Potulky prírodou/11 (...čaro jesene, druhá časť...)

Vítam vás pri novom článku, konkrétne pri druhej časti potuliek prírodou týkajúcich sa jesene. U nás to momentálne tento týždeň vyzeralo skôr akoby mala prísť jar, než zima, no pomaly sa ochladzuje a malo by dokonca aj snežiť, tak som zvedavá, koľko tá idylka zimy vydrží tentokrát :) Ale nebudem zdržovať, fotky už čakajú a som zvedavá, čo na ne poviete ;)
...♥♥♥...
...tieto potulky v sebe ukrývajú poväčšine zachmúrenú tvár jesene, ale i v nej sa, podľa mňa, ukrýva čaro, ktoré som sa snažila zachytiť. Dúfam, že  sa mi to aspoň málinko podarilo, no aby na nás nedoľahli pocity skľúčenosti, na úvod tohto príspevku som zvolila ešte tú veselšiu stránku jesene ;)...
...nevedela som si vybrať, ktorú z týchto dvoch fotiek sem dám, a tak som sa nakoniec rozhodla pre obe, pretože mi skutočne prirástli k srdcu♥...
...a koho to tu máme?...
....ježka! :D Na potulkách sa mi nenaskytá veľa príležitostí zachytiť iné zvieratká ako sú spevavce, a preto, keď som zbadala ako popred nás prebehol ježko, neváhala som ani sekundu. Chudáčik, bál sa ma, čomu sa niet diviť, keďže naňho mierila objektívom fotoaparátu obryňa :D, a preto som sa snažila spraviť zábery čím skôr, aby si mohol pokojne vydýchnuť :)...
↑↑↑↑↑↑
...túto fotku mám vážne rada...
⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥⬥
Tak, a týmto jesenný špeciál končí a hádam sa vám aspoň jedna fotka páčila :) Musím sa priznať, že mne sa páči väčšina, ale tým nechcem vyznieť namyslene, len si ma vážne získali a táto časť potuliek sa zaraďuje k mojim obľúbeným. Len dúfam, že som vám nimi neprivodila depresiu :D Je pravda, že farby prinášajú radosť, no neviem si pomôcť, čierno-biele a podobne naladené kombinácie na mňa pôsobia atmosférou, ktorú ťažko popísať. 
Ešte raz ďakujem za váš čas venovaný tomuto príspevku a verím, že ďalší bude čoskoro. Už teraz som zvedavá, čím ma matička príroda prekvapí...majte sa krásne a užite si víkend :))

P.S.: Ak by ste hľadali na víkend nejaký pekný filmík, tak vám odporúčam jeden s názvom Kubo a kúzelný meč (Kubo and the Two Strings). Je to dokonalý fantasy príbeh, ktorý ma naozaj veľmi milo prekvapil a to som ho sprvu podcenila...moja chyba :D Ale vážne stojí za pozretie, za mňa 100% 

12 komentárov:

  1. Krásne fotky!! :) Milujem fotenie, asi takúto rubriku zavediem na svoj blog tiež! Toho ježka ti závidím, takáto príležitosť sa ti len tak nenaskytne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem♥^.^♥ Určite zaveď, to je skvelý nápad...veľmi sa mi páčia tvoje fotky k recenziám, takže už teraz som nedočkavá, aké fotky prinesieš na blog ^.^ A z toho ježka mám vážne radosť...tomu sa hovorí šťastie :D
      Ďakujem za komentár a prajem ti pekný deň ;)

      Odstrániť
  2. Zamilovala som sa. Prekrásne fotky, máš talent asi na všetko!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ďakujem krásne, veľmi si ma potešila♥^.^♥

      Odstrániť
  3. To u nás je poslední dobou zima až praští, dokonce i ten sníh by se našel. Co se fotek týče, mě dochází komentáře - prostě krásné. A hlavně ten ježek, to je dokonalý :)
    Na film kouknu, zrovna jsem se dala do stahování pohádek na Vánoce :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj k nám už zavítala zima...vyzerá to u nás ako v zasneženej rozprávke a ja len dúfam, že to tak vydrží ešte mesiac, nech sú Vianoce konečne na snehu :D A ďakujem veľmi pekne♥^.^♥ A ako tak vidím, ježko má skutočný úspech...aj ja mám z neho radosť :)
      Tak dúfam, že sa ti bude film páčiť...podľa mňa už dlho taký dobrý nenájdem :D Maj sa krásne ;)

      Odstrániť
  4. Och Mony, ty to s tím foťákom určite vieš. Povedať, že sú tieto fotky krásne nestačí, pretože oni sú viac ako to. Sú viac ako úžasné. :) Pri každej jednej fotke mám pocit, akoby v sebe niesla nejaký príbeh. Nič také pri iných (alebo dokonca svojich) fotkách necítim. Ďakujem ti za ne. ♥ A prajem krásny zvyšok jesene a dúfam, že tvoj talent nazbiera ešte zopár fotiek, ktoré nám ukážeš. :)
    P.S. Ty máš aké šťastie na lesné zvieratká! *žiarliaci smajlík* :D
    P.P.S. Rozprávku Kubo a kúzelný meč som nedávno objavila aj ja. Aj som rozmýšľala, že si to pozriem, no mala som taký pocit, že sa mi to nebude páčiť. Teraz si to však určite pozriem. :) Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, Julka ty si taká milá....ďakujem za tak nádherný komentár a pochvalu, nesmierne si to vážim♥^.^♥ No uvidíme, čo si pre nás príroda prichystá a či foťák bude poslúchať :D Sama som zvedavá, aké fotky budú v nových potulkách ;))
      Tak na tohto ježka som mala mega šťastie, ale inak je to bieda -_- :D Veľmi by som chcela zachytiť konečne srnku, jeleňa, či veveričku...no na toto mám smolu pretože vždy, keď ich stretnem tak nemám foťák vytiahnutý alebo ho nemá pri sebe vôbec :D Ale tak, hádam raz sa mi to podarí...
      Presne ten pocit ohľadom Kuba som mala aj ja, no vážne sa niet čoho obávať...rozprávka je to krásna a dúfam, že si ťa taktiež získa ;)
      Maj sa krásne a ešte raz vďaka za taký nádherný komentár♥♥♥

      Odstrániť
  5. Teraz pre mňa vyvstala skutočná výzva: zhrnúť svoje pocity, po prezretí tohto článku, do zopár krátkych viet, čo bude ťažké, pretože chcem, aby si vedela, že tie fotky sú naozaj úchvatné!♥ DOKONALÉ! Tento článok si prezerám už možno po 10x a to myslím vážne, nepreháňam. Stále a dokola a zakaždým ostávam taká očarená, že strácam slová. Si neskutočný talent a tieto Tvoje články ma neskutočne inšpirujú. Neviem sa dočkať ďalšieho, dúfam, že už čoskoro.;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, Veronka, ĎAKUJEM krásne♥^.^♥ Ty vieš vždy tak potešiť a povzbudiť...joj, tak sa teším :D Takéto odozvy zahrejú pri srdci, ďakujem ešte raz :))
      No sama som zvedavá, kedy bude ďalší článok....momentálne nemám žiadne fotky, čo je smutné, pretože je u nás krásne bielo a pár krát bolo tak nádherne slnečné počasie a ja som to nevyužila -_- Hnevám sa na seba, no momentálne nič nestíham - predvianočný chaos :D Ale dúfam, že po Vianociach už bude viac času...
      Ďakujem ešte raz, krásnu nedeľu ti prajem♥

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »