešte u nikoho som sa nestretla s tým, aby fotil knihy tak, ako Bleise. Prišla totižto s niečím novým, originálnym, ťažko napodobiteľným a zakaždým mi to vezme dych. 
Jej fotografie sa týkajú priamo deja knihy, pričom naozaj nechápem, kde zakaždým berie tak skvelé nápady, kostými, rekvizity a hlavne, ako to s tým photoshopom len robí!? Ako som jej raz písala, už som na jej fotografie asi minula všetky synonymá týkajúceho sa slova nádherné a vážne tápam v mysli, ako by som jej nápaditosť a talent ešte vyzdvihla. Fú, ja naozaj nemám slov, je to skrátka nadmieru šikovné a kreatívne dievča, ktoré naozaj baví to, čo robí a je vidieť, že si to užíva. 
Jej recenzie vás nie len slovami, ale i na pohľad krásnym spracovaním prenesú do prostredia knihy. Naozaj, takýto geniálny nápad si zaslúži obrovskú pozornosť a ja som neskutočne šťastná, že mám tú česť byť jedným z Bleisiných čitateľov. 
Pravdaže, Bleisine kvality nespočívajú len v tom, že sa vie nádherne hrať s fotoaparátom, čo potvrdzujú aj jej oslňujúce potulky prírodou (TUTU a TU).  Vie totiž aj nádherne písať, čoho dôkazom sú jej recenzie. (a ako býva zvykom, teraz by som vám mala zopár odporučiť, no vybrať len pár sa nedá! 😁 Joj, ale pokúsim sa...tak napríklad: Rachelle Dekker- Vyvolenie; Jana Pronská- KliatbaRexanne Becnelová- Nevesta z Ružového útesu; Jane Austenová- Rozum a cit; Sarah J. Maas- Koruna z temnoty; Holly Smaleová- Šprtka...). Jej ďalšia kreativita sa odzrkadlila aj vo veľmi užitočnom projekte, ktorý vymyslela a to Za knihu strom. Má naozaj nádhernú myšlienku a ak vás zaujme, určite sa doň zapojte. Viac informácii o ňom nájdete TU.
Naša kreatívna Bleise vám svojou šikovnosťou a originalitou vyrazí dych a určite pochopíte, prečo ju tak obdivujem. Nájdete u nej krásne recenzie, ktoré aj vďaka fotografiám dýchajú atmosférou prečítaného diela. Okrem iného vás čakajú nádherné fotografie z potuliek prírodou, knižné tipy, mesačné chvastačky a jeden veľmi zaujímavý projekt. Bleise je naozaj obrovský talent a veľmi milé dievča a ja pevne verím v to, že si získa i vás a s veľkou radosťou a nedočkavosťou sa ku nej budete radi vracať. Pretože jedna návšteva vám stačiť nebude 😉.


Presne, ako to bolo v prípade mojej zlatej Veroniky, tak i Lili som spoznala vďaka krásnemu komentáru, ktorý mi zanechala na blogu. A keď som klikla na jej meno, tak som sa potešila zisteniu, že i ona jeden má. A poviem vám, stačila mi len jedna prečítaná recenzia a vedela som, že mám ďalšieho obľúbeného blogera. Lili totižto píše nádherne. Zakaždým som očarená z toho ako vždy, znova a znova, dokáže takým podmanivým spôsobom nájsť tie správne slová, aby opísala svoje pocity na prečítané dielo. Jej recenzie na mňa pôsobia veľmi profesionálne a už ma neraz nalákala na YA, a to mám voči tomuto žánru, ako isto viete, výhrady...a k tomu aj na knihy v angličtine, ktorú ovládam dosť mizerne😅. Na ukážku spomeniem napríklad knihu Wintersong alebo The Bear and the Nightingale (recenzia na túto knihu je skvostná!😊). Taktiež mi nedá nespomenúť aj recenziu na knihu Netvor je zver, čo je opäť YA, no Lili ju opísala tak, že si ju chcem vážne prečítať (aj keď obavy sú, no znela vážne super).
Okrem iného u Lili však nájdete aj články s názvom Zamyslenia pri káve, ktoré sa týkajú rôznych knihomoľských tém či projekty ako napríklad 10 seriálových nocí, či 10 knižných dní, ktoré sú v blogosfére veľmi obľúbené a mne sa taktiež páčia. Som presvedčená, že vás zaujme aj ďalšia z rubrík pod názvom Kam za anglickými knihami. Osobne som už dávno chcela skúsiť čítať aj v angličtine, len som nevedela, kam sa za tými anglickými knihami pozrieť, no vďaka Lili to už nie je problém😊. Nuž, u Lili na blogu je naozaj pestrý život a verím, že sa vám u nej zapáči.
Prekrásne a dokonalé recenzie, skvelé články na témy, ktoré frčia, tagy, projekty, príspevky týkajúce sa editorstva...rozmanitosť na Lilinom blogu veru nechýba. Jej príspevky mám veľmi rada a vždy sa teším, s čím opäť príde a aký nový kvalitný článok si budem môcť prečítať. Skrátka, Lili je ďalší talentovaný, šikovný a skvelý bloger, ktorý píše na jednotku s hviezdičkou a ktorého návštevou iba získate, to mi verte😉.


Na záver vám predstavím ešte jeden ,,mladučký“ blog a jeho talentovanú autorku, ktorí si na milión percent zaslúžia obrovitánsku pozornosť. Nepoznám ich dlho, ale človek dokáže vycítiť, že ho čaká nie len dobrá a kvalitná kniha, ale aj výnimočný a skvelý blog. A ten Terkin, teda Kelekin, ním rozhodne je.
Jej blog, s krásnym názvom, som objavila úplnou náhodou, keď som brázdila zákutia FB na stránke Knižní blogeři a myslím, že to bola tá najšťastnejšia náhoda, aká sa mi túto dobu mohla prihodiť. Keď som ku nej po prvýkrát zavítala, tak ma upútala príjemná šablóna, ktorá blogu dodáva profesionálny vzhľad, no skutočný triumf môjho nečakaného objavu sa ukrýval v samotných článkoch. Veľmi sa mi páčila ich vizuálna stránka. Vlastne nie, ja som z nich bola nadšená! Och, tak puntičkársky, prehľadne a mimoriadne zaujímavo spracovaná recenzia vo mne spôsobila explóziu kladných pocitov a už som volala sestru, aby som jej zdelila správu o tom, že som našla ďalší úžasný blog. A potom som sa do recenzie konečne začítala a...ďalší šok! Jej recenzia totižto nezačínala klasicky anotáciou alebo krátkym zhrnutím deja, ale prosím pekne, básňou. Básňou! Videli ste už niekedy recenziu v ktorej by sa anotácia zmenila v báseň? Ja teda nie a poviem vám, bola to prekrásna báseň a naozaj nevšedné a originálne poňatie anotácie. Za to klobúk dole. Ale poklona patrí aj samotnej recenzii, ktorá bola svieža, výborne napísaná, skvelo sa čítala a bolo cítiť, že je napísaná od srdca z čoho som mala úplne úžasný pocit. A ja som si myslela, že ma už v blogosfére nik neprekvapí...ha, ako môžete vidieť, v tomto článku sú to hneď tri osoby😄.
Terkine recenzie sú jedným slovom úchvatné. Obohacuje ich o prenádherné fotografie a ich vizuálne spracovanie je poňaté veľmi originálne. Mňa veľmi nadchli dve a to konkrétne: Patrick Ness- Niečo Viac a Veronica Roth- Zárezy smrtiNo samozrejme, aj na tomto blogu nájdete niečo viac, ale to už musíte objaviť vy samy....
Keď ku Keleke zavítate, ako prvé si určite všimnete krásnu šablóny blogu a veľmi pekné a svieže fotky, ktoré sú však len čerešničkou na torte. Totižto, tým chutným zákuskom sú práve články, najmä recenzie, ktorých vizuálne spracovanie určite zaujme a sú skutočne napísané veľmi originálnym štýlom. Ja už YA ani nečítam, pretože ma väčšinou čaká iba sklamanie, no Terka vie ako aj na takých skeptických ľudí, ako som i ja😁.
V krajine kníh je naozaj krásny blog a jeho majiteľka veľmi milá a kreatívna osôbka. Páčilo sa mi, ako v príspevku, v ktorom píše o sebe, spomenula, že je závislá na mnohých blogoch a dúfa, že raz bude niekto závislý aj na tom jej. Nuž, a jedného závisláka už našla a myslím, že neostanem sama. Ktovie, možno nadchne aj vás, stačí iba zájsť na návštevu...



10 komentárov:

  1. Páni, ja som sa normálne až červenala. Ako pekne píšeš o mojom blogu. To si snáď ani nezaslúži. :)
    Ďakujem za pochvalu. Som naozaj rada, že sa ti u mňa doma páči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ále, zaslúžiš a to omnoho viac ;) Vážne, ja tvoje recenzie obdivujem a zakaždým som z nich úplne mimo, sú skrátka úplne TOP! :D A celkovo, tvoj blog je krásny a s veľkou radosťou sa naň vraciam ^.^ Naozaj nie je začo, maj sa krásne a ak som ti spravila radosť, tak sa tomu naozaj véľmi teším :))

      Odstrániť
  2. Jéj, ty si také zlatíčko :) tak takéto milé prekvapenie som nemala už veľmi dávno. Ó môj bože, toľko krásnych slov na moju adresu. Nechápem, ako si ty kedysi mohla napísať čisto negatívnu recenziu (áno milujem si čítať informácie o autorovi blogu, mám potom pocit, že mi je oveľa bližší) :) Ďakujem za množstvo pochvál (keď mi niekto s tvojim designom blogu pochváli ten môj, tak to veľmi zahreje pri srdci) a za to, že som ťa vďaka tvojmu komentáru objavila. Zrejme som to už spomínala nespočetne veľa ráz (a každý, kto si tento komentár číta to už beztak vie), no aj napriek obrazovke počítača a desiatkám až stovkám kilometrom, ktoré nás delia, z teba aj z tvojho blogu vyžaruje neskutočne pozitívna energia a všetko čo robíš, robíš na maximum :)
    PS: pozdrav sestru, pretože aj ja jednu mám a práve za ňou som ako za prvou bežala s týmto článkom :)
    PS2: Ďalšie dve slečny, ktoré si tu spomínala sú veľmi veľké šikulky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jój, Terka, ty si ma ták potešila♥^.^♥ Poviem ti, že mi veľa ľudí píše, že pôsobím na nich pozitívne a nevedia si ma predstaviť nahnevanú a tak, ale ver mi, že ja som strašný človek! :D Depresia patrí medzi mojich známych a dosť často ma navštevuje a k tomu sa toľko krát doruzčuľujem a ponadávam si, kým napíšem nejaký článok lebo mám s tým aj po dvoch rokoch stále problém :D Aj moja sestra sa vždy na mne smeje, keď si spomenie na to, ako na druhých pôsobím a pritom je pravda inde...ale zas, mám aj dobré dni a kiežby som tak ako pôsobím na vás bola aj v reáli :) S písaným slovom mi to ide predsa len lepšie ako s tým hovoreným :D Avšak VEĽKÉ ĎAKUJEM za tvoj nádherný komentár a pochvalu a skrátka za všetko❤❤❤
      A sestre pozdrav určite odovzdám ;)) A to máš pravdu, Lili aj Bleise sú veľké šikuľky...a aj ty ^.^...ste super baby! :D
      Prajem ti krásny zvyšok dňa :*

      Odstrániť
  3. MONY ❤️❤️❤️❤️❤️ Ja nemám slov! ❤️❤️ Ďakujem!! Páni, toľko chvály na moju adresu som ešte nepočula. Ďakujem Ti veľmi krásne!❤️❤️❤️ Počas čítania som sa červenala, smiala, plakala, skrátka všetko, čo normálni ľudia nerobia. Je to pre mňa neskutočný pocit, keď niekto takto krásne popíše moju prácu❤️❤️ Mony, Ty si skrátka zablúdený anjelik na tejto Zemi.❤️❤️ Ďakujem Ti ešte raz veľmi krásne, vôbec som to nečakala. Keď som videla post na fb, až mi vyrazilo dych, keď som v nápise uvidela svoje meno.❤️❤️❤️ Tentokrát som stratila slová ja pre Teba, myslím synonymá typu úžasná, milá, srdečná, láskavá a všetky krásne slová, ktoré sa dajú použiť.❤️❤️❤️ Maj sa krásne a ešte raz.. Ďakujem❤️❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ále, veď nie je začo...ja som úprimný človek a neklamala by som ti. A čo som napísala nie len o tebe, ale aj o Terke a Lili som myslela skutočne vážne ;))
      Júj, a ďalší človek, ktorý ma vníma tak pozitívne...naozaj by si bola zhrozená, keby si ma spoznala, lebo ja som strašná depresívna katastrofa :D Aj dnes ma depka navštívila, možno je to aj tým počasím, no vďaka vaším komentárom sa jej pomaly, ale isto, zbavím :D
      Bleise, ty si taká zlatá, teraz sa tak trocha červenám i ja, lebo si to nezaslúžim, ale takéto krásne slová neskutočne povzbudia a potešia...VEĽKÉ ĎAKUJÉM!!!❤❤❤
      Aj ty sa maj krásne a to ja ďakujem za tvoje nádherné slová a že knižnú blogosféru obohacuješ o také úžasné články❤

      Odstrániť
  4. Abych pravdu řekla, doteď jsem narazila asi jen na první blog a to spíš jen tak, že jsem o něj lehce zavadila nosem, takže jsem opět hrozně ráda za skvělé tipy, kde se začíst :)

    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma naozaj teší❤ Dievčatá sú úžasné a veľmi šikovné...naozaj majú čo blogovému svetu ponúknuť ;)) Presne ako aj ty, Lory ^.^
      Prajem ti nádherný deň...

      Odstrániť
  5. Pěkné články :) Bleise se mi také strašně ,,páčí" :D To je prostě krásné slovo po vašem. Švagrová ho říká strašně často :D Těším se na další podobný :) Měla bys tam naspat i sebe. Na návštěvě u mě :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že sa ti páči :D (Inak aj ja zbožňujem niektoré slová v češtine, napr. pampeliška - hneď vidím mäkký vankúšik alebo marshmallow... :D :D Ale tak, na púpavu sa to hodí). No a veď vieš, že na návšteve u mňa sme tu vlastne aj teraz :D :D
      A ďakujem, maj sa krásne ;))

      Odstrániť