Súťaž/09 (...Halloweenský knižný hop...)

Organizuje: Vendea

Neverím, že sa po druhý krát u mňa koná Halloweenský knižný hop! ^.^ Totižto, myslela som si, že viac ako rok pri blogovaní neostanem, no prekvapila som samu seba :-D Ale nebudem zdržiavať zbytočnými slovami, hor sa súťažiť! 
Tento rok som si pre vás prichystala dva balíčky, z čoho vyplýva, že budú dvaja výhercovia ;) Prvý balíček obsahuje knihu, dve knižné drobnosti z mojej ´dielne´ a jeden jednoduchý, no pekný, náramok. Druhý balíček pozostáva z dvoch záložiek a taktiež náramku.
Možno sa pýtate, prečo je jedna výhra s knihou a tá druhá bez. Nuž, Bellman & Black asi už poväčšina čítala alebo naopak, vôbec nemusí zaujať, a preto som si povedala, že vyrobím ešte jeden pár záložiek, a tak vytvorím ďalšiu možnosť, o ktorú si môžete zasúťažiť. Je iba na vás, či budete súťažiť len o prvú, druhú, či obe ceny. Stačí len zaškrtnúť políčko vo formulári. A čo sa formulára ešte týka, čakajú vás tam dva vstupy navyše, ktoré nie sú, samozrejme, povinné, no ak ich splníte, zvýšite si tak šancu na výhru. Losovať budem zo všetkých zúčastnených, takže táto súťaž je založená čisto na šťastí...preto držím palce a dúfam, že vás ceny ako tak zaujali a radi sa zúčastníte ;)
Pravidá
1. Súťaž trvá od 31.10.2016 do 11.11.2016 a na druhý deň, po skončení súťaže, vyhlásim víťazov.
2. Zapojiť sa môžu čitatelia zo SR aj ČR.
3. Povinné vstupy nie sú, ale môžete získať najviac 2 vstupy navyše splnením úloh uvedených vo formulári.
4. Budú dvaja víťazi, ktorých náhodne vyžrebujem :))

1. cena: Bellman & Black/Diane Setterfield + dve handmade záložky + jednoduchý náramok
 2. cena: Dve handmade záložky + jednoduchý náramok
Súťažný formulár
.
.
.

A nezabudnite odhopkať aj k ostatným :)

16 komentárov:

  1. Mockrát děkujeme za krásnou soutěž, Mony. Zkouším štěstí u druhého balíčku, protože knížku ve slovenštině přeci jen více přeji slovenskému výherci. Ty záložky jsou opravdu nádherné! :)
    Měj se krásně

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ďakujem Hanka a držím ti palce ;)) Krásny deň aj tebe♥

      Odstrániť
  2. Júúj Mony, ďakujeme za súťaž. :) Rovnako ako v predošlom komentári, aj ja skúšam šťastie a prajem Ti krásny deň. :)
    PS: Tie záložky sú vážne krásne, ani by som nepovedala, že sú handmade. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne♥^.^♥ Držím palce, maj sa krásne ;)

      Odstrániť
  3. <3 tie záložky sú luxusné.. a knižka tiež :3 Nech na mňa padne šťastná ruka, prosíím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem♥ Držím palce v súťaži...prajem ti pekný deň ;))

      Odstrániť
  4. Krásne ceny, do súťaže som sa zapojila, tak uvidím či budem mať šťastie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a držím palce ;) Maj sa krásne♥

      Odstrániť
  5. Ďakujeme za krásnu súťaž, Mony. :) Už som sa zapojila. Veď už len kvôli jednej tvojej záložke stojí za to skúsiť šťastie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a ďakujem aj za tvoje tipy, držím palce ;) Maj sa krásne :))

      Odstrániť
  6. Skúsim šťastie, kniha vypadá úžasne a tá záložka, nemám slov! :D
    Viallen z http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a držím palce ;)) Krásny deň ti prajem :)

      Odstrániť
  7. Ja som veľmi rada, že si pri blogovaní zostala viac ako rok a dúfam, že tu ešte pár rôčkov budeš. :D Aj ja ďakujem za súťaž. :) ♥ Knihu nepoznám, ale čítala som si anotáciu a znie veľmi zaujímavo. Super nápad vylepšiť záložky, aby tematicky pasovali k halloweenu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, Julka, ďakujem krásne ^.^ Tá mačička bola aj minulý rok v hope, no ešte som sa k nej rozhodla pridať sovičku...nech nie je sama :D Držím ti palce v súťaži♥...maj sa krásne ;))

      Odstrániť
  8. Tak sa ti priznám, že ma trošku mrzí, že som túto súťaž prepásla , ale musím ti povedať, že tie darčeky sa ti opäť vydarili a budúci víťazi z nich budú mať určite veľkú radosť! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.