8. februára 2017

Mesiac za nami/24 (...január+súhrn za rok 2016+oslavujeme🎈🎂)

Dnes nás čaká poriadne dlhý článok, pretože na dnes mám pre vás nachystaný súhrn za rok 2016. Možno sa pýtate, prečo som s tým neprišla skôr, no tento deň som nevybrala len tak náhodne. Dnes totižto, presne 8.2.Pieseň fantázie oslavuje svoje druhé narodeniny!!! 😍🎈🎂DRUHÉ! Júj, ja stále nechápem, že sú to skutočne už dva roky; veľmi sa teším a dúfam len, že ešte pár tých rokov pribudne. Jednoducho, blogovanie som si zamilovala, aj keď úprimne, boli aj zlé dni, keď som to chcela vzdať, no aj vďaka vám, čitateľom, som mala motiváciu to celé nezabaliť 😊 ĎAKUJEM vám! Ale teraz už sa poďme pustiť do spomínaného súhrnu, ktorí odštartuje menšie zhrnutie patriace minulému mesiacu január ...
Pozn. pre alergikov: V tomto článku bude rekordné množstvo srdiečok 💕
Január
V januári som si musela kúpiť tretiu časť zo série Strieborná kniha snov, pretože som veľmi chcela mať sériu kompletnú a už som sa poučila, že takéto knihy sa rýchlo vypredávajú, takže nebolo nad čím otáľať 😊.
Minulý mesiac mi okrem iného prišli aj prvé tohtoročné recenzné výtlačky z internetového kníhkupectva zachej.sk, pre ktorých píšem recenzie na stránku Dobré čítanie. Tentokrát som si vybrala knihu Láska spod klobúka od Jen Turanovej, ktorá by mala byť príjemnou, oddychovou, tak trocha i vtipnou a hlavne romantickou knihou (mama ma predbehla a už ju má prečítanú a vrelo mi ju odporučila 😁). A druhou je krásna rozprávková knižka s rovnako krásnymi ilustráciami Princezná a Curdie od Georga MacDonalda, ktorého niektorí považujú za otca žánru fantasy a tvorivo ovplyvnil takých velikánov ako bol napríklad Tolkien, Lewis, či Lewis Carroll. Je to druhý diel, pričom prvý, Princezná a goblin, som mala vypožičaný z knižnice a poviem vám, tieto dve knihy sú pokladom literatúry! Úplne si ma podmanili a aj keď sú to rozprávky, nie sú len pre deti a nám dospelým majú veru čo ponúknuť. Už teraz sa teším ako vám obe knihy priblížim v recenzii
A týmto ešte raz veľmi pekne ďakujem za poskytnuté recenzné výtlačky😊
Za január sa mi pošťastilo uverejniť až 9 príspevkov, z čoho tú najväčšiu časť tvoria moje dve poviedky, s ktorými som sa zúčastnila literárnej súťaže a z toho jedna bola pre extra dĺžku rozdelená až na 4.časti. No okrem toho sa na blogu objavila aj recenzia na jednu nádhernú a výnimočnú knihu od Francine Riversovej, Hlas vo vetre, ktorú nájdete TU.

Prečítala som dve knihy:
Princezná a goblin/George MacDonald: moje hodnotenie 5/5 (recenzia už čoskoro)
Princezná a Curdie/George MacDonald: moje hodnotenie 5/5 (recenzia taktiež už čoskoro)

Minulý mesiac bola stránka zobrazená 2 493krát, mala 82 sledovateľov a na FB 66. Chcem sa vám všetkým opäť poďakovať za nádherné a povzbudivé komentáre, návštevu, prečítanie si článkov a som rada, že tu so mnou ste...ĎAKUJEM💕

↓Tak, a teraz ten spomínaný súhrn za ďalší rok blogovania↓
Víťaz: Najlepšia kniha za rok 2016
Prečítala som naozaj mnoho kvalitných a nezabudnuteľných príbehov, no asi žiaden  ma neoslovil tak, ako práve moja posledná minuloročná prečítaná kniha, Hlas vo vetre od Francine Riversovej. Aj napriek trocha nezáživnému začiatku, počiatočnému chaosu v menách a miestach sa mi nakoniec dostalo diela, ktoré ešte stále vo mne znie a ktoré z hlavy len tak nedostanem. Bol to silný príbeh a považujem ho za jeden najlepší, aký som kedy čítala. A preto si podľa mňa právom zaslúži prvé miesto
Vrelo odporúčam
Kresťanská beletria
Ako isto viete, najradšej čítam kresťanské romány, ktoré ma zatiaľ takmer vôbec nesklamali, a preto sa niet čomu diviť, že sa ocitajú na prvých priečkach môjho hodnotenia. Samozrejme viem, že nie každý túto literatúru obľubuje alebo skrátka v Boha neverí, čo samozrejme akceptujem,  no sú to knihy ako iné, len s tým rozdielom, že si hrdinovia môžu vybrať, či chcú Boha vo svojom živote alebo nie. A mne osobne pomáhajú, aby som ho do svojho života naozaj pozvala
Tajomstvo Pembrooke parku od Julie Klassenovej bol mojím prvým románom od tejto autorky, ktorej sa na slovenskom knižnom trhu veľmi darí a vôbec sa tomu nečudujem. Píše krásne, pútavo a vzťah k Bohu je vykreslený veľmi jemne, čo oceňujem, pretože ani ja veľmi nemusím, ak autori až príliš tlačia a takpovediac nám vnucujú svoju vieru. Osobne knihu odporúčam; bola to taká milá oddychovka, ktorú však asi len tak nedokážete pustiť z rúk, pretože autorka vie, ako využiť napätie a tajomstvo v prospech svojho diela.
Odlúčení od Lynn Austinovej bola pre mňa úplne neznáma pôda a sama som nevedela, či sa mám na knihu tešiť a čo mi môže ponúknuť. No vzišiel z toho prenádherný príbeh vsadený do čias druhej svetovej vojny, ktorý som taktiež len ťažko púšťala z rúk a o to ťažšie sa mi s ním lúčilo. Bol úchvatný, prekrásne napísaný, premyslený a myslím, že vám o nej lepšie napovie moja recenzia, pretože by som sa až príliš rozpísala 😄
Rubínová žatva od Tessy Afsharovej sa stala mojou srdcovkou hneď po pár stranách. Mám od nej prečítaný nejeden román, preto som bola prekvapená, že zvolila ja-rozprávanie namiesto vševediaceho rozprávača. No bola to jej najlepšia voľba akú si mohla zvoliť a príbeh bol nie len čarovný, pútavý a svieži, ale aj vtipný a nesmierne romantický. Ale nie ako tie lacné romány, to nie. V kresťanských knihách je zakaždým vykreslená tá pravá láska a aj preto po nich vždy veľmi rada siahnem. A povzbudená skvelým prvým dielom som musela siahnuť aj po pokračovaní tejto knihy. Zlatá žatva samozrejme nesklamala a svojimi kvalitami sa zaradila hneď vedľa svojej staršej knižnej sestry 😉.
Získaj si jej priazeň od Tamery Alexanderovej bola radosťou čítať. Nečakala som, že sa mi príbeh až tak zapáči, no predsa. Radím ho medzi tie naj, ktoré som minulý rok čítala a ktorý bol veľmi dobre napísaný, s obrovským citom, kde nechýbala pravá láska, skvelé konverzácie, vykreslenie postáv a najmä Boh. Pre mňa prekrásny titul a už sa chystám aj na ďalší od tejto autorky.
Duchovná literatúra
Vďaka spolupráci s internetovým kníhkupectvom zachej.sk sa mi rozšírili obzory ohľadom duchovnej literatúry. Treba čítať aj takéto knihy a ja osobne ich mám veľmi rada, no taktiež nie každá dokáže upútať. Našťastie, mne sa do rúk dostali skvelé knihy, ktoré vám rada odporučím...
Najprv vám predstavím dve, ktoré boli iné ako doposiaľ všetky knihy s duchovným zameraním. Totižto, páter James Martin je veľmi vtipný a milý človek, ktorý svoje knihy píše krásne, zrozumiteľne pre nás lajkov a nechýba ani humor. Ako prvú som čítala publikáciu Môj život so svätými, ktorá bola nádherná, pútavo písaná no najmä sa líšila od kníh s podobnou témou. Jej čítanie som si naozaj užila. A druhou knihou od tohto autora bola Radosť, humor a smiech a ich miesto v (duchovnom) živote. Kniha sa čítala taktiež skvelo a pomohla mi pochopiť mnohé veci. A dokonca som zistila, že Boh má zmysel pre humor 😁Aj som sa bála, či dokážem napísať recenziu na túto knihu, pretože predsa len sa dotýkala mnohých tém, ale nakoniec som niečo zo seba dostala a recenzie na túto, i ostatné knihy nájdete na stránke Dobrého čítania.
No týmito knihami to nekončí. Osobne ma veľmi zaujíma všetko, čo súvisí s diablom, aj keď to teraz vyznelo čudne, viem. Ono ma láka zisťovať si informácie a pochopiť, ako vznikol, či existuje peklo a ako pôsobí na ľudí. A keďže v peklo i v neho verím, nie je zlé si prečítať publikácie ako sú Súboj svätých a mystikov s démonmi a V boji proti diabloviObe sú veľmi zaujímavé a hodnotné.
Jedna trochu inak vzatá
Neviem, či poznáte Mariána Kuffu, no ak nie, tak vám odporúčam si o ňom niečo zistiť. Je to úžasný a obdivuhodný človek, ktorý má prekrásne a vtipné kázne a ktorý dokáže prehovoriť hlboko do duše. Na Slovensku vyšli dve knižky, ktoré obsahujú jeho myšlienky, ktoré počuť aj v jeho kázňach a a osobne sa mi pošťastilo na recenziu dostať Maturitu z lásky. Bola to nádherná knižočka a viac o mojich pocitoch sa dozviete v recenzii.
Young adult žáner
Na moje prekvapenie som minulý rok mala šťastie na YA žáner, na ktorý som popravde tak trocha zanevrela, pretože ma dosť často sklamal, avšak tieto štyri krásky zobrazené vyššie, moje skeptická ja voči týmto žánrom úplne porazili. 
Začnem so Šťastnou sedmičkou od Holly Goldbergovej Sloanovej, ktorá ma totálne odrovnala a len nemo som pozerala pred seba...taká bola skvelá! Hneď sa zaradila k mojim srdcovkám a na knihu nedám jednoducho dopustiť. Bola taká krásna, dojemná, poučná, smutná i vtipná a hlavne ma dokázala spraviť šťastnou.
Jednou ano, dvakrát ne od Cylin Busbyovej bol taký výber na slepo a vlastne ani neviem, prečo ma zaujala. Asi tou obálkou, či anotáciou? Neviem, avšak na sto percent viem, že bola výborná! Kniha si ma naozaj získala a čítala sa veľmi dobre. A príbeh bol taký krásny a od mnohých YA sa líšil a možno i preto sa ma tak páčil.
Dám ti aj slnko od Jandy Nelson som si chcela prečítať aj kvôli tomu BUMU, ktorý táto kniha spravila. A bolo to oprávnené? Neviem, aký máte názor na knihu, no za mňa to bola jedna z naj YA aké som kedy čítala. Síce som sa s ňou spočiatku veľmi trápila a takmer som to s ňou vzdala, no ako aj Jednou ano dvakrát ne, príbehovo sa líšila od všetkých YA, aké som doposiaľ čítala a priniesla dávku originality za čo si Jandy zaslúži 100 bodov. V skratke, kniha bola naozaj krásna, len recenziu som akosi nedokázala napísať a ktovie, či sa k nej niekedy dokopem, ale budem sa snažiť. Tá kniha si to zaslúži.
Vymyslela som si ťa od Francesci Zapii sa ku mne dostala vďaka úžasnej Veronike, ktorá ma na ňu nalákala recenziou a nakoniec mi ju i poslala ako dar (na to nikdy nezabudnem a ešte raz ĎAKUJEM). A vďaka Veronike som spoznala ďalšiu milú autorku a k tomu príbeh, ktorý bol úžasný! Taký čarovný, vtipný, no taktiež v sebe niesol i smútok a vážnosť. Tak veľmi by som vám ju chcela priblížiť recenziou, no akosi som nemohla nájsť tie správne slová, a tak všetky moje prvotné myšlienky zapadli prachom 😞 No dúfam, že sa k nej raz vrátim a svoju chybu napravím. Zatiaľ vám ju teda môžem aspoň odporučiť, myslím, že nebudete sklamaní.
Jedna knižná séria
Minulý rok sa mi pošťastilo spoznať talentovanú Dani Pettreyovú a jej Aljašskú odvahu. K nej vám poviem len toľko, že je úžasná a viac sa dozviete v článku, ktorý pre ňu čoskoro chystám 😉
Jedna fantasy
Zbožňujem knihy pre mladších čitateľov a zbožňujem Hraničiarovho učňa od Johna Flanagana! To bolo také prekrásne, poučné, vtipné a napínavé...joj, no láska na prvé prečítanie 😄 Recenziu som mala v pláne, aj som ju mala napísanú, no kdesi sa mi stratila a novú som už nedokázala napísať. Avšak, k tejto knihe sa určite raz vrátim a prečítam si všetky diely a hádam už aj tá recenzia vznikne. 
Jedna sci-fi
Tak Marťana od Andyho Weira mal prečítaného už asi každý len ja nie (ako inak 😑). No minulý rok som to napravila a presne ako som očakávala, kniha si ma naozaj získala a autora obdivujem. Skvelý, originálny príbeh, ktorý si vážne zaslúži pozornosť a odo mňa recenziu, no akosi sa k tomu stále nemám...no ja to napravím 😇
Jedna kniha od slovenského autora
Tak, a dostávame sa na záver kníh, ktoré ma nadchli. Určite sa ešte nejaké nájdu, no nateraz si neviem spomenúť, ale spomínam si ako sa mi zapáčila kniha Až čas ukáže od Andrey Novosedlíkovej. Bol to zaujímavý a veľmi dobre napísaný príbeh. Nič presladené, len život, ako ho poznáme a pre mňa to bolo naozaj kvalitné a príjemné čítanie.
Odporúčam, no chybičky sa nájdu
Do tejto skupinky som zaradila knihy, ktorým som dala 3,5 alebo 3 body z piatich. A prvou z nich bola kniha od mojej obľúbenej Francine Riversovej...
Jeden kresťanský román
Francine je moja obľúbená autorka a jej knihy zbožňujem. Aj Most do prístavu sa mi veľmi páčil, no chýbala mu originalita, ktorou oplývali ostatné jej diela. Totižto, kniha v sebe niesla niekedy scény, charaktery postáv a dokonca aj konverzácie hrdinov z predchádzajúcich publikácií, čo ma tak trocha zamrzelo. No kniha má aj tak čo ponúknuť a v konečnom dôsledku sa mi naozaj páčila.
Jeden špionážny triler
Vy viete, že takéto žánre nečítam, no bola som naozaj zvedavá, čo kniha s názvom Tajemství posledního nacisty ukrýva. A skrývala toho naozaj veľa a sama som bola prekvapená, že sa mi páčila a čítala som ju takmer jedným dychom. Avšak, chybičky sa našli a viac sa dozviete v recenzii (a inak, Peťa, ešte raz preveliká vďaka za ňu. Dedovi sa veľmi páčila 😊.)
Veľmi neodporúčam, no môžu zaujať
Dve kresťanské beletrie
Aj môj obľúbený žáner môže sklamať. Ako prvou, ktorá mi priniesla sklamanie, bola kniha od Maxa Lucada, Zázrak v kaviarni Higher Grounds. Autor je na Slovensku veľmi známy a tak som bola zvedavá, čím si svoju popularitu zaslúžil. Ale asi som nemala šťastnú voľbu, pretože ma jeho prvý román veľmi sklamal a už by som sa k nemu nikdy nevrátila. Nezaujal, neprakvapil a skoro nič mi vlastne ani nedal. Presne ako aj Nebojácna od Diny Sleimanovej. Tá bola na tom ešte horšie. Takmer som ju ani nedočítala, no bol to recenzný výtlačok, takže som musela. Viac sa dozviete v recenzii, pretože by som sa zas rozpísala a už aj tak dlhý článok by nemal konca kraja 😂
Jedna, s ktorou sám sa trápila, no dokáže človeku niečo ponúknuť
Když Bůh mlčí ma zaujala už len tým názvom, no nečakala som, že sa s ňou budem až tak trápiť. Čítala sa mi ťažko  a niekedy som s autorom jednoducho nemohla súhlasiť, no i tak má kniha čo do seba a možno by vás dokázala zaujať.
Jedna kniha od slovenského autora
A, keď sme pri tom sklamaní, je tu ešte jedna kniha, od ktorej som očakávala omnoho viac. Osamelé vtáča od Eriky Jarkovskej bolo skvelo napísané a pasáže z minulosti som hltala, no tým to končí. Dejovo ma kniha nezaujala a skôr nudila a miestami rozčuľovala. No je napísaná naozaj veľmi dobre a autorke dám určite ešte šancu.
Jedna, ktorú žiaľ vôbec neodporúčam
Krásna obálka, ešte krajšia anotácia...tak to, áno, beriem! Lež, kniha s názvom Zvolila som si lásku bola veľkým sklamaním. Bol to veľmi smutný skutočný príbeh, no s kresťanstvom nemala veľa spoločného, pretože sa autorka zameriavala na ezoteriku. Už som čítala nejednu knihu so životným príbehom, kde i napriek tragédii bola nádej a uzdravenie od Pána. No v tejto síce Boh mal svoje miesto, ale akoby bol na úplne vedľajšej koľaji. Autorka sa viac prikláňala k uzdravovaniu zranenej duše cez reiki, hypnózu, alternatívnu medicínu a hlavne tappingu (doposiaľ som o tom nepočula, no s Bohom to určite nemá nič spoločné). Niekedy mi jej "nadprirodzené" zážitky nedávali zmysel a pôsobili tak zvláštne; nemala som z nich dobrý pocit. Takže ako kresťanka som nemohla s ňou súhlasiť a vôbec som necítila nádej a radosť ako pri podobných knižkách s príbuznou témou. Pre mňa osobne obrovské sklamanie a veľmi by som ju kresťanom neodporučila, ale to je len môj názor....
Porazený: Najhoršia kniha za rok 2016
Jedna YA
Nuž, a kde sú víťazi, tam sú i porazení a tým porazeným je jedna veľmi populárna kniha zo žánru YA, ktorú v rukách už nikdy nechcem držať. Je ňou Selekcia od Kiery Cassovej. Áno, obálku má krásnu, no tým to končí. Keď som si čítala svoju recenziu na túto knihu, tak som sa neubránila úsmevu, pretože som aj zabudla, aká som bola vtedy rozhorčená a čo všetko som napísala 😄 Ale neodvolala by som nič. Skrátka, kniha bola pre mňa strašná a týmto tvrdením skončím, pretože cítim, že sa zas rozčertím 😈
Súhrn v číslach
Aj keď som minulý rok uverejňovala menej článkov, čísla sú naozaj veľmi pekné 😊

Zobrazenie stránky do dnešného dňa: 38 852
Počet príspevkov do dnešného dňa: 64
Počet publikovaných komentárov aj s mojimi: 695
Počet čitateľov cez GFC: 84
Počet čitateľov cez FB: 69
Počet spoluprác: 3
Počet prečítaných kníh za rok blogovania do dnešného dňa: cca 38
Tri skvelé spolupráce
Za rok 2016 sa mi podarilo získať až tri prekrásne spolupráce. Prvá z nich bola so stránkou zachej.sk a písanie pre ich stránku Dobré čítanie, ktorú si neviem vynachváliť a ktorú si neskutočne vážim. Všetci sú milí, skrátka úžasní a ďakujem, že mi dali možnosť pre nich písať a vďaka nim som bola obohatená o mnoho nádherných kníhĎAKUJEM z celého srdca
Druhá sa mi naskytla s vydavateľstvom Kumran, ktoré vydáva úchvatné tituly a najmä tie, od mojej obľúbenej Francine Riversovej 😊. Ich vydavateľstvo mám veľmi rada, a tak ma potešili, keď mi napísali, že mi šancu dajú a rok budem dostávať ich knihy v žánri beletria. Ach, a že aké krásne knihy to boli a ešte len budú....a taktiež preveľmi ĎAKUJEM za šancu. Veľmi si to vážim.
A posledná je s vydavateľstvom i527.net. Vydávajú nádherné, teraz poväčšine historické kresťanské romány, ktoré tak zbožňujem, a preto som veľmi šťastná, keď som od nich taktiež dostala šancu. Aj keď som sa bála, že spolupráca s nimi nakoniec už nebude pokračovať, pretože sa mi dlho neozvali, no nakoniec predsa len tento mesiac napísali a môžem sa od nich tešiť na ďalšie hodnotné knihy . ĎAKUJEM za dôveru, vážim si to
Celkový pohľad na ďalší rok blogovania
Minulý rok priniesol mnoho zmien. Prvou bola zmena vzhľadu blogu. Páčil sa mi aj ten predtým, s vílou, ak si spomínate, no tento si ma získal asi väčšmi (no i tak stále špekulujem nad novým 😄). 
Recenzie dostali taktiež novší šat, vďaka fotkám, ktoré s mojim fotoaparátom spravíme (a niekedy sa pri tom poriadne pohádame, pretože on si zmyslí, že táto fotka bude lepšia rozmazaná, či naopak zaostrí na úplne iný objekt, no nakoniec sa predsa len zhodneme, ale vtedy to už má poriadne namále 😁). Pribudla nová rubrika, Na návšteve u, ktorá samozrejme ešte nekončí, len moja lenivosť nepozná medze, no čoskoro sa určite dočkáme nového článku a navštívime tak nových zaujímavých a šikovných blogerov 😍
Nechýbali však aj už známe príspevky, týkajúcich sa Potuliek prírodou, z čoho jedny majú až 32 komentárov (TU), čo je číslo, ktoré ma stále udivuje 😊. Ale aj napriek mojej lenivosti pribudli dokonca až štyri DIY články, z toho dva tento mesiac (konkrétne TENTO a TENTO a ešte TENTO a TENTO). 
Okrem iného, samozrejme nechýbali recenzie, články z iného súdka (napríklad o hudbe, či filmoch) a aj súťaže. A to hlavné, spoznala som nových skvelých blogerov💕 a viem, že ešte len ďalších spoznám 😊
Rok 2016 bol skrátka super!
...a na úplný záver...
Naozaj som si nemyslela, že sa blog dočká svojho druhého roku. Dôvodov bolo mnoho: moja blbá povaha, výkyvy nálad, strata chuti blogovať, či čítať a mnoho iného...No nakoniec, i vďaka vámmoji milí čitatelia, a vaším návštevám blogu, komentárom, reakciám, povzbudeniam a pochvalám som to nevzdala, pretože ste pre mňa veľkou inšpiráciou neprestávať tvoriť, za čo vám zo srdca veľmi ďakujem. Ako som už mnoho krát spomínala, bez vás by Pieseň fantázie nikdy neznela tak čarovne a pomaly by iba doznievala až by nakoniec úplne stratila svoju melódiu. ĎAKUJEM ešte raz...vážim si všetko, čo pre mňa robíte a všetkých vás mám nesmierne rada 😘
A ako vďaku za vašu podporu chystám pre vás súťaž. Asi bude menšia ako minulý rok, no hlavne, že bude 😉 Pravdepodobne na Valentína💕
Tak, lúčim sa s vami a tento extra dlhý článok môžeme uzavrieť....teším sa na vás v budúcom článku...majte sa krásne 🌞

Zdroje obrázkov kníh: gorila.sk, Dobré čítanie.sk

14 komentárov:

  1. Tretiu striebornú knihu snov som si kupovala aj ja, lebo sa mi zdalo, že akosi mizla z regálov. V Panta Rhei v Nitre ju ani nemali. :D :D Ale napokon som sa k nej prebojovala a teraz mi svieti na poličke. Len som sa k nej ešte nedostala.

    K Tej Selekcii :D ja som si myslela, že som asi mimozemšťan, pretože všetci to len chválili a mne sa to nepáčilo, ale to som čítala ešte dávno a po anglicky. Ako... čo ja viem... dvojka ma vôbec nelákala. Ale tie obálky sú krásne.

    Gratulujem k spoluprácam. Knižky z i527.net som kupovala maminke, ale nie ani preto, že by boli kresťanské, skôr preto, že šlo o historické romance. Vravela, že boli celkom dobré, ale v jednej vraj našla dosť preklepov v rode. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to, akosi rýchlo sa začala vytrácať a to som už vážne nemohla otáľať, takže kúpa bola jasná :D
      To som si myslela aj ja o sebe =D Tá kniha mi aleže vôbec nesadla a fakt mi pri nej odumierali mozgové bunky :D No tie obálky...súhlasím, sú vážne krásne ^.^
      Ďakujem krásne♥^.^♥ i527.net vydáva krásne a zaujímavé tituly a môže ich čítať naozaj hockto, pretože aj keď sú kresťanské, láska k Bohu je zakaždým veľmi jemná a milá :) No, a keďže som kresťanka, tak ten vzťah vždy vyhľadávam, ale ako som písala, sú to skrátka príbehy ako aj v iných knihách, len s maličkým rozdielom ;) A čo sa týka tých preklepov, tak som mala aj ja tú česť. A najmä pri jednej knihe bolo toľko chýb, že som musela niektoré odstavce prečítať i viac krát, aby mi dávali vôbec zmysel. Ale bola to jedna z ich úplne prvých kníh a odvtedy sa veru polepšili a prinášajú nie len kvalitné príbehy, ale aj preklady ;))
      Ďakujem krásne za komentár a prajem ti nádherný deň♥

      Odstrániť
  2. Jooj Mony!! ❤️❤️ Tak to Ti srdečne a vrúcne gratulujem k oslave narodenín! Je to krásny pocit oslavovať 2. narodeniny blogu.❤️❤️ Keďže ja som tohto roku oslavovala svoje prvé, viem presne aký je to pocit. Nepochopiteľný.❤️❤️ Zo srdca Ti prajem ešte mnoho týchto skvelých narodenín a ešte oveľa viac úspešných rokov blogovania. Som veľmi rada, že som Ťa spoznala prostredníctvom knižnej sféry.❤️❤️ Tvoje články sú pre mňa často motiváciou. (stále myslím na tie krásne záložky a DIY články😊)
    Čo sa týka kníh, Hlas vo vetre ma ozaj nalákal. Určite po ňom chmatnem v najbližšej chvíli (najprv však musím dohnať resty, ktoré sa mi kopia a kopia😂)
    K tvojim odporúčaniam rovnako súhlasím s knihou Zašepkaj jej meno, ktorá je úžasná❤️❤️❤️ rovnako ako aj séria od Pettreyovej. Musím sa dokonca priznať, že som si poriadila 1.diel Zašepkaj jej meno.❤️ (nemohla som proste odolať). To o tej Nebojácnej ma mrzí, pretože má ozaj ale že ozaj krásnu obálku. To množstvo negatívnych recenzií však nestojí za to😟😟 Gratulujem Ti ku spoluprácam a dúfam, že Ti budú naďalej úspešne pretrvávať.❤️ Nie je pre knihomoľa krajší pocit, než ten, keď mu domov dorazí recenzný výtlačok❤️❤️❤️. Maj sa krásne a ďakujem za takýto skvelý článok. Zbožňujem takéto články, no kvôli mojej lenivosti sa k nim ja osobne nikdy nedokopem. 😂😂 Prajem Ti krásny deň a teším sa na ďalší príspevok.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, Bleise, ty si taká milá♥^.^♥ Ďakujem, krásne, tvoje slová ma tak zahriali pri srdiečku a spravila si mi obrovitánsku radosť♥♥♥ Aj ja ďakujem za to, že som ťa mohla prostredníctvom blogu spoznať a ani nevieš aká veľká inšpirácia si ty pre mňa (a myslím, že nie som jediná :D)...ach, tie tvoje dokonalé fotky ^.^
      Ja len dúfam, že sa ti bude Hlas vo vetre páčiť, pretože viem, že asi nie každému sadne, no Francine doň ukryla mnoho skrytých myšlienok, ktoré ma úplne odrovnali. Zbožňujem tú knihu♥♥♥ Síce začiatok bol tak trocha nezáživný, no spisovateľka stvorila nezabudnuteľný príbeh a hrdinov a úplne ma zmiatla, kam svoj príbeh nakoniec nasmerovala a ako ho podala. Francine je jednoducho Pani spisovateľka ;)
      Joj, Získaj si je priazeň bolo také krásne, a preto i ja určite siahnem po prvom diele, Zašepkaj jej meno...to bude opäť zážitok čítať♥ A Nebojácna ma naozaj sklamala a ani som nečakala, že ma dokáže až tak sklamať...no ktovie, ako by sadla tebe...
      A ďakujem veľmi pekne♥ To by som i ja veľmi priala ^.^ A ďakujem i za tento prekrásny komentár, veľmi si to vážim♥♥♥ Maj sa krásne ;))

      Odstrániť
  3. Už dva roky nám spríjemňuješ tento blogerský svet???? Páni, to je neuveriteľné, ale veľmi sa tomu teším ♥ Tvoje články sú vždy plné teba, tvojho optimizmu, nápadov a myšlienok a ja sa k nim vždy rada vraciam :) Do ďalších rokov ti prajem len to najlepšie, aby sa ti darilo takto a ešte viac :) ♥

    K tej kresťanskej a duchovnej literatúre sa ešte určite vrátim, ak budem zháňať niečo z tohto žánru, lebo tie kúsky vyzerajú parádne!
    A naozaj ma veľmi teší, že sa ti páčili knihy pri kolónke Young Adult, najmä Dám ti aj slnko a Vymyslela som si ťa, lebo aj ja ich zaraďujem medzi tie najlepšie ;) :) A, nemôžem zabudnúť na môjho milovaného Marťana ♥

    A ešte gratulujem k toľkým spoluprácam, je krásne vidieť, že sa tvoja knihomoľská vášeň prenáša aj do nich ;) ♥♥♥

    Všetko dobré, Mony ♥♥♥ (a vďaka za toľko srdiečok :D :D ;)) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, už dva roky, čo ma samú šokuje :D Joj, a ďakujem krásne Andy♥♥♥ Nesmierne si to vážim ^.^
      Určite skús! Verím, že by ťa zaujali ;) A tá kolónka YA teší aj mňa. Už som nečakala, žeby si ma tento žáner opäť k sebe pritiahol, no predsa...a tu je to zlaté pravidlo: Nikdy nehovor nikdy :D A tento rok už mám pár kúskov z tohto žánru vyhliadnutých, takže som sama zvedavá, kam sa zaradia na mojom zozname kníh :)
      Marťana práve číta moja sestra a je z neho úplne paf...a vôbec sa jej nečudujem. Andy Weir je skrátka pán! :D
      Ďakujem, ďakujem a ešte raz ďakujem♥^.^♥ Tak veľmi si ma týmto komentárom potešila♥ Prajem ti krásny deň, maj sa krásne♥

