Mesiac za nami/25 + Pieseň radosti/01

Zbožňujem marec! Je to mesiac kníh, oficiálne príde jar a k tomu budem mať narodeniny (snáď mi už tento rok pribudne na múdrosti 😄). Ale, ako ste isto usúdili, dnes marec necháme marcom a zaspomíname si, teda vlastne ja si zaspomínam, čo ponúkol predchádzajúci mesiac, február. Vítam vás teda pri novom článku, ktorý sa líši malou zmenou od predošlých príspevkov tohto typu, no o nej až neskôr....
Február bol na knihy skúpy. Pribudla mi len jedna, avšak, je to kniha, po ktorej som pokukovala už dlhšie. Brat vlk od Michelle Paverovej je prvým dielom série Kronika temného dávnoveku, ktorú dokopy tvorí šesť kníh. 
Na túto sériu som narazilo úplnou náhodou a ihneď sa mi zapáčila. Nie len anotáciami, no i obálkami, ktoré sú prekrásne a mať celú sériu pohromade bude určite veľkým poteším pre oči. Určite si zadovážim aj ostatné diely, i keď sú to knihy venované mladším čitateľom, ale osobne mám podobne zamerané knihy veľmi rada, no táto prvá časť sa ku mne dostala vďaka výmene
Bola som nesmierne šťastná, keď slečna s výmenou za jednu z mojich kníh súhlasila, a tak sa ku mne mohla dostať táto kráska. Síce už nie je najnovšia, má zožltnuté stránky a rohy má trocha poudierané, no práve tieto nedokonalosti jej pridávajú krásne čaro. Som zvedavá, ako ma zaujme a hádam sa k nej čím skôr dostanem.
Nuž, a ako bol február chudobný na knihy, tak to nebola sláva ani s ich čítaním. Prečítala som len jednu a to Láska spod klobúka od Jen Turanovej a recenzia bude uverejnená na budúci týždeň. Tak dúfam, že tento mesiac sa zlepším, keď už je ten mesiac kníh📚

Avšak, aj keď bol na tom minulý mesiac z jednej strany mizerne, čo sa týka príspevkov na blogu, musím uznať, že je to prekvapivo vysoké číslo 😁 Na blogu sa objavilo až osem príspevkov medzi ktorými ste mohli nájsť napríklad recenziu na sériu Aljašská odvaha, dva DIY články (TU a TU), dva príspevky týkajúce sa Potuliek prírodou (TU a TU). Boli sme na návšteve u Kristýnky, Vlasty a Candy, o ktorých ste si mohli prečítať v článku Na návšteve u a nakoniec ste sa mohli zúčastniť aj súťaže, pretože blog oslavoval svoje druhé narodeniny, a to sa jednoducho muselo osláviť 😉

Ďalšími peknými číslami sú aj štatistiky blogu. Minulý mesiac bola stránka zobrazená presne 3 221-krát a úplne žasnem nad tým krásnym číslom, ktoré hovorí o počte čitateľov. Už vás tu je až 90 a na FB stránke blogu 72 čitateľov. ĎAKUJEM vám všetkým, za vašu návštevu, prečítaný článok, či zanechaný komentárik...nesmierne si to vážim

