Potulky prírodou/13 (...zimný mini špeciál...)

Vítam vás pri sľúbených nedeľňajších potulkách.😊Avšak isto ste si ako prvé všimli veľkú zmenu, ktorá tu nastala, ale o tej vám porozprávam, vlastne napíšem, až na konci tohto článku 😉
Dnes budú potulky trocha iné, pretože okrem zimnej prírody vás čakajú ešte fotografie mojich dvoch mačacích priateľov, nesmie však chýbať ani Lily a dokonca sa k nim pridal aj drozd. 😄 Však sami uvidíte...
...❤❄❤...
 ...náš krásny, hebučký a rozkošný Hopsalko...
 ...Lily nesmie chýbať 😊...
 ...a tu je náš krásny a odvážny Alex❤. Musím sa však priznať, že tieto dve fotky sú ešte z minulého leta a vznikli zásluhou mojej sestry. No teraz v zime sa vonku nedal zachytiť, pretože sa poväčšine skrýval v teple nášho domova 😄...
 ...drozd čvikotavý...
 ...a teraz už aj tie spomínané fotky zimnej prírody 😊...
Tak, a teraz nastáva otázka, či sa vám páčili nie len fotky, ale či sa vám páči aj nový vzhľad blogu. Síce som nemala v pláne v blízkej dobe ho meniť, no akosi som nemohla odolať, pretože keď mi do oka padol ten obrázok s dievčinou, ktorá vyzerá ako z románu, tak som jasne videla, ako by som ju dokázala zahrnúť do vzhľadu blogu. A tak som sa pustila do práce. 
Ten obrázok je zo stránky, kde sú ilustrácie zdarma a môžete ich využiť aj na osobné, aj na komerčné účely, len musíte uverejniť zdroj tvorby, čo sú naozaj skvelé podmienky. Preto som sa nemusela báť, že má autorské práva a mohla si ju smelo upraviť. A ako moja snaha nakoniec dopadla môžete vidieť aj vy sami 😊 
Viem, možno pôsobí trocha sladšie ako je štandard, no má v sebe romantický nádych a keďže osobne poväčšinu času čítam práve tento žáner, tak sa nový vzhľad témovo hodí. Ale myslím, že sa k vlkovi ešte niekedy vrátim, no zatiaľ som z nového šatu úplne nadšená. Avšak, každému sa páči niečo iné a budem naozaj veľmi vďačná, ak sa k nemu vyjadríte a podelíte sa o váš úprimný názor so mnou alebo aspoň vyplníte kratulinký dotazník, ktorý je úplne vľavo hore. 
Ak sa páči, budem veľmi rada, ak sa nepáči, nevadí, pokojne napíšte...možno nakoniec vymyslím inú kombináciu...hlavne, aby sme sa tu všetci cítili dobre 😁 Som zvedavá na vaše reakcie 😉 Zatiaľ vám prajem krásny zvyšok dňa a užite si nedeľu

20 komentárov:

  1. Krásne zábery a aj nový vzhľad blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Monyy, ja už ani neviem čo ti tu dole do komentárov mám napísať!:D Nádherné zábery, máš naozaj rozkošných spoločníkov nielen na potulkách, ale aj v teple domova. Alex podľa mňa rúca všetky mýty, ktoré kolujú o čiernych mačkách, pretože je jednoducho rozkošný a pochybujem že by niekto odolal jeho očkám. No a Lily? Tá fotka je úžasná!:D Neskutočné zlatíčko, očividne si fotenie užíva! A Hopsalko ma krásny noštek.♥ Čo k tomu dodať, mám slabosť pre týchto ľudských spoločníkov.:)
    Fotky zimnej prírody sú, ako inak, dychberúce. Najviac sa mi páči asi tá, ktorá je hneď prvá, to vyváženie farieb. Slnečné lúče, ktoré listy prekrásne rozžiarili. Nádherný záberov, no to sú napokon aj tie ostatné.♥
    Čo sa týka nového vzhľadu, mne sa páči. Podľa mňa je naozaj nádherný! Ako stvorený pre Teba a tak ako píšeš, k Tvojmu blogu sa dokonale hodí. A aj keby, hlavné je, že sa páči Tebe.;) Prajem Ti krásny zvyšok víkendu Mony.♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, ty vieš vždy tak potešiť...ďakujem krásne♥^.^♥ Inak doteraz nechápem, čo to do ľudí vošlo a čierne mačky považujú za smolu, či podobne...veď to je čistý "rasizmus" (neviem, ako to inak napísať :D). Je to vážne zlatíčko, presne ako aj Hopsalko ^.^ A Lily, to ani nehovorím...inak som bola sama zmätená, že tak pokojne sedela a nechala sa vyfotiť :D Čo by som si bez nich len počala...
      A ďakujem opäť♥♥♥ Aj za pochvalu fotiek aj vzhľadu ^.^ Maj sa krásne :*

      Odstrániť
  3. Achh, jediné čo môžem urobiť je súhlasiť s Veronikou. Krása! Zbožňujem tieto fotečky. :) Druhá a predposledná sú najkrajšie!! A tá Lily s mačičkami ❤️❤️ Juujky, hneď by som nabehla ku vám a vyobjímala ich. :) Môžem sa opýtať, ako sa volá objektív? Máš Nikon? Veľmi pekne berie svetlo.
    Maj sa krásne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujém, veľmi si to vážim♥^.^♥ A fotím s digitálnym fotoaparátom FujiFilm FinePix S9400W. Ale nie je to žiadna sláva, no bol v úžasnej cene a nič lepšie som si nemohla dovoliť :D Avšak, svetlo zachytí pekne a hlavne zelenú farbu, no inak mám s ním stále boj :D Kebyže fotky neupravujem, tak to vážne nie je nič moc. No ako sa hovorí, neupravená fotka už ani neexistuje :D Ono tie fotky nie sú zlé, no s úpravou naberajú úchvatné čaro. Používam na úpravu program, ktorý som spomínala na konci článku v Potulkách prírodou/08 (...špeciál, druhá časť...) :) Bez neho by som sa nikam nepohla a je vážne úžasný a celkom ľahko sa s ním pracuje, určite odporúčam ;)
      Aj ty sa maj krásne a ešte raz ďakujem♥

      Odstrániť
    2. Noo, ale náhodou, FujiFilm FinePix S9400W je celkom fajn foťáčik. Keď sa fotkami nechceš živiť a využívať ho len tak pre vlastné potešenie, je určite skvelý. Škoda len, ako píšeš, že ťa občas nepočúva. :) Alee, z toho si nič nerob. 90 percent fotiek, ktoré robím ja, tiež upravujem v programoch, vyťahujem farby atď. Máš pravdu, v dnešnej dobe je všetko upravované. Ale veď môžme sa na to pozrieť aj inak- že aj keď ľudia nemajú najdrahšie a najlepšie foťáky, vedia s nimi urobiť zázraky vďaka programu. :) Maj sa krásne!

      Odstrániť
    3. Ako on vážne nie je zlý, len ma hnevá, keď si zmyslí, že nebude zaostrovať, alebo jednoducho tie farby sú o ničom, či nezachytí to, čo by mal :D Ale tak, aj keď sa poškriepime, mám ho rada♥ Bez neho by som sa teda nepohla a na blogu by neboli žiadne fotky...a niekedy ma aj prekvapí, keď objekt zachytí tak, že nepotrebuje ani úpravu. Niekedy má naozaj aj dobré dni :D A to si povedala, teda napísala, skvelo! Máš pravdu, dajú sa robiť zázraky aj s foťákmi a programami, ktoré nestoja vyše 1000€ ;)

      Odstrániť
  4. Ty tvoje fotky jsou fakt uchvatný a budu to ríkat dokola! Lili je prostě modelka, ten výraz je rozjošný! <3 Jinak dobrá zachycení zvířátek, já svého králíka nikdy dobře nevyfotím :D Vzled je kráný, všimla jsem si ho hned! Je to něžné a romantické jak říkáš <3
    Měj se suprově krásně!
    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem krásne♥^.^♥ Tých našich zvieracích kamarátov veľmi rada fotím, no musia mať tiež náladu na fotenie :D Niekedy ich musím podplatiť niečím chutným alebo ich nejak zaujať, aby aspoň chvíľu postáli, no sú to zlatíčka♥♥♥
      A ďakujem, som šťastná, že sa páči aj vzhľad blogu ^.^ Aj ty sa maj super krásne :D

      Odstrániť
  5. Opäť nádherné zábery plné radosti a svetla. Milujem zvieratá, milujem prírodu. A milujem tvoje fotky, pretože majú dušu. Určite v tom pokračuj. Takisto sa mi páči tvoj nový vzhľad. Na môj vkus je síce stále príliš ružový, ale ten obrázok je naozaj nádherný.
    Články s fotkami by mali byť častejšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, veľmi si to vážim♥^.^♥ A taká som rada, že poznám ďalšieho milovníka aj prírody aj zvierat♥♥♥
      Inak máš pravdu, je dosť ružový, a tak som sa s tým pohrala a dala čisto biely podklad :D Síce ružová nie je zlá farba, a mne osobne sa páči, najmä staroružová, no teraz to pôsobí o čosi lepšie ;) A ďakujem aj za pochvalu vzhľadu♥
      Joj, kiežby sa dalo :D Rada fotím prírodu, no kým sa mi nazbierajú fotky, tak to trvá, no budem sa snažiť, aby ďalšie prišli čím skôr...ale závisí to najmä od prírody, akú bude mať náladu a či bude fotogenická :D
      Ešte raz ďakujem a maj sa krásne ;))

      Odstrániť
  6. Tohle je vždycky tak krásné, že mi moje amatérskyfotografické ego kleslo až do žaludku. Ne, dělám si srandu, ale musím říct, že tě strašně obdivuju, když něco podobného dokážeš nafotit - navíc opakovaně :)
    A co se vzhledu týče - samozřejmě jsem si hned všimla! A líbí se mi, i když je sladký :) Taky díky za tip, na ty stránky určitě mrknu :)

    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, ďakujem krásne, Lory♥^.^♥ Z tvojho komentáru mám veľkú radosť♥♥♥
      A dnes som sa s blogom hrala celý deň :D Stále som si s ním nebola spokojná a nakoniec stačilo spraviť len jednu vec, ktorá dotvorila to, čo som potrebovala...niekedy je menej viac :D A som rada, že sa páči...na mňa bol tiež trocha sladký, a tak som radšej zvolila biely podklad a trocha sa s tým ešte pohrala :)
      Ďakujem ešte raz a maj sa krásne♥

      Odstrániť
  7. Fotky, vzhľad, blog, Mony ...proste všetko, čo publikuješ je skvelé, a to nehovorím len tak do vetra, ale naozaj si myslím, že tvoja kreativita doslova zlepšuje náladu mnohým ľuďom, ako môžeš aj sama vidieť :)))) Skvelé, skvelé a ešte raz skvelé! ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andý!!! Ty si tak úžasný človek♥^.^♥ Toľko chvály si nezaslúžim, no krásne sa to číta a vážne ma to povzbudila v tvorbe♥♥♥ Ďakujem za taký krásny komentár, nesmierne si to vážim :* Maj sa krásne ;))

      Odstrániť
  8. Ahoj Mony, tak jsem se vypravila podívat na tvoje kočky/mačky - jsou taky krásné i samozřejmě i ostatní fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥^.^♥ To sú také naše zlatíčka :D

      Odstrániť
  9. Máš úžasných parťákov a modelov na fotenie. ♥ Nádherné fotky prírody - vidieť, že už pomaly vyhráva nad zimou. :) Mne sa síce veľmi páčila myšlienka, že vlk spieval svoju pieseň fantázie, ale od teba sú všetky vzhľady krásne. ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujém♥^.^♥ Ty si taká zlatá Aly♥♥♥ A aj mňa si vlk získal a určite mám v pláne sa k nemu niekedy vrátiť :))

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.