      Odstrániť
  4. Mony, strašně moc Ti gratuluju k blogovým narozeninám, mám Tvůj blog i Tebe moc ráda - kéž by všichni na světě byli tak milí a laskaví, jako jsi Ty, to by tu bylo pěkně. Ať Tě blogování a vše kolem něj baví co nejdéle a těším se, co Ti přinese další rok :) Měj se nádherně! ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, preveľmi ti ďakujem Kritýnka♥^.^♥ Ja ani neviem, čo ti odpísať, úplne sa mi šokovala a dojala a...skrátka, nesmierne ďakujem, veľmi si to vážim♥♥♥
      Aj ty sa maj krásne, prajem ti všetko dobré a aby si vedela, aj ja mám tvoj blog véľmi rada a čakaj odo mňa návštevu :D Rubrika Na návšteve u sa už chystá ;)) :D

      Odstrániť
  5. Blahoželám ti ku krásnym knižným prírastkom a ku dvom rôčkom ♥ nech tvoj blog Pán Boh naďalej požehnáva ♥ teším sa na každý nový článok! :) ♥ A veru, bola som zvedavá, čo povieš na Dám ti aj slnko, ja by som si ju aj chcela prečítať, ale mám z nej obavy... Ešte raz všetko najlepšie prajem, nech nám Pieseň fantázie hrá navždy. ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, Aly, ďakujem za také nádherné slová♥^.^♥ Veľmi si ma potešila a vážim si to♥ A Dám ti aj slnko bola naozaj veľmi pekná knižka, i keď priznávam, že aj ja som sa jej bála, no na moje prekvapenie sa mi fakt páčila :D No uvidím, či oprášim tie svoje spomienky na ňu a spravím recenziu, ale už si druhá, ktorá by ju rada privítala. Budem sa snažiť k nej dostať ;))
      Maj sa krásne a ešte raz, veľká vďaka ;))

      Odstrániť
  6. No gratulácia obrovská! :) Za dva roky si svoj blog naozaj dotiahla do dokonalosti a vyšperkovala krásne :) A zdravím dedka!!! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ďakujem krásne♥^.^♥ Veľmi si vážim tvoje slová♥ a dedkovi pozdrav odovzdám :D Maj sa krásne ;))

      Odstrániť
  7. No tak to teda gratulujem! Za dva roky sa ti tu podarilo vytvoriť nie len skvelý blog, ale aj úžasnú komunitu (najmä v komentároch) :) Dúfam, že ti blogovanie bude prinášať radosť aj naďalej!
    A obdivujem, ako si sa farebne pohrala so slovom "ďakujem" :D
    Včera som akurát dočítala Tretiu striebornú knihu snov!!! Všetky tri som čítala teraz v nemčine, keďže o mesiac z tohto super jazyka (fakt bez irónie :D) maturujem a potrebujem sa aspoň trošku zlepšiť, a proste som si veľmi obľúbila Kerstin Gier a jej štýl (najmä po Edelstein-Trilogie), presne tak akurát vtipu, romantiky a akcie!
    Priznám sa, že väčšinu kníh tu nepoznám, resp. som ich nečítala, ale Dám ti aj slnko a Marťan by patrili aj k mojim najlepším ♥
    A krásne čísla tu máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem♥^.^♥ Ja to stále hovorím, v tomto knižno - blogovom svete sú úžasní ľudia a ja len ďakujem Bohu, že ma k tomu písaniu, knihám a aj blogovaniu priviedol (lebo si myslím, že to nie len tak) a že som tak mohla spoznať všetkých týchto skvelých ľudí, vrátane teba♥
      Gierová je úžasná a myslím, že čítať jej knihy v originálnom jazyku musel byť ešte väčší zážitok! A máš môj obdiv a budem držať všetky palce, aby ti maturita dobre dopadla ;))
      Marťan a Dám ti aj slnko boli skvelé knihy a hádam sa k ním ešte raz dostanem a napíšem konečne recenzie :D
      Ďakujem ešte raz, veľmi ^.^

      Odstrániť