Vyhodnotenie Halloweenského knižného hopu

Ospravedlňujem sa za omeškanie vyhlásenia víťazov, no zapojilo sa vás rekordne veľa a kým som každému pridelila prislúchajúci počet bodov a k tomu všetko ešte skontrolovala, nech nikoho neukrátim, tak mi to vážne trvalo 😌 Dokopy sa vás zúčastnilo 60, z čoho 29 Slovákov a 31 Čechov a takú peknú účasť som vážne nečakala 😊 O prvý balíček bolo 112 vstupov a o druhý 95...a koho si random vybral za víťazov?😳
Prvú cenu získava...
Gratulujem Elizabeth
a
Druhú cenu získava...
Gratulujem Tatiana
⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥
Tak, ceny sú rozdané a ja sa vám chcem ešte veľmi pekne poďakovať za každý tip na knižný blog. Niektoré poznám a mám v pláne o nich písať aj v článku Na návšteve u, a tie, čo nepoznám, možno spoznám natoľko, že taktiež o nich raz napíšem 😉 Takže ďakujem ešte raz a čo sa týka súťaží, určite ešte budú, máte moje slovo 😊 Prajem vám všetkým krásny deň

2 komentárov:

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »