3. januára 2017

Knižný advent/02+03

Organizuje Adrián

Vítam vás pri novom a dokonca prvom článku v tomto roku 😁Avšak isto viete, že sa tu tento príspevok mal objaviť už dávno, no predvianočný chaos ma úplne pohltil a na blog, či knihy sa mi nenaskytol čas. No už mám v zásobe tri nové články, ktoré čoskoro uverejním, tak sa hádam aj konečne rozhýbem 😃
V tomto príspevku som teda skĺbila dve úlohy (k tagu sa už vracať nebudem) z tohto projektu: fotky a darčeky (teda aspoň pár darčekov, tých knihomoľských, ktoré som si našla...ponožky a podobne vám fotiť nebudem 😂)
4.12. - Knižný wishlist
11.12. - Vianočný knižný tag
18.12. - Knihy a Vianoce: Bookstagramovanie
25.12. - Čo priniesol Ježiško?
⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥
 ...Winter som si kúpila k Vianociam sama 😏 Bála som sa, že mi ju vykúpia lebo sa naozaj z internetových obchodov strácala a to by som vážne neprežila. Takže sériu Měsíčny kroniky mám kompletnú, už sa stačí iba začítať 😍...
 ...sestra ma aj tento rok prekvapila knihou, ktorú som vážne nečakala, no ktorú som skutočne chcela. Je ňou Slúžka z Fairbourne Hall od Julie Klassenovej. Je to autorka, ktorá si ma získala a už sa neviem dočkať, kedy sa do knihy začítam 😊...
 ...túto záložku Bezzubky z rozprávky Ako vycvičiť draka som vyrábala ako darček k Vianociam pre sestru, ktorá sa jej veľmi potešila 😁 A aj ja, lebo sa mi vážne páči, len mi dala zabrať avšak odmena v podobe nadšenej sestry stála za to 😊 
Inšpiráciu som našla na nete, no nikde som neobjavila šablóny, takže som sa musela chopiť ceruzky a navrhnúť si ju sama...a že to dalo práce, keďže kreslenie nikdy nebolo mojou silnou stránkou 😃 No som rada, že som sa do jej výroby nakoniec pustila. Možno raz vyrobím jednu aj do súťaže...ktovie 😉...
 ...ešte raz ďakujem Lenke, Zuy, Lulu a Andy za ich krásne vianočné priania a aj vám všetkým, ktorý ste mi zanechali želania k Vianociam až v dvoch článkoch...ďakujem zo srdiečka všetkým 😍...
 ...tento špeciálny knihomoľský hrnček som dostala od mojej veľmi dobrej kamarátky (s ktorou som zdieľala osem rokov na základnej škole jednu lavicu 😄), ktorá dobre pozná moju knižnú mániu 😂 (jej slová: "Keď som to zbadala, hneď som si spomenula na teba a nemohla som to tam jednoducho nechať.") . Tak ma prekvapila, a mám z neho obrovskú radosť...hmm, to bude dokonalá čitateľská chvíľka 😍 Ďakujem ešte raz💕...
 ...a ďalší hrnček 😊 Týmto ma prekvapila sestra a poviem vám, hneď som sa doňho zamilovala😍...
 ...a teraz ten najväčší darček...zasnežené Vianoce ⛄😊⛄ Tento rok sme boli asi vážne dobrí, lebo viem, že si biele Vianoce nejeden prial 😀...
⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥
Tak a záverom Vám prajem šťastný Nový rok a držím palce s Vašimi novoročnými predsavzatiami...nech sa Vám darí 😊 Majte sa krásne💕

16 komentárov:

