Mesiac za nami/13


Február som flákala a nasvedčuje tomu i číslo v zátvorke vedľa neho - 3. Len tri články, a to som mala v pláne aspoň ešte tri navyše, no nedostala som sa k nim. A tak sa ich snažím dohnať aspoň tento týždeň, aby som mala čisté svedomie a blog nezapadal prachom :))
     Čo sa februára týka, tak mi pribudli dve knihy. Pre niekoho možno málo, no pre mňa prekvapivo veľa, pretože som si myslela, že mi nepribudne žiadna. Prvou je Zrada, česť a tajomstvo od Svetlany Majchrákovej, o ktorej ste možno počuli vďaka projektu Šálku čaju a slovenskú knihu, prosím...(rozhovor s ňou nájdete TU). Popravde, veľmi som sa na knihu tešila, aj anotácia znela zaujímavo, no o to väčšie bolo sklamanie z prečítania knihy. Recenziu už mám, len ju ešte dolaďujem, ale prezradím vám, že dostala najnižšie hodnotenie a veľa kladov v nej nenájdete :/   
     Ďalšou knihou, ktorá mi pribudla, bola Zvěrolékař mezi nebem a zemí od Jamesa Herriota, ktorú som dostala od babky. Veľmi dobre ma pozná a vie, že som knihomoľka a keď objavila túto knihu pri upratovaní, hneď si na mňa spomenula. Vraj ju raz vyhrala a teraz ju posúva mne...a u mňa je v dobrých rukách :)) Čo sa knihy týka, tak vyzerá veľmi zaujímavo, aj ohlasy na ňu sú naozaj dobré a keďže všetko, čo sa týka zvierat milujem, tak dúfam, že budem milovať aj túto knihu...už sa na ňu teším a babičke za ňu veľmi ďakujem
   S čítaním som na tom tiež biedne. Podarilo sa mi prečítať len dve knihy a to Zradu, česť a tajomstvo a Hraničiarovho učňa od Flanagana. Jedna ma poriadne sklamala, druhá zas naopak, neskutočne nadchla. Tak, ak vás bude zaujímať môj názor na ne, recenzie by sa mali objaviť do konca mesiaca (dúfam teda). A, aby som nezabudla, na blogu sa objavila aspoň jedna recenzia a to na knihu Osamelé vtáča od Eriky Jarkovskej, ktorej recenziu si môžete prečítať TU.
     Čo sa ešte minulého mesiaca týka, tak v Lidli mali skvelú akciu, kde som našla tieto úžasné pečiatky, ktorým som so sestrou nemohla odolať. Možno sa pýtate, prečo to tu píšem, veď s knihami to nemá nič spoločné, no má to niečo dočinenia s DIY :) Medzi pečiatkami je jedna s názvom Made with love, ktorá sa skvelo hodí na všetky DIY výrobky a k tomu tá pečiatka hovorí i pravdu ohľadom tých mojich pokusov :)) A potom je tam i sovička s poštou, ktorú som už využila pre štyroch výhercov narodeninovej súťaže. Takže, ak odo mňa niekedy dostanete poštu, čakajte na nej pečiatku :D Podľa mňa sú všetky krásne a obálky, či výrobky, či hocčo iné, kde sa budú nachádzať, dostanú nový a krajší nádych ;)
     Tak a teraz, ako zvyčajne, menší súhrn. Do dnešného dňa bolo 16 294 zobrazení stránky, blog má 64 sledovateľov a 45 sledovateľov na FB a boli uverejnené tri nové články. Ďakujem za všetky vaše krásne komentáre a návštevu blogu...veľmi si to vážim
    A na záver, už chystám tie spomínané Potulky prírodou (chcela by som ich uverejniť na prvý jarný deň), o ktorých som písala na začiatku januára (Hallelujah, Monika!!!), potom mám dve recenzie a tým to zatiaľ končí, no hádam sa to zmení. Toľko k súhrnu za mesiac a ďakujem vám za všetko...majte sa krásne :))

8 komentárov:

  1. Ty jo, to jsem v Lidlu nepostřehla, ta razítka. Ale chtěla bych je. Sakra, zítra se tam budu muset podívat. :D
    O tom projektu jsem neslyšela, ale obecně si myslím, že je skvělá věc podporovat české a slovenské, prostě místní autory. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lidl má skvelé akcie a u nás sú tam teraz úžasné veci pre tých, čo radi tvoria :D Neviem, ako u vás, ale hádam ich tam objavíš...sú vážne super ;)) A s projektom prišla Slávka (slavkachiara.blogspot.sk) a spýtala sa ma, či by som doň chcela ísť s ňou, a tak som sa na to nakoniec dala...a máš pravdu, podporovať našich autorov je skvelá vec a koľkoráz sú lepší, než zahraniční autori ;))

      Odstrániť
  2. Tie pečiatky sú strašne zlaté. Mala by som začať chodiť do Lidlu častejšie, ak tam majú podobné vecičky. :)
    Teším sa na recenziu na Hraničiarovho učňa - knihu poznám z počutia, ale až doteraz som neuvažovala nad tým, či si ju chcem prečítať, takže som zvedavá na tvoj názor. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lidl má naozaj úžasné veci a takmer každý týždeň má niečo, čomu nedokážem odolať :D A Hraničiarov učeň je úchvatný...recenziu už mám a hádam ťa ňou navnadím, aby si po knihe siahla...oplatí sa ;))

      Odstrániť
  3. Aj dve knihy sú milý a pekný prírastok do knižnice a rozhodne potešia :-) Z nových kníh, ktoré ti pribudli nepoznám ani jednu. Teší ma však, že čítaš Hraničiarovho učňa, je to jedna z mojich obľúbených sérii :D Takže dúfam, že tým sklamaním nebol práve nejaký diel z HU :-) Každopádne odporúčam ti túto sériu čítať ďalej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, to nie, neboja sa...Hraničiarov učeň je jedna z najlepších kníh, ktoré som doposiaľ čítala a môžem povedať, že to bola láska po pár stranách...vážne som sa do knihy zamilovala♥ :D A už sa nesmierne teším na ďalšie časti, aj sestra mi odporučila čítať ďalej...a to na milión percent i budem ;))

      Odstrániť
  4. Tiež som na tom v poslednom čase s časom - a teda aj čítaním, biedne. A hlavne mi príde, že toto pochmúrne obdobie už trvá nejak dlho a ja som čím ďalej tým viac ospalejšia. Potrebujem už tie predĺžené dni a viac slnka.
    Inak, krásne pečiatky, v detstve som mala takéto pečiatkovské zvieratká.. to bola opečiatkovaná celá domácnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že to počasie hrá veľkú rolu...aj mňa ničilo, no teraz je u nás už tretí deň krásne, takže sa pomaly prebúdzam a prebúdza sa aj chuť k čítaniu :D Myslím, že slniečko pomôže aj tebe ;)) A pečiatky sú veľkým lákadlom pre deti...na základke v prvej triede sme si stále pečiatkovali ruky včeličkami a prasiatkami, ktoré občas učiteľka zabudla, a potom sme si ich pod lavicou pred ňou schovávali :D No tieto pečiatky ma zlákali, aj keď detské časy mám už za sebou...skvelo sa mi hodia, takže som za ne vďačná ;))

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.