Mesiac za nami/21+22+23

Je čas napraviť resty 😀 Síce by som sa k trom predchádzajúcim mesiacom minulého roku už nemusela vracať, no nedá mi ich „nezdokumentovať“, keďže som tak doposiaľ spravila s každým (a budú tomu už dva roky!😍) A preto vám dnes prinášam poriadne oneskorený, trojmesačný súhrn 😅
Október
Tento mesiac sa niesol v znamení rekordu. Totižto, prekonala som samu seba a prečítala až sedem kníh! V tomto osobnom úspechu mi pomohla aj séria Aljašská odvaha od Dani Pettreyovej ktorá ma neuveriteľne chytila a čítala som jednu knihu za druhou. Štyri knihy z tejto série som mala ani nie za dva týždne, čo je vážne čo povedať, keďže pomaly jednu čítavam obvykle tie dva týždne 😄 Takže sa vrátim ešte k tým prečítam knihám:
Zlatá žatva/Tessa Afsharová: recenzia TU
V boji proti diablovi/Gabriele Amorth: recenzia TU
Pod hladinou/Dani Pettrey: moje hodnotenie: 3,5/5 (pre mňa osobne najslabší diel)
V lavíne/Dani Pettrey: moje hodnotenie: 4,5/5
V pasci/Dani Pettrey: moje hodnotenie: 5/5
Ako skala/Dani Pettrey: moje hodnotenie: 4/5
Betsabe/Francine Riversová: krásne spracovaný biblický príbeh na pár strán, Francine je jednoducho majsterka spisovateľka 😊 Pre mňa za 5/5.
Aljašskej odvahe chcem venovať jeden článok, kde budú mini recenzie na tieto štyri časti, ktoré u nás vyšli a už teraz sa teším na posledný, piaty diel, ktorý taktiež vyjde vo vydavateľstve i527.net.
A teraz k prírastkom. Čo sa ich týka, tak rekordy nepadli, no zato mi prišli tieto dve krásky. Prvou bola Zlatá žatva od Tessy Afsharovej, ktorú som dostala na recenziu z vydavateľstva Kumran (ďakujem ešte raz). Je pokračovaním úchvatnej knihy Rubínová žatvy (recenzia TU) a obe vám vrelo odporúčam. Nechýba v nich láska, humor, ale i nádherné myšlienky na zamyslenie. Knihy majú rozhodne čo ponúknuť ;)
Druhá kniha, ktorá mi spravila taktiež obrovskú radosť, bola dlho vypredaná Cinder od Marissi Meyer. Som taká šťastná, že sa tento rok vydavateľstvo rozhodlo pre dotlač a vďaka tomu mám už sériu kompletnú, no to už predbieham 😉
November
V novembri ma milo prekvapilo vydavateľstvo i527.net, ktoré mi nečakane poslalo recenzný výtlačok (ďakujem), s ktorým som ani nerátala. Je ním krásny príbeh ukrytý v knihe s názvom Získaj si jej priazeň od Tamery Alexanderovej, ktorý taktiež vrelo odporúčam. Recenziu nájdete TU.
A máme tu ďalšie na pohľad nádherné knihy. Scarlet a Cress som si objednala čím skôr, pretože strach z toho, že by mi ich opäť vypredali bol na mieste a tak som neváhala a využila akciu....a mám z nich obrovskú radosť 😍
Tento mesiac bol na čítanie chudobnejší. Podarilo sa mi začítať do spomínaného recenzného výtlačku a z knižnice som si zapožičala Medeného jazdca od Paulliny Simonsovej. A práve tá druhá kniha, veľká populárna klasika, ma sklamala na plnej čiare. Príbeh ma už od prvej strany začal nudiť a po pár stranách som to nakoniec s ňou vzdala a prelistovala si ju, aby som aspoň vedela, o čo vlastne kráča. A moje zistenie...nuda miešaná so sklamaním a som rada, že som s ňou nestratila viac ako tých 20 minút čítania a listovania v nej. Skrátka mi nesadla....
December
Á, december...prekrásny mesiac, ktorý mi priniesol tri knihy. Prvou bol Hlas vo vetre od Francine Riversovej, ktorý mi prišiel na recenziu z vydavateľstva Kumran (ďakujem). Táto kniha bola jednoducho dokonalá a ako som aj v recenzii, ktorú nájdete TU, spomínala, stala sa pre mňa tou najlepšou knihou minulého roka. Ďalej mi pribudol posledný diel Mesačných kroník, Winter, ktorú som si pod stromček venovala ja sama a ktorá bola aj ničím ako odmenou za úspešné umiestnenie v literárnej súťaži, o ktorej sa viac dozviete TU. A pod stromčekom som si ešte našla ako darček od sestričky (ďakujem) Slúžku z Fairbourne Hall od Julie Klassenovej, na ktorú sa veľmi teším 😊
No a ako predchádzajúci mesiac, tak ani tento nelámal rekordy v počte prečítaných kníh. Dokonca to bolo ešte menej, pretože som zvládla len jednu knihu a to Hlas vo vetre.
Celkový súhrn
Za tieto tri mesiace pribudlo dokopy 12 článkov, medzi ktorými ste mohli nájsť DIY, dvojitý špeciál potuliek prírodou (TU a TU), súťaž, projektík a samozrejme i recenzie. Pribudlo mi 8 kníh prečítala som 9 kníh. A nesmiem zabudnúť, že výzva na rok 2016 na goodreads, v počte 35 kníh, bola úspešne dosiahnutá! 😊
A čo sa týka tohto mesiac, tak vás najbližšie čakajú články s poviedkami, ktoré som zasielala do súťaže a k nim možno pribudne: 
a) recenzia na sériu Aljašská odvaha 
b) DIY článok 
c) niečo, o čom ani sama teraz neviem :D