  1. Krásny článok a rovnako sú krásne aj darčeky, ktoré si dostala. :)
    Winter som si k Vianociam tiež kupovala sama, keďže sa mi po dlhom čase konečne podarilo zohnať prvý a druhý diel (Cress mi ešte chýba, už podozrivo dlho je objednaná a stále nič, tak snáď mi neoznámia, že je vypredaná...). Inak aj teba zarazilo, aká veľká je to bichľa či som jediná? :D
    Od Julie Klassenovej si chcem už dlho niečo prečítať, chcela som začať Tajomstvom Pembrooke House, ktorý si vychválila, tak snáď tento rok. :) Ale popravde všetky jej knihy na mňa pôsobia tak zaujímavo, že by som sa ku všetkým jedného dňa rada dostala. :)
    Záložka Bezzubky je mimochodom úžasná! Ja som túto rozprávku ešte stále nevidela, ale táto postavička ma vždy fascinovala. :)
    Posledná fotka vyzerá tak očarujúco, že mi je trošku ľúto, že k nám sa ten sneh vôbec nedostal... No aspoň niekde boli krásne zasnežené Vianoce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ^.^
      Držím palce, aby Cress dorazila ;) Ja som mala tak objednanú Cinder, teda predobjednanú už mesiac dopredu a keď mi ju mali odoslať mi napísali, že ju už pre mňa nemajú...na porazenie -_- Nechápem, načo teda existuje predpredaj, keď mi nemôžu zaručiť, že príde...a tak som ju teda rýchlo objednala z iného obchodu a našťastie je doma ^.^ Och, a ani nevrav...tá je poriadne tučná :D Aj za dve či tri knihy, no teším sa na ňu :))
      Julie je super, hádam sa raz k tebe dostane nejaká jej kniha. Ak máš rada romány a k tomu historické, môže ťa naozaj zaujať ;)
      Jéj, ďakujem♥♥♥ A to musíš rýchlo napraviť! Je to jedna z naj rozprávok, aké tu kedy boli...dokonalé, rovnako ako aj druhá časť ^.^
      To mi je ľúto :/ Výhoda žiť na severe :D No človek nikdy nevie, možno sa raz všetko zmení a snehu bude všade kopa. Ale ani sa nečudujem, že tá príroda je popletená, keď vidím aké hrôzy sa voči nej dejú a čím sa znečisťuje...môžeme si za to samy :(
      No dosť bolo pochmúrnych myšlienok :D Ďakujem za tvoj krásny komentár a prajem ti nádherný deň a pekný zvyšok prázdnin ;))

      Odstrániť
  2. Mony, tá záložka je prekrásna rovnako ako všetky prírastky!! Ako vycvičiť draka milujem, no ešte nikdy mi nenapadlo vyrobiť si záložku. Asi sa budem tebou inšpirovať. :)
    Knihy sú krásne, závidím Ti každú jednu. O Winter som už počula a dlho si na ňu brúsim zúbky, rovnako ako na celú sériu. :) A čo sa týka Klassenovej, tá čaká len na to, kedy sa mi opäť naplní peňaženka. :)
    Maj sa krásne a užívaj si čaro zimy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem♥♥♥ To je jeden z mojich najobľúbenejších filmov, rovnako ako jej sestrin, takže som nad Bezzubkou dlho nerozmýšľala :D A ktovie, možno ju raz vyhráš u mňa v súťaži ;)
      Ach, na Mesačné kroniky som si robila veľmi dlho zálusk, no nanešťastie bola vypredaná, no vďaka Bohu dali jej dotlač ^.^ Neváhala som ani sekundu a už ich mám aj doma. Ak máš teda na ne zálusk aj ty, radšej sa k nim rýchlo dostaň, lebo sa vážne strácajú z obchodov poriadne rýchlo...
      Prajem ti, aby sa k tebe Julie dostala čím skôr...som si na 100% istá, že sa ti jej knihy budú páčiť ;))
      Aj ty sa maj krásne a ďakujem♥

      Odstrániť
  3. Veľmi vydarené fotky a úplne zbožňujem tú záložku. Naozaj sa ti vydarila. Obdivujem ťa, že si mala toľko trpezlivosti a ešte si ju aj navrhla. Ja ak nenájdem niekde návod, tak sa do podobných vecí radšej nepúšťam. :D
    Úplne som sa zamilovala do poslednej fotky. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥♥♥ Ale nebyť predlohy, tak ju z hlavy nedám :D
      Ach, tá zasnežená idylka ^.^ U nás je momentálne toľko snehu, že som sa ledva prebrodila k bránke :D Nastal čas ísť fotiť fotky do nových potuliek prírodou!
      Ďakujem ešte raz a prajem ti pekný zvyšok dňa ;))

      Odstrániť
  4. Krásne fotky aj darčeky aj všetko proste ♥ Ten knihomoľský hrnček je super :D A Toothless!!!!! Úplne zbožňujem tie príbehy, či už v knižnej alebo filmovej podobe, a aj keď je Toothless úplne iný v jednom aj druhom, zamilovala som si ho a jedného dňa budem mať draka! (zatiaľ mám aspoň jeho kresbu, ktorú som dostala od Lenky ^.^)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ďakujem ^.^ Joj, Ako vycvičiť draka je dokonalé, aj jednotka, aj dvojka...a Bezzubka, no doňho sa nedá nezamilovať ♥♥♥ :D Aj ja chcem mať svojho draka ^.^ (no zatiaľ musí postačiť aj tento z papieru, ktorý krášli sestrine knihy ;D)

      Odstrániť
  5. Bezzubka je dokonalá!
    Pozdní vydání naprosto chápu - není snad nikdo, koho by vánoční chaos nezachvátil. Já se určitě chystám na Měsíční kroniky (i když jsem zatím nečetla ani první díl) a strašně se mi líbí ten první hrneček.
    Ten poslední dárek je vážně krásný - u nás bych tomu sice neřekla přímo bílé Vánoce, ale jakási bílá věc připomínající sníh tam venku přece jen byla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem♥♥♥
      Moja sestra mi tak túto sériu vychvaľuje, že sa musím v najbližšej dobe do nej pustiť...a ak ju niečo takto uchváti, tak to musí byť vážne skvelé :D
      Ale aspoň niečo prišlo...predsa len tie Vianoce sú omnoho krajšie aj s malou bielou posýpkou :D No a momentálne sa u nás akosi zobudila pani Zima naplno a toľko snehu nám udelila, že ho už niet kam dávať...a tie mrazy, dnes sme mali -22°C! Tak, zima ako sa patrí...
      Ďakujem za komentár a prajem krásny deň ;))

      Odstrániť
  6. Krásne darčeky, cítiť z nich veľa lásky ako aj z tvojich slov. Prajem ti príjemné čítanie, chutné čajíky v šálkach (alebo kakauko? :D) a nech sa ti v novom roku darí. :)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To sú také krásne vianočné fotky, Mony ♥♥♥ úplne z nich sála vianočná atmosféra :)
    Mesačné kroniky som začala čítať ale opäť raz sa mi stalo, že som siahla po iných knihách a naspäť sa k nim nevrátila, tak verím, že ty mi o nich poskytneš bližší obraz, ktorý ma na ne opäť naláka ;) :)
    A gratulujem k tým nádherným hrnčekom, sama som dostala dve a úplne zdieľam tvoju radosť! :) ♥
    Takže aj vy ste mali biele Vianoce??? My sme ich už nemali pekných pár rokoch, takže som bola úplne nadšená, že tento rok sa to zmenilo a my máme sneh už 2 týždne v kuse :) ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem krásne♥♥♥
      No, budem sa snažiť priniesť názor na celú sériu, už sa na ňu chystám ;))
      Hrnčeky sú skvelé...a ako som píslala, vďaka nim je tá čitateľská chvíľa dokonalá ^.^
      Aj ja som prekvapená, ale mali :D Tento rok je konečne vonku poriadna zima. Sneh sa u nás drží už takmer mesiac a za dva dni nám ho pribudlo teda požehnane...a dokonca aj poriadne mrazy prišli, dnes som len vyvaľovala oči na teplomer, bolo -22°C! To tu nebolo už vážne poriadne dlho :D
      Ďakujem Andy za tvoj komentár a prajem ti krásny deň ;)) Užime si zimu, kým ešte je...

      Odstrániť
  8. Krásný článek plný nádherných dárečků. U nás bílé Vánoce bohužel neproběhly a to jsem si to tak moc přála, nicméně tento poslední týden se u nás drží pěkná vrstvička sněhu, takže si to bohatě vynahrazuji :)
    Měj se krásně, Mony ♥
    PS: Pro tu záložku Bezzubky bych vraždila :D :) Je úžasná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem♥♥♥
      To ma mrzí :/ Vianoce bez snehu predsa len nie sú ono, no aspoň teraz k vám zavítala pani Zima...a tak sa mi zdá, že si vynahradzuje všetky tie roky mlčania :D U nás sú momentálne poriadne mrazy a snehu aj po kolená :)
      Prajem ti pekný deň ;))
      P.S.:Mám v pláne vyrobiť raz Bezzubku aj do súťaže, možno sa ti pošťastí :D A ďakujem♥

      Odstrániť