Na návšteve u.../02 (...Mariam a Andy...)

Naozaj sľubujem, že som poradie i dvojice vyberala náhodne a tak sa mi zdá, že v tom má prsty vyššia moc :-D Neviem si to inak vysvetliť, pretože ani tieto dve šikovné dievčatá nespája iba blogosféra, ale nebudem už naťahovať, je načase spoznať nové skvelé blogerky...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Mariam je veľmi milé, sympatické a vtipné dievča, ktorej blog som si obľúbila vďaka článkom so zvláštnym nádychom. Neviem ich presne charakterizovať, no vždy na mňa pôsobia sviežo, veselo, úprimne a určite dokážu zlepšiť deň. A stačilo mi zistenie, že má rada Once Upon a Time, na ktorom som vtedy fičala (no teraz ma už neťahá, pretože sa podľa mňa kvalita seriálu totálne zrútila a už to nie je, čo predtým) a našli sme spoločnú reč :)) Na svojom blogu so zvyškom sveta zdieľa svoje záľuby a keďže tých má naozaj veľa, je zmesou všetkého možného. Píše nie len recenzie na knihy, ale aj príbehy, poviedky, či vlastné zážitky zo života. Miluje skupinu Simple Plan a nedávno ma potešila, pretože sa jej zapáčila skupina The Lumineers, ktorú ako niektorí viete, milujem aj jaAle asi za najväčšiu zmienku stojí, že kreslí. Ó, a ako krásne ^.^ Síce tvrdí, že podvádza a musí si tváre spevákov a podobne predkresliť cez počítač (veď vravím, úprimné a milé dievča), no i tak spôsob akým ich dotvorí chce obrovský talent a ten toto dievča jednoznačne má. Preto si vždy rada pozriem jeden z jej článkov týkajúci sa kresieb, kde sa nachádzajú aj tie z úplných začiatkov vďaka čomu môžete krásne sledovať, ako sa v tom vyvíjala a zlepšovala :)) Má môj obdiv a pokojne ju môžem nazvať umelkyňou. A, akoby to nestačilo, ešte hrá aj na gitare :D Tak, tomu sa vraví všestranný talent. Na záver spomeniem ešte pár článkov, ktoré podľa mňa stoja za zmienku: Jedena poviedka, ktorá vás rozveselí: KLIKjedna recenzia, ktorá vám pomôže pri rozhodovaní: KLIK; jeden článok plný skvelých hudobných tipov KLIK a jeden pri ktorom vám padne sánka: KLIK.
Na jej blogu nájdete nie len recenzie, ale aj množstvo príbehov, poviedok a zábavných zážitkov z jej života. Prednedávnom mala príspevky o návšteve Ríma a Assisi, takže môžete nazrieť na niečo z cestovateľského súdka, ale aj hudobného, ktorý sa týkal jej nových obľúbených piesní. Ako som spomínala, má talent na kreslenie, takže tieto články si určite nenechajte ujsť. Verím, že ak k nej zájdete na návštevu a prečítate si jej príspevky/tvorbu, či pozriete tie čarovné kresby, získa si vás rovnako ako mňa a už nebudete chcieť odísť ;))

Andy som spoznala vďaka spoločnému projektu, ktorý mala v spolupráci s Lenkouktorý som spomínala už v minulom článku. A tiež je jednou z blogeriek, ktoré som si obľúbila ešte pred založením vlastného blogu. Na jej blog som sa vždy rada vracala a stále sa aj vraciam, pretože mi zakaždým dá nové tipy na čítanie, ktoré mi zväčša perfektne sadnú :)) Veď len vďaka nej som siahla po knihách ako sú Muž menom Ove a O dievčatku, ktoré prehltlo oblak veľký ako Eiffelova veža, ktoré milujem a sú zaradené medzi tie naj knihy, ktoré som kedy čítala. Či dokonca aj Dám ti aj slnko, po ktorej by som inak asi tak skoro nesiahla, čo by bola škoda, keďže bola vážne dobrá. Avšak, jej blog nie je čisto iba o recenziách. Nájdete tu aj články z jej osobného života. Keďže rada cestuje, len prednedávnom pridala dva príspevky o Prahe doplnené jej vlastnými fotkami a normálne ma navnadila tam ísť :)) Ale objavíte i mnoho iných tipov a zážitkov z jej ciest. Avšak, Andrejkin blog toho ukrýva viac. 
Oceňujem jej skvelé články týkajúce sa úvah nad životom a medzi nimi mám jeden obľúbený, ktorý nájdete TU. Nechýbajú rôzne zaujímavé projekty, tagy, či dokonca súťaže pre čitateľov ;) 
Som nesmierne šťastná, že som mala tú česť Andy spoznať aspoň takto, cez blogosféru, pretože je úprimná a neskutočne milá osôbka, a túto milovníčku klasík a Jane Austinovej by mal spoznať úplne každý ;))
Najčastejšími článkami sú recenzie, ktoré vždy skvelé, no okrem nich vás privítajú aj články zamerané na cestovanie, hudbu, filmy a dokonca aj úvahy nad životom, či príspevky zo života. Nájdete u nej taktiež tagy a projekty a z času na čas sa vyskytne aj súťaž :)) Ak Andy ešte nepoznáte, tak prišiel ten správny čas to napraviť...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
«Na návšteve u Julky a Lenky»

8 komentárov:

  1. Awwww! ♥♥♥
    Tak poprvé, toto nie je žiadna náhoda, to je osud toto :D Som poctená, že som vôbec medzi blogmi, ktoré si si obľúbila, a taktiež, že tu som vyšla spolu s Andy ^.^
    Jooooj, toľko chvály, fakt budem musieť začať dačo robiť so svojím blogom, aby som sa vôbec priblížila k tým očakávaniam :D Nie, ďakujem krásne ♥♥
    Inak, super font (a úprava), to "Mariam" vyzerá strašne cute ^.^
    Si úžasná, že toto robíš O:) Teším sa spoznávanie nových blogov!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D
      Niečo na tom bude, lebo si to inak neviem vysvetliť, že vy dve ste mi padli pri žrebovaní dokopy ;) A to ja som poctená, že na môj blog zavítaš a vždy mi tu zanecháš krásny komentár ^.^, ďakujem♥♥♥
      Jój, a tú chválu si zaslúžiš, si veľmi šikovná a tie kresby, joj, mne už viackrát pri nich padla sánka :D
      A som veľmi rada, že sa ti úprava páči, normálne si ma tým potešila. To písmo sa sestre až tak nepáčilo no už si zvykla a vraví, že je to na jedničku :D Dúfam teda a nevedela som, akú máš rada farbu, tak som zvolila tieto. U Andy viem, že má rada modrú, tak som ju hádam potešila aj takou mini drobnosťou :D
      Á, to nič nie je...toľko úžasných blogerov tu máme a treba ich spoznať a z toho ešte kopec ani nepoznám, tak hádam čím skôr spoznám...ale ešte mám pár skvelých v rukáve, tiež knižné ale aj jednu, ktorá tiež nádherne maľuje ;) Ale to až nabudúce...maj sa krásne :))

      Odstrániť
  2. Moja zlatá Mony ♥♥♥
    Ja som taktiež rada, že som ťa v tomto blogerskom svete mohla spoznať a patríš medzi tých pozitívnych a optimistických blogerov, u ktorých vždy nájdem potrebnú dávku energie :)( V kútiku duše dúfam, že ťa raz stretnem aj osobne ;) )
    Toľké slová chvály si ani nezaslúžim, ale som rada, že sa našli články, ktoré ťa potešili, prípadne priviedli k nejakému tipu na knihu :)))
    Ako som už asi spomínala, fakt ťa uznávam za to, že sa stále púšťaš do čoraz kreatívnejších článkov a si pre mňa aj veľkou inšpiráciou ;) ♥♥♥
    Teším sa na ďalšie články!
    P.S. Vyššia moc nás s Mariam asi má fakt rada! :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja zlatá Andy♥^.^♥
      Joj, keby si len vedela, koľkokrát za mesiac ma navštívi depka a videla ma v tom stave, tak by si neverila, že dokážem byť vôbec optimistická :D Ale som taká rada, že ti dodávam akú-takú energiu ;)) A ak sa raz konečne odvážim a potlačím tú svoju povahu, tak v kútiku duše dúfam aj ja, že sa raz naozaj stretneme :))
      A ani zďaleka som ťa nevychválila tak, ako by bolo treba :D A zaslúžiš si ju, si šikovná a ja ti len prajem, aby si mala mnoho skvelých čitateľov s ktorými môžeš zdielať svoje názory a pocity ;))
      Aj ja sa teším na nové články, len som zistila, že ich musím písať aspoň týždeň dopredu, lebo som svoj termín nedele hneď na druhýkrát prešvihla :D
      P.S.: Tiež si to myslím :D ;))

      Odstrániť
  3. Poslušne som čakala do Nedele keď tu zrazu nový článok z tejto rubriky - buď som si tu Nedeľu vymyslela ja sama alebo som to niekde čítala...to je jedno. :D Veľmi si ma ním potešila, pretože mi už dochádzali 'zdroje na čítanie' a už som sa aj obzerala po nových blogoch, ktoré by som mohla navštíviť. :) Takže si mi to veľmi uľahčila. Neviem či som to spomínala, ale táto rubrika bola naozaj najlepší nápad, aký kedy kto dostal, klobúk dole. ;)♥ Maj sa krásne zatiaľ.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevymyslela, to sa neboj :D Mal byť naozaj v nedeľu, to len ja som termín prešvihla a hnevá ma to, pretože nedeľa je na takéto články ako stvorená, takže už aby som na nich začala pracovať s poriadnym predstihom :))
      A to ma vážne teší, že ťa Mariam aj Andy zaujali ^.^ A to sa vám vážne táto rubrika až tak páči? Jój, tešíííím sa, veľmi...takúto krásnu odozvu som nečakala-ďakujem♥♥♥ Aj ty sa maj krásne ;)

      Odstrániť
  4. Blogy som nepoznala, ale už som ich sponala.. aa aa aaa páčia sa mi :) Máš vkus! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, tak to som veľmi rada ^.^. :D

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.