11. marca 2016

Vyhodnotenie narodeninovej súťaže

Tak, mesiac prešiel a je tu čas na vyhodnotenie prvej narodeninovej súťaže :)) Zapojilo sa vás deväť. Budem úprimná, čakala som väčšiu účasť, ale tak aspoň deviatim som sa trošku trafila do vkusu a aspoň mám výhru komu poslať :D No dôležitejšie je, že všetci, ktorí sa zúčastnili mi napísali NÁDHERNÉ venovania, slová, ktoré ma od dojatia takmer rozplakali a dodali mi nádej, že blogovať má zmysel, keď mám takých skvelých čitateľov...ĎAKUJEM VÁM Z CELÉHO
Spravili ste mi obrovskú, OBROVITÁNSKU, radosť a ako inak, najradšej by som vás odmenila všetky, no financie tiež hrajú rolu, a preto dúfam, že aspoň štyria víťazi budú mať radosť z výhier...ostatní nezúfajte, súťaží ešte bude...aj pre českých čitateľov ;))
Prejdem rovno k tomu, čo všetkých zúčastnených zaujíma...kto nám to asi vyhral...:D

O prvé miesto si zasúťažili najvernejšie čitateľky:

Všetky mená poputovali do čarovného vrecúška a vyžrebovala som...
1.miesto získava Aly...GRATULUJEM!!! :))
.........................................................................................................
O druhé, tretie a štvrté miesto si zasúťažili všetci zúčastní...
...takže opäť žrebovanie v čarovnom vrecúšku a vyžrebovala som..
2.miesto získava Charlotte...Gratulujem!!! :))
.........................................................................................................
...na tretí raz som vyžrebovala...
3.miesto získava Lulu...Gratulujem!!! :))
.........................................................................................................
...a nakoniec posledné miesto, cenu "útechy" získava...
4.miesto získava Andy...Gratulujem!!! :))
.........................................................................................................
Gratulujem vám dievčatá a e-maily som už odoslala, tak dúfam, že mi do dvoch dní odpoviete ;)) Som nesmierne rada za účasť vás všetkých a čo sa týka toho, čo by ste uvítali na mojom blogu, tak sa budem snažiť, aby som to splnila (to viete,  lenivosť má u mňa veľké slovo, ale ja ju premôžem :D ) Tak, toľko na dnes, idem sa konečne pustiť do recenzií a Potuliek prírodou, ktoré budú trošku iné...ešte raz veľká vďaka a prajem vám všetkým krásny deň a užite si víkend ;))
P.S.: Všetkým blogerom, ktorí maturujú držím palce...to určite dáte (verte mi, keď som to vtedy dala aj ja, tak to musí každý :D )...veľa šťastia :))

9 komentárov:

  1. Gratulujem všetkým víťazkám a teším sa na Potulky prírodou. :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...už sa chystajú, tak dúfam, že nesklamú :D

      Odstrániť
  2. Júúúj, všetkým ostatným víťazkám gratulujem a za seba vyjadrujem veľkú radosť!!! :)) ♥ A ďakujem aj za maturitné povzbudenie, v tejto chvíli sa zíde ;) :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...Andy, držím ti všetky palce, čo mám :D...to určite dáš, veľa šťastia ;))

      Odstrániť
  3. Jéj, to je super pocit, vidieť tam svoje meno. :D Ďakujem veľmi pekne, je to úžasné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ja ďakujem za tvoju účasť a som rada, že som ťa potešila ;))

      Odstrániť
  4. Gratulujem víťazom. ;) Súťaže som sa síce nezúčastnila, nejako mi to nevyšlo tak ako som chcela, no nevadí. Inokedy. Len škoda tej účasti no. Mala si to ozaj neskutočne prepracované a originálne čo by si zaslúžilo oveľa viac. No aj tak si určite urobila nesmiernu radosť výhercom. ;)To je hlavné, ceny boli úžasné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Ale tak, aspoň niekto sa zúčastnil a ceny víťazky potešili :)) Hlavné je, že som ich mala komu poslať :D

      Odstrániť