Súťaž/10 (...valentínsko - narodeninová 💕...)

Ako som spomínala, dňa 8.2.2017 blog oslávil svoje druhé narodeniny! 😍 A preto som si pre vás, moji milí čitatelia, pripravila aspoň takú malú súťaž, ako vďaku za to, že tu so mnou ste 💕
A keďže je dnes Valentína a zároveň aj medzinárodný deň darovania knihy, tak sa súťaž vážne hodí 😄 Mám pre vás prichystané dva balíčky. Prvý obsahuje knihu Život hore nohami, čo je príjemná, romantická oddychovka, ktorá môže zaujať 😉 A k nej výherca dostane jednu handmade záložku, líščiu rodinku, a náušníčky. Avšak, ak by vás kniha nezaujala, tak tu mám aj druhý balíček, ktorý pozostáva taktiež zo záložky, náušničiek a ešte malého zápisníčka s perom 😊 Takže je len na vás, o ktorý balíček si zasúťažite, ale môžete samozrejme aj o oba.
Súťaž je otvorená pre čitateľov zo Slovenska aj Česka, avšak iba pre tých, ktorý stránku sledujú cez GFC (v ľavo, smerom nadol) alebo FB stránku blogu (TU), pretože chcem odmeniť práve vás, pravidelných čitateľov 😊

Pravidlá súťaže:
1. Otvorené pre čitateľov zo SR aj ČR.
2. Avšak iba pre mojich sledovateľov blogu, takže sledovanie cez GFC alebo FB stránku blogu je tentokrát povinné.
3. Vyplniť súťažný formulár.
4. Výhercu vyberiem pomocou losovania (a možno jedného aj sama, uvidím 😏)
5. Súťaž trvá od 14.2.2017 do 28.2.2017. Výhercov vyhlásim 1.3.2017.
6. A ako obvykle, tešiť sa v prípade výhry 😍
1.balíček 
(Život hore nohami/Jo Plattová + handmade záložka + náušničky)
2.balíček
(zápisníček s perom + handmade záložka + náušničky)
P.S.: Tie náušničky sú vážne zlatučké a krásne, len na fotke môžu vyzerať trocha skreslene 😂
Súťažný formulár
A chcem sa Vám na záver opäť poďakovať za všetky Vaše návštevy, zanechané dojmy, či pochvaly alebo povzbudenia v podobe komentárov. Všetko si to veľmi vážimĎAKUJEz celého srdca...

10 komentárov:

  1. Všetko najlepšie k narodeninám! :D :)
    súťaž je skvelá, už som sa zapojila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥♥♥ Aj za komentárik, aj za prianie aj za účasť :D Držím palce ;))

      Odstrániť
  2. Jééj, ďakujem/e za krásnu súťaž. Tie náušničky si prekrásne, rovnako ako aj záložka, z ktorej žasnem. ❤️❤️ Vážne je handmade?? Váu! :) Do súťaže sa určite zapájam. Maj sa krásne. ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ďakujem, som veľmi rada, že sa ceny páčia a aj záložka. Popravde aj mne sa páči a som šťastná, že som vôbec niečo i dokázala nakresliť :D No tie líšky zas až také ťažké nie sú ;)) A ďakujem za tvoju účasť, držím palce...aj ty sa maj krásne ;))

      Odstrániť
  3. Úvodem veliká gratulace k druhému výročí! Zároveň přeju krásného Valentýna - i když přiznávám, že se mi víc zamlouvá ta verze mezinárodního dne darování knih :)
    Soutěž vypadá libově, určitě se pokusím zapojit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥^.^♥ Aj mne sa viac páči tá druhá alternatíva včerajšieho dňa :D A ďakujem aj za účasť, držím palce ;))

      Odstrániť
  4. Mony, mockrát gratuluji a přeji ještě mnoho mnoho mnoho úspěšných blogovacích let :) Výhry jsou samozřejmě naprosto překrásné, takže taky musím zkusit štěstí :)
    Měj se krásně ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ďakujem krásne♥^.^♥ A držím palce v súťaži ;) Aj ty sa maj nádherne♥

      Odstrániť
  5. Mony, oneskorene ale predsa len, chcem ti popriať všetko len to najlepšie k tvojim blogovým narodeninám.♥ Veľa úspešných rokov, spoluprác, ktoré budu prospešné pre obe strany, mnoho nových čitateľov, pretože tvoj blog si to naozaj zaslúži a veľa všetkého dobrého čo ti ešte napadne a načo som ja zabudla.:*♥ Je mi cťou byť tvojim 'pravidelným čitateľom'.;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, Veronika, ďakujem veľmi pekne za také prekrásne slová♥^.^♥ Nesmierne si to vážim♥ Ešte raz preveliká vďaka a taktiež ti držím palce v súťaži, maj sa krásne ;))

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »