Na návšteve u.../01 (...Julky a Lenky...)

Ako som  v úvodnom článku spomínala, poradie aj dvojice blogerov sú vybrané náhodne, a preto som bola prekvapená, no zároveň aj rada, že Julka s Lenkou vyšli spolu, hneď ako prvé, pretože ich spája viac ako len láska ku knihám ;)) Vitajte pri stom príspevku na blogu... 
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Julka je mladá, šikovná a talentovaná dievčina, ktorá sa so mnou dosť často o tomto tvrdení háda :-D Už som jej minule písala, že ja som v jej veku ani zďaleka nevedela písať tak, ako ona a ešte k tomu fotiť, či vyrábať veci...to už vonkoncom nie (inak pre zaujímavosť, moje slohy a písomný prejav na základnej škole bol zlý, no na strednej ešte horší, príšerný...úbohé učiteľky :D). Preto som nesmierne rada, že sa rozhodla svoje nápady a postrehy zdieľať prostredníctvom blogu, a tak som si k nej mohla nájsť cestu.
Keďže ju sledujem už vyše roka, mohla som byť svedkom premeny blogu po vizuálnej, ale aj písomnej stránke. Svoje články má vždy krásne upravené a niekedy si ich pozerám len tak, viackrát po sebe, pretože sa mi jej úprava neskutočne páči. Jednoduché, príjemné a veľmi zlaté - tak by som charakterizovala jej články/recenzie. Preto musím spomenúť aspoň časť z tých, ktoré mám veľmi rada: Mesačné kroniky, Talon, Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad...a iné ;) Momentálne svoje recenzie obohatila o zaujímavý prvok. Na konci pridáva názory iných blogerov na danú knihu, čo je podľa mňa skvelý nápad, ktorý určite pomôže v rozhodovaní a dokonca môžeme stretnúť aj nového blogera (mňa by niečo také teda nenapadlo). Môžete to vidieť v jej najnovších recenziách: Stmívaní a Adaptácia
Okrem recenzií však môžete nájsť aj články z jej života (naposledy ma potešil a zlepšil deň príspevok s názvom Pár fotiek) a doknca aj DIY, či tip na seriál/film.
Ak Julku ešte nepoznáte, tak skúste kuknúť jej blog a možno si vás získa rovnako ako i mňa. A možno vám jej články tiež dokážu zlepšiť deň, presne ako aj v mojom prípade, preto sa vždy teším, čím poteší svojich čitateľov ;))
Všetkým možným :)) Určite sa tešte na recenzie, no najmä na články zo života, ktoré sú obohatené o fotky a miestami aj vtipnými príhodami. Čakajú vás však sem-tam aj projekty, tipy na seriály/filmy a dúfajme, že aj DIY (ten lapač snov sa vydaril ^.^)
Lenka je jedna z tých šikovných a talentovaných blogeriek, ktoré som sledovala ešte pred založením svojho vlastného. Aj ona bola inšpiráciou začať, za čo jej môžem byť len a len vďačná Pamätám si, že jej blog na mňa zapôsobil jednoduchosťou a na oko príjemne upravenými článkami. Pravdaže som sa do nich začítala a to bol asi najväčší dôvod, aby som ostala...píše krásne ^.^ Do recenzií vždy vkladá všetko potrebné a dotvorí ich vlastnými fotkami, čo sa mi vždy u blogerov páči. Za spomenutie preto stojí Papierové mestáLiečiteľ, Girl Online...a iné.
Lenže naša Lenka nielenže krásne píše, ona i nádherne hrá na klavíri ^.^ Len prednedávnom zahrala pieseň Hold Back the River, ktorú mám veľmi rada, no už ju nepočúvam až tak často. Lenže v jej podaní by som to dokázala počúvať stále dookola (čo aj robím :D) a neomrzí ma. Už v utorok má v pláne ďalšie video, kde zahrá El Mismo Sol, na ktorú sa neskutočne teším :)) Takže, určite kuknite jej Piano Covers a možno si medzi nimi nájdete svoju srdcovku ;))
Lenže recenziami a klavírom to zďaleka nekončí. Kto rád cestuje, alebo má v pláne niekam ísť, len nevie kam, tak ho určite poteší rubrika Travels. Bola už všade tade a jej články vám určite pomôžu s výberom, kam sa najbližšie vydať ;))
Musím ešte spomenúť, že na blogu sa objavila jedna zaujímavá recenzia na knihu Tajomný gén Atlantídy, ktorú však nenapísala Lenka, ale ďalší talentovaný člen ich rodiny, Katka. Bola to úžasne napísaná recenzia s prekrásnymi fotkami, ktorá mi potvrdila, že tie Ďurčekové to majú vážne v krvi. Škoda je, že odvtedy sa od Katky na blogu už nič neobjavilo, tak ostáva len dúfať, že sa to zmení a čitateľov poteší ďalšou svojou recenziou :))
Okrem recenzií, ktoré sú zakaždým super, vás čakajú ľubozvučné melódie klavíra, ktorý preberá k životu toto skvelé dievča, Lenka. Ak radi cestujete, prídete si na svoje v rubrike Travels a občas sa objavia aj články zo života, ktoré sú naladené skvelou atmosférou. A samozrejme, nejedného čitateľa poteší, keď Lenka usporiada súťaž, ktorá ukrýva zakaždým krásne ceny. Och, a skoro by som zabudla spomenúť krásny projekt Vo farbách jesene, ktorý bol v spolupráci s Andy (k nej tiež jedného dňa zavítame na nečakanú návštevu ;)) a ktorý sa mi véľmi páčil a preto dúfam, že ešte niekedy niečo spolu vymyslia :))
http://music-escapefromreality.blogspot.sk
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

8 komentárov:

  1. Je to super rubrika, rozhodne skvelý nápad :) ďakujem za tipy na nové blogy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥...a tých tipov ešte len bude :D

      Odstrániť
  2. To je fakt super nápad, táto rubrika, kam ty na všetko toto chodíš? :D
    Úvodný článok som si všimla až po tomto, ten mi všetko vysvetlil a potom som sa pustila do čítania tohto tu, ale istý čas som si myslela, že si u dievčat bola normálne fyzicky na návšteve :D Je to od teba fakt super a milé, že tak nás oboznamuješ so dobrými blogmi, ktoré možno nepoznáme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ále, ono je na iných blogoch niečo podobné, ak nie to isté :D, len som tomu dala iný názov :D Ale som rada, že sa to tak skvelo uchytilo...takú návštevnosť som nemala ani pri zverejnení súťaže ^.^ :D A ešte mám kopec skvelých blogov v rukáve, je sa na čo tešiť ;))

      Odstrániť
  3. Si úžasná, Mony! ♥ Tvoja kreativita ma zakaždým vie ohromiť a som veľmi rada, že moje kočky takto propaguješ. :) ( a že aj na mňa dojde? :D No tak na to som naozaj zvedavá! :) )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem♥ Ale ako som písala Mariam vyššie, až také kreatívne to nie je, no táto kladná spätná odozva ma nesmierne teší ^.^ A veru, aj k tebe sa chystám, už čoskoro ;)) :D

      Odstrániť
  4. Ty jo, ja som ale trdlo, totálna bloncka, ja som si doteraz myslela, že Julka a Lenka sú tie isté osoby, rsp. poznám Julku z Facebooku a mala som ju spojenú s Lenčiným blogom. No jo no, už starnem :) Tak ďakujem za osvetlenie situácie, heuréka, už mi to je jasné a idem sa prihlásiť na odber k Julke :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, ty mi dnes tak zlepšujem náladu :D :D Inak som nesmierne rada, že si zavítala aj k Julke...a myslím, že ona bude rada ešte väčšmi ;)

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »