Vyhodnotenie kreatívnej súťaže

Vedela som, že sa pravdepodobne do súťaže nezapojí veľa ľudí, keďže sa vyžadovala kreatívna časť vášho ja. Ale som rada, že sa nakoniec uzbieralo také pekné, šťastné číslo: 7 ^.^ Takže mi prišlo sedem nádherných kreatívnych výtvorov a teraz nastáva tá otázka: Čo ste mi to dievčence spravili?
Myslela som si, že vyberiem víťaza sama, čo som mala spočiatku celkom ľahké, keďže o všetky balíčky sa zapojili hneď na začiatku tri dievčatá a to znamenalo pre ne istú výhru. Dni sa míňali a ja som si myslela, že to aj tak ostane, no posledný týždeň mi prišli štyri výtvory, z toho tri len včera :D A z nich už sa jednoducho nedalo vybrať, takže som prenechala túto ťažkú prácu generátoru náhodných čísel, aby ste sa hnevali naň, nie na mňa ;)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
O prvý balíček sa zapojili tri dievčatá s úplne odlišnými výtvormi, ktoré však mali spoločné jedno-boli nádherné! Tak krásne, že mi úplne zlepšili deň...
Zuy (s kresbou) 1
Julka (s kresbou) 2
Lenka (s videom) 3
Čísla mali priradené podľa toho, koľké v poradí sa prihlásili do súťaže a generátor vybral číslo 3
teda LENKU...GRATULUJEM!!!
Lenka sa prihlásila s nádherným a dojímavým videom, ktoré sa však týka jej osobného života, takže určite nejeden chápe, prečo si neželá, aby videjko bolo publikované....no verte, že bolo NÁDHERNÉ ^.^ Presne ako aj kresba od Zuy a milá od Julky...aj ma mrzí, že nemôžem odmeniť všetky, pretože si to zaslúžia (a ako veľmi!), no možno niečo vymyslím ;) (a pravdepodobne už kreatívne súťaže nebudem vymýšľať, pretože si zbytočne na seba privolávam bič, lebo v týchto súťažiach si zaslúži vyhrať každý!)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
O druhý balíček sa zapojila len jedna súťažiaca a to Hanka s veľmi milou básničkou, za ktorú jej ešte raz veľmi ďakujem a tým pádom GRATULUJEM k výhre Dúfam, že sa ti knižka i záložky budú páčiť ;)
A tu je krásnučká Hankina básnička, ktorou si balíček určite zaslúžila ;)

Cez lesy, cez dediny, cez mestá,
vedie fantazijná cesta.
Cesta lásky,
nemá otázky.
Cesta zdravia,
nemá chyby-všetci vravia.
Cesta fantázie je však tvoja,
zázraky pri tebe vždy stoja.
Tá cesta fantáziou je,
v skutočnosti neexistuje.
Len v tvojej mysli nové veci sa brodia,
z fantazijnej cesty všetky sa rodia. 

Dúfam, že táto básnička, 
padla ti do tvojho očička,
lebo pre teba určená vždy bola,
aby pieseň fantázie znela znova. 
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
A o posledný sa zapojili tiež tri dievčatá a vybrať si spomedzi ne sa vážne nedalo:
Michaela (s fotkou) 1
Lulu (s fotkou a poviedkou) 2
Blacky (s poviedkou) 3
...a generátor náhodných čísel vybral číslo 2...takže vyhráva LULU...GRATULUJEM!!! 
A tu jej je krásny, dokonca dvojitý výtvor (tá fotka je super!)^.^

Cesta
Dychčala som od únavy, ale aj napriek tomu som neprestávala vytrvalo šliapať do pedálov.
„Si si istá, že nechceš, aby sme sa vrátili?“ zakričala na mňa Dominika. Zastala so svojím bicyklom o hodný kus ďalej. Aj z tej vzdialenosti som videla, že sa mračí.
„Nie, v pohode, choď napred, ja ťa doženiem,“ odpovedala som, hoci som tomu sama neverila. Nejaký čas otáľala, ale napokon opäť vysadla na bicykel a pokračovala v ceste. Onedlho sa mi úplne stratila z dohľadu.
Keď bolesť v lýtkach začala byť naozaj neznesiteľná, porazene, ale s úľavou som zosadla a dopriala som si chvíľku oddychu. Vysušené hrdlo hltalo vodu z fľašky, akoby ju nezažilo prinajmenšom mesiac.
Zadívala som sa na cestu pred sebou. Nezdala sa byť náročná, ale prvý pohľad vie byť klamlivý.
Chytila som svoj bicykel a pokračovala peši s ním po boku. Až potom som si začala všímať okolie. Nikde nebolo ani nohy, bola som tu len ja a les, ktorý ma obklopoval z oboch strán. Z korún stromov ku mne doliehal spev vtákov a búšenie ďatľa do neďalekého kmeňa. Skoré slnko, ktoré preniklo cez listy vytváralo na zemi prúžky svetla a rozjasňovalo všetko navôkol. Na pery sa mi predral úsmev.
Prešla som len kúsok, keď som zazrela úzku lesnú cestičku, vedúcu do vnútra lesa. V mysli mi zarezonovali slová, ktoré mi mama ako malej stále vštepovala do hlavy: „Nikdy, nikdy neodbočuj z vyznačenej cesty. Počúvaš ma? Mohla by si sa ľahko stratiť.“ Môj mozog už vtedy nechápal, čo je na odbočení také zlé. Veď ak zablúdim, otočím sa a vrátim sa naspäť. Ale mama o tom nechcela ani počuť. Po večeroch mi tiež zvykla rozprávať strašidelné príbehy o tom, ako vyzerá les za súmraku, zrejme aby som ju brala vážnejšie. Volala som ich súmračné príbehy z lesa. Tie ma vystrašili natoľko, že vždy, keď som objavila lákavú novú cestičku, ktorá na mňa doslova kričala, aby som sa ňou vybrala, len som na ňu smutne pozrela a šla som ďalej. Už dávno som však nebola malé dieťa, hoci les po súmraku ma ešte stále desil. Myslím si však, že na tom mali zásluhu skôr horory ako mamine príbehy.
Teraz som stála pred vstupom do lesa a premýšľala som. Vedela som, že by som mala vysadnúť na bicykel a dohnať Dominiku, aby si o mňa nerobila starosti. Miesto toho som však urobila to, čo som vždy túžila urobiť ako malé dieťa, no nikdy som v sebe nenašla dosť odvahy. Odstavila som bicykel k okraju, pričom som ho nezabudla pre istotu zamknúť, a vybrala som sa do lesa. Bola to ozaj malá, úzka cestička bez značky, ale svedčila o tom, že po nej kedysi prešlo niekoľko párov nôh.
Na jej konci ma privítala planina. Bolo to takmer ako keby som práve vyliezla z jaskyne a otvoril sa predo mnou celý svet. Slnečné lúče ma zasiahli do tváre, až som si ich musela zacloniť rukou. A tam, kúsok od okraja lesa sa pásla srnka, pokojná a nevedomá si cudzej spoločnosti. V tej chvíli ma premohlo nutkanie zachytiť tento moment a ruka mi automaticky vyletela k vrecku, kde som mala schovaný fotoaparát. Potom som ju však stiahla a radšej si užívala ten pohľad.
Nakoniec som sa pomaly a čo najnenápadnejšie vytratila z planinky a zamierila tou istou cestou späť. Nebála som sa, že sa stratím. Vlastne som ani nemohla byť pokojnejšia.
O pár minút som vyliezla z lesa na tom istom mieste, ako som doň vošla. Ako prvé som si všimla Dominiku, ktorá sa opierala o svoj bicykel a zrejme ma vyčkávala. Očakávala som na jej tvári naštvaný výraz - bol to predsa môj nápad vybrať sa touto cyklistickou trasou -, ale napočudovanie sa usmievala.
„Čo si našla?“ spýtala sa a zvedavo naklonila hlavu na stranu, ako to mávala vo zvyku.
„Je tam planinka,“ odvetila som, kým som podišla k svojmu bicyklu.
Dominika prikývla.
Vtom som si všimla, že bicykel má obrátený smerom, ktorým sme sem prišli. „Chceš sa vrátiť?“ V hlase mi zaznel tón nádeje, keďže som sa už necítila na šliapanie do kopca.
Pokrčila plecami, ale neprestávala sa na mňa figliarsky usmievať. „Aj zajtra je deň. Okrem toho sa sem aj tak budeme musieť ešte vrátiť, aby sme lepšie preskúmali túto cestičku.“
Opätovala som jej úsmev. Obe sme vysadli na svoje bicykle a spustili sa dole, zatiaľ čo nám v ušiach svišťal hvízdajúci vzduch.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Tak, ceny sú rozdané a ja len dúfam, že sa dievčence potešia :)) Mrzí ma, že ste nevyhrali všetky, ale ako vždy píšem, súťaže sú a aj budú...najbližšou bude asi Halloweenský knižný hop, ak teda bude organizovaný...joj a možno pred ním bude Handmade súťaž, ktorá bola celkom úspešná minulý rok, tak uvidíme, necháme sa prekvapiť ;)
A keďže dnešným dňom Pieseň Fantázie oslavuje svoj rok a pol, musím sa poďakovať všetkým čitateľom (či už pravidelným alebo náhodným), ktorí sú mu verní a ktorí sa sem radi, teda myslím že radi :-D, vracajú. Bez vás by to bol len blog bez duše a pieseň fantázie by nikdy nemohla znieť....ĎAKUJEM VÁM Z CELÉHO SRDIEČKA Majte sa krásne a vidíme sa pri najbližšom článku Na návštevu u...tak zatiaľ ;)

16 komentárov:

  1. Och Mony, som taká šťastná!! Výhra sa mi určite páči už teraz, ďakujem, že si vôbec zariadila túto súťaž, a že v nej máš úžasné veci, v korých sú aj ručne vyrobené záložky :) to je milé :)) prajem tebe a tvojmu blogu všetko najlepšie, aby si sa svojou láskavosťou podelila so všetkými otvorenými náručami. Ešte raz veľmi pekne ďakujem, ďakujeeem :D <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, a ja ďakujem za krásne slová♥^.^♥ Prajem ti krásny deň☼

      Odstrániť
  2. :) Ja som túto súťaž nejako prepásla, pretože som žila v tom, že na ňu ešte mám čas, no spamätala som sa až dnes! Naozaj som sa však potešila, keď som zistila, že Lenka a Hanka vyhrali tie skvelé ceny! Gratulujem, dievčence! ♥♥♥
    Mony, ty len pokračuj v takýchto súťažiach, snáď si ich už nabudúce nenechám na poslednú chvíľu ;) :D :D ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hádam nabudúce ;)) Len rozmýšľam, že asi tie kreatívne vymýšľať nebudem, no na druhej strane aspoň viem, kto má o knihu záujem a rád pre ňu i niečo spraví ako ten, ktorý sa zapojí len o knihu zadarmo...fú, nastáva dilema, no uvidím, čo z toho vznikne...maj sa krásne♥

      Odstrániť
  3. Juuuuj, Mony... ♥ ♥ ♥ Veľmi sa teším. A na tvári mám priblbý úsmev už odvtedy, čo mi od teba prišiel email. :D Už som to aj stihla osláviť pohárom vína s kolou. :D
    Inak mi je trošku ľúto, že môj výtvor nemôžu vidieť aj ostatní, ale predsa len je to moje súkromie, takže by sa šíriť internetom nemuselo. Ale tá Hankina báseň (ktorú som mimochodom čítala dnes po prvýkrát, Hanka! :D) a Lulina poviedka ma dostali. Je to fakt krásne, dievčatá. :) A tiež vám gratulujem k výhre. :)
    Juj, už sa teším na knihu a na tvoje nádherné záložky, Mony. ^.^ Ešte raz veľká vďaka. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám takú radosť, že máš radosť i ty :D Výhra k tebe hádam pocestuje čím skôr, no tento týždeň určite nie :/ Ale v pondelok sa budem snažiť, aby som poštu navštívila :)) Maj sa krásne♥

      Odstrániť
  4. jeej gratulujem víťazkám :) teda to sa na konci zamiešali karty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, zamiešali...nevedela som si z vás vôbec vybrať, tak som to nechala na náhodu...ale za svoj prenádherný obraz by si si teda zaslúžila odmenu, však ja už niečo vymyslím ;)) Maj sa krásne♥

      Odstrániť
  5. Neuveríš, keď ti poviem, že som včera stala 5:45 (zlá noc) a každých pár minút som sa pozerala, či si pridala vyhodnotenie, až kým si ho večer nepridala. :D Bála som sa, že by som mohla vyhrať, pretože potom by si tu dala to, čo som nakreslila, všetci by to videli a.... proste bolo to škaredé. Som šťastná, že vyhrali Hanka a Lenka. :) A Lulu... gratulujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, Julka, vôbec to nebolo škaredé :D Mne sa to páčilo a milo si ma prekvapila ;)) A to ty si mi teda spravila tú perfektnú návštevnosť...takú som už dlho nemala :D A má to skvelú výhodu, že vyhrala Lenka...Most do prístavu si môžeš prečítať aj tak ;)) Krásny deň ti prajem☼

      Odstrániť
  6. Gratulujem víťazkám, vyhrali určite zaslúžene. :) Básnička je naozaj prekrásna a ak by sa raz autorka príbehu rozhodla napísať knihu, už teraz sa hlásim!:) A Tebe Mony srdečná gratulácia k tomu roku a pol, len tak ďalej.♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lulu je šikovná a budem o nej písať v článku Na návšteve u...a s tou knihou to nemá ďaleko ;)) A ďakujem krásne♥^.^♥

      Odstrániť
  7. Gratulujem výhercom ku krásnym cenám a prajem veľa radosti z nich. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nemôžem uveriť, že som zapojenie sa do tejto súťaže odkladala tak dlho, až som na to zabudla. Takisto nemôžem uveriť, že som komentovanie tohto príspevku odkladala tak dlho, až som si myslela, že som tu už komentár zanechala :D
    Dievčatám ešte dodatočne gratulujem :) Mám to šťastie, že ich poznám už dlhšie (i keď Lulu nie osobne), a tak som o ich kreativite nikdy nepochybovala, čo dokázali aj tu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D...tak dúfam, že na budúce sa zapojíš...si veľmi kreatívna a stavím sa, žeby by mi z tvojho kreatívneho príspevku spadla sánka od úžasu :D Tak nabudúce s tebou počítam...maj sa krásne♥

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.