Na návšteve u/05 (...Hanky, Katky a Lory...)

Juchú, nový článok z rady Na návšteve u... je tu! ^.^ Viem, už tu mal byť dávno, vlastne ich tu malo byť niekoľko, no nedokázala som sa k nim dopracovať. Ale povedala som si, že by som už mohla prispieť, a tým aj oživiť blog, niečím iným ako len recenziou. A som tomu vážne rada, pretože vám konečne môžem predstaviť tri dievčatá, tentokrát z Čiech (mám šesť obľúbených českých blogeriek, tak som sa rozhodla, že najbližšie články venujem im), ku ktorým rada zavítam. Takže sa ide na zahraničnú návštevu...kto ide som mnou? :D

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hanka je sympatická mladá baba (tak sa mi zdá, že aj moja rovesníčka), milujúca zvieratá, ktorá na mňa vďaka svojim komentárom pôsobí ako usmievavé slniečko :) Jej príspevky sú naladené úžasnou atmosférou a tie recenzie, joj, no dokonalé ^.^
Na jej blog som sa preklikla z iného blogu  a stačili mi tri náhodné recenzie, po ktorých som vedela, že sa rýchlo zaradí medzi moje obľúbené♥ Hanka sa venuje prevažne recenzovaniu trilerov, ale nájdu sa samozrejme i iné žánre. A napriek tomu, že osobne takéto knihy neuprednostňujem (ale môj dedo áno, takže mám vďaka nej kopec tipov na Vianoce :D), jej recenzie sú také skvelé, že normálne rozmýšľam, či po knihách siahnuť :) Ale každý si u nej nájde to svoje pravé, orechové. 
Okrem recenzií sa vždy teším na knižné prírastky, lebo tých je zakaždým naozaj hojne a poznáte to, pre knihomoľa nie je krajší pohľad, ako keď sa môže pokochať veľkým množstvom kníh :-D Hankin blog však v sebe ukrýva omnoho viac. Spomeniem aspoň rôzne články týkajúce sa kníh, ktoré sú zaradené napríklad do rubrík Víkendové čtení, Přečteno, Edičný plán a podobne.
Hanka je knihomoľom určite i dušou, lebo je vidieť, že knihy zbožňuje a som na 1000% presvedčená, že si získa i vás.

Hanka je ďalšia veľmi talentovaná knižná blogerka, ktorá má zakaždým krásne, prepracované a aj vizuálne nádherne spracované recenzie (napr. TU, TU, či TU). Jej blog skrýva mnoho rôznych článkov týkajúcich sa kníh, takže si určite každý nájde rubriku, ktorú si zaiste obľúbi. Ak ju náhodou ešte nepoznáte, verte, že by bolo len na vašu škodu, keby ste teraz ihneď neklikli na odkaz jej blogu a tak ju nespoznali, pretože je to úžasná osôbka, ktorá vám dokáže vyčariť úsmev na tvári ;)

Katkin blog som objavila čisto náhodne, ale poviem vám, bola to šťastná náhoda, za ktorú som veľmi vďačná Hneď ma upútal svojim jednoduchým vzhľadom a priehľadnosťou, no najmä asi tým, že sa líši od všetkých blogerov, ktorých sledujem, jednou nečakanou črtou. Celý je v angličtine, všetky príspevky i recenzie, čo ma trošku vyplašilo, keďže ja a moja angličtina už nie sme takí kamaráti ako kedysi, ale keď som sa začítala, celkom som článkom chápala (Jupí!!!). A tak sa na Katkin blog rada vraciam, pretože som už dávno chcela skúsiť čítať v angličtine a u nej si ju aspoň precvičujem :-D A ešte k tomu dostanem aj skvelé tipy na čítanie
Takže ak máte radi angličtinu a knihy v tomto jazyku a potrebujete nové a nové tipy, Katkin blog vám ich s radosťou ponúkne a navyše spoznáte opäť milé, sympatické a vrúcne dievča, ktoré miluje písanie a je knihomoľkou srdcom i dušou...takže neváhajte, a určite ju dnes navštívte ;)
Prvé. čím vás zaujme je jednoduchý štýl vzhľadu jej stránky, ktorý sa mi skutočne páči, pretože takéto minimalistické vzhľady pôsobia na človeka príjemne. A potom sa stačí už len začítať do jej recenzií na zaujímavé knihy (ktoré majú občas aj české, či slovenské vydania), ktoré prečítala v anglickom jazyku (napr. TU, TU, či TU). Ako som spomínala, rada ich čítam aj keď občas pán google prekladač (ktorý nie je veľmo nápomocný a sám ma problémy s cudzími jazykmi, no snaží sa :D) musí pomôcť, dokážu ma presvedčiť o tom, aby som po knihe raz siahla. Okrem recenzií ,samozrejme, objavíte i iné články týkajúce sa kníh a ako u Hanky, aj v tomto prípade si nájdete tie svoje, ktoré vás už nepustia :)

A nakoniec máme tú česť s blogerkou, ktorá sa podľa mňa na milión percent raz stane populárnou a obľúbenou spisovateľkou, pretože vlohy a talent na to má :) Veď len tie poviedky, drabble alebo básne, ktoré objavíte na jej blogu vás nadchnú a často ich čítam s ústami dokorán, taká som nimi očarená :-D Preto spomeniem aspoň niektoré, ktoré sa mne osobne veľmi páčia: Výkřik v bublině, Odkvétajíci haiku, Drabble v kapkách děšte a iné...Originálne na týchto príspevkoch, týkajúcich sa jej tvorby je i to, že ich dotvára vlastnými kresbami a ja skutočne neviem, ako to všetko stíha. Má môj obdiv a rešpekt a to nie len po spisovateľskej stránke. Okrem tvorby, recenzií kníh a maľovaní sa venuje aj korálkovaniu. Takže ďalšia osôbka s dušou tvorilky. Vďaka nej mám chuť si nakúpiť tieto krásne malé trblietavé guličky a taktiež sa pustiť do všakovakých nádherných ozdôb (kuk TU alebo aj TU), ktoré vytvára i ona sama. Myslím, že tieto články uchvátia nejedného z vás. Čo viac k tomu povedať...musíte ju jednoducho spoznať, lebo toľko kreativity na jednom mieste tak často neobjavíte

Ach, Lory je naozaj šikovná blogerka, ktorá sa venuje všetkému možnému! ^.^ Písaniu, recenzovaniu kníh, článkom z osobného života, návodom pre bloggerfotografovaniu (nazri napríklad SEM), cestovaniu (kuk SEM), ale i maľovaniu, či korálikovaniu (hádam som na nič nezabudla :-D), takže ďalšia tvorivá, kreatívna a milá osôbka, ktorá si vás určite podmaní. Na to dám svoj krk ;))

17 komentárov:

  1. Jsem naprosto dojatá! Tolik krásných slov na mojí hlavu, ani neumím vyjádřit, jak moc velkou radost jsi mi udělala. Hrozně moc (MOC) děkuju, je to od tebe neskutečně pěkné a milé a mám takový dojem, že slova jsou málo. Jsem neuvěřitelně ráda, že jsme se skrz bloggový svět mohly "setkat", a přestože nevyhledáváme tak úplně stejné žánry, i pro mě je tvůj blog neskutečnou studnicí inspirace. Ještě jednou ti mockrát DĚKUJI za krásná slova, kéž bych ti to uměla vrátit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, Hanka, ďakujem♥^.^♥ Ale čoby si vracala :D Pre mňa si úžasná a nesmierne šikovná blogerka, ktorá si zaslúži velikánsku pozornosť♥ Som taká rada, že som ti spravila radosť a prajem ti všetko len to najlepšie v tejto blogosfére...len tak ďalej ;)) A ďakujem ešte raz za tento milý komentár aj za všetky predchádzajúce...vždy mi rozjasnia deň☼

      Odstrániť
  2. Tak teď jsi mi úplně vehnala slzy do očí :')
    Vůbec jsem netušila, že mě a blog někdo takhle vnímá a je to pro mě... zkrátka ohromné zjistit, že si někdo něco takového myslíš. Teď mám pocit, že všechna ta dřina a práce, kterou do blogu investuji, k něčemu doopravdy je a má to smysl. Moc díky za dávku kuráže a odvahy, kterou jsi mi tímto darovala.
    Jak řekla Hanka - na tohle slova prostě nestačí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, dievčatá, vy ste mi takú radosť spravili s týmito komentármi...to ja ďakujem vám♥^.^♥
      Lory, podľa mňa sa vážne staneš spisovateľkou a tá drina sa raz oplatí v podobe nádhernej knižky, verím tomu (už teraz sa na ňu teším :D). Si obrovský talent a držím ti všetky prsty, čo mám....neprestávaj v tom, čo robíš :) Maj sa krásne♥

      Odstrániť
  3. Jupííí, hor sa objavovať ďalšie skvelé blogy, na ktoré som sa akýmsi nedopatrením ešte nedostala s výnimkou Bookworm's corner. Na tento blog som sa preklikala asi približne rovnakým spôsobom ako ty a neostáva mi iné, len súhlasiť s tým, čo si napísala.:) Takže som si viac než istá, že pri zvyšných dvoch to bude úplne rovnako. Strašne mám rada túto rubriku.♥ Skvelý nápad Mony.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verunko, děkuju moc za chválu. <3 Blogy holek ti sama rozhodně můžu doporučit, protože jak Hanička tak Lory jsou skvělé bogerky.

      Odstrániť
    2. Ďakujem krásne Veronika♥ A s Katkou súhlasím, Hanka aj Lory sú veľké šikulky, rozhodne si zaslúžia pozornosť...a Katka tiež ;))

      Odstrániť
  4. Ó. Můj. Bože. Já nemám slov. Ten přehršel emocí, které po přečtení té tvé obrovské chvály cítím, se jednoduše nedá popsat. Nevím, jestli je to tím, že jsem prostě jen děsná cíťa, ale mám v očích slzičky.

    Vážně, drahoušku, takovou chválu si snad ani nezasloužím. Moc, hrozně moc ti děkuju. Jsem strašně moc ráda, že něco, co miluju a co fakt ráda dělám, může takhle pozitivně působit na ostatní lidi. Myslím, že děkovat ti takhle pár slovy absolutně nestačí a já jsem na tom s děkovnými proslovy fakt špatně, ale vážně ti ještě jednou mockrát děkuju. Teď si to sem budu chodit číst pořád dokola ještě tak měsíc (a pak mi ta chvála stoupne do hlavy a bude po ptákách, ha).

    Ještě dodám, že rozhodně souhlasím s chválou na děvčata, protože obě dvě, jak Hanička tak Lory, jsou opravdu skvělé. :)

    Měj se nádherně a vážně, vážně, vážně ti moc děkuju. Zlepšilas mi celý den. <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, Katka, ty si taká zlatá♥...týmto komentárom si zlepšila deň ty mne ^.^
      Ako hovorím, keď je čo, či koho chváliť, prečo nepochváliť? Aj tak si všetky tri zaslúžite omnoho viac a prajem vám len to najlepšie v tejto blogosfére a aby ste neprestávali v tom, čo robíte...čo by som potom čítala? O.o :D Ste šikulky a skvelé baby ;)) Maj sa krásne♥

      Odstrániť
  5. Vidíš nepoznám. Ale určite vhupnem na návštevu. Rada sa nechávam inšpirovať a stále objavujem nové blogy ktoré stoja za to. Vďaka za tip

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite dievčence navštív, ich blogy stoja za to ;)) Maj sa krásne♥

      Odstrániť
  6. Mony, skvělý výběr, všechny tři holky naprosto zbožňuji a zaslouží si každé slovo pochvaly, které existuje. Jsem ráda, žes je dostala do povědomí Tvých čtenářů. <3 <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dievčence si naozaj zaslúžia veľkú pozornosť i pochvalu, pretože sú šikovné, talentované a ich články vždy krásne prepracované :) Som veľmi rada, že som ich mohla takto cez blogosféru spoznať ^.^
      A ďakujem, prajem ti krásny deň♥

      Odstrániť
  7. Tak Hanku ako jedinú poznám a to je neskutočne milá dievčina - a "koňařka", takže to je sympatia okamžitá :) Ostatné dievčatá nepoznám, ale klobúk dolu za odvahu písať blog v angličtine, paráda. No a ak sa nám tu rysuje nádejná spisovateľka, tak o to lepšie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milovníci zvierat sú moja krvná skupina, a Hanka je ešte k tomu, ako píšeš, naozaj veľmi milá, takže som vedela, že jej blog sa rýchlo zaradí k mojim obľúbeným. Veru, písať v angličtine...to chce obdiv a obdiv aj pre Lory, pretože tá jej tvorba je nádherná♥ Ďakujem za komentár a maj sa krásne ;))

      Odstrániť
  8. jej naštívim ich, nepoznám a znejú zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, určite sa zapáčia♥

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.