Tak, ja sa s vami lúčim a prajem vám krásny zvyšok víkendu🌞⛄😘

6 komentárov:

  1. Neviem prečo, no mám taký zvyk, že predtým ako sa do článku naplno ponorím, najprv si ho prescrollujem celý. V tomto prípade mi to ale trvalo trošku dlhšie, pretože tie obálky!♥ Niečo neskutočne prekrásne!:) Aj teraz sa k ním dokonca spätne vraciam lebo mi to jednoducho nedá...No k veci.
    Stále ma veľmi mrzí (povedala by som, že dokonca mi až srdce puká), keď pohľadom zavadím o Měsíční kroniky. Mne jednoducho nejde do hlavy to, že sa naše vydavateľstva nevedia dokopať k prekladu niečoho, čo už snáď ani nemôže byť viac ospevované. Kričať sa mi chce ako ma to hnevá.:( Tú sériu si preto plánujem v najbližšej dobe zaobstarať buď v češtine - aspoň niekto je v tomto smere šikovný -_-, alebo originál anglické verzie. To, že po Rubínovej /Zlatej žatve pokukujem už dlhšie nie je nič nové, ale kniha Hlas vo vetre.. hmm.:) Musela ti veľmi učarovať. Recenzia, ktorú si na ňu písala, bola nádherná a jednoducho z tvojich slov čosi vyžaruje. Čosi čo ma k nej neskutočne láka. Nuž uvidíme.:)
    Veľmi sa teším na ďalšie články! Zatiaľ prajem krásny zvyšok víkendu.;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som na tom podobne ;) Aj ja, skôr ako sa pustím do čítania samotného článku, najprv pozriem úpravu, obrázky a až ako posledné text :D A ani nevrav, tieto mesiace to boli skutočne prírastky s prenádhernými obálkami ^.^
      A preto som neskutočne šťastná, že máme bratov Čechov ;) Bez nich by sme boli ochudobnení o toľko skvelých seriálov, filmov, no najmä kníh...ani ja neviem, kde je problém :/ Financie, publikum čitateľov? No, ktovie, ale tie naše vydavateľstvá niekedy udivujú aj mňa...no zas na druhej sú i také, ktoré vydávajú skvosty a tie zas nemajú v Čechách ;)
      Mesačné kroniky sa v češtine opäť vypredávajú, takže by som nad nimi dlho neotáľala :D Sestra mi ich stále vychvaľuje, takže mi neostáva nič iné, len sa konečne do nich čím skôr začítať ^.^ A ak by sa k tebe Rubínová žatva alebo Hlas vo vetre nedostali, tak ver, že prídu k tebe v podobe darčeka :D Ja by som tie knihy venovala úplne každému♥
      Ďakujem veľmi pekne za tvoj komentár, prajem ti krásny deň :))

      Odstrániť
  2. Úchvatné knihy, úplne nádherné! ♥ Snáď sa pomaličky raz postupne všetky dostanú aj ku mne. :) Hlavne by som chcela vyskúšať tú Cinder, keď si sa o ňu tak bála. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem♥ Ach, Cinder, niet sa čomu diviť, že som sa o ňu bála...však nie a nie sa ku mne dostať. Dokonca som si ju objednala v predpredaji a potom mi volali, že ju už pre mňa nemajú...no hrôza! Ale nakoniec je už doma a veľmi sa z nej teším, už sa iba začítať ;))

      Odstrániť
  3. Veľmi sa mi páči opis "nuda miešaná so sklamaním" :D Medeného jazdca som videla už na veľa blogoch, ale doteraz neviem, o čom vlastne je, no aj tak mám pocit, že by ma asi veľmi nelákal. Dobre, že si ho mala z knižnice! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď to, ak by som ju kupovala (a je to vážne drahá kniha), tak by som si o ňu búchala hlavu a plakala nad zbytočne utratenými peniazmi :D Preto je super, že existuje knižnica ^.^ Už ma veľakrát zachránila pred zbytočnou kúpou :) A neviem, ale myslím, žeby nebavila ani teba...ale zas, človek nikdy nevie :D

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »