Na návšteve u/04 (...Veroniky a Aly...)

Sama som prekvapená, že som tento článok stihla a môžem ho uverejniť v deň, v ktorý mali byť uverejňované všetky (a hádam sa mi to podarí aj na budúce :D) A som rada, že vám môžem predstaviť ďalšie dve dievčence, ktoré si zaslúžia nejednu pozornosť ;)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ak ste náhodou blogerom, tak isto poznáte ten radostný pocit, keď máte nového, nečakaného čitateľa a k tomu vám zanechá i krásny komentár. Ste zvedaví, kto sa za menom/prezývkou schováva a či má taktiež blog. A ak áno, tak ho celý prehľadáte, prečítate pár článkov až sa vám zapáči natoľko, že sa i vy stanete pravidelným čitateľom. A presne tak to bolo i v prípade Veroniky. Na blogu som si od nej našla nádherný komentár (ale tie sú od nej vždy ^.^), ktorý mi zlepšil náladu a odvtedy mi ju zlepšuje každým svojím uverejneným článkom, na ktorý čakám tešiac sa ako malé dieťa na darčeky :D Vždy mám radosť z jej recenzií, ktoré sú výborné, úprimné, krásne a najmä vtipné. Nedá mi preto nespomenúť aspoň dve na knihy Korisť a Bellman & Black...a viete čo, pridám aspoň ešte dve, ktoré mám taktiež veľmi rada a to Vymyslela som si ťa a Sedem minút po polnoci
Ani Veronika ako knižná blogerka sa nevenuje čisto len písaniu recenzií. Nájdete u nej zaujímavé články ukryté pod rubrikou Random Talk, kde si každý nájde, podľa mňa, tému, ktorá ho upúta a získa nový zaujímavý pohľad, ktorý toto šikovné dievča ponúka (jedny z mojich obľúbených sú TU a TU). A najnovšie sa môžeme tešiť na úchvatné články z rady Kam ma nohy ponesú, pretože ten najnovší ponúkol prekrásne a dokonalé fotky, z ktorých by bol nejeden paf a má môj veľký obdiv (sú fotené mobilom!). A nesmiem ešte zabudnúť na výborné tagy s trefnými ale aj vtipnými odpoveďami (jeden skutočne zaujímavý je TU), ktoré nájdete pod stránkou Iné
Takže i Veronika je ďalšou šikovnou a talentovanou blogerkou, ktorá svojimi článkami má veru čo ponúknuť a dokáže čitateľa na 100% nadchnúť.
Veronikin blog vás privíta hlavne príjemnou atmosférou. Píše vtipné a skvelé recenzie, nechýba ani zaujímavý tag či články na rôzne knihomoľské témy. Určite nejedného milovníka fotenia uchvátia jej príspevky pod témou Kam ma nohy ponesú a zvedaví si prídu na svoje pri príspevkoch Unboxing. Takže ak túto milú, výnimočnú a láskavú osôbku a jej blog ešte nepoznáte, tak dnešným dňom by ste to mali rozhodne napraviť ;) :D

Alenka a jej blog sa stali mojimi prvými oficiálnymi obľúbencami. Dovtedy som čítala blogy iných, no žiaden ma nedokázal až tak uchvátiť, aby som s očakávaním čakala na nové články (no teraz ich mám na zozname už vážne veľa ;)). Pamätám si, že som bola, a aj stále som, ohúrená z pozadia jej stránky. Dovtedy som nenašla žiaden, ktorý by sa mu vyrovnal. Bolo to niečo iné, aleže úplne iné, odlišné a originálne a ten názov (jeden z mála konečne aj v slovenčine!) ma okúzlil. Stačilo mi prečítať si jednu recenziu, aby sa zo mňa hneď stal jej pravidelný čitateľ. Jej blog sledujem už vyše dvoch rokov a stále cítim to nadšenie, keď uverejní nový článok. 
Jej recenzie sú prekrásne, plné zaujímavých prirovnaní, myšlienok a napísané veľmi úprimne. Ale sú okúzľujúce aj po vizuálnej stránke. Aly má obrovský talent knižky "naaranžovať" tak, aby knihu úplne a dokonale vystihli. Už mi nejeden raz spadla sánka (tak napríklad TU, TU a jedna "nerecenzia" TU). Mám z nich zakaždým dobrý pocit, aj z recenzií aj z fotiek, a veľmi ju v tomto obdivujem
Na jej blogu je ukrytých mnoho zaujímavých rubrík. Tak napríklad pod názvom Čo sviatok - to článok sa nachádzajú príspevky venované rôznym sviatkom roka a myslím, že podobné nenájdete asi nikde. A to sa týka aj článkov zaradených pod názov Zamyslenia, kde musím spomenúť aspoň jeden s nádherným pomenovaním Čaro zvráskavených kníh. Lenže u Aly nájdete toho o mnoho viac. Takže sa oplatí celý blog prekutrať, popreklikávať, lebo sa v ňom ukrýva toľko originality, ktorá vás určite prekvapí ;) No nedá mi ešte nespomenúť jeden, jej najnovší, týkajúci sa opustených zvieratiek v útulkoch. Vďaka nej som mala tú možnosť zavítať na naozaj zaujímavú stránku, ale o tom si musíte prečítať TU, pretože len Aly vám to dokáže krásne vysvetliť.
Alenkin blog je rozmanitý, plný dokonalých recenzií s prekrásnymi fotkami. Píše rôzne články na rôzne témy a zo všetkého srší úprimnosť a radosť. Veď nič iné sa ani nedá čakať, keďže toto dievča je skvelé, milé a taktiež výnimočné a pre ňu sme všetci jej "ostrovčatá" ;)

11 komentárov:

  1. Joooj, usmievam sa ako mesiačik na hnoji, už druhý krát tento večer! :D♥ Nielen že si ma nesmierne potešila tým, že si článok z tejto rubriky uverejnila už dnes (uveríš ak napíšem, že som naňho celý deň vyčkávala? ), ale ja som tu potom dokonca objavila aj svoje meno s tak nádhernými slovami na moju osobu, že teraz neviem čo so sebou... Spyšnieť, či nespyšnieť? To je otázka. :D
    Ale nie, teraz vážne. Neskutočne si vážim, že v tejto rubrike, medzi toľkými šikovnými, talentovanými, úžasnými dievčatami, čo som už stihla za ten čas objaviť, mám 'svoje miesto' aj ja. Moje rozhodnutie založiť si blog bolo jednoznačne tým najlepším v mojom živote už len z toho dôvodu, že som vďaka tomu spoznala toľko úžasných, rovnako strelených (v dobrom zmysle ako inak :D) knihomoľov, ako som ja. Čo by som si bez Vás počala?! Takže obrovské ĎAKUJEM, že touto rubrikou moje okruhy rozširuješ ďalej a ĎAKUJEM aj za to, že si v tomto, ozaj úžasnom, projekte zahrnula aj mňa.♥♥:*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K tvojej otázke mám jednu odpoveď: Je rozdiel medzi pýchou a hrdosťou a ty máš byť právom na čo hrdá ;)) Si šikovnica šikovná a zaslúžiš si omnoho viac...a musím sa s tebou stotožniť, pretože založenie blogu bolo aj pre mňa tou naj voľbou a vďaka nemu som taktiež stretla bláznivých a výnimočných ľudí/knihomoľov, vrátane teba :), v tom najlepšom slova zmysle :D ^.^ Maj sa krásne a aj ja ti ďakujem, za všetko ;))

      Odstrániť
  2. Oba blogy poznám, len som u nich veľmi dlho nebola :) tak to idem ihneď napraviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Monyyyyyy, ty ostrovčatko moje, čo si si to tu pre mňa prichystala? :O ^.^ Ďakujem ti, že si venovala priestor vo svojej krásnej rubrike aj môjmu blogu. Je to pre mňa česť a veľmi si vážim tvoj názor. Mať takého čitateľa ako si ty, je pre blogera veľkou odmenou. Preto ti ďakujem nielen za tieto krásne slová, ale za všetky komentáre a každú návštevu na mojom blogu. Ja si pamätám, kedy si mi naň prvý raz napísala - vtedy si mala na profilovke ešte také slnečničky. :D :) Ďakujem ti aj za to, že mám možnosť tiež čítať taký úžasný blog ako je tvoj! Zaslúžiš si, aby aj o tebe niekto napísal niečo veľmi pekné. ^.^ Inak, som rada, že si si to s tým slovenským názvom všimla - zámerne som si nedala nič anglické. :) A v tejto rubrike používaš nádhernú grafiku, tie farby! ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, Aly, ďakujem ♥^.^♥ Vôbec neviem, čo ti k tomu napísať :D Pre mňa je zas veľká česť, že si tiež môj čitateľ a nesmierne si vážim každú tvoju spätnú odozvu :)) Si skvelé dievča a ja si len želám, aby ťa spoznalo mnoho, čím viac, ľudí♥
      A to je pravda, bola som slnečnica :D Mám ich veľmi rada, tak preto som si ich zvolila, ale mohla som si radšej niečo viac knihomoľské :D A ďakujem opäť, ono je zábava hrať sa s vašimi menami a aj menami blogu, a potom vás dať do tejto šablóny a tak...som strašne rada, že sa páči :) (a viem, že máš rada fialovú, tak som to skúsila zakomponovať aj tento odtieň :D)

      Odstrániť
  4. Oba blogy sledujem a tiež ich zaraďujem k mojím najobľúbenejším. :) Spomínala som už, že tento projekt je úžasný? :D Dozviem sa nie len nové blogy, ktoré stoja za moju pozornosť, ale aj vidím ako ich vnímaš ty. Mony, ty si pre nás všetkých veľkým prínosom v blogosfére. Ďakujem, že ťa máme. (To vyznelo strašne sentimentálne. Prepáč. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale nie, veď ja po týchto slovách strašne spyšniem :D Toto mi nerobte, to si nezaslúžim :D Ale ďakujem, takéto krásne slová zahrejú pri srdiečku ^.^ A blogosfére môžeme ďakovať za véľa úžasných ľudí, vrátane teba♥ ;))

      Odstrániť
  5. No oba blogy poznám cez FB, ale zistila som, že tam nemám odber cez bloggera, tak som to hneď napravila :) Inak, štve ma, že FB pomenilo teraz page feed, ja som väčšninou prihlásená cez moju page Knižného tipu a už tam nevidím všetky príspevky blogov, ktorým som dala lajk. Nemáš nejaký tip, ako to nastaviť? Predpokladám, že ak chcem feed vidieť klasicky, tak musím všetko olajkovať cez klasický facebook. No, hovorím ako Tatar, ale veď ty si šikovná, ty pochopíš, na čo sa pýtam :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem, neboj a mňa trápi rovnaká vec...a strašne ma to hnevá. Nevidím tam iné východisko, aj keď som sa snažila a poklikala všetko možné, ako stránky, ktoré si lajkla cez FB účet blogu, lajknúť cez osobný účet. Už som to minule tak spravila a nastavila si na stránky, ktoré sledujem, "zobraziť ako prvé", nech ich v tom víre reklám a podobne nájdem :D No, ak by sa niekedy niečo zmenilo a dalo sa to napraviť späť, na 100% ti dám vedieť ;)

      Odstrániť
    2. Ach jaj, tak idem na to lajkovanie teda... :)

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »