Čarujeme bez prútika/07 (...a tak sa stretli Jana Eyrová, Liesel Memingerová a Albert Einstein...)

Mám obrovskú radosť, pretože záložky Harryho a jeho priateľov sa vám páčili a dokonca Hagrid získal najväčšiu popularitu 😍 Chcem sa vám poďakovať za každú návštevu, lajk na FB a prekrásne komentáre, ktoré ste mi zanechali...veľmi si to vážimĎAKUJEM!
A dnes, ako som spomínala v predchádzajúcom článku, budeme v čarovaní bez prútika pokračovať a vytvoríme si nových hrdinov...
...a tak sa stretli Jana Eyrová, Liesel Memingerová a Albert Einstein...
Pozn. : Návod aj tentokrát odporúčam čítať iba v krajnom prípade, keby ste mali problémy porozumieť obrázkom, pretože je strašný... 😅
Potrebujeme
farebné a kartónové papiere (kartónové papiere sa dajú nahradiť výkresom :))
pastelky
nožnice
ceruzku
lepidlo
stužky
dierovač
fixky
↓ šablóny ↓
Postup
Jana Eyrová
a) Na výrobu Jany budeme okrem vystrihnutých častí z kartónového papiera potrebovať aj dve úzke stužky v čiernej a modrej farbe.
a) Jankina tvár vznikne veľmi jednoducho. Nalepíme jej vlásky, oči, ktoré vznikli vďaka dierkovaču a už iba fixkami dokreslíme zostávajúce detaily.
b) Na základ záložky, ako vidíte aj na obrázku, si nalepíme čiernu stužku a čiernou fixkou si nakreslíme záhyby sukne, ktoré by mali dotvárať efekt šiat.
c) Potom základ záložky nalepíme na prvú časť plášťa a následne naň druhú, ktorej obrysy si zvýrazníme sýtou modrou pastelkou.
d) Nakoniec prilepíme hlavu, klobúčik, mašličku z modrej stužky a máme...
e) ...hotovo! 😊
Zlodejka kníh
a) Vystrihneme si potrebné časti pre vytvorenie Liesel z farebných kartónových papierov.
a) Na biely podklad si nalepíme čierny obdĺžnik, na ktorý si bielou pastelkou spravíme čiary pripomínajúce záhyby sukne.
b) Základ na vytvorenie hlavy si priložíme na biely podklad a naznačíme si, kde budeme lepiť kravatu.
c) A nalepíme kravatu 😁
a) Potom si nalepíme sako, ktoré si vystrihneme z hnedého farebného papiera a po stranách ho zvýrazníme hnedou pastelkou.
b) Na druhú stranu nalepíme taktiež časť saka.
c) Aj v tomto prípade tvár pre Liesel vytvoríme jednoducho. Nalepíme ofinku, ktorej spodnú časť opäť zvýrazníme hnedou pastelkou, nalepíme oči a dotvoríme detaily.
d) Ako môžete vidieť na obrázku, sako si dokreslíme, zvýrazníme a potom prilepíme hlávku. "Hlavným" vlasom nakreslíme špirálky a na záver nalepíme baretku a....
e) ...máme hotovo! 💕
Albert Einstein
a) Pán Einstain má taktiež základ záložky z bieleho kartónového papiera, na ktorý si nalepíme kabát z oboch strán, no ešte pred tým, presne ako aj u Liesel, si najprv nalepíme kravatu.
b) Vystrihneme si obočie a fúzy, ktoré len jednoducho nalepíme.
c) Nakoniec prilepíme strapaté vlasy a pána Einsteina máme...
d) ...hotového! 😍

P.S.: Ak by ste náhodou niečomu neporozumeli alebo mali s niečím problém, pokojne mi napíšte do komentárov a spoločne to vyriešime 😉
...a opäť pár fotiek na záver...
Tak, a s Jankou tento dvojitý DIY článok uzavrieme. Lúčim sa s vami a prajem vám krásny zvyšok dňa
Vidíme sa pri novom článku 😊

20 komentárov:

  1. Páni tak to je naprostá pecka! Přihlašuji odběr a díky za super článek :)
    N.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó,ďakujem krásne, veľmi si to vážim♥^.^♥ Maj sa krásne ;))

      Odstrániť
  2. A opäť krásne záložky! :) Tá Liesel je prekrásna. Keď má človek takéto záložky, určite sa viac teší na čítanie. A k tomu ak sú to záložky, ktoré sú venované špeciálne knihe! :) Krásne, si šikovná. Tie šablóny si kreslíš sama? Mala by si rozbehnúť obchod so záložkami, istotne by mal úspech. :) Bola by som prvý zákazník. ;) Maj sa krásne a prajem pekný večer. Teším sa na ďalšie nápady.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujém♥^.^♥ Áno, kreslila aj načrtla som si ich sama, čo ma samu stále udivuje, keďže kreslenie a podobne mi vôbec nejde :D A si veľmi zlatá, ďakujem krásne♥♥♥ Ono i tak tie záložky vyrábam pre vás, čitateľov, do súťaží, či ako malú pozornosť a ak sa páčia, či potešia a vyčaria úsmev, tak je to pre mňa najväčšou odmenou a vlastne i plácou :D
      Ešte raz preveliká vďaka, aj ty sa maj krásne ;))

      Odstrániť
  3. Krásne záložky, aj tieto, aj predchádzajúce s tematikou HP. :) Obdivujem každého, kto si dokáže niečo vyrobiť sám a ešte dvojnásobne, ak je to niečo takéto nádherné. Veľmi vydarené záložky a som vďačná aj za tie návody. Neskonale vďačná. Dávno som rozmýšľala, že by som kamarátke vyrobila nejaké tematické HP záložky, ale nikdy som sa k tomu nedostala. Teraz ju môžem potešiť a za to nikdy nebudme môcť dostatočne poďakovať. :)
    Len tak ďalej. Teším sa na ďalšie a ďalšie záložky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, ani nevieš ako si ma potešila♥^.^♥ Záložky začínajú plniť svoj účel! Tak sa teším a to dvojnásobne za tento komentár a aj za zistenie, že budú slúžiť ako darček♥♥♥ Som z toho nadšená :)) Prajem ti príjemné tvorenie a ďakujem veľmi pekne, vážim si to ^.^
      Maj sa krásne :))

      Odstrániť
  4. Panebože, to je sen! DIY běžně neprovozuju, ale tohle zkusím brzy. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ďakujem...už vopred prajem príjemné tvorenie ;) Prajem ti pekný zvyšok dňa♥

      Odstrániť
  5. Opět nádhera, jak výrobky, tak fotky, Mony, tentokráte nedokážu vybrat, líbí se mi všechny, určitě je musím vyzkoušet :)
    Měj se překrásně a klidně jich do budoucna udělej ještě více, tyhle záložky mě prostě naprosto okouzlily :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Hanka♥♥♥, opäť si ma svojim komentárom nesmierne potešila a dokonca i povzbudila k ďalšej tvorbe. Ono sú tie záložky na výrobu vážne ľahké a týmto spôsobom sa dajú vyrobiť noví a noví hrdinovia, takže možno do budúcna ešte s nejakými prídem :D No na zatiaľ si dám od vyrábania záložiek oddych :D
      Ďakujem ešte raz a prajem ti nádherný zvyšok dňa ;))

      Odstrániť
  6. jééééj....až teraz som si všimla, že mi pripomínajú knižných hrdinov z Martinusu :) naozaj sa ti podarili ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujém♥♥♥ Aj mne ich práve že pripomínajú, čo som si uvedomila až neskôr :D
      Ešte raz vďaka a maj sa krásne ;))

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Jéj, ďakujem♥♥♥ Musím povedať, že aj mňa si získali ;))

      Odstrániť
  8. Nádhera, nádhera, nádhera! :) Až budu mít trochu času a až se budu potřebovat odreagovat (takže nejspíš brzy, ehm :D ), rozhodně zkusím toto! Ukládám článek a díky za skvělý tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, ďakujem krásne♥^.^♥ Som veľmi rada, že som ťa inšpirovala a prajem ti príjemné tvorenie ;)) Maj sa krásne♥

      Odstrániť
  9. U Liesel a Alberta sa mi hrozne páči to ich oblečenie (a u Einsteina aj obočie a fúzy??!!!!) ♥ Prečítať Janu Eyrovú a Zlodejku kníh až do konca bolo teda pre mňa značné utrpenie, ale toto je zlaté ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥♥♥ To oblečenie by dalo trocha zabrať, najmä u Liesel, ale niečo nakoniec vzišlo a som šťastná, že sa ti páčia ^.^ A ja Zlodejku kníh milujem, takže tá nesmela chýbať, presne ako aj Jana ;)

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.