22. februára 2017

Na návšteve u/06 (...Kristýnky, Vlasty a Candy...)

Keď som si zisťovala, kedy bol na blogu naposledy uverejnený článok tohto typu, tak som sa až zhrozila nad skutočnosťou, že je tomu už pomaly päť mesiacov! 😒 Hmm, s tým naozaj bolo potrebné niečo spraviť, všakže 😄 A preto som veľmi šťastná, že som sa konečne do písania tohto článku pustila, a tým pádom budete môcť zavítať k ďalším úžasným blogerkám. Minule som vám predstavila prvú trojicu mojich obľúbených českých blogeriek a dnes, ako ste isto vydedukovali, nás opäť čaká zahraničná návšteva 😊
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Kristýnkin blog je jednoducho dokonalý. Neviem, ako inak začať písať o tejto talentovanej blogerke, ktorá ma svojimi recenziami, zaujímavými článkami a ich úpravami zakaždým udivuje. Pamätám si, ako ma hneď pri mojej prvej návšteve upútala šablóna stránky, no keď som si popreklikala pár článkov, bola som v ešte väčšom úžase. Totižto, všetko k sebe sedí tak dokonalo, od fotiek až po úpravu textu, že to musí nejedného nadchnúť. A síce viem, že vzhľad nie je dôležitý, nemôžem si pomôcť a klamať vám taktiež nechcem, keď poviem, že jednoducho takéto blogy ma zaujmú ako prvé. No i tak vždy zaváži najmä tá obsahová časť 😉. 
Avšak, vzhľadom blogu to všetko iba začína. Skúste si prečítať hocakú náhodnú recenziu a ručím vám za to, že nebudete sklamaní. Kristýnka vie naozaj skvelo písať. Píše recenzie na knihy rôznych žánrov, no prevládajú najmä trilery a detektívky. A ako to bolo aj u Hanky, ktorá sa na podobné žánre zameriava, tak i Kristýnka ma dokáže na tento žáner nalákať, a pritom ho vlastne ani nevyhľadávam 😄 Preto spomeniem napríklad recenziu na knihu Ty od Caroline Kepnes,  Stalkeři od Paula Fincha, ale sú tu aj recenzie napríklad na rozprávku Otolína a žlutá kočka od Chrisa Riddella alebo román Osudy a běsy od Lauren Groff. Ale i na tomto blogu nájdete články, ktoré sa netýkajú len recenzií. Tak napríklad príspevky týkajúce sa prečítaných kníh, nových prírastkov, knižných tipov či dokonca zaujímavé články týkajúce sa knižných zvykov. Nuž o originalitu tu rozhodne nie je núdza. A to som ešte nespomenula projekt s názvom My čteme, ktorý vymyslela a ktorý je zameraný na čítanie klasickej literatúry. Je to skvelá myšlienka, ktorá takto spojí na diaľku mnoho čitateľov a viac o nej zistíte TU
Kristýnka je jedna z tých talentovaných a veľmi milých blogeriek, ktoré si jednoducho ihneď obľúbite Jej recenziekvalitné, nádherne napísané, spracované a zanechajú vo vás dobrý pocit. Jej kreativita tým však nekončí. Nájdete u nej mnoho zaujímavých článkov a medzi nimi jeden veľmi atraktívny projekt. Myslím, že jej blog patrí medzi tie naj v knižnej blogosfére, či českej, či slovenskej, a pritom je v nej iba rok. Počkať, to som ešte nespomínala, všakže? Iba rok! Iba rok bloguje a už dosiahla úplne profesionálny, neviem ako to inak napísať, „nádych“, čo sami pochopíte, ak sa začítate do nejakého jej článku alebo viete čo, rovno jej blog celý prekutrajte a verte, že nenájdete žiadnu chybičku...skrátka, návštevou u nej nič neoľutujete 😊

Vlasta je taká moja srdcovka Veľmi som si ju obľúbila vďaka jej úprimnej a milej povahe, ktorú cítim z každého jej článku. Nič neskrýva a píše skrátka to, čo cíti a rada sa o svoje pocity delí s nami, svojimi čitateľmi. Jej články sú prekrásne. Taktiež skvelo napísané a majú v sebe zvláštne čaro. Svojim kúzlom mi dokážu na tvári vyčariť úsmev, no zároveň ma priviesť k zamysleniu sa nad mnohými smutnými okolnosťami... Jednoducho, Vlasta to so slovami vie. A teraz by som vám mala asi odporučiť aspoň pár jej článkov, no vážne si neviem vybrať. Recenzie, zamyslenia, články s fotkami alebo o živote, či projekty? Ach, to dievča je také všestranné, že vážne neviem. Najlepšie by bolo, keby ste si jej blog prešli sami. Od začiatku po koniec. Verím, že vás upúta nejeden článok. Tak čo napríklad ten o piatich dôvodoch, prečo je šťastná. Alebo báseň Emoce, či poviedka Předvolání. Och a možno aj...a takto by som mohla pokračovať dovtedy, kým by som nespomenula všetky jej články 😉 Skrátka, musíte zájsť k nej na návštevu, aby ste pochopili....
Vlasta je opäť obrovský pisateľský talent, ktorej články sú zakaždým prekrásne. Miluje knihy, ale je toho omnoho - omnoho viac, to mi verte. Foto-články, zaľúbené alebo smutné príbehy, projekty, jej obľúbená hudba, recenzie...no je toho neúrekom 😊 Avšak viem, že sa vám u nej, ak ju ešte náhodou nepoznáte, určite zapáči 😉

