8. februára 2016

Súťaž/07 (...narodeninová súťaž ^.^...)

Nikdy by som si nebola pomyslela, že blog Pieseň Fantázie bude oslavovať dnešným dňom svoje prvé narodeniny a tým pádom i ja rok blogovania. Viete, som zvláštna osoba, ktorá rada sníva, no zväčša to ostane len pri tých spomínaných snoch :) A aj keď sa do niečoho nakoniec pustím, zvyčajne pritom dlho neposedím a moje plány sa rýchlosťou svetla nakoniec stratia. Preto som si myslela, že pri blogovaní veľmi dlho neostanem, veď som to chcela vzdať už po troch mesiacoch. Vlastne som mala v pláne skončiť viackrát, no zakaždým som si nakoniec uvedomila, že by mi to vážne chýbalo a keď  krízy napokon odišli, opäť sa dostavila radosť, ktorú som pocítila zakaždým, keď som zverejnila recenziu, objavila komentárik a navštívila ďalších blogerov. 
Blogovanie mi veľa dalo...začala som intenzívnejšie čítať, a myslím, že i  moja slovná zásoba je na tom lepšie, no najmä som spoznala skvelých ľudí, ktorých už radím medzi starých známych :)) (a aj keď som sa nestretla ešte zo žiadnym z nich, na veci to nič nemení...) A keďže je dnešný deň pre mňa výnimočný, rozhodla som sa spraviť vám radosť (aspoň teda dúfam, že vám ju spravím) veľkou NARODENINOVOU SÚŤAŽOU...
Pripravila som si pre vás súťaž o tri knihy, ktoré podľa mňa stoja za prečítanie a ich hodnotenia sú vcelku vysoké, takže dúfam, že vás i zaujmú :))
Trinásty príbeh/ Diane Setterfield
Medzi odtieňmi sivej/ Ruta Sepetysová
Nekonečný príbeh/ Michael Ende
(Nekonečný príbeh a Medzi odtieňmi sivej sú nové knihy, no Trinásty príbeh mám vďaka výmene, takže trošku vidno, že je používaná, no v skvelom stave a nič jej nechýba...to, aby ste vedeli :)) )
Ale neostane to len pri knižkách, mám pre vás aj knižné drobnosti a sladký balíček :D
Ku knižkám víťazi dostanú aj jednu záložku na roh strany (zvolila som myšku a líšku, pretože tie sa najviac páčili v handmade súťaži), jednu klasickú (skúšala som vymyslieť nový druh záložky, len ma nič nenapadalo, a tak som sa šla inšpirovať na Pinterest. Nakoniec z tej inšpirácie vznikla taká krajinka...nič svetoborné, viem, ale zas až také zlé to nie je a na živo je krajšia :D ), jednu háčkovanú záložku sovičky (tak tie vyrábala moja mamina (šikovnica, že? ^.^), za čo jej veľmi pekne ďakujem, pretože u mňa je to s tým háčkovaním ešte bieda...ale tak hádam do budúcej handmade súťaže sa to naučím ;) ) a ešte zápisníček+sladký balíček....
Víťazi budú traja + jedna cena útechy (tá pozostáva zo všetkých záložiek, ktoré som spomínala vrátane sladkého balíčka a veľkého zápisníka,(ktorý môžete vidieť na fotke nižšie) no táto cena je bez knihy). Víťaz, ktorý vyhrá prvé miesto si môže podľa vlastného výberu vybrať knihu, záložky, zápisník...a tak isto aj ďalší víťazí, no už len z toho, čo ostane.  
Prvé miesto budem žrebovať z tých zúčastnených, o ktorých viem, že sú moji verní čitatelia (ak sa teda aspoň jeden z nich zapojí), pretože hlavne im sa chcem odvďačiť za návštevu, komentárik, pekné slovko :)) Druhé miesto budem žrebovať tentokrát už  zo všetkých zúčastnených (takže aj z tých, ktorý budú v žrebovaní o prvé miesto) ktorý sú moji pravidelný čitatelia cez GFC či ma sledujú cez FB stránku bloguTretie a štvrté miesto bude opäť zo všetkých zúčastnených, ale aj tých, ktorý ma vôbec nesledujú...
(kvalita fotiek nie je nič moc, ale dnes je celý deň škaredo a nemalo som výhry kde fotiť...takže tak biednejšie -_-)
Pravidlá súťaže:
1. Víťazi budú štyria a z toho je jedna cena "útechy"
2. Zúčastniť sa môžu len čitatelia so slovenskou doručovacou adresou (je mi veľmi ľúto, milí českí čitatelia, že táto súťaž  nie je otvorená aj pre vás (samozrejme ak máte niekoho na Slovensku, určite sa zúčastnite), no balíčky majú vyše pol kila a to znamená veľmi drahé poštovné...ale nebojte sa, knižné hopy budú u mňa vždy otvorené aj pre vás ;))
3. Rozlúštiť tajničku, ktorú nájdete nižšie a jej odpoveď napísať do Súťažného formulára, v ktorom vás čaká ešte pár otázočiek
4. Prvý víťaz si môže vybrať podľa vlastného výberu: knihu + záložku na roh strany + háčkovanú záložku sovičky + zápisník + k tomu dostane jednu záložku krajinky a sladký balíček :)
Druhý víťaz si môže vybrať výhru podľa toho, čo ostane, presne tak ako aj tretí víťaz a ten kto získa cenu útechy dostane to, čo ostane :)) (dúfam, že som to vysvetlila správne a nemáte v tom chaos :D )
5. Sledovanie cez GFC či FB stránku nie je povinné, no poteší a ak budete sledovať, budete zaradený v žrebovaní o druhé, tretie a symboliké štvrté miesto (prvé miesto získa jeden môj najvernejší čitateľ), no ak nie, tak len o tretie a to, spomínané štvrté  :))
6. Súťaž trvá odo dnes, teda od 8.2. - 10.3.2016 a vyhlásim ju 11.3.2016
7. Výhercovia budú mať dva dni na odpoveď
8. Tešiť sa v prípade výhry :D
(...mne sa tie sovičky tak veľmi páčia ^.^...už aby som ich aj ja vedela :D...)
SÚŤAŽNÁ TAJNIČKA
1. Film, ktorý sa stal mojou srdcovkou a odohráva sa koncom 19.storočia (pomôcku nájdeš TU)
2. Meno mojej obľúbenej spisovateľky (pomôcka: spomínam ju veľmi často, aj na FB aj v článkoch Mesiac za nami)
3. Názov knihy, ktorá ma veľmi sklamala a ktorú by som nikdy nikomu neodporúčila (pomôcka: písala som na ňu recenziu len nedávno)
4. Názov knihy, ktorá mi veľmi prirástla k srdcu (pomôcka: takých je viac, no túto konkrétnu napísal švédsky spisovateľ a písala som na ňu i recenziu)
5. Názov knihy, ktorej príbeh je o malom dievčatku, trpiacom Downovým syndrómom (pomôcku nájdeš TU)
6. Kniha o vlkoch, ktorá ma uchvátila (pomôcka TU)
7. Názov fantasy knihy od českého spisovateľa (pomôcka TU)
8. Doplň: Veď všetci sme...iný (pomôcka TU)
9. Moja najobľúbenejšia kniha (zmieňujem sa o nej tiež dosť často, najmä v článkoch Mesiac za nami)
10. Kniha s témou Indiáni od slovenskej autorky (pomôcka TU)
11. Doplň znak: ♥...♥ (pomôcka: neraz túto kombináciu používam v komentároch :D )

Toľko k pravidlám súťaže a dúfam, že sa aspoň štyria zapojíte, aby som mala komu výhry poslať :D Chcem sa vám ešte všetkým veeeeľmi pekne poďakovať, že ste to so mnou ten rok vydržali a dúfam, že i ten ďalší :D Z celého srdiečka ĎAKUJEM za vaše komentáre, pochvaly, povzbudenia, návštevy blogu, lajky na FB....VEĽKÁ VĎAKA 
Tak, dúfam, že sa vám ceny páčia a zasúťažite si o ne....na dnes sa s vami lúči veľmi šťastná Mony :D

19 komentárov:

  1. geniálna súťaž :) určite si trochu ponamáham mozgové závity :) ide sa na to :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D Ale tajnička je podľa mňa ľahká, to dáš a teší ma, že sa zapojíš aj ty ;))

      Odstrániť
  2. Trvalo mi chvíľku, kým som poctivo vyriešila (skoro) celú tajničku, hoci odpoveď v nej som vedela už po vyriešení prvej vety. Jediné, čo mi ušlo bola najobľúbenejšia kniha. :( Každopádne, gratulujem k prvému roku a som z tejto súťaže nadšená! Hrozne by som si priala vyhrať, ale to by bolo asi nefér voči ostatným. No nič, sebecky to aj tak skúsim a rovnako sebecky budem dúfať, že sa pošťastí. :D O:) Gratulujem k prvému roku a prajem ešte veľa úspechov v tých rokoch nasledujúcich! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. - Charlotte z blogu Faylotte, len mi to nejak preplo účty. :D

      Odstrániť
    2. Ďakujem krásne ♥ ^.^ ♥ Tak dúfam, že to ešte ten ďalší rôčik potiahnem :D No, tajnička v sebe ukrýva dve slovíčka, ktoré som vedela, že hneď uhádnete, ale som rada, že si ju vyriešila celú...a teraz už aspoň vieš, aká kniha je pre mňa tá naj (alebo nie? O.o)...aj o tú si raz zasúťažite ^_^ :D A čo ty vieš, možno sa šťastena opäť usmeje...ešte raz veľká vďaka za tvoj komentárik a aj krásne slová v súťažnom formulári...keď som si prečítala tvoje odpovede, veľmi - preveľmi si ma potešila, ani si nevieš predstaviť akú radosť som mala a stále aj mám :D Vďaka ;))

      Odstrániť
  3. Ja by som si nikdy nebola pomyslela, že ty bloguješ ešte len rok - začínam sa hanbiť za môj triapolročný blog :D Gratulujem k prvým blogovým narodeninám :) Nech ti blogovanie ide a neomrzí ťa, a nech máš ešte veľa skvelých nápadov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, veľmi si to vážim ♥ ^.^ ♥

      Odstrániť
  4. Všechno nejlepší k prvním blogovým narozeninám :) Hodně štěstí, inspirace a spoustu dobrých přečtených knížek i v dalším roce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakejeeem ♥ ^.^ ♥ Spravila si mi veľkú radosť :D

      Odstrániť
  5. Všetko-úplne-najmega-super ti prajem ku narodeninkám! Nech nám tvoja fantastická Pieseň fantázie znie ešte veľmi dlho. :) Nech ťa sem navštevujú len ľudia s dobrým srdcom a nech ti tu zanechávajú len pekné slová. :) A Božie požehnanie - pretože aj blog môže byť cestou na šírenie lásky. Tebe sa to darí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, Aly, ďakujeeem veľmi - preveľmi. Také krásne slová si ani nezaslúžim :D Z celého srdiečka ti ďakujem a spravila si mi neskutočnú, úplne - najmega - super radosť ♥ ^.^

      Odstrániť
  6. Milý blog Pieseň fantázie, prajem ti všetko najlepšie k tvojim narodeninám. Dúfam, že ešte veľmi dlho budeš medzi nami. A odkáž svojej milej, múdrej a zlatej autorke Mony, že ju máme všetci radi (ale ja najviac :) ♥) a dúfame, že tu obaja ešte dlho pobudnete.
    P.S. Inak Mony veľmi dobrá súťaž. Skvelé ceny a tie sovičky...♥ sú úplne úžasné. Odkáž mamke, že je šikovná. Ja keď som skúšala háčkovať tak moja háčkovaná záložka vyzerala iba ako farebný štvorček z vlny. Ale strašne dávno som dostala na meniny od tety ihlice, kĺbka vlny a vatu, a mamka mi z toho spravila pekný farebný vankúš. Nespím na ňom, pretože strašne hryzie. Ale je pekný. Mám veľmi rada sladké, takže sladký balíček vyzerá naozaj dobre. A zápisníky a ostatné záložky sa vždy zídu. Tá záložka s krajinou sa mi fakt veľmi páči. Všetky tri knihy vyzerajú zaujímavo, ale najviac ma asi zaujala kniha Medzi odtieňmi sivej.
    P.P.S. Ešte raz všetko najlepšie prajem. ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, dievčatá, vy ste také zlaté ^.^ Toľko krásnych komentárov a ten tvoj, Julka, je neuveriteľne nádherný ♥ Veľmi si vážim tvoje slová a najradšej by som ťa objala :D Mám takých skvelých čitateľov :D Veľká - preveľká vďaka, z celého ♥ ti ďakujem...
      P.S.: Maminke odkážem, no poviem ti, že si na tom s tým háčkovaním dobre ;)) Ja som sa veľmi nepohla z miesta a stále robím len prvý stĺpik a chytajú ma z toho nervy :D Ale chcem sa to naučiť, aby som ich mohla vyrobiť aj do ďalších súťaží a neotravovať tým stále mamu. Inak tie maminy sú šikovné, že? :D
      P.P.S.: Ešte raz veľké ďakujem♥ ;))

      Odstrániť
  7. Skvělá soutěž, škoda, že není pro tvou (ne)věrnou českou čtenářku. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) A naozaj ma to mrzí, že som neotvorila súťaž aj pre vás, českých čitateľov, no to poštovné je vážne v tomto prípade drahé :/ Ale ako som spomínala, knižné hopy budú vždy otvorené aj pre vás a aspoň viem, že balíčky musia mať menej ako pol kila...takže budúca súťaž bude otvorená aj pre českých čitateľov, to mi ver :D

      Odstrániť
  8. Dosť dlho mi trvalo, kým som sa konečne dostala k tvojej súťaži, za čo sa ti musím ospravedlniť, ale popri škole som to v posledných dňoch/týždňoch vôbec nestíhala. :/
    Som doslova uchvátená a neverím, že to je už rok, čo bloguješ. :) Je skvelé vidieť, ako ťa to baví, napĺňa, a s akou vervou sa púšťaš do každého článku.
    Tvoj blog patrí medzi tie, na ktoré sa rada vraciam, lebo viem, že tu vždy nájdem pohodu, radosť a zaujímavé tipy.
    Súťaž si poňala originálne, ale to vlastne robíš stále a pri všetkom, a mňa tým stále dokážeš potešiť!! :)))
    Držím ti palce, aby ti pribúdalo stále viac verných čitateľov, a aby si neprestávala písať, lebo by sme o veľa prišli ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Andy ♥ ^.^ ♥ Veľmi si ma potešila a z celého srdiečka ti ďakujem aj za tie krásne slová, ktoré si mi venovala v súťažnom formulári...som sa takmer od dojatia a radosti rozplakala a to myslím vážne...veľmi - preveľmi si to vážim♥ a ako som spomínala Julke vyššie, mám úžasných čitateľov a vďaka vám ma blogovanie napĺňa obrovskou radosťou. Tak rada by som ti toho ešte veľa napísala, no akosi som stratila slová po prečítaní tých tvojich a nedokážem rozmýšľať...joj, vy mi robíte takú nesmiernu radosť...no čo si viac môžem priať? :D A držím ti palce v škole, ja ťa chápem, veď si maturant a povinností nad hlavu...prajem ti, aby ti všetko dobre dopadlo a potom prišiel zaslúžený oddych ;)) Nech sa ti darí...a ešte raz...VEĽKÁ VĎAKA♥♥♥

      Odstrániť
  9. Hah... zabudla som ti do znenia tajničky napísať smajlíka, keďže takého neviem nikdy napísať a musím ho okopírovať (:D), ale aj tak som sa nezapájala kvôli výhre, čiže dúfam, že komentáre v dotazníku potešili. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, potešilo a ako veľmi ♥^.^♥ Akurát som chcela zdieľať tvoju súťaž u mňa na FB, ale dobre, že som tak nespravila :D Ja sa tak teším, mám u teba šťastie na krásne záložky a k tomu tentokrát aj kniha, ktorá ma veľmi zaujala...takže hopsám od radosti :D (a čochvíľa budem mať narodeniny, takže skvelý darček od teba ^.^ :D) A čo sa týka toho, čo by si u mňa uvítala, tak presne to všetko chystám, len musím premôcť lenivosť ;)) Ešte raz ďakujem krásne, Lenka...dúfam, že i ja spravím podobnou správou radosť víťazom, presne ako si i ty spravila mne...ĎAKUJEM ♥

      Odstrániť