Mesiac za nami/16

A ďalší mesiac za nami, ktorý som, úprimne, flákala. Pamätám si, že som pred rokom presne v máji mala poriadnu blogovo-čítaciu krízu a naozaj som chcela s blogovaním skončiť. No všetko raz prehrmí a po búrke predsa len opäť vyjde slnko a tak ma tu máte aj o rok neskôr :D Lenže i tento mesiac sa niesol v znamení krízy, až na to, že len čítateľskej. 
Mala som strašnú antipatiu niečo čítať, ale musela som sa donútiť kvôli recenzným výtlačkom. A tak sa na blogu objavili aspoň dve recenzie, ktoré ma na moje prekvapenie nakopli a chuť blogovať či čítať sa vrátila :)) Ale nech sa zbytočne nerozpisujem, tu máme mesačný súhrn...
Za mesiac máj mi pribudli len dve knihy, no zato veľmi krásne. Prvou je Vojenská felčarka od Heidi Rehnovej, ktorú som vyhrala v súťaži u Vlasty (odporúčam navštíviť jej blog ktorý je plný inšpiratívnych a nádherných článkov). Bola to narodeninová súťaž, ktorá si vyžadovala kreatívny výtvor a na poslednú chvíľu som nakoniec niečo napísala. I keď som vedela o čom chcem písať, netušila som akou formou to dať na papier, ale nakoniec sa Múza dostavila na návštevu a niečo sme už vytvorili :D A vďaka tejto súťaži už viem akou formou budem písať moje nové články v "rubrike", ktorú mám v pláne, takže si ho budete môcť prečítať hádam čoskoro a ja len budem dúfať, že sa pritom neunudíte na smrť ;)) Ale ešte ku knihe. Hneď, keď som ju zbadala ako jednu možnosť výhry, tak som sa potešila, pretože som po nej už dlhšiu dobu pokukovala, ale vedela som, že ju tak skoro vlastniť nebudem (nie je najlacnejšia). A preto som tancovala od radosti, keď som vo vyhodnocovacom článku videla aj svoje meno. Preto ti Vlasta ešte raz véľmi pekne zo srdca ďakujem. Mám z knihy obrovskú radosť a už sa na ňu nesmierne teším.
Ďalšou knihou, ktorá mi pribudla na poličku je Rachab od Francine Riversovej, ktorú mi dala sestra. Mám doma t a ešte mi chýba Mária, Tamara a Betsabe, aby som mala túto zbierku biblických žien kompletnú a mohla tak spraviť na ne hromadnú recenziu :)) Na Rachab som sa však tešila najviac, pretože si ma získala v knihe Perla v piesku od Tessy Afsharovej a som zvedavá ako ju vykreslí Francine. No uvidíme, nechám sa prekvapiť a ešte raz ti moja úžasná sestrička za ňu zo srdca ďakujem..spravila si mi ňou obrovskú radosť^^
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
A to je za mesiac máj všetko. Prečítala som dve knihy: Most do prístavu od Francine Riversovej a Môj život so svätými od Jamesa Martina (recenziu na toto dielo už mám, len čakám, kedy ju budem môcť uverejniť :))
Na blogu sa objavili dve recenzie:
Most do prístavu/Francine Riversová: recenziu nájdete TU
Tajomstvo Pembrooke Parku/Julie Klassenová: recenziu nájdete TU
Uverejnila som tri články, do dnešného dňa bolo 20703 zobrazení stránky a blog má už 68 čitateľov a na FB je to krásnych 50ĎAKUJEMvám za všetky komentáre a návštevy blogu, nesmierne si to vážim ^.^
Spomínala som súťaž, DIY a ja neviem čo ešte, no nič som nesplnila -_- Tak preto nebudem už radšej nikdy písať, čo mám v pláne, pretože to aj tak zväčša nesplním, no viem, že DIY na 100% bude. Už mám niečo rozrobené, dve veci, a tak len dúfať, že ho do konca mesiaca stihnem uverejniť :) A súťaž sa chystá tiež na 100% Neviem, či sa plánuje letný knižný hop, ale ak by náhodou nebol, tak v lete si určite budete môcť u mňa  zasúťažiť (a môžem už povedať, že jednou výhrou bude aj Most do prístavu od Francine Riversovej).
Toľko odo mňa a prajem Vám pekný jarný deň...majte sa krásne

12 komentárov:

  1. Doufám, že se ti Vojenská felčarka bude líbit i po obsahové stránce. :) A vůbec nemáš zač, naopak já děkuji za účast a milá slova! :)

    (S)měj se! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Príbehy typu ako je práve Vojenská felčarka mám rada, tak dúfam, že sa zapáči. Ako som ti písala, recenzia určite bude ;)) Som na ňu zvedavá a len vďaka tebe ju mám, takže mám byť za čo vďačná♥ :D Krásny deň ti prajem...

      Odstrániť
  2. Vojenskou felčarku jsem zkoukla na goodreads a vypadá moc dobře, takže si ji krásně užij!

    A čtenářské krize jsou normálka, sice nepříjemná, ale čas od času to holt přepadně každýho. Tak snad to bude příští měsíc s tou chutí číst lepší (ono to není o počtu přečtených knih, ale o tom požitku z nich). Měj se nádherně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, už sa na ňu teším a som zvedavá, čo ma čaká :))
      Ja viem, tými čitateľskými krízami trpí nejeden knihomoľ, no u mňa sú teraz akosi často :D Ale máš pravdu, nezáleží na tom koľko ich prečítam, ale akú radosť z nich budem mať...no keby som na poličke nemala toľko neprečítaných kníh, tak by ma to mrzelo menej :D
      Aj ty sa maj krásne a ďakujem za komentár♥

      Odstrániť
  3. Já jsme se za uplynulý měsíc ani ne tak flákala, jako spíš měla hrozně na pilno a do toho na čtení neměla vůbec čas (myslím, že jsem taky přečetla všehovšudy asi tak dvě knihy). K získání obou knih gratuluju, přeju ti je, i když sama bych po těchhle kouscích nejspíš nesáhla.
    Ke krásným číslům taky gratuluji a těším se na DIY :)

    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To chápem, teraz sú tie skúškové obdobia a čítanie je na druhom mieste, ale už sa blížia prázdniny, takže knihy si opäť nájdu svoje miesto...dúfam, že aj u mňa (a to už mám školu za sebou) :D
      A ďakujem krásne♥, dúfam, že sa ti DIY bude páčiť :))

      Odstrániť
  4. No ono to předletní období nebývá u nikoho moc slavné, všichni dohánějí resty (ať už školní či pracovní) před prázdninami a podle toho to potom vypadá :) Doufám, že si následující měsíce více užiješ a budeš mít šťastnou ruku při výběru knih :)
    Jinak moc blahopřeji k výhře, kniha vypadá velmi zajímavě, takže už se těším na recenzi :)
    Krásný víkend, Mony

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥^.^♥ Myslím, že som tú krízu vážne prekonala a už mám prečítané len za tento týždeň dve knihy a tretiu som začala, takže je to na skvelej ceste :D
      A ďakujem opäť, recenzia určite bude...sama som zvedavá, čo sa z knihy vykľuje :))
      Aj tebe krásny zvyšok víkendu ;))

      Odstrániť
  5. Akurát včera som si spomenula na Výnimočné biblické ženy, že či si nedám re-reading, lebo som to čítala v nejakom siedmom-ôsmom ročníku asi a na omši bolo akurát čítanie o Betsabe, ktorej príbeh Francine podala fakt dobre. Navyše, tie knihy nie sú vôbec dlhé, takže možno, keď mi cez leto dôjde čítanie, sa do nich pustím :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím povedať, že Francine ma opäť vďaka týmto knihám prekvapila a veľmi by som ich chcela mať všetky. Síce ma Mária v jej podaní poriadne sklamala, Rút a Tamara boli na tom inak a som zvedavá, čo ma čaká pri Rachab a neskôr aj pri Betsabe...
      Máš pravdu, sú kratučké a čítajú sa veľmi rýchlo, takže taká skvelá oddychovka na letné dni :))
      Ďakujem♥ za komentár a krásny deň ti prajem ;)

      Odstrániť
  6. Čitateľská kríza chytí občas každého, ale zakazujem ti myšlienky o ukončení blogu :)) Felčiarka vyzerá zaujímavo, tak prajem príjemné čitanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj sa, nemám to v pláne :D A aj keď ma to dosť často napadá, tá predstava, že by som prestala blogovať ma predsa len straší...je to už súčasťou môjho života a práve blogovanie mi veľa dalo :))
      Inak som si myslela, žeby práve teba mohla Felčiarka zaujať...už aby som sa do nej pustila :D
      Ďakujem♥ za tvoj komentár...maj sa krásne ;)

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.