Candy je také slniečko a mám ju naozaj veľmi rada Na jej blog som narazila čírou náhodou. Veľmi rada som si pozerala jej videá týkajúce sa knihobitu avšak, potom sa mi niekde stratila a blogu nebolo, no som veľmi rada, že je späť...a aj jej videá 😊
Aby ste pochopili o čo ide tak si prečítajte tento článok a sami uvidíte akí sú na svete, poviem to rovno, tupci, ktorý nevedia, čo so sebou a ktorí dokážu slovami strašne ublížiť. Bolo mi z toho veľmi smutno, no Candy obdivujem, že sa nevzdala a pokračuje v tom, čo ju baví.
No vrátim sa ku Candynmu blogu. Na pohľad je nádherný, s jednoduchou šablónou. Články sú krásne upravené a tie fotky! Zbožňujem ichnádherné, profesionálne a mňa nikdy neprestane udivovať, akí sú tí knižní blogeri talentovaní 😊Jej recenzie sú jednoduché, k veci a čitateľa nezaťažujú zbytočnosťami (čo sa o mne povedať nedá...😄). Preto spomeniem napríklad recenziu Sul morě od Ruty Sepetys alebo Spočítej hvězdy od Lois Lowry. Páči sa mi, že blog ozvláštňuje aj inými príspevkami ako sú Právě čtu, Psaní mě osvobodzuje, zhrnutia za mesiac či „ne - recenzie“. Takže ďalší šikovný bloger čaká na vašu návštevu...
Už ako názov blogu napovedá, nájdete na ňom všetko o Candynom živote, o tom, čo ju napĺňa a teší. Knihy, fotografie, zážitky a mnoho iného. To všetko vás u nej čaká. Je to veľmi milé, krásne a sympatické dievča, ktoré sa rado podelí o to, čo ju robí šťastnou. Tú radosť s ňou budem vždy veľmi rada zdieľať a verím, že aj vy 😉

6 komentárov:

  1. Mony ❤ Normálně tu slzím. Dostala jsi mě. Hrozně moc Ti děkuju za tu spoustu úžasných slov, možná si ani neumíš představit, jak neskutečně jsi mě zahřála u srdce :) Tvůj blog a tyto Tvoje články zbožňuji a ocitnout se tu sama, navíc v takové úžasné společnosti, protože obě holky jsou senzační... Tohle jsou chvíle, které jsem si na začátku svého blogování neuměla představit. Vidět na vlastní oči, že moje články někdo čte, že ho baví a že mu přijdou kvalitní - to je prostě splněný sen. Ještě jednou Ti moc a moc děkuji, ta radost a dojetí se nedá dost dobře popsat... jsi zlatíčko ❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, teraz tu slzia oči mne....prekrásne si to napísala a tvoj komentár ma neskutočne potešil♥^.^♥ Ako často píšem, keď je koho pochváliť, tak to jednoducho musím spraviť a prajem si, aby ho všetci spoznali, pretože si to zaslúži :) A ty si to zaslúžiš! Si skvelá blogerka a ja ti prajem len to najlepšie a ešte mnoho úžasných blogových rokov a najmä, aby ťa spoznávalo čím viac ľudí, pretože si talent, ktorého by bola preveliká škoda nespoznať ;)
      Ešte raz ďakujem za tvoj nádherný komentár a prajem ti nádherný deň♥♥♥

      Odstrániť
  2. Nádherně jsi to popsala a ten výběr ♥ Kristýnka je nejskvělejší, mám to štěstí znát ji i osobně a Vlasta byla jedna z prvních, koho jsem vůbec začala sledovat a její články miluji dodnes :) Candy jsem neznala, takže moc díky za tip :)
    Měj se krásně, Mony :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥^.^♥ I ja som šťastná, že som dievčence mohla spoznať, aspoň takto, cez blogesféru, a dúfam, že ich bude spoznávať čím viac ľudí :)) Rovnako aj všetky šikovné blogerky, ktoré som spomínala v predchádzajúcich článkoch, vrátane teba ;))
      Ďakujem a aj ja ti prajem krásny deň♥♥♥

      Odstrániť
  3. Pane bože, pane bože ! To je od tebe tak krásné ty slova, zahřívají mi na srdíčku ! Nemám co na říct ! Na tvoje uchvatné fotky a DIY nikdy mít nebudu a proto jsi mi udělala takovou radost, že se tobě líbi ! Neskutečné kolik lidi kolem sebe mám! Děkuji za podporu ! Za ty krásné slova věty! <3 Děkuju udělala jsi mi krásný konec dne! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, Candy, ty si taká zlatá :D Si výnimočné dievča a ja ti prajem len to najlepšie...tvoj blog mám veľmi rada a fotíš nádherne, takže tie slová, čo si napísala, si vôbec nevšímam :D Takže veľa úspechov v blogovaní a som veľmi rada, že som ťa mohla aspoň takto, cez blogovú sféru, spoznať ;)) Si šikovná!♥♥♥
      Ďakujem za krásny komentár a maj sa krásne ;))

      Odstrániť