9. júla 2016

Na návšteve u...(...na úvod...)

Stalo sa niečo nečakané: dokopala som sa do novej rubriky ^.^ Mala som ju v pláne poriadne dlho, no nevedela som jej vymyslieť názov (tento je ako tak prijateľný, pretože ten predtým znel ako za čias ČSSR -_-) a samozrejme, na rad prišla aj lenivosť a mnoho iných výhovoriek, ktoré mi bránili sa do toho konečne pustiť. Takže som nesmierne rada, že vás nakoniec môžem privítať pri novom článku a tým pádom aj rubrike, ktorá sa na blogu bude objavovať, dúfam, každý týždeň v nedeľu :))
Túto rubriku chcem venovať všetkým blogerom, ktorých mám rada a ktorý si zaslúžia pozornosť :)) To znamená, že každý týždeň uverejním dvoch náhodne vybraných blogerov (náhodne preto, aby si niekto nemyslel, že niekoho uprednostňujem, pretože mám všetkých rovnako rada ;)), ktorých vám predstavím. Sú to veľmi talentované blogerky a možno, že vďaka týmto článkom spoznáte nové, nepoznané blogy, ktoré sa zaradia medzi vaše obľúbené. A možno už zajtra vás zoznámim s dvoma šikovnými slečnami, ku ktorým zavítame na nečakanú návštevu :-D

6 komentárov:

  1. Celkom by ma zaujímalo, aký bol ten prvý názov, ktorý si mala pre túto rubriku. :D Každopádne, veľmi sa teším. ;) Skvelý nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak o ňom radšej pomlčím :D Ani tento nie je žeby niečo super, ale omnoho-omnoho lepší :)) A ďakujem...

      Odstrániť
  2. To je skvelý nápad (máš ty aj nejaké iné? :D). Rada nachádzam nové blogy a tiež spoznávam nových ľudí, takže sa už veľmi teším na príspevky do tejto rubriky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥ Ale nie je to žeby niečo svetoborné, takých nájdeš všade kopu, ale som rada, že sa ti páči ^.^

      Odstrániť