Na návšteve u/03 (...Petry a Zuy...)

Nuž, moja pravidelná rubrika sa rúca(končí so svojou pravidelnosťou), pretože už druhý týždeň sa neobjavila vtedy kedy mala, teda v nedeľu. Aj ma to hnevá, pretože nedele sú pre tieto články ako stvorené, ale pravdepodobnosť, že by som ich už na 100% uverejňovala v tento deň je veľmi nízka,isté však je,že svoj priestor každý týždeň určite mať budú. A práve dnes je vyhradený pre ďalšie dva obrovské talenty, ktorými sú Petra a Zuzka...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Pamätám si, že Petrin blog ma zaujal svojim vzhľadom, ktorý je jednoduchý a naozaj veľmi krásny. A keďže sa mi na prvý pohľad zapáčil, hneď som ho i celý poprezerala a prečítala si pár recenzií, z ktorých som bola úplne mimo. Dôvodom je, že sa líšili od recenzií iných blogerov. Boli dĺžkovo akurát, úplne k veci a dokonalo napísané. A tak je to i doteraz. Petra píše fantasticky a recenzie, ktoré by sa jej podobali som ešte nenašla. Zakaždým sú výstižné a napísané úžasným štýlom, ktorý ma vždy ohúri. Nechápem, ako niekto dokáže na pár riadkoch napísať takú skvelú recenziu a vystihnúť ňou úplne všetko (však sami viete, aké dlhé recenzie píšem a niekedy ma to trochu aj štve :D). Takže v tomto mi je Petra vzorom a má môj veľký obdiv :) 
Ďalším dôvodom, prečo som si jej blog obľúbila je, že píše recenzie na knihy, ktoré nie sú až tak známe, teda aspoň pre mňa nie, a názory na ne nestretnete často. Vďaka tomu môžem siahnuť po knihách, o ktorých by som nemala ani tušenie, že existujú, a preto za zmienku rozhodne stojí recenzia na knihu Ztraceno v písku, Počátek zkázy, Včely, ale i mnoho ďalších. Navyše, ak radi čítate knihy v angličtine, tak si s Petrou nájdete spoločnú reč a určite vám dá i tipy, ktoré na blogu nechýbajú. Pravdaže aj recenzie na ne sú opäť na jedničku, len škoda, že ja s angličtinou na tom nie som najlepšie, inak by som po nich na 100% siahla :) Ale, aby sme nehovorili len o knihách, na blogu sa nájdu články aj z iného súdka. Všetky sú ukryté pod názvom Články na tému, ktoré stoja za prečítanie a hlavne jeden, ktorý je vskutku originálny: Rozprávka - na každom šprochu je pravdy iba trochu!
Petrin blog vás privíta úžasnými a kvalitnými recenziami na knihy, ktoré poznáte, alebo o ktorých ste jakživ nepočuli, či dokonca na knihy v angličtine. Za zmienku stojí rubrika Články na tému, kde si nájdete určite aspoň jeden, ktorý vás zaujme. Ak ste teda náhodou u Petry ešte nikdy neboli na návšteve, tak to rýchlosťou blesku napravte, pretože prichádzate o veľa ;)

Zuzka je obdivuhodný všestranný talent a po prvýkrát máme tú česť s blogerkou, ktorý sa nevenuje knihám. Síce ich rada číta a dokonca sa na blogu objavila i jedna recenzia na dielo s názvom Medený jazdec, ktorá bola doplnená o jej vlastnú kresbu, podotýkam vlastnú, s ktorou ma totálne uchvátila, knižný blog to veru nie je. Zuy sa totižto venuje handmade tvorbe. Vyšíva, háčkuje, štrikuje, vyrába a hlavne, nádherne maľuje! Toľko talentu toto dievča má, že sa cítim strašne zahanbene tými svojimi DIY vecičkami a musím na sebe ešte poriadne zamakať :D Teraz sa na blogu začala venovať prírodnej kozmetike a napísala o tom zaujímavý článok TU a momentálne si môžete prečítať postup na výrobu dvoch pleťových vôd, ktoré skutočne fungujú (a verte, že vďaka týmto článkom ušetríte na kozmetike ;)). Ďalej za zmienku určite stoja články venované móde s názvom Recy móda, kde vám ukáže, že stačí málo, aby ste mali krásny nový a módny kúsok oblečenia. Ak vás to zaujalo, určite pozrite článok SEM a SEM. Alebo, ak i vy radi štrikujete, či háčkujete môžete sa inšpirovať jej tvorbou, alebo aspoň pokochať TUTU a jednu rozkošnú háčkovanú ovečku nájdete TU. A ešte sa môžete rozplývať nad nádhernými kresbami, medzi ktorými mám obľúbené s názvom Jeleň pri jazierku, Los z mokrade, Rys, spíš?, Srnka a mnoho ďalších. Ak milujete zvieratá, prírodu, maľovanie, hanmade tvorbu, tak Zuy je váš človek a práve ste si našli novú spriaznenú dušu ;))
Všetkým možným. Nájdete u nej krásne maľby, štrikované, háčkované, alebo vyšívané dokonalosti, či DIY návody. Nechýba ani niečo z módneho súdka či momentálne kozmetického ;) Určite u nej nájdete mnoho inšpirácie a knihomoľ sa môže pokochať nádhernou kresbou ku knihe Medený jazdec. Ale jej blog toho ukrýva omnoho viac, takže ak ste zvedaví, určite ju dnes navštívte ;) 
P.S: Obrázok v záhlaví jej blogu je jej tvorbou. Mala úchvatný aj v zime, na jar a už teraz som zvedavá, akým prekvapí na jeseň...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

12 komentárov:

  1. Mony, ty si skvelá :) Ale to čo si písala o mne, to preháňaš.. lichotí mi to riadne.. možno som momentálne aj trošku spyšnela, ale preháňaš :)
    Inak som si všimla, že väčšina návštevníkov na mojom blogu pochádzajú od teba.. vidím to aj v komentároch a aj v štatistike o návšteve. .takže ja môžem byť rada, že tvoj blog ako aj ja máme radi a vďaka tebe mám i ja návštevníkov. Si skvelá osoba.. a krásne si to napísala.. a áno aj o mne.. ale aj Peťin blog si vystihla i v prvých dvoch dieloch. Ach, som potešená a ďakujem za takú krásnu recenziu. :)

    PS: nemusíš sa hanbiť za svoju tvorbu, ,teš sa z toho, že keď niečo robíš tak robíš to pre svoje duševné blaho a že ťa to baví.. Ja som sa na začiatku zlostila keď sa mi niečo nepodarilo alebo mi to nešlo a bola som z toho frustrovaná.. ale zmysel tvorenia je inde.. Nevadí, že sa niečo nepodarí alebo že niečo nejde.. hlavne, že ťa to baví a že si oddýchneš pritom alebo prídeš na iné myšlienky.. Veď tie tvoje krásne záložky sú úchvatné a dúfam že ich opäť čoskoro vyhrám. A kedže máš tak šikovnú maminu, tak ten háčkovací gén v sebe máš ;) Ale chápem ako sa cítiš.. i ja na blogoch s vymakanou tovrbou sa tak cítim a žasnem aký sú ľudia šikovný.. i na tom ako si i ty šikovná a aký máš pohľad na vec. Si jednoducho báječná. Toto je moment, kedy ďakujem Bohu za internet a za to, že ťa poznám a mám vieru, že taký ľudia ako si ty ešte existujú. Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, ďakujem z celého srdiečka za taký nádherný a povzbudivý komentár♥^.^♥ Joj, normálne si mi vzala slová :D Ďakujem, naozaj si to cením a s tým háčkovaním hneď teraz aj začnem...a máš pravdu, pointa tvorenia je úplne inde :))
      A keď je čo, či koho chváliť, tak to treba :D A ty si to určite zaslúžiš a nepreháňam, pretože si úžasná, talentovaná a výnimočná osôbka a aj ja Bohu ďakujem, že som vás všetkých aspoň takto cez internet stretla, pretože som nikdy nemala toľko kamarátok a k tomu so spoločnými záujmami :)) Ďakujem za všetko Zuy, maj sa krásne♥ ;)

      Odstrániť
  2. Tohle je prostě naprosto skvělý nápad. Úžasný způsob, jak objevit nové bloggery. Díky za tuhle rubriku! :)

    Měj se nádherně a krásné léto přeju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja veľmi pekne ďakujem za pochvalu a som nesmierne rada, že sa ti páči :D Takéto odozvy sú mi najväčšou odmenou ^.^ Aj ty sa maj krásne♥

      Odstrániť
  3. Na blogy obidvoch blogeriek som už zavítala, avšak len na krátko, teda keď budem mať čas, určite si ich musím lepšie obzrieť (aj pre to, že si o nich popísala krásne veci) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite popozeraj a verím, že si ťa získajú rovnako ako aj mňa ^.^ Maj sa krásne♥ ;)

      Odstrániť
  4. S Knižným Tipom som už mala tú česť a naozaj pekne si ho vystihla, lebo, presne ako píšeš, vždy dokáže napísať krátku, no zaujímavú recenziu, čo sa mne nikdy nedarí :/ :D
    A ten článok o pleťových vodách u Zuy sa mi naozaj páčil, tak vďaka za tip! :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Petra má v tomto vážne talent a doteraz som vážne nestretla blogera, ktorý by v takej krátkej recenzii vystihol dokonale úplne všetko :)) A s tými krátkymi recenziami mám aj ja problém, však to sama vieš...niekedy sú až prehnane dlhé, no nedokážem sa vyjadriť kratšie, preto obdivujem všetkých, ktorý týmto recenziám dajú šancu a prečítajú ich až do konca :D A Zuy je tiež super, už teraz sa teším na nový jej článok, ktorý bude na podobnú nôtu ;) Ďakujem za komentár a maj sa krásne♥

      Odstrániť
  5. Super članok, tiez som chcela robit recenzie na blog (aj budem, len neviem este presne kedy), ale vypichla by som aj tie negatívne veci. Toto je sice skor take pozvanie, ale podľa toho co si napísala si blogy urcite pozriem. Ani jeden nepoznám, no obe ma fakt zaujali (co nebýva take zvyčajne) a urcite si ich niekam pridám :D každopádne pekný blog a ďakujem za dlhy komentár na tom mojom. Konečne niekto v blogetskej komunite kto to neodbije par slovami, z toho väčšina tych slov je reklama na jej/jeho blog. :) (O tom asi tiez napisem, hrozne ma to štve :D) pritom komentáre su vzdy taky dobrý zdroj inšpirácie, teda aspon ja to tak mam. Ked ich píšem, vzdy myslím na nieco ine a teda mi napadnú aj témy na články :D takze nejako tak :D uz končím s tym monológom ktorý ani nesúvisí s článkom :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ale ono to vlastne je pozvanie a čo sa týka tých negatívnych vecí, tak nad tým ani nemusím rozmýšľať, pretože tieto blogerky a aj ostané ich nemajú ;) Práve že naopak, ešte sa mám od nich čo to učiť :D A to s tými komentármi ťa chápem. Ja mám zas to šťastie, že mám tých najlepších čitateľov na svete, ktorý sú neuveriteľne milí, úprimní a vždy ma ich odozvy potešia :)) Ďakujem i ja za tvoj komentár a maj sa krásne♥

      Odstrániť
  6. Ehm... *Petra priblblo čumí na obrazovku monitora a premýšľa, čo na túto spŕšku komplimentov povedať*.. ehm... *Petra stále premýšla a usmieva sa ešte priblblejšie* ... ehm.. ĎAKUJEM!!! ... *Petra popiera všetky fyzikálne a biologické zákony a od pýchy narástla o 10 centimetrov behom piatich minút*... *Petra sa bude priblblo usmievať ešte dlho* ..*Petra odchádza tie komplimenty rozdýchať* :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, Peťa, ty si ma teraz tak veľmi rozosmiala, vážne :-D Ďakujem za tento úžasný komentár, ktorý mi zlepšil deň ^.^...a ako som písala aj Zuzke, keď je koho chváliť, tak to treba a o to viac, keď si to na milión percent zaslúži...si skvelá blogerka a úžasná osôbka a ďakujem, že som ťa takto cez tento "blogerský svet" mohla spoznať...maj sa krásne♥

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.