Osobne vám neviem povedať, čo presne nový mesiac prinesie. Určite pribudnú recenzie, možno aj ďalší článok Na návšteve u...hm, neviem, ale asi by som sa mohla zúčastniť aj projektu 10 knižných dní, ktorý som videla u Vlasty, Lili a Julky a veľmi sa mi zapáčil. No uvidíme, hádam sa rozhýbem 😄
Pieseň radosti
A teraz prejdeme k niečomu, čoby som chcela pridávať ku každému súhrnu za mesiac...moju pieseň radosti...♬♩♫♬♩♫
Osobne mám veľmi rada Alenkine články s názvom Päť kúskov radosti. Vždy sa nad nimi rozplývam, pretože z nich vyžaruje presne to, čo je obsiahnuté aj v názve, a to radosť. Je to veľmi pekný nápad a dúfam, že Aly nebude vadiť, keď sa ním nechám inšpirovať, aby som sa i ja mohla s vami podeliť o svoju radosť 😊
Už som nad tým dlho rozmýšľala a hnevalo ma, že niektoré veci sa jednoducho do článkov týkajúcich sa kníh nehodia, a pritom som z nich nadšená. A preto vznikla pieseň radosti, ktorá vám rozpovie, čo ma za mesiac spravilo šťastnou...
Najskôr však zájdem ešte do decembra minulého roka. Túto milučkú a pre mňa najrozkošnejšiu záložku akú mám (má zlatú farbu, no leskne sa, a preto na fotke vyzerá tak tmavšie) mi poslala moja milá Lenka k Vianociam aj s pohľadnicou a krásnym snežítkom, ktoré môžete vidieť na fotkách v projekte Knižný advent
Chcela som ju odfotiť a povedať vám o nej v minulých článkoch, no akosi som ju nemala kde dať, a aj kvôli nej som začala rozmýšľať nad tým ako to napraviť. 😏 Takže Lenka, ešte raz veľké ĎAKUJEM
Andy je úžasný človek!😍 Už nejeden rok si od nej v schránke nachádzam nečakané pohľadnice, z miest, ktoré navštívila a vždy je to pre mňa taký milý šok, z ktorého mám celý deň len úsmev na tvári. Také krásne prekvapenie! 😊Zbožňujem pohľadnice a zbožňujem tie od Andrejky Nie je krajší pocit ako ten, že na vás niekto myslí a pošle vám pozdrav v podobe pohľadnice. A pre mňa znamenajú naozaj veľa a Andy, ešte raz preveľká vďaka...veľmi sa z nej teším💕💕💕
Tak, a teraz vám ukážem tie veci, z ktorých mám obrovskú radosť ale ktoré sa, ako i samy vidíte, do knižných článkov veľmi nehodia 😁 Už teraz pomalinky chystám nové DIY, no nemohla by som sa mu venovať, ak by som nemala potrebný materiál. A preto zaúradoval Aliexpress, kde som našla všetko potrebné a behom minulého mesiaca mi všetko krásne prišlo
A ako môžete vidieť, budem na výrobu potrebovať látky a keďže som blázon do vintage štýlu, chcela som niečo v tomto duchu a tieto látky (ktorých bolo v jednom balíku sedem za výhodnú cenu)si ma úplne získali 😍.
Ďalej mi prišli prívesky a gombíčky, ktoré sú taktiež súčasťou najnovšieho plánu na tvorenie. Najviac sa asi teším z tých srdiečok, kde je napísané Made with love, pretože sa mi hodia nie len na tvorenie, ktoré mám v pláne, ale aj k úplne iným veciam 😉
No, a nakoniec to uzavriem týmito špagátikmi a čipkovanou stuhou, ktoré sú naozaj veľmi dôležité a bez nich by som sa taktiež nepohla. Ešte mi chýba jedna vec, no to nie je problém, pretože Aliexpres má všetko 😄. A inak, čo myslíte, čo si pre vás chystám?
Ako milovník vintage a folkového štýlu som si okrem potrebných vecí na výrobu handmade tvorby objednala aj dvojo hodiniek, do ktorých som sa na prvý pohľad zamilovala. Bála som sa, či budú vôbec fungovať, no keďže ma dokopy nestáli viac ako 3€ nakoniec som neváhala, pretože aj ako náramok by pôsobili skvelo 😄. Ale všetko krásne funguje, takže už len čakám na poriadnu jar, kedy ich budem môcť naplno využiť 😊.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Tak, to by bolo za mesiac február už asi všetko. Hádam som vás týmto článkom veľmi nenudila 😂 Ďakujem za váš čas a prajem vám krásny deň 😊. A budem veľmi rada, ak sa so mnou podelíte aj o vašu pieseň radosti, ktorá vám zaznela minulý mesiac ♬♩♫♬♩♫

