4. decembra 2016

Knižný advent/01 (...knižný wishlist...)

Organizuje: Adrián

Vítam vás pri novom článku, konkrétne pri vianočnom projekte, ktorý organizuje Adrián z blogu Universe of Wonderful Books. Rozhodla som sa zapojiť, pretože sa mi tento nápad páči a blog treba oživiť aj niečím iným, no nie? ;) Najviac sa teším na 18.12., kedy je naplánované vianočné fotenie kníh, no na dnes je pripravený knižný wishlist (ale nemusí sa týkať len kníh), ktorý som poňala klasickou formou listu Ježiškovi ;)

...priala by som si...

Milý Ježiško,


v úvode tohto listu Ťa chcem uistiť, že naozaj viem, čo je pravým posolstvo každých Vianoc a kto je pre nás tým najväčším darom. No nebudem klamať, že tajný balíček v trblietavom šate, previazaný mašľou, ukrytý pod farebnými svetielkami vianočného stromčeka adresovaný mne, by ma nepotešil :) Obdarovať svojich blízkych a spraviť im tým radosť je prekrásny pocit, a preto Ťa prosím, pošepkaj mi, čo by sa mohlo páčiť mojim najbližším a ty im zas to, čo by potešilo mňa...dúfam, že to nevyznelo čudne :D 
Ako vieš, som obrovský knihomoľ a kniha je dar nad všetky dary...našťastie vďaka tomu, že na mňa čaká ešte veľa neprečítaných kníh, môj tohtoročný zoznam je vcelku krátky. Priala by som si tretiu časť zo série Strieborná kniha snov. Je pravda, že knižky som ešte ani nezačala čítať, no som presvedčená, že sa mi budú páčiť a sú na pohľad také krásne...presne ako aj séria Měsíční kroniky. UŽ mám doma tri knihy z tejto série a moja sestra si ich úplne zamilovala. A keď ju niečo natoľko pohltí, že bez prestania číta, tak to už je, čo povedať :D Preto nutne potrebujeme poslednú časť, Winter :) Veľmi by ma potešila  aj novinka od Fredrika Backmana, Babička pozdravuje a ospravedlňuje sa, a taktiež Zašepkaj jej meno od Tamery Alexanderovej, ktorá si ma podmanila svojim románom Získaj si jej priazeň...a týmto zoznam kníh končí ;)) 
Ale ešte tu mám jedno také knihomoľské želanie...týka sa mojej obľúbenej spisovateľky, Francine Riversovej a zápisníka z vydavateľstva Kumran - Moja obľúbená autorka. Viem, je to tak trochu fanatické, ale už teraz mi jasné ako by som ho využila...zapisovala by som si doň krásne myšlienky z jej kníh, a že ich teda je ;))
Tak, ale zas nemyslím len na knihy...určite by ma potešil nejaký štrikovaný sveter alebo nejaký kúsok vo folkovom štýle...hmm, a ďalej už neviem. Vlastne ešte ma niečo napadá, no viem, že ten si budem musieť splniť sama...ach, zrkadlovka ^.^ 
Och, a nesmiem zabudnúť na to najväčšie želanie, ktoré mám a ktoré môžeš zariadiť len ty...prosím, veľmi prosím, nech sú zasnežené Vianoce...⛄ 
Na záver tohto listu Ti chcem poďakovať za štvrtkový nádherný predvianočný darček, ktorý ma bude hriať pri srdci ešte veľmi dlho a určite o ňom napíšem aj na svojom blogu ;) Ďakujem za všetko...

S láskou, Mony
Čo nás čaká nabudúce?
4.12. - Knižný wishlist
11.12. - Vianočný knižný tag
18.12. - Knihy a Vianoce: Bookstagramovanie
25.12. - Čo priniesol Ježiško?

12 komentárov:

  1. Tak to je krásny list! Keby som bola ježiško, určite si tvoje slová vezmem k srdcu. :) Máš pekný zoznám kníh a musím sa pochváliť, že na Vianoce si určite zrkadlovku kupujem ja! Ach, ako sa teším. :) Maj sa krásne a dúfam, že sa Ti tvoje želania splnia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem♥ :D No, ten zoznam sa už skrátil, pretože Winter som si nakoniec včera objednala...veľmi rýchlo sa všade vypredáva, takže som už nechcela dlhšie čakať.
      Ó, ty sa máš...to budú fotky!!! Ale už teraz ich máš nádherné ^.^
      Ďakujem a aj ja ti prajem, aby sa ti splnili všetky tvoje tajné vianočné sny ;))

      Odstrániť
  2. Zasněžené Vánoce - to už je skoro jako legenda :)
    Jinak ale moc pěkně napsaný dopis, hezky jsi to všechno sesumírovala. Já si letos k Vánocům o nic nepsala (i když netvrdím, že by se minová zrcadlovka taky nešikla), jediný dárek, který bych chtěla dostat (samozřejmě krom zmiňovaného zdraví a štěstí) je triko se Skillet, které jsem si ovšem vybírala a vlastně i kupovala sama :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu...u nás je zatiaľ krásne bielo, no pochybujem, či to do Vianoc vydrží...som zvedavá, čo na to povie Ježiško a bude chcieť splniť toto želanie :D
      A ďakujem...síce som už dospelá, no nezaškodí si zaspomínať, aké to bolo, keď som s nádejou spoločne s mamou písavala list Ježiškovi, keď som bola ešte malinká...sú to krásne spomienky ♥^.^♥
      Tá zrkadlovka by potešila nejedného milovníka fotenia...ach, ale raz si ju určite zaobstarám :)
      Takže ty už vlastne máš svoje želanie splnené, teším sa ^.^ Ale verím, že ťa ešte niečím Ježiško prekvapí, určite vie, že si knihomoľ ;) :D
      Tak, už vopred ti prajem krásne Vianoce plné lásky, zdravia, šťastie a radosti v kruhu rodiny...maj sa krásne ;)

      Odstrániť
  3. Krásná přání, Mony. Zasněžené Vánoce bych si přála taky; zrcadlovku jsme si loni pořídili s přítelem napůl a přesto, že nejsem nijak zdatný fotograf, si už neumím představit blogování bez ní :)
    I knihy si přeješ moc krásné, četla jsem Babičku, která není špatná, ale zase není ohromující a určitě bych se taky ráda pustila do Měsíčních kronik, když už vyšla pěkně celá série :)
    Budu ti přát, ať se ti přáníčka vyplní a po Vánocích nedočkavě vyhlížet článek, co jsi nakonec dostala :)
    Měj se krásně a užívej předvánoční čas ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka, ty si úžasná fotografka, tie tvoje fotky na blogu sú nádherné!♥^.^♥ To mi ver ;))
      A ďakujem...ach, dúfam, že sneh, ktorý momentálne pokrýva našu dedinu do tých Vianoc vydrží...to by ma Ježiško veľmi potešil :D
      Hmm, takže Babička je kniha, ktorá neurazí, no zas až tak nenadchne...no uvidím, ako zapôsobí na mňa, ak sa ku mne raz dostane, pretože ju musím mať. Muž menom Ove je pre mňa srdcovka a rada by som sa začítala do ďalšieho diela tohto autora :) Mesačné kroniky moja sestra zbožňuje a už sa teším, kedy sa do nich pustím aj ja...a nevydržala som a už mám doma aj Winter, takže séria komplentná a už sa stačí iba začítať :D
      A ďakujem krásne, aj ja ti prajem, aby sa ti splnili tajné priania a už vopred, nádherné Vianoce...a budem dúfať, že aj zasnežené ;))

      Odstrániť
  4. Už roky si prajem zasnežené Vianoce a teraz to konečne aj vyzeralo že by mohlo... a nič. Ale neklesajme na duchu to sa ešte môže zmeniť.
    List si napísala krásne. Sama momentálne citam Babičku ktorá sa ospravedlňuje a musím povedať že určite sa oplatí.
    Tak ti iba prajem nech ťa Ježiško vypočuje a pod vianočným stromčekom si nájdeš toľko lásky a duchovného bohatstva koľko potrebujes.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že tento rok by sa naše prianie mohlo vyplniť...teda u nás sa momentálne sneh stále drží :D
      Dúfam, že sa k Babičke dostanem čím skôr, sama som zvedavá, čo nové si tento úžasný autor prichystal...ale asi to také dobré ako Muž menom Ove nebude, no i tak sa teším ^.^
      A ďakujem krásne, aj ja ti prajem, aby sa ti splnili tajné priania, no najmä lásku, pohodu a radosť v kruhu najbližších...maj sa krásne a tatiež už vopred, nádherné Vianoce! ;)

      Odstrániť
  5. Máš krásny zoznam želaní, tie veci sú normálne ako stvorené na to, aby boli pod stromčekom. :P Zaslúžiš si ich tam nájsť všetky a ešte niečo navyše. :) Ja som si tento rok priala z knižiek len P.S., pretože audio verzia bola úžasná a musím ju mať aj v knihovničke. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem krásne Aly♥^.^♥ Tak jedno prianie sa mi už splnilo, Winter mám už doma a je taká nádherná...už sa iba do tejto série začítať :D
      P.S. by som chcela aj ja a akosi som na ňu zabudla...vďaka za pripomenutie. Ach, tá kniha je na pohľad tak krásne spracovaná...veľmi ti prajem, aby si si ju našla pod stromčekom ;))
      Maj sa nádherne a prajem ti prekrásne, dúfajme, že zasnežené, Vianoce♥

      Odstrániť
  6. Ach jaj, nielen že zanedbávam svoj vlastný blog, ale už naozaj strašne dlhú dobu som nezavítala ani len na tie od mojich najobľúbenejších blogerov...Čas napraviť to.
    Tento projekt ma akosi obišiel minulý rok a vyzerá to tak, že tohto roku to nebude iné. Každopádne, nesmierne ma teší, že ty si sa do toho pustila a hneď prvým článkom vyčarila úsmev na mojej tvári.:) Naozaj prenádherný list, od samého začiatku až po jeho koniec - to o pravej podstate Vianoc, o ich zasneženej verzii, ktorú poznáme z detstva a úpenlivo prosíme a čakáme, kedy prídu zas...♥ No jednoducho krásne, pevne verím, že Ťa Ježiško vypočuje a všetky Tvoje tajné priania splní.;) Určite si to zaslúžiš.
    Maj sa krásne a príjemné strávenie tohto predvianočného času, nech je plný pokoja a radosti.♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, ty si mi na blog v jeden deň dala toľko nádherných komentárov...ĎAKUJEM z celého srdca, každý jeden ma zahrial pri srdci a tak veľmi potešil, či povzbudil ♥^.^♥ Ty si taký úžasný človek...dúfam, že ťa škola už nebude trápiť dlho a dočkáme sa nejakého tvojho článku, chýbajú mi a viem, že nie som jediná ;))
      A ďakujem ešte raz, Ježiško ma už vypočul a vopred mi dal Winter a verím, že ten sneh, ktorý sa zatiaľ u nás krásne drží, vydrží aj počas Vianoc...možno vypočuje aj toto prianie :D
      Aj ty sa maj krásne a želám ti lásku a radosť v kruhu najbližších a aby si si pod stromčekom našla vytúžené darčeky...prajem Ti nádherné Vianoce♥^.^♥

      Odstrániť