Potulky prírodou/12 (...kde bolo, tam bolo...)

Čoby som to bola za milovníčku prírody a fotenia, keby som vám nepriniesla aj zimný špeciál? Viem, jar už začína naberať na silách, no nezaškodí si ešte zaspomínať na krásnu bielu prikrývku, ktorá bola tento rok vskutku bohatá a nadýchaná 😄 Takú zimu sme už dlho nemali! Vonku konečne mrzlo (najchladnejší deň k nám privial až -28°C a niekoľko týždňov bolo cez deň vonku najmenej -15°C. Zima ako sa patrí! No konečne! 😁), všade bolo bielo a celý kraj sa premenil v čarokrásnu zasneženú rozprávku. Až mi je smutno za týmito dňami, no vďaka fotkám si ich môžem pripomenúť. Preto, ak si i vy chcete zaspomínať, pozývam vás do zasneženej rozprávky, kde vám spoločnosť budem robiť nie len ja, ale i moja krásna, huňatá Lily 😍.
Kde bolo, tam bolo, bola raz jedna dedinka, ktorá sa zmenila v nádhernú zasneženú rozprávku...
 ...na mojich potulkách nikdy nesmie chýbať moja krásna štvornohá spoločníčka, Lily ❤...
 ...vždy v pozore 😄...
 ...až mi vyrazilo dych, keď som to zbadala! 😲 To bola scenéria 😊...
 ...spolu s Lily sme mali pocit, že sme sa ocitli v skutočnej zasneženej rozprávke....
 ...a že tam bolo snehu! 😄 Ako môžete vidieť, Lily je v ňom úplne zaborená, no ani zďaleka jej to nerobilo problém 😉...
 ...a potom začali oblaky ustupovať a tá obloha! 😵Bolo to čarovné! 😍....
 ...veď vravím, že so snehom nemá problém....ona ho zbožňuje! 😄...
...no nádhera 😊. Čo poviete?...
A sme na konci článku. Dúfam, že sa vám aspoň niektoré fotky páčili a taktiež ste si zaspomínali na krásu zimy 😊 Ďalší článok bude už túto nedeľu a už teraz som zvedavá, ako sa vám fotky budú páčiť. Toľko odo mňa, ďakujem za váš čas venovaný tomuto článku a prajem vám nádherný zvyšok dňa a pekný víkend 😉 Majte sa krásne 

16 komentárov:

  1. Váu, Mony❤️❤️ Tie fotky sú prekrásne. U vás vyzerala zima ešte viac čarovnejšia, než u nás. No veru, toho roku sme všetci dostali bohatú snehovú nádielku. Myslela som, že poriadnu zimu už nikdy nezažijem. :/
    A ten tvoj havino!❤️❤️ Krásna Lily. Pozerám, že sa pekne zabárala do snehu.😄😄 Túto tvoju rubriku mám stáášne rada! Uvažujem, že by som s ňou (s tvojim povolením) začala tiež. Zbožňujem takéto krásne fotky ročných období.😄 Maj sa krásne a dúfam, že jar bude rovnako krásna. Teším sa na ďalšie fotky.❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ďakujem krásne♥^.^♥ Táto zima bola vskutku čarovná a podobné obavy, ako aj ty, som mala taktiež, no tento a vlastne i minulý rok poriadne prekvapili :D
      Á, Lily, to je také moje rozmaznané, hyperaktívne zlatíčko a musím jej dať diétu, ale na zimu jej ten kožúšok poriadne pomohol :D Čo by som si bez nej počala...moja verná spoločníčka ^.^
      Och, to sa ma ani nepýtaj a ihneď sa do toho daj!!! Čudujem sa, že si ešte nezačala :D Fotky k recenziám máš famózne a prírody...už to vidím, no to bude nádhera ^.^ Takže sa véľmi teším na tvoje články, dúfam, že prídu čoskoro ;))
      Ďakujem za krásny komentár a prajem ti pekný večer♥

      Odstrániť
  2. Ty fotky! Krása, úplně cítím tu zimu ! A Lili je úplná modelka <3
    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Candy♥^.^♥ Aj Lily bude rada :D
      Prajem ti pekný zvyšok dňa ;))

      Odstrániť
  3. Bohu vďaka za minuloročnú /tohtoročnú zimu.♥ Takú snehovú nádielku sme tu nemali už roky takže sa ani nedivím, že sa jej podarilo vylákať toľko ľudí von, aby mohli obdivovať jej krásu na vlastné oči.:) Až som podskočila od šťastia keď so zbadala tento článok. Je totižto známe, že táto rubrika (ako vlastne aj všetky ostatné) je zakaždým bohatá na dychberúce fotky a takto to je samozrejme aj tentokrát. A to som si myslela že žijem v rozprávkovej krajine. Ako vidím, Slovensko ich má o čosi a viac a ty žiješ v ďalšej z nich. Fotky sú prenádherné, tie prechádzky museli byť naozaj obohacujúce pre dušu.:) A navyše keď , si so sebou ešte mala aj toho najlepšieho spoločníka.♥ Nádhera.:) Naozaj krásne fotky Mony. Ťažko si spomedzi vybrať tie, ktoré človeka ohúrili najviac, no aj napriek tomu spomeniem fotky 7,11 a 16, tie sú brutálne nádherné!♥♥ No každá jedna v sebe nesie čosi čarovné, takže opäť raz klobúk dole.;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, Bohu vďaka♥♥♥ To bola taká krásna a poriadna zima, z ktorej som bola nie len ja, ale i Lily nadšená :D To bolo niečo pre ňu. Konečne jej v tom kožuchu nebolo tak teplo :D
      To máš pravdu, Slovensko má mnoho rozprávkových miest a jedno je aj to u vás. Tie fotky si mala úchvatné...tá príroda je taká umelkyňa, čo platí aj o tebe, keďže si ju tak nádherne zachytila ^.^ A moje prechádzky bez Lily už nemôžem nazvať prechádzkami...neviem, to je skôr také blúdenie, pretože pravú atmosféru a dušu im dodáva tento nemecký ovčiak, ktorého zbožňujem a bez nej si ani neviem predstaviť život. Už som jedného hafana stratila a ja viem, že to môže niekto brať ako bláznovstvo, no nepomôžem si, pretože bola súčasťou môjho života (volala sa Nela a bola krížencom nemeckého ovčiaka) a vyše polroka som bola bez nej úplne mimo. Tak som ju ľúbila a tá strata neopísateľne bolela, ale potom prišla Lily :) A asi aj preto je taká rozmaznaná, pretože sa o ňu bojím aj kvôli tomu, čo sa stalo mojej milovanej Nelke, no i tak ju mám neskutočne rada...zbožňujem ju♥
      Číslo 11 je aj pre mňa tá naj fotka zo všetkých ^.^ Konečne mi Lily postála a nie sú lepšie fotky, ako momentky. Tú si asi vytlačím :D
      A ďakujem krásne, veľmi si ma potešila a cením si tvoje slová♥^.^♥ Taktiež ti prajem pekný večer a uži si víkend ;))

      Odstrániť
  4. Snímam z hlavy imaginárny klobúk a skladám hold tvojmu talentu a týmto nádherným fotkám. Doslova dýchajú životom, krásou a pokojom. Keby nebola v podstate už noc, ihneď by som sa vybrala niekam do lesa na prechádzku. Tak silno na mňa zapôsobili tvoje fotky.
    Nikdy s tým neprestaň. Bola by to nesmierna škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, ja sa asi rozplačem♥ Ďakujem z celého srdca za taký nádherný komentár a pochvalu♥^.^♥ Ale najväčšiu zásluhu na tom má sama príroda, ja len blúdim s foťákom v ruke a otravujem ju :D Ale nie...vážne, veľká vďaka a nesmierne si to vážim♥♥♥ Maj sa krásne ;))

      Odstrániť
  5. Lily je hotová snehová kráľovná ♥ človek sa cíti až taký maličký pred tou veľkoleposťou prírody, nádherné fotky. :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To veru je :D A ďakujem krásne za tvoj nádherný komentár Aly♥^.^♥ Prajem ti pekný deň ;)

      Odstrániť
  6. No páni, to jsou nádherné fotky! Neprošla jsi na to místo přes skříň plnou kabátů? Klidně by to mohla být Narnie :D :) Opravdu máš kolem sebe nádhernou přírodu :) A Lily je překrásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj ďakujem♥^.^♥ Niekedy mám taký pocit, že prechádzam rôznymi portálmi až sa nakoniec ocitnem naozaj v skutočnej rozprávke :)) A ďakujem ešte raz, maj sa krásne♥

      Odstrániť
  7. krásne fotky Mony, ale ja už chcem jar :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem♥^.^♥ A som na tom rovnako, aj ja už túžobne vyčkávam jar, no nezaškodí si zaspomínať na krásu zimnej prírody ;) Maj sa krásne♥

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.