18 komentárov:

  1. Jeeej Mony!! :) Tak toto je parádny článok!! Jooj, vieš čo, ani sa tým veľmi netráp. V niektoré mesiace mám tiež krízu a prečítam tak jednu knihu. Časom to dobehneš. :) S tými radosťami máš úplnú pravdu a páči sa mi, ako si to vymyslela. Hmmm.. asi s tým začnem tiež. :D Ach, tie malé drobnôstky sú krásne, úplne som sa do toho zamilovala. :O Keď si spojím tieto ozdôbky a tvoj talent na výrobu handmade... ach, kúúpim! :) Som zvedavá, čo vymyslíš, pretože blázon do vintage som rovnako ako ty! A tie hodinky! :O Krása, kde si ich kúpila? Mám také podobné čierne s lístkom, ale pokazili sa mi. :/ Rada by som si ich opäť poriadila. :) Maj sa krásne a teším sa na ďalšie články, z ktorých mám vždy takú dobrú náladu! 😊😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že v tom nie som sama :D Dúfam, že to dobehnem týmto mesiacom ;)
      Nuž, dúfam, že sa bude páčiť. Mám v pláne vyrobiť tri veci, takže by som sa mala do toho už naplno pustiť ^.^ A hodinky sú taktiež z Aliexpressu. Stačí ti do vyhľadávania zadať vintage watches a nájde ti ich habadej :D Aj by som ti tu hodila konkrétne linky, no mám ochranu proti kopírovaniu textu, takže by to asi bolo zbytočné (teda dúfam, že funguje, lebo napríklad ja si so svojej stránky nemôžem kopírovať nič :D).
      A ďakujem, aj ty sa maj krásne♥ Ja mám zas vždy dobrú náladu z tvojich komentárov ;))

      Odstrániť
  2. Ty hodinky jsou krásné ! :) Co chystáš tak mě napadá náramky nebo záložka :D Opička je kráááásna, celý článek je hezky ! <3

    Měj se krááásně <3
    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem♥^.^♥ Nó, nemáš ďaleko od pravdy, no možno ostaneš aj prekvapená ;) Uvidíme :D A ďakujem ešte raz, aj ty sa maj krásne♥♥♥

      Odstrániť
  3. Ty si poklad, Mony ♥♥♥ ( ale už mi neďakuj toľko, lebo sa budem červenať! Je to maličkosť! :) ♥)
    Krásne prírastky ti pribudli a tie hodinky mi k tebe úplne pasujú ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pre mňa to znamená omnoho viac♥♥♥ Žiadna maličkosť, ale poklad ^.^
      A ďakujem, no, to som celá ja, tento štýl skrátka zbožňujem :D
      Maj sa krásne♥

      Odstrániť
  4. Naprostá paráda. Nejvíc mě uchvátily ty hodinky. :) Miluji Paříž! ♥ A ty druhé? Bože, nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem♥ Tak to máme rovnaký vkus, aj mňa si získali ^.^ Maj sa krásne ;)

      Odstrániť
  5. Předem všechno nejlepší k narozeninám!
    Pro mě byl únor knižně celkem přínosný - sice jsem toho přečetla a nakoupila podobně jako ty, ale na moje poměrně je to prostě hodně. O zmiňované knížce slyším prvně - myslím ten první kousek - a nevypadá špatně. Gratulace i k vydaným článkům a pěkným číslům, zasloužíš si to :) Ten projekt je moc pěkný, u jedné blogerky jsem zahlédla taky něco podobného a hrozně mě to baví. Je dobré mít radost z maličkostí. Krásné tvořící věcičky, už se těším na DIY. A ty hodinky! Krásné! :)

    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem krásne, ty si taká zlatá♥^.^♥
      No, tiež si myslím, že Brat vlk nevyzerá najhoršie :D Som zvedavá, že ako ma zaujme a či vážne budem chcieť aj zvyšné diely :) Ten projekt si získal aj mňa, ale momentálne ma skolila chrípka, no dúfam, že sa k nemu vážne tento mesiac dostanem :)) A ako vidím, tak s hodinkami tu máme všetci podobný vkus :D
      Ďakujem ešte raz a prajem ti nádherný deň♥

      Odstrániť
  6. Mony, ty hodinky jsou naprosto parádní - fakt suprový :-)
    Jinak moc hezký článek.
    Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Monika♥^.^♥ Ako som písala vyššie Lory, tak máme na hodinky všetci zatiaľ podobný vkus :D Ale inak sa nedá, sú vážne super ^.^ :D
      Aj ty sa maj krásne ;))

      Odstrániť
    2. Jsou opravdu parádní, já sice preferuji kovové stříbrné, hlavně do práce, ale na volný čas bych brala i tyto :-)

      Odstrániť
    3. Nuž, také strieborné by som brala i ja, predsa len sa hodia ku všetkému a momentálne nemám kde využiť tieto, ale keď ja som vintage a folkový maniak, že som zas uprednostnila svoju vášeň a zabudla pritom na ďalšie faktory, ako sú praktickosť :D Ale zas, na Aliexprese je široký výber, takže svoju chybu môžem čím skôr napraviť ;) A ešte raz vďaka♥

      Odstrániť
  7. Jéj, veľmi sa teším, že si sa pustila do novej, radostnej rubriky ♥ o to viac, že ja som od nej v poslednej dobe akosi upustila a neviem, či sa k nej vôbec vrátim... Krásne vecičky, hlavne ten monkey :D :) som zvedavá na DIY a pri tvojej kreativite si netrúfam tipovať, čo to bude. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Aly♥^.^♥ Mne tvoje články týkajúce sa radosti veľmi chýbajú, dúfam, veľmi v to dúfam, že sa k nim opäť vrátiš ;) No, a hádam sa tie moje najbližšie výtvory budú páčiť :D Už sa musím do nich pomaly pustiť :) Maj sa krásne a ešte raz vďaka♥

      Odstrániť
  8. Trochu oneskorene ale všetko najlepšie k tvojim narodeninam. Krasny vek už si ani nespomínam... kazdopadne ti prajem veľa elánu a entuziazmu no silné kopance od múzy aby tvojich článkov bolo stále viac a viac, veľmi rada sa u nich pristavim nabeat novych inspiracii na knihy.
    Na tú seriu Brat vlk si pamätám z Paláca. No trochu mi ba tých fantasy vadí asi to že sú to série. Tak rada by som si prečítala niečo zaujímavé a napínavé no nechcem sa pustiť do knihy s tým že virm že nie je ukončená. Asi som už stará no potrebujem koniec. A je jedno či dobry alebo zlý ale bodku. Naposledy som si odletela na krídlach fantazie pred deviatimi rokmi s Temnými hmotami. Fajn tri časti ale v jednej knihe to ide. Asi sa týchto vyletov do iných dimenzii musím vzdať :-D.
    Našťastie je množstvo kníh aj z iných žánrov a tak mám stále čo čítať :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem krásne za také nádherné slová, veľmi si to vážim♥^.^♥
      To úplne chápem :D Stay alone knihy majú predsa len tú výhodu, že majú za ukončením svojho príbehu skutočnú bodku a tak sa môžeš pustiť do ďalšej, novej knihy, namiesto toho, aby si pokračoval v sérii...ktorá má niekedy aj dvanásť častí! :D
      Som zvedavá, čo Brat vlk prinesie a či sa budem púšťať aj do ďalších častí :)
      Maj sa krásne♥

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »