Vyhodnotenie valentínsko - narodeninovej súťaže

Veľmi sa vám ospravedlňujem, že som včera nevyhlásila výhercov, no na výhovorky nie je čas, a tak sa poďme pozrieť, na koho sa usmialo šťastie 😉.
Zapojilo sa vás 14 a naozaj vám všetkým veľmi pekne ďakujem za krásne slová, nápady, či priania. Nesmierne si to vážim a ďakujem, že sledujete môj blog . Vďaka vašim odpovediam som zistila to, čo som potrebovala zistiť a hlavne ste ma veľmi povzbudili pokračovať v tom, čo pred dvoma rokmi začalo. ĎAKUJEM VÁM VŠETKÝM. No teraz už prejdem k vyhodnoteniu.
Nakoniec som sa rozhodla pre poctivé žrebovanie (naozaj som nikomu nenadržiavala, pretože to by som aj tak musela odmeniť všetkých zúčastnených 😄) a šťastie sa usmialo na:

Víťazom prvého balíčka sa stáva...
...Iveta Moravčíková...veľká gratulácia! 😊

A víťazom druhého balíčka sa stáva...
 ...Mariam...veľká gratulácia! 😊
Víťazkám srdečne gratulujem a e-maily som vám už poslala. A vám všetkým ešte raz ďakujem za vašu účasť a krásne odpovede. A nemusíte sa báť. Pokiaľ budem blogovať, tak súťaží bude ešte veľa 😁 Prídu knižné hopy, polročné narodeniny, a možno bude aj handmade súťaž, len ju ešte musím domyslieť. Tak teda, možno sa šťastie usmeje nabudúce práve na teba 😊 Majte sa krásne a vidíme sa pri ďalšom článku...

8 komentárov:

  1. Jéj, škoda, že som premeškala súťaž :( Každopádne výhercom gratulujem a dúfam, že do najbližšej sa zapojiť stihnem, hlavne do tej hand made :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem sa tešiť na tvoju účasť ;) Maj sa krásne♥

      Odstrániť
  2. Júúj, gratulujem všetkým výhercom! Ako závidím tie náušničky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kebyže mám ešte jedny, tak ti ich veľmi rada pošlem, no zásoby došli :D Avšak nabudúce sa možno pošťastí...dovtedy skúsim zohnať ďalšie mini drobnosti, podobné tým náušničkám ;) Maj sa krásne♥

      Odstrániť
  3. Awww, takto ma potešiť, práve keď už začínam šalieť zo školy, ďakujem! ♥♥ Šťastie sa na mňa usmialo práve vhod ^.^ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa s tebou♥^.^♥ A viem, že teraz vás, maturantov, čaká peklo, ale verím, že to zvládneš. Držím palce, budem na teba myslieť ;)

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.