Potulky prírodou/09 (...poriadne oneskorený jarný špeciál...)

Ehm, takže s dvojmesačným oneskorením vás vítam pri jarných potulkách prírodou, konečne :D Ako ste isto vydedukovali, mala som ich v pláne už dávno, no všeličo sa pritrafilo a tak tento článok šiel stále bokom. Avšak už sa mi hrnú nové fotky, takže som sa konečne do toho dokopala a olala, článok je na svete ^.^
Ešte si však chvíľu zaspomíname na jar, konkrétne máj, pretože väčšina fotiek je práve z tohto krásneho mesiaca (ďalšie sú potom zo začiatku júna). Ak si pamätáte, túto jar pustošilo šialené počasie. Na konci apríla prišiel sneh, potom až -10° mrazy, a vonku chumelilo ako by bol práve november. Takže kvety poobíjalo, pomrzli a jar sa skončila veľmi skoro. Ale predsa len, aspoň niečo som nafotila a nakoniec máj ako tak rozkvitol a pocit jari sa vrátil...

...spomienky na jar...

...moja prvá jarná fotka....
...ani v zime tam nebolo toľko snehu, ako práve na začiatku jari :-D...
...a teraz idú na rad moje obľúbené ^.^...
...milujem rozkvitnuté stromy...
 ...tento krík, asi je to hloh, mi učaroval a ak si spomínate na recenziu Tajomstvo Pembrooke Parku, tak práve na ňom bola fotená kniha :-D...
...a teraz pár lúčnych záberov ;)...
...vedeli ste, že tento krásny kvietok sa volá Veronika lekárska? Joj, keby že existuje aj nejaký s názvom Monika lekárska :D...mať tak kvet, ktorý nosí vaše meno ^.^...
..a teraz krátka návšteva v lese...
...a opäť na lúke, tentokrát aj so zbehovcom plazivým ;)...
Ak ste sa dostali až sem a poctivo kukli všetky fotky, tak vám gratulujem a zároveň veľmi ďakujem, že ste im dali šancu. Je ich presne 41, čo je teda vážne veľa, ale hádam ich na budúce už bude pomenej. Dúfam, že sa vám článok páčil a inšpiroval vás ísť hneď teraz von a vychutnávať tú voňavú nádielku leta na pestrofarebnej lúke s knihou v ruke :-D Prajem vám nádherné leto...
Majte sa krásne!

18 komentárov:

  1. Práve som sa dovalila dnu z hojdačky, kde som vyvaľovala šunky až doteraz (následok toho, že vidím slnko po tak dlhom čase) - no ako mačka a hneď sa mi naskytol pohľad na tento nový článok od Teba. :) Bože ako ja milujem fotenie, ale tie moje zábery sa tým Tvojim nevyrovnajú ani zďaleka! ♥ Prenádherné fotografie, naozaj nemôžem vyjsť z údivu a zisťujem, že nielen ja žijem v rozprávkovej krajine. :) Už teraz sa teším na ten ďalší článok. ;) Maj sa krásne.
    P.S.: Ozaj, o tej Veronike lekárskej som nemala ani len tušenia, to je zlaté. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem krásne!♥♥♥ Ale ty fotíš nádherne, veď ten článok Kam ma nohy ponesú týkajúci sa lesa bol skvelý a tvoje fotky mali emóciu, takže len dúfam, že ešte máš nejeden v pláne ;)) A s tým súhlasím, žijem v rozprávkovej krajine, len keby ju zlé sily stále neničili :/ Ale ako to býva, dobro vždy zvíťazí :D A ani ja som o Veronike netušila, no vďaka tomuto krásnemu modrému kvietku, ktorý som na potulkách často stretávala, som musela zistiť ako sa volá. A keď som na to prišla, hneď som si spomenula na teba :D Ty sa máš, v prírode ťa čaká takáto nádherná menovkyňa ^.^ Maj sa krásne :)

      Odstrániť
  2. WAU! Mony! Nechápem ako môžeš urobiť až také úžasné fotky. Sú už ako neskutočné. Naozaj obdivujem teba a tvoj prirodzený talent na všetko, ako aj na fotenie. Nádherné fotky, určite vo fotografovaní ďalej pokračuj :)) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ďakujem Hanka za takýto milý a veselý komentár♥♥♥ Som veľmi rada, že sa ti fotečky až tak páčia a vo fotení určite budem pokračovať. Je to také hobby, ktoré by mi veľmi, naozaj veľmi chýbalo :) Maj sa krásne ;)

      Odstrániť
  3. krásne a čítsté zábery.. čo máš za fotoaparát??
    Inak aj ja mám fotky z jari, a reku ich šetrím na buduci rok, akosi som ani ja nestihla ich dať :D Krásne Mony :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Zuzka♥♥♥ Ono nie sú až tak čisté, ale zachraňuje ich úprava v počítači, hlavne kontrast a zvýraznenie. No som nesmierne rada, že sa páčia...a fotím s FujiFilm FinePix S9400W. Určite si chcem kúpiť kvalitnejší, no na zatiaľ mi stačí a svoju prácu odvádza celkom fajn...občas ma nahnevá, ale tak, nie je to s ním stratené :D
      Joj, takže musíme čakať na tvoje fotky až rok? Škoda-preškoda, ale hlavne na ne nezabudni, inak bude zle :D ;) A ďakujem ešte raz♥ Maj sa krásne :)

      Odstrániť
    2. Aj ja mum Fujifilmi FinePix ale S3300, nie je to zlé.. len niekedy neviem prečo to takz le fotí. .a to si študujem ako si ponastavovať :) tak to tiež zachranuje počítač :) ale každý upravuje fotky takže asi tak :) Možno spravím aj ja dáky fotogravický jarno-letný špeciál :)

      Odstrániť
    3. Aj mňa ten môj foťák hnevá, keď nechce zaostriť a podobne...a tiež si študujem ako na to, no myslím, že má asi vlastnú hlavu :D A počítač istí naozaj všetko ;))
      Júj, tak to sa už teraz naň veľmi teším ^.^ Dúfam teda, že bude :)

      Odstrániť
  4. Krásne fotky, Mony ♥♥♥ Normálne mi opäť pripomenuli, že mojím obľúbeným ročným obdobím je práve jar :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥♥♥ Ach, tá jar...ako ja ju milujem! ^.^ Len škoda, že tento rok bola taká krátka, ale aspoň pár fotiek sa zozbieralo...maj sa krásne ;)

      Odstrániť
  5. Já mám v zásobě taky ještě spoustu fotek, valná část z nich pochází právě z léta a stále ještě jsem je nevydala. Nicméně tvé fotky moc chválím, jsou vážně podařené a velký palec nahoru mají hlavně ti motýli :)
    Pěkné léto i Tobě :)

    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa teším na tvoje článkami s fotkami :)) A ďakujem veľmi pekne...inak tie motýle sa páčia aj mne, dúfam, že sa mi ich podarí zozbierať viac :D Maj sa krásne♥

      Odstrániť
  6. Awww ♥♥♥ To jsou TAK MOC MOC BOŽÍ FOTKY! Žeru tě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jehéj, ďakujem krásne♥♥♥ Normálne neviem, čo ti odpísať :D Som taká rada, že sa páčia...ĎAKUJEM...maj sa krásne ;)

      Odstrániť
  7. Ty si ma normálne vrátila v čase do môjho najmilovanejšieho obdobia :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, tak to som rada♥ Vitaj teda v klube s názvom Milovníci jari :D Dúfam len, že na budúci rok bude na návšteve dlhšie...maj sa krásne ;)

      Odstrániť
  8. Tvoje fotky sú jednoducho ÚŽASNÉ. :D Vieš na nich zachytiť veľa detailov. Nechápem, ako si dokázala sfotiť motýľa, pretože keď sa o to pokúšam ja, tak mi uletí. Ani ja som o Veronike lekárske nevedela. Určite by bolo super, ak by mal nejaký kvet v mene moje meno. :D Mojím obľúbeným ročným obdobím je práve jar, takže ďakujem, že si mi ju týmito fotkami pripomenula ♥. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujém krásne♥♥♥ A čo sa týka tých motýľov, mala som výnimočne šťastie ;) Ten prvý sa vyhrieval pod prvým jarným slniečkom a veľmi sa mu nechcelo lietať, takže tam len takto krásne pózoval a ten druhý mal asi tiež oddych :D Inak mám dosť veľký problém ich zachytiť...a že by to bolo fajn, mať vlastný kvietok s menom, ktoré nosíme...to je také rozprávkové a čarovné ^.^ A vitaj tiež v klube milovníkov jari, to obdobie je to naj! Maj sa krásne :)

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.