11. apríla 2016

Potulky prírodou/08 (...špeciál, druhá časť...)

Mony je späť! Aspoň na chvíľu teda :)) Spomínala som vám druhú časť špeciálnych potuliek prírodou, ktoré budú iné a iné veru aj sú. Dnes vám totižto predstavím mojich štyroch zvieracích kamarátov (veď viete, že milujem zvieratá) a dokonca aj seba (seba zas tak moc nemusím :D). Takže, ak ste zvedaví, hor sa do čítania :D


Krásna Lily, fešák Alex, hebučký Hopsalko, bleskový Riki a...Mony

(...dovoľte, aby som vám predstavila našu Lily, fenku nemeckého ovčiaka, ktorá v marci oslávila svoje tretie narodeniny (a ja o pár dní na to svoje 22. takže sme oslavovali spolu :D). Je to dobrý a múdry hafan, skvelý spoločník a milovník prechádzok, no najmä piškót :D Len je veľmi hyperaktívna a má nejaké tie chyby, ale tak, kto by nemal :)) Inak tieto fotky, čo sú s ňou som fotila ešte v novembri, no odvtedy sa až tak nezmenila...)
(...milujem tieto jej nechápavé pohľady :) Aby som ho zachytila, tak som musela zo seba robiť blázna (pískala som a vydávala pračudesné melódie), čo môžete vidieť aj v jej pohľade: "Tej mojej paničke zase preskakuje..." :D...)
(...okrem prechádzok a piškót miluje hry, najmä chytanie konárov...ale pustiť ich už nechce :D...)
(...a samozrejme, sneh má rada taktiež...)
(...no nie je nádherná?♥^.^♥...aj keď vyzerá tak vážne, verte mi, je to veľmi veselý havko :)...)
(...a mám tu ešte pár spomienkových fotiek :)) Tu má Lily dva mesiace. A na fotke je to len pár dní, čo sme si ju priviedli z Oravy...taká malá šibalka, ktorá bola mojim pomaturitným darčekom...)
(...a tu už má 3-4 mesiace. Vtedy sa ešte zmestila na stoličku a ja s ňou :D...)
(...no a aká veľká slečna z nej vyrástla...teraz sa na stoličku už veru nezmestí :D...)
(...ďalším členom našej rodiny je Alex. Prednedávnom to bol rok, čo je už u nás (neviem, kedy sa presne narodil, pretože k nám prišiel ako túlavé mačiatko...mohol mať tak dva mesiace). Je to fešák, ktorý miluje pohodlie, a preto vždy čaká na okne, kedy ho pustíme dnu, aby si na pár hodín pospal v teple domova (ale aby ste si nemysleli, že musí spávať vonku v zime, máme senník, a tam mu je naozaj ako v bavlnke ;))...)
(...no, ale nie je to žiaden lenivec. Je skvelý lovec a výborne sa šplhá po stromcoch. Najradšej má našu jabloň pri bránke (tu je na čerešni). Tam sa úplne hore usalaší a pozoruje odtiaľ celý svet :D...)
(...no nevravím? Je vážne v tomto skvelý...až na samý vrchol ;))...)
(...ale Alex má ešte mnoho skvelých a výnimočných vlastností a jednou je i tá, že keď sa mu chce, tak ide so mnou a s Lily na prechádzku. Vážne :D Cupitá si za nami a potom lezie po stromoch a naháňa všetko, čo sa v tráve hýbe a občas je i on naháňaný Lilinou, pretože si neodpustí ho trochu neprevetrať :))...takže aj takúto spoločnosť mávam na svojich potulkách...)
(...ďalším našim zvieracím kamarátom je Hopsalko. Viem, meno má zvláštne, ale verte, že k nemu sa iné ani nehodí. Je neuveriteľne hyperaktívny, stále podskakuje, váľa sa, obtiera a miluje, keď ho hladkáme. Je u nás len niečo vyše mesiaca, ale už asi pol roka k nám chodil dojedať zvyšky po Alexovi. Bol veľmi plachý, a stále aj je, no vtedy bol extrémne a musela som si k nemu vzťah budovať poriadne dlho. Teraz sa až tak nebojí, no i tak je stále poriadne obozretný...)
(...tak v tejto polohe ostal asi tak 15 sekúnd a potom sa začal opäť váľať :D Ako vravím, miluje hladkanie a vtedy veru neposedí...)
(...a tu už máme nášho najnovšie člena od minulého pondelka. Je ním škrečok, ešte malinký, menom Riki. I on je hyperaktívny, a to poriadne. Chcela som mu dať meno Bolt, ale nakoniec som sa rozhodla pre Rikiho...a tiež je to krásavec a skutočné šidlo ;))...)
(...odfotiť ho bol tiež problém, aj keď sme ho podplatili syrom...ale aspoň jedna nerozmazaná fotka :D...)
(...dúfam, že ste sa nezľakni toho dievčaťa so zvláštnym výrazom :D (fotené vo februári, pretože tento článok mal byť...no...vo februári -_-) Volá sa Monika, alias Mony, ktorá na svoj vek 22 rokov nevyzerá. Všetci jej vravia, že nemá viac ako 16 a málokto jej skutočný vek verí. Dokonca aj šoféri v autobusoch neveriacky na ňu pozerajú, keď si pýta obyčajné cestovné namiesto študentského...no čo...ako jej sestra vraví:"Ty nevyzeráš na 16. Ty len vyzeráš mlado." :) To znamená, že keď bude mať tak 30 rokov, možno už konečne bude vyzerať na 20...no kto by nechcel byť večne mladý :D...)
(...tak, a Mony je odhalená :D Jednoduché, tiché a hanblivé dievča, introvert ako vyšitý...knihomoľka celou dušou...to som ja :)) Ale keď píšem, tak sa mením na niekoho, koho sama nespoznávam. Z toho vyplýva, že keď ma stretnete, tak so mnou veľa nenavravíte, pretože ako som spomínala som tichá...až extrémne tichá, čo je v dnešnom svete problém, takže to v ňom nemám ľahké, no až také zlé to nie je ;))...)
(...a to viete, milujem okrem iného prírodu i zvieratá a na mojich potulkách prírodou nesmie chýbať tá najvernejšia spoločníčka, Lily...takže s ňou behám po kopcoch s foťákom na krku a fotím, čo sa dá...a potom vám prinášam článok s názvom "Potulky prírodou" :))...)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Dnešné špeciálne potulku prírodou končia. Teraz už poznáte našich zvieracích členov rodiny a dokonca i mňa. Dlho som sa odhodlávala k tomuto článku, pretože som hanblivka, no treba ísť vpred a niečo s tou povahou robiť...ostať sama sebou, no trošku sa zmeniť nezaškodí :)) Dúfam, že ma chápete :D 
Inak ste si možno všimli, že tie fotky kde som s Lily sú trošku vo vintage nádychu. Dôvodom je, že som si stiahla nový program na úpravu fotografií, s ktorým sa ešte len zoznamujem a s ktorým mám plány na recenzie. Ale je to vážne skvelá vecička (teraz napríklad upravujem fotky na najbližšiu recenziu a som z tých všetkých možných efektov nadšená...to by som zo svojimi nulovými znalosťami samouka vo Photoshope v živote nedala, takže pre nadšencov fotografovania je to neuveriteľne užitočný program)...takže pravdepodobne takéto upravené fotky, a nie len vo vintage štýle, uvidíte aj v ďalších potulkách prírodou. A keďže viem, že tu máme veľa blogerov, ktorí milujú fotenie, ten program si môžete stiahnuť úplne zadarmo TU (teda, ak ho ešte nemáte a je stále zadarmo :))...toľko odo mňa...majte sa krásne ;))

15 komentárov:

  1. Tak na tenhle článek jsem se moc moc těšila a jsem ráda, že jsem si ho mohla přečíst a hlavně prohlédnout. Vaši hafani i ostatní zvířecí členové domácnosti vypadají úžasně, na fotkách a určitě jsou skvělí i v reálu. Trošku se velkých psů bojím, ale ti tvoji jsou jistě zlatíčka. :D :) ♥
    A ty taky vypadáš dobře, nemáš se za co stydět. ;) Bylo mi ctí tě poznat a těším se na další fotočlánky, tvé fotky jsou fakt skvělé. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥ Ale ja mám len jedného psíka, Lily (na fotkách je len ona), ale ak mám byť úprimná, vždy som chcela aspoň dvoch :)) Naša Lily je vážne veľká a keď som ju prvýkrát predstavovala kamarátke, tak bola v šoku. Myslela si, že bude menšia, no hneď si ju obľúbila...odvtedy ju volá "medvedík" :D Lilinka je dobrý pes, ale s ľuďmi ju zoznamujem mimo nášho domu, vtedy je priateľská, ale na svojom nikoho nepustí...nuž, svoju úlohu strážcu si plní na jedničku, no niekedy by mohla povoliť :D O tých našich zvieracích členov rodiny by som mohla písať a písať...:D A teší ma, že si sa ma nezľakla :D Slniečko ma pekne vyretušovalo, takže aspoň niečo...a ešte raz ďakujem a aj ja som nesmierne šťastná, že som ťa vďaka blogosfére mohla spoznať ;) ^.^

      Odstrániť
  2. Všechny fotky jsou nádherné a po tomhle článku ti navíc spoustu věcí hrozně závidím: domácího mazlíčka jsme nikdy neměla, ale chtěla bych kočku, každopádně na tvých fotkách ale vypadají všichni hrozně roztomile :) A za druhé - kdo by nechtěl být pořád mladý? :D
    Jinak jsme se mrkla i na zmiňovaný program, který jsem před tím neznala a vypadá vcelku dobře :)
    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár♥ Ja si už ani neviem predstaviť život bez zvieracích členov a bez nich by tu bolo taaak veľmi smutno...dúfam, že sa ti sen splní a aj ty budeš mať skvelého zvieracieho maznáčika...mačičky sú úžasné ;)) A s programu som nadšená, stále sa s ním hrám a mám s nim toľko plánov na články :D Takže určite odporúčam, je jednoduchý a skvelo sa s ním pracuje :))

      Odstrániť
  3. Jeeeej ♥ Krásny článok. Tá fotka Lily keď mala ešte len 2 mesiace - dobrých 5 minút som tu jojkala, mám slabosť pre šteniatka, až sa mi slzy tisli do oči aká je rozkošná.. čo samozrejme platí aj pre tie staršie fotky. Nemecké ovčiaky sú nádherné, to vlastne všetky rasy, no vždy som mala slabosť pre tie s obrovskými packami. :3 Och a o mačičkách už ani nehovorím. Mala som jednu, no kedže bývam na mieste, kde nemáme dobré oplotenie (toto je jediná nevýhoda), dostane sa k nám čokoľvek. Doteraz netuším čo sa stalo a o to viac to bolelo, keďže bola taktiež extrémne plachá a dalo to námahy kým som získala jej dôveru. Takže aj keď zvieratká milujem, nikdy som nemala veľmi dobré podmienky. A tak sa mojkám aspoň s tými čo stretám cestou domov. Ale škrečok je dobrý nápad, prekážkou je akurát mamka ktorá sa bojí, že rozkuše káble. :D No aj tak je rozkošný. :)
    Čo sa týka druhej časti, mala som pocit akoby si písala o mne. :D Vždy som mala problémy s mojím 'podrezaným jazykom' a ľudia mi to pripomínajú pri každej možnej príležitosti. No pokiaľ som s mojím ja spokojná, nemajú šancu aby som sa menila iba kvôli tomu, že to vadí im, aj keď ako hovoríš - v dnešnom svete je to dosť veľkou nevýhodou. Och a ohľadom veku. Nedávno sa mi stala dosť podobná, milá príhoda. :D Ošetrovala som pacienta a zatiaľ čo som mu robila bandáže, snažili sme sa udržiavať konverzáciu. No a ako vždy, tou najčastejšou témou je škola. A tak som mu vravela že študujem na vysokej, kde, ako mi to ide a podobne až zahlásil: 'Takže to máte 16?' Takú minútku som to spracovávala, potom som sa zasmiala a oboznámila ho že mám 20. :D Nič to, keď budeme mať 30, budeme sa môcť chváliť naším mladým vzhľadom a netreba nám ani žiadnu Niveu či čo to. :D
    No, vidím že som sa rozpísala až až a ak nezastavím, budem písať dozajtra. :D Ani sa mi po sebe nechce čítať, takže ak som niekde spravila chybu, ospravedlňujem sa. A aby som nezabudla, si veľmi sympatická a niektorí ľudia vravia, že je hanblivosť milá, takže to ber ako veľké plus! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ďakujem za taký milý a dlhý komentár♥ Tak sme dve, ktoré majú slabosť pre psíky s veľkými packami :D Môj tata miluje nemecké ovčiaky, tak aj preto máme práve ju...predtým sme mali ešte jedného, tiež fenku. Volala sa Nela, no s ňou sa spája veľmi smutný príbeh, na ktorý nerada spomínam...tak veľmi mi chýba :´(
      A s mačičkou ma to veľmi mrzí :( Škrečka nechcela ani moja mamina, bála sa toho istého, čo tvoja, no mala som už dvoch a za ten čas ani jeden neušiel a nič nezničil. Veľa ľudí vraví, že škrečky smrdia, robia hluk a podobne, no nesúhlasím. Každý týždeň mením piliny, takže zápach žiaden (len potom, keď už sú staručké, no nedivme sa tomu), hluk ani nerobia, ale keďže sú to nočné tvory, tak sa im nečudujme, že v noci nepospia :) Jediný problém je, že na začiatku hryzú do prstov, ale to len dovtedy, kým si nezvyknú a nenaučia sa na náš hlas a "pach" (chce to čas a trpezlivosť)...a potom je s nimi sranda :))
      Ty si zdravotníčka? Júj, aj ja :D Vyštudovala som za zdravotníckeho asistenta, no nerada to spomínam, pretože som príšerný zdravoťák :D Po škole som v tom nechcela pokračovať, i keď pomáhať druhým ma veľmi tešilo a napĺňalo, aj preto taký výber školy, no nikdy mi do hlavy nešlo všetko to o ľudskom tele, choroby a tak. Síce som pracovala v domove dôchodcov ako opatrovateľka, musela som to nechať, aj keď ma to bavilo. V skratke, mám problémy s chrbticou, takže táto práca pre mňa padla, ale chcela by som ísť úplne iným smerom, ak sa mi podarí :)) No, ale k tým pacientom (a k sestričkám, či doktorom)...mne to hovorili stále, či som mala 18, či 19, sále dookola: "Vy máte 16?" :D No, čo už, aj to sa stáva a ako vravíš, tým naším mladým vzhľadom len získame :D
      Inak s tým "podrezaným jazykom", ako sama spomínaš, som mala najväčšie problémy na škole. Aj profesorka raz na mňa vyletela, že načo som na tejto škole, keď som taká tichá, pretože medzi vlastnosti asistenta patrí najmä komunikácia (no na tie ďalšie vlastnosti, ktoré som mala, a aj mám, úplne zabudla -_-). A nakoniec som zmaturovala a s praktických dokonca na jednotku, takže šok pre všetkých, čo ma podceňovali (a aj pre mňa :D)...ostala som sama sebou a nič som nestratila :)
      Som rada, že si sa tak rozpísala (a ako vidím, tak aj ja), aspoň som sa čo-to nové dozvedela ;)) A ďakujem...budem na to myslieť :)) :D

      Odstrániť
  4. Tvoje domáce zvieratka sú nádherné. Riki sa mi páči najviac, pretože vyzerá najneškodnejšie a najzlatšie. Aj keď sú také určite všetky zvieratká. Kedysi sme mali aj my psíka. Volal sa Nero. No už približne dva roky tu s nami nie je. :´( Ale máme mačičku Mafinku a kocúra Žmurka. A v poslednej dome k nám chodí čierna susedova mačka. Ale bojím sa ju pohladkať, pretože to vyzerá, že sa aj ona bojí mňa. :D Veľmi sa podobá na tvojho Alexa. :) A pre zvieratká ste vymysleli pekné mená. K mojej rybičke závojnátke pribudli ďalšie rybičky. Dokopy ich máme asi 10. Nie som si istá. Meno Milka sa k nej absolútne nehodilo. Mame sa páčilo meno Ember, no mne nie. Takže ju volám jednoducho Závojnatka.
    Keď sa niekedy stretneme, tak sa nemusíš báť. Pri mne toho veľa hovoriť nemusíš. Rozprávam aj za dvoch. :D No hanblivá som aj ja. Otvorím sa až, keď človeka spoznám bližšie. Potom sa mi jazyk nezastaví. :D Tvoja sestra má pravdu, že vyzeráš mlado. Byť večne mladý je super. :D
    Veľmi krásne si napísala tento článok. Veľmi som sa naňho tešila. :) Len k napísaniu ku komentáru som sa nemohla nejako dostať. Zákerná príšera Lenivosť by mohla ísť navštíviť aj niekoho iného, pretože mi začína zavadzať. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Julka ♥^.^♥ Riki vyzerá zlato a neškodne, to je pravda, no momentálne by si sa mala báť najviac jeho :D Poriadne vie kusnúť..mňa už ani nie, snažím sa, aby si na mňa zvykol, no súrodencom kusanec občas venuje...A páčia sa mi mená vašich mačičiek, sú rozkošné...inak viem aké to je stratiť psíka. Ako som písala vyššie Veronike, pred Lily som mala Nelku a mala len tri roky, keď zomrela...nerada na to spomínam, pretože to stále bolí. Bola členom rodiny a ja na zvieratkách veľmi lipnem, takže som to zle znášala. Možno to znie zvláštne, ale ja som už raz taká...
      Júj, ty máš rybičky ^_^ Aj ja som vždy chcela, no nemáme ich kde dať, a ja tak už máme zvieratiek viac než dosť a mama by už asi ďalšie neprežila :D
      Aj ja sa rozhovorím, keď niekoho lepšie spoznám, no u mňa to trvá dlho, ale myslím, že u teba by som sa predsa len rozhovorila :))...a to s tou mladosťou je u nás asi dedičné :D Mame hovoria stále slečna a to už má vyše 40 a babke, teda jej mame, nikto neverí, že bude mať čochvíľa 70...ani ja nie :D Takže to má samé výhody vyzerať mlado ;))
      A ďakujem ešte raz♥...dúfam, že Lenivosť si vezme svoje kufre a odsťahuje sa preč a mohla by to isté spraviť aj tá moja :D

      Odstrániť
  5. No Lily je nádherná :) Fakt krásna :) Kocúrkovia sú tiež roztomilí, takže Riki si musí dávať na nich asi kusok pozor :D
    I tebe to na fotke vážne sluší, presne tak ako som si predstavovala, ale to som ti už písala nedávno v emaily :) Ale som si myslela, že chodíš na strednú, tak som si myslela, že ,máš tak 17 rokov :D, teraz nemyslím podľa fotky, ale neviem, tak som si to myslela :D Inak to ja s tým vekom, tiež nevyzerám na 23 :) ale na menej, Keď som išla k priateľovým rodičom na návštevu, tak aby som nešla prázdna, tak som kupovala víno a kávu, a pri pokladni si pýtali občianky... pani skoro neveverila vlastným očiam, že už mám dávno po 20 - tke :D aj so šofermi som to mala tak isto, ale kedže ešte študujem, tak stále mám študenstku kartičku na autobus :) Tak pravda, ked budeme mať 30, tak to bude len výhoda :) Priateľ mi tvrdí, že keď budem mať 40, že vyzriem do krásy :) Hoci to vyznieva všelijak, zobrala som to ako kompliment :)
    A netušila som, že si zdravoťáčka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne♥♥♥ Veru-veru, Riki si musí dávať pozor...už ho tí dvaja nezbedníci objavili a robili si zálusk, no u mňa nemajú šancu :D Ja sa ti nečudujem, že si myslela, že mám 17...niekedy sa čudujem, že už mám 22, pretože tomu moje správanie a písomný prejav veľmi nenasvedčuje, ale tak, vek je len číslo ;)) :D
      Tak vitaj v klube "večne mladých" :D Má to výhody i nevýhody, ale tak, život ide ďalej...a tiež neviem ako reagovať na tú správu od tvojho priateľa :D Ale iste to bol kompliment :))
      No, hej, zdravoťáčka :D Ale, ako som spomínala Veronike, nerada sa k tomu priznávam, pretože som fakt v tom mizerná...tie moje vedomosti sú biedne (mňa tie informácie a tajomstvá o ľudskom tele nikdy nepriťahovali a do hlavy sa mi len ťažko dostávali), no inak ľuďom veľmi rada pomáham a práca v domove dôchodcov ma bavila, len nebyť tých problémov s chrbticou, tak som tam dodnes. Napĺňalo ma to, ale asi mám do života iné poslanie...uvidím, čo si pre mňa Pán vybral :))

      Odstrániť
  6. Takže nielenže milá, šikovná, talentovaná, sympatická, ale ešte aj krásna! No teda, zdá sa ti to fér? :P :) Teší ma, že ťa spoznávam, Mony. :D :) Aj tvojich členov rodiny. Čičís a Riči sú zlatunkí, ale tá Lily..to je teda slečna! *.* Moju malú chlpatú guľu, čo mi behá po dome, by odpálila jedným pohybom laby. :D Je nádherná a ten jej kožúšok..hneď by som sa v ňom stratila. *.* :3 A niečo ti poviem - byť tichší človek nie je vôbec zlé. V tichu človek lepšie počúva a vníma druhých ľudí. Ani ja nie som veľmi zhovorčivý typ. Ale vieščo? Možno nie sme tiché, to len svet je teraz akýsi hlučný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, Aly, teraz neviem, čo napísať...som úplne v rozpakoch :D Toľko komplimentov, na to nie som veru zvyknutá a i keď s nimi až tak nesúhlasím (napríklad krásna podľa mňa nie som :P), ale veľmi dobre sa to číta :D Ďakujem krásne za takýto milý a povzbudivý komentár ♥^.^♥ Veľmi pekne si to napísala a cítim sa lepšie a povzbudene...asi je ten svet vážne až príliš hlučný ;)) A som rada, že sa ti Lily páči...a jej kožúšok je taký hebučký a v zime hrejivý, že deku človek veru nepotrebuje :D Ešte raz ti veľmi pekne ďakujem♥

      Odstrániť
  7. ♥♥♥
    Posledné mesiace som sa blogovej scéne dosť vyhýbala ( nie zámerne!) a teraz zisťujem , že som naozaj o veľa prišla! Všetko sa budem snažiť postupne dohnať a ak budú všetky články tak úsmevné ako tento, tak sa na to fakt teším :)))
    Osobne som od malička mala strach zo psov a zvierat vo všeobecnosti. Pred pár rokmi sa to zlepšilo, aj keď len o máličko, no po mojom pobyte u bratranca, ktorý má psa, vydržím s tým malým šidlom aj spať :)) A tá tvoja Lily je faaaaakt veľká, ale vyzerá veľmi zlato :D :D Tak dúfam, že z nej nemám len mylný dojem :D
    Mačičky sú taktiež zlaté, ale tým som ešte na chuť neprišla :D :)
    A so škrečkami som už pár skúseností mala, takže sa teším aj za teba, určite ti toľká hyperaktivita zlepší každý deň :))
    A aby som sa nezabudla vyjadriť k tým posledným fotkám : Dievča, si faaakt krásna. Oukej, nie som chlapec, takže to až tak dobre nevyznieva, keď ti to teraz poviem :D :D ale naozaj to myslím vážne! Veľmi sa mi páčia prirodzené dievčatá ♥♥♥ A naozaj, na 22 nevyzeráš, čo je v prípade nás žien dosť veľká výhoda ;) :D :) ♥♥♥
    A vďaka za tip na ten program , určite sa naň pozriem, sama rada fotím, ale s týmito programami sme si doposiaľ akosi nesadli, tak uvidíme ako to dopadne v tomto prípade ;) :D :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, Andy je späť...mám takú OBROVSKÚ radosť ♥^.^♥ Už mi ták veľmi chýbali tvoje komentáre i články :))
      Ja som zas odmalička veľký milovník zvierat a stále môj detský sen stať sa zvelolekárkou pretrváva, alebo byť kynologičkou (cvičiteľkou psov), no sú to zatiaľ iba sny :)) A Lily je veľká, to máš pravdu. Keď idem s ňou na prechádzku, tak ju aj dospelý chlapi obchádzajú oblúkom, takže mám skvelú ochrankyňu :D Ale aby to nevyznelo, že je nejaká drsná či zlá, práve že naopak, je to smejo, len vzbudzuje rešpekt :)) Inak je to dobrý a milý havko, ale zväčša len k tým ľuďom, ktorých pozná a hlavne mimo nášho domu. Je dosť majetnícka a ochranárska, takže vzťah k nej si treba budovať...no potom priateľstvo vydrží už navždy :D
      Milujem mačky, bez nich si už ani neviem predstaviť život...ale viacero ľudí ich až tak nemusí. Vraj sú falošné a prítulné len kvôli jedlu, čo je však obrovská lož niekoho, kto mačky vôbec nepozná...takže hádam im raz dáš šancu, sú to zlatíčka a vernejšie ako sa zdá ;))
      Joj, škrečky to sú šidlá a Riky už úplne...ale máš pravdu, vždy mi tá malá chlpatá gulička zlepší deň :D
      A zas neviem čo k tomuto odseku napísať, mňa tie komplimenty vždy dostanú do pomykova a neviem ako ďalej :D Podľa mňa nie som krásna, no číta sa to veľmi dobre a človek sa po takých pekných slovách cíti skvelo...ďakujem ti za to ^.^
      Ten program je super...jednoduchý, priehľadný a ako začiatočník ešte neviem všetky vychytávky, no i tak si myslím, že je to skvelá pomoc pri úprave a niektoré, čo som fotila k recenziám sú celkom fajn upravené :D Určite ho skús, ja si ho len chválim :))
      Ďakujem ti krásne za takýto nádherný komentár, mám z neho veľkú radosť ♥^.^♥ Krásnu nedeľu ti prajem :))

      Odstrániť
    2. Jéééj, tak môžeš mi veriť, že aj mne chýbalo čítanie tých tvojich ;) ♥
      Zatiaľ to síce sú možno len sny, ale určite sa ich drž, a ak ťa to naozaj baví, choď si za tým, lebo je vidieť, že ťa to naozaj teší :) :)
      Takže smejo , čo vzbudzuje rešpekt, hej? :D No dobre, po chvíľkovom strachu by som ju možno pohladkala :D :D :D :)))
      Tak môj vzťah ku psom sa zmenil v priebehu asi 4 rokov, čiže pri mačkách to bude minimálne toľko, ale ! človek nikdy nevie ;) :D
      No veď hovorím, že nie som chlapec, tak to neviem tak dobre podať, ale som rada, že si to pochopila ;) :D Nabudúce sa posnažím viac ! :D :D
      Určite sa naň pozriem, lebo ho budem potrebovať :))
      Nemusíš ďakovať a aj tebe, Mony ♥♥♥

      Odstrániť