Súťaž/08

A je to tu! Súťažíme ^.^ Pripravila som si pre vás dve úlohy, jednu hravú, druhú kreatívnu, ale nebudem sa zbytočne rozpisovať a poďme sa pozrieť na to, čo nás, vlastne vás ;), čaká...

Tri letné krásky

Takže tu mám tri balíčky tvorené, samozrejme, knihou a dvomi DIY záložkami (ako inak, tie háčkované robila mamina, keďže ja sa k tomu veľmi nemám a tá v štýle "vintage" svoju premiéru na blogu ešte  len bude mať, hádam čoskoro :D ).
1.balíček
Most do prístavu/Francine Riversová + dve handmade záložky (a ešte k tomu niečo na osladenie života)
2.balíček
A hory odpovedali ozvenou/Khaled Hosseini + dve hanmade záložky (a ešte k tomu niečo na osladenie života)
3.balíček
Neuveriteľná púť Harolda Frya/Rachcel Joyceová + dve handmade záložky (a ešte k tomu niečo na osladenie života)
Čo musíte pre výhru spraviť?
Ako ste si podaktorý všimli, na ľavom paneli sa nachádzala mini anketa, týkajúca súťaže. Pýtala som sa vás, akou formou by ste ju prívitali a len o 2 hlasy vyhrala hravá forma pred kreatívnou. Ale nakoniec som sa rozhodla, že obe zaradím do zadania súťaže.
Najprv vás čaká tajnička, ktorá je určite každému jasná a odpovede môžete nájsť na blogu. Avšak, znenie tajničky vás posunie k tomu, aby ste mohli spraviť druhú úlohu. Totižto tajnička skrýva slovo, ktoré súvisí so všetkými troma súťažnými knihami a práve toto slovo bude zadaním pre druhú úlohu.
Takže po rozlúštení tajničky získate slovo, ktoré môžete poňať ako len chcete. Má široký význam a je len na vás, či budete písať (príbeh, básnička, úvaha...), fotiť, či dokonca kresliť (alebo čo vás napadne). Každý je nadaný na iné činnosti, a preto nechám na vás predviesť svoje kreatívne "ja". Kreativite a fantázii sa medze nekladú...je to len a len na vás ;)
Pravidlá súťaže
1.Zapojiť sa môže ktokoľvek so slovenskou alebo českou doručovacou adresou.
2.Žiadne povinné vstupy nie sú, ale musíte splniť obe zadania....
3....a vybrať si jeden balíček, o ktorý chcete súťažiť.
4.Výhercov vyberiem buď ja, na základe najkrajšieho výtvoru, ale pravdepodobnejšie je, že ich budem žrebovať (už dávno som zistila, že mám veľmi šikovných a kreatívnych čitateľov, takže vybrať len jedného je pre mňa nemožné).
5.Súťaž trvá odo dnes, teda od 8.7. do 7.8. 2016 (ako to krásne vyšlo) a na druhý deň vyhlásim mená víťazov
6.A teraz to najhlavnejšie pravidlo: Tešiť sa v prípade výhry
Kam zaslať odpovede?
Svoje odpovede a výtvory mi potom zašlite na e-mail piesen.fantazie@gmail.com v tomto znení:
1.Tvoje meno/prezývka
2.Si zo SR/ČR
3.O aký balíček chceš súťažiť?
4.Znenie tajničky
5.Tvoj kreatívny výtvor vytvorený na základe znenia tajničky
6.Odpoveď na otázku: Môžem tvoj výtvor zverejniť v prípade výhry?
Súťažné zadania
1.Tajnička
1. Enderovu hru napísal...
2. Moja "zákerná príšera".
3. Moja najobľúbenejšia pieseň.
4. Priezvisko autorky, ktorá napísala dielo s názvom Adonis v tričku.
5. Krstné meno autorky, ktorá napísala dielo s názvom Až čas ukáže.

2.Váš kreatívny výtvor
Na základe slova ukrytého v tajničke vymyslite, čo vás prvé napadne. Pojmite ho ako chcete, je to len a len na vás. Píšte, foťte, kreslite alebo si vymyslite inú kreatívnu činnosť, ktorá vás baví. Už teraz sa nesmierne teším na vaše výtvory ;))
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Na záver
Blog bude mať presne 8.8. 2016 svoje jeden a pol ročné narodeniny, a tak som sa rozhodla, že súťaž bude venovaná práve tomuto mini "výročiu". Týmto sa vám chcem poďakovať, pretože vaše spätné odozvy a návštevy blogu sú veľkou inšpiráciou pokračovať v tom, čo pred tým jeden a pol rokom začalo :) A síce som súťaž poňala zložitejšie ako obvykle, viem, že ste všetci veľmi kreatívny a ja vám len prajem, aby vám počas tvorenie neustále znela krásna pieseň fantázie ;)) Dúfam, že sa aspoň traja zapojíte (a každý si vyberie iní balíček :-D), aby knižky mali ku komu vycestovať a už sa neviem dočkať vašich výtvorov ^.^
Majte sa krásne a ak vám niečo nie je jasné, pokojne napíšte do komentárov a nejako to vyjasníme :D Tak zatiaľ...

8 komentárov:

  1. Tajnička vylúštená ešte včera, no vzhľadom na to, že ja som svoj balíček šťastia už dostala, prenechám možnosť vyhrať tie prekrásne záložky a úžasné knihy aj iným. ;) Všetkým prajem veľa šťastia a Tebe krásny zvyšok dňa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ty si taká milá...ale pokojne si sa mohla (môžeš) zapojiť :-D Dúfam teda, že nabudúce, ak ťa knižky zaujmú, sa rada zúčastníš ;)) Aj ty sa maj krásne♥

      Odstrániť
  2. Všetko najlepšie k 1,5 výročiu blogu! ♥ Ty si taká úžasná! :) Táto súťaž je taká úžasná. :D Ja som v ankete hlasovala za hravú formu. Ale nevedela som sa rozhodnúť medzi kreatívnou a hravou, takže som rada, že si dala nakoniec obidve. Musím nútiť hlavu aspoň trochu cez leto myslieť, pretože potom bude návrat do školy ťažký. Tie dve handmade záložky sú úžasné. Už len pre ne sa zapojiť do súťaže určite oplatí. Rozmýšľala som, že napíšem úvahu, sfotím nejaké fotky, možno že napíšem aj nejaký príbeh (ktorý by bol zase depresivný, pretože ja viem len také písať), ale zatiaľ mi nič nenapadá. Mám čas skoro mesiac, tak dúfam, že mi niečo napadne.
    Pekný deň. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, ďakujem krásne ♥^.^♥ Och, a záložky sa musím priznať, že sa páčia aj mne :D Už teraz sa teším na tvoj výtvor...a času ešte dosť, Múza určite dovtedy príde ;)) Aj ty sa maj krásne...

      Odstrániť
  3. Uff.. ja si to stále nechám na poslednú chvíľu a teraz sa mi tento môj malý výtvor nestihne do polnoci nahrať. Sakra! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, hlavne, že mi to prišlo a do súťaže si zaradená ;))

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.