Potulky prírodou/08 (...špeciál; prvá časť...)

Viem, viem...tento článok sa tu mal objaviť už mnohokrát, no zakaždým mi do toho niečo prišlo. A tentokrát sa nám pokazil notebook, ale napriek tomu, že musí ísť do servisu, jeden článok v pohode zvládne :)) A tak vám prinášam prvú časť Potuliek prírodou s podnadpisom špeciál, pretože je vážne špeciálny :D V tejto prvej časti sú fotky prírody za mesiac december až marec...dokopy až 44, tak len dúfam, že sa dostanete až na koniec :D

Príroda a jej umenie

(...začnime teda od decembra...myslím, že sneh nenavštívil na začiatku tohto mesiaca takmer nikoho, no za to si pripravil tiež peký pohľad naň v podobe šperkov stvorených z dažďových kvapiek :))...)



(...a myslím, že príroda dobre vedela, že majú prísť Vianoce, tak aspoň tak naoko ozdobila ihličnaté stromy...a všetko sa nádherne trblietalo ako v žiari vianočného stromčeka...)



(...a tu máme opäť drozda, presne ako aj v predchádzajúcej časti potuliek...inak táto fotka je z novembra, no nejako sa mi tu priplietla :D...)
(...a konečne prišiel mrázik...)


(...dokonca aj sneh...)

(...no dlho u nás neostal, ale napriek tomu ma december dokázal prekvapiť...aj takýmto nádherným pohľad na krajinu...)
(...bolo to zvláštne, pozerať sa ako sa nebo trhá...na jednej strane tma, no na druhej svetlo...čarovný moment...)

(...ako by slnko bolo uväznené v konároch stromov...)
(...nasledujúce fotky západu slnka sú z januára...bol to krásny deň, neobvyklý na január, keďže nikde ani stopa po snehu, ale nevadilo mi to..steblá v lúčoch zapadajúceho slnka pôsobili akoby boli zo zlata a všetko navôkol sa rozžiarilo v ich kráse...)



(...ku koncu mesiaca, myslím teda, konečne poriadne nasnežilo, ale nechápem, prečo mám z toho dňa minimum fotiek -_-...)
(...túto fotku som nefotila ja, ale sestra, no veľmi sa mi páči, tak som ju tu z jej zvolením mohla publikovať :))...)
(...síce táto fotka nie je v najlepšej kvalite, musela som ju sem dať...na živo to vyzeralo ako vo fantasy knihe, ale aspoň niečo ten môj foťák zachytil, i keď som ju musela upraviť ;)...)
(...tento rok bolo málo snehu, ale za to nebo bolo neuveriteľne nádherné pri každom západe slnka...ku koncu januára som akurát dočítala knihu O dievčatku, ktoré prehltlo oblak veľký ako Eiffelova veža, takže pri pohľade na tento oblak som si na ňu ihneď spomenula :))...)
(...ach, no krása, čo k tomu dodať...príroda je veľký umelec...)


(...tieto dve fotky som si zamilovala a aj keď vyzerajú takmer rovnako aj tak sú iné, a preto som tu dala obidve...škoda, že ste to nevideli na živo, no foťáčik to pekne zachytil, takže aspoň malý náznak toho, ako čarovne v ten deň bolo...)

(...a tu už máme náznak jari...ratolesti ^.^...)

(...a teraz pár makro fotiek, ktoré fotím najradšej ;))...)


(...a opäť to čarovné nebo♥...)

(...len nedávno som našla v lese kríky s malými ružovými kvietočkami, ktoré ma svojou krásou očarili a zároveň potešili. Ešte len zobúdzajúci sa les po zimnom spánku s mdlými farbami pri pohľade na tieto drobné kvetinky ožil...)

(...jar je už naozaj tu :))...)
(...a bola som prekvapená, keď som tie drobné kvietočky našla opäť, pretože som si myslela, že inde už nerastú, len tak náhodne na kraji lesa...no stačilo sa len poriadne rozhliadnuť a zrazu som ich videla takmer všade :))...)

(...prvý podbeľ, ktorý som objavila...ja tak milujem jar a konečne ju tu máme ^.^...)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Tak a krásny podbeľ ukončil prvú časť špeciálnych potuliek prírodou. Ak ste sa dostali až sem, tak vám tlieskam a zároveň ďakujem, že ste to nevzdali :)) Dúfam, že sa vám niektoré fotky zapáčili...mne osobne sa páčia takmer všetky, pretože ako som spomínala, príroda je veľký umelec a som jej veľký fanúšik :D Stačilo len navštíviť jej kráľostvo a stlačiť spúšť fotoaparátu, aby kúsok z nej šiel so mnou domov a aby som vám jej krásu mohla prostredníctvom tohto článku ukázať :))
Toľko odo mňa, vidíme sa pri druhej časti tohto špeciálu, ktorý bude úplne iný...dúfam, že vás ním nesklamem :D 
Prajem vám nádhernú Veľkú noc...majte sa krásne ;))

32 komentárov:

  1. Krásne fotky, Mony :3 Až žasnem ako veľmi sa príroda môže zmeniť za pár týždňov :)) A tie západy slnka sa ti naozaj podarili! ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne ♥^.^♥ Ale keď to tak vezmeš, tak na fotkách tiež nemám veľkú zásluhu, len som stlačila spúšť...všetku tú krásu stvoril Boh a príroda je jeho veľkým dielom ;)) No tie západy slnka sú vážne krásne...

      Odstrániť
  2. Panečku, to jsou úplně luxusní a dokonalé a skvělé a famózní fotky! Máš můj obdiv! Miluju rosu, kytky, západy slunce a tys to všechno tak nádherně zachytila. Krása, krása, krása. Nemám slov a tak tu plácám, abych dala najevo, jak jsem z tvých fotek nadšená. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, ďakujeeem ♥^.^♥ Tak v tomto sme spriaznené duše :D Rosa, západy slnka,...vlastne všetko, čo sa týka prírody ma tak fascinuje a som nesmierne šťastná, keď to môžem zachytiť :)) Ďakujem ešte raz, veľmi si to cením, no na fotkách až takú zásluhu nemám...ja som len hľadala správny uhol, o to ostatné sa postaral už niekto iný ;))

      Odstrániť
  3. No, páni... Nádherné fotky, Mony! :) Fakt krása. :) Až by ma zaujímalo, koľko z nich si upravovala, lebo no u nás nájsť takú oblohu so slnkom... možno tak raz za rok. :D Ale klobúk dole. Fakt nádherne si to zachytila. :) Takmer každá jedna fotografia mi vyrazila dych a ja som si len v duchu stále hovorila že "wow". :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem ♥^.^♥ Ak mám byť úprimná, tak som upravovala takmer všetky, pretože foťák nezachytil všetky farby a snažila som sa, aby sa aspoň priblížili k tej nádhernej realite. No západy slnka som neupravovala, pretože nebolo treba. Tie sýte farby a všetko okolo toho bolo naozaj aj v skutočnosti, takže v tomto som fotoaparát musela pochváliť :D Ešte raz vďaka, no ako som spomínala Andy, ja na nich až takú zásluhu nemám ;)

      Odstrániť
    2. Ale aj upraviť fotky dokonale je umenie, čiže klobúk dole mám stále. :D :)
      A áno, máš na nich veľkú zásluhu. :) Veď na čo by som sa teraz pozerala, keby si sa neodhodlala vyjsť von a neodfotila to? :) Krása. :3

      Odstrániť
    3. Jehéj, tak to veľká-preveľká vďaka, opäť♥ Naozaj si to cením ;))

      Odstrániť
  4. Veľmi pekné fotky. :) ♥ Dúfam, že bude notebook skoro opravený, pretože sa veľmi teším na druhú časť. :D Ten mesiac je úžasný. Už chýba ten vlk, ktorý naňho bude vyť. Fotka, na ktorej sa nebo trhá je úžasná. Nie, všetky sú úžasne. :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem♥♥♥ Aj ja dúfam v to, aby sa už notebook dal dokopy, pretože sa mi články už hromadia :D A s tým mesiacom a vlkom je zaujímavá myšlienka...to by bolo aké super ;) A, ešte raz veľká vďaka ^.^

      Odstrániť
  5. Všetky fotky do jednej sú priam neuveriteľné! Človek by až neveril, o aké krásy prírody denno-denne prichádzame... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, ďakujem♥ Veď to, takže dnes rýchlo von, nech o nič neprídeme ;))

      Odstrániť
  6. fotky sú prenádherné :) naozaj.. pomaly ani nemám slov.. tolko krásy :) chváliim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A teraz neviem, ktorú fotku by som vychválila skôr, pretože sú naozaj prekrásne! Všetky. :) Súhlasím s Tebou, Matka príroda je nádherná a vždy príde s niečim, čo človeka úplne odrovná, zachytila si to perfektne aj na fotkách. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš pravdu, príroda má vždy niečo v zálohe, čím človeka úplne odrovná...u mňa to platí dvojnásobne, som z nej nadšená :D A ďakujem krásne, veľmi-preveľmi si to cením ♥^.^♥

      Odstrániť
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super fotky! :) Všechny jsou úplně krásné! :) A na každé je opravdu vidět, jak je příroda sama krásná. :) Super. :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Fotíš úplně perfektní fotky a máš dokonalý blog! :) Prostě krása! :)

    Krásnou neděli, Mimozemšťanka

    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, ďakujem krásne ♥^.^♥ Aj tebe krásny zvyšok víkendu ;))

      Odstrániť
  11. Já upřímně strašně moc obdivuju lidi, kteří umí hezky a kvalitně fotografovat. Jinými slovy - za tenhle článek tě obdivuji! Já fotím jen jako amatér, taky to tak podle toho vypadá a tohle je pro mě téměř jako ztělesnění dokonalosti :)
    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za krásny komentár, spravila si mi obrovskú radosť ♥^.^♥ Veď aj ja som amatér, no veľmi si ma potešila...ešte raz obrovitánka vďaka :))

      Odstrániť
  12. Ty fotky jsou nádherné! Máš vážně talent :) Taky strašně ráda fotím přírodu, zrovna dneska jsem ráno byla na rychlochůzi, takže jsem musela toho využít a pár fotek si po cestě udělat. Už se moc těším na další sérii fotek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥^.^♥ Dnes bolo krásne, takže i ja som neodolala a pár fotiek musela tiež spraviť...ešte raz vďaka...♥

      Odstrániť
  13. Teším sa na ďalší článok a ďalšie tvoje. .fotky.. tak ma inšpirujú .. že zajtra aj ja vybehnem niečo odfotiť :) Inak tie ružové kvietky na tom kríku je Daphne mezereum - teda lykovec jedovatý. Potom bude mať červené plody, tak len obdivovať a nepapať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma veľmi teším♥^.^♥ Dúfam, že sa o fotečky tiež podelíš na svojom blogu ;)) A ďakujem za info a upozornenie v jednom...zas som o niečo múdrejšia :D

      Odstrániť
  14. Tolik krásných fotek :) Ale ty kapky, ty jsou pro mě top top top :)))))

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »