Vyhodnotenie projektovej súťaže

Spoločný projekt od Slávky Mony

Tak a máme tu vyhodnotenie poslednej súťaže minulého roku :) Zapojilo sa vás len osem, ale rátala som s tým, pretože, úprimne, tieto žánre nezaujali ani mňa (...to viete, Vianoce človeka finančne vyšťavia :/ inak by som kúpila viac kníh). Ale, Adonis v tričku bola dobrá kniha, takže som rada, že sa mi touto cestou dostala do rúk, no začala som čítať aj Ochrankyňu, ale s tou som to vzdala po pár stranách, lebo to bolo nezáživné a nechcem povedať hrozné, poviem len, že mi to vôbec nesadlo :/ A ani Na Sociálnej sieti...ale každý má iný vkus a dúfam, že sa víťazom predsa len zapáčia :)) Tak, keďže viem, že tento úvod asi nik nečíta, prejdem teda k veci...
O 1.balíček sa zapojili štyria (čísla som im priradila podľa toho, v akom poradí sa zapojili)
1. Zuy
2. Kristína Hulinová
3. Andy
4. Julka Ďurčeková
...a nechala som generátor náhodných čísel, aby vybral víťaza :)...
Takže Ochrankyňa od Naty Sabovej putuje k Julke...GRATULUJEM!!!
O 2.balíček sa zapojili tri čitateľky:
1. Smiley
2. Michaela
3. Lulu
...a generátor si vybral...
Takže víťazkou sa stáva Michaela...GRATULUJEM!!!
Bála som sa, že posledný balíček nik nebude chcieť, ale našťastie sa jedna osoba našla, takže na 100% výhrava...Ana...GRATULUJEM!!!
Víťazkám gratulujem a už som ich kontaktovala. Ak do dvoch dní neodpíšu, šťastie sa môže usmiať na niekoho nového :)) Ďakujem všetkým za ich krásne odpovede a mám aspoň nové typy na čítanie.
Mám v pláne ešte niekedy usporiadať súťaž o knihy našich spisovateľov a na ňu sa poriadne pripravím ;-D

A keďže tu máme už rok 2016, chcem vám všetkým popriať, aby vás tento rok čakalo veľa krásnych dní a aby vás život veľmi nepotrápil :))
♥ Požehnaný Nový rok prajem všetkým ♥ 
(...viem, že nie všetci ste kresťania, ale verte mi, Božie požehnanie ešte nikdy nikomu neublížilo :)) Práve naopak, len posilnilo...)

8 komentárov:

  1. JA SOM VYHRALA! JA SOM VYHRALA!!! :D :D :D Myslím, že od radosti budem skákať ešte asi dalších päť minút. :D Ako to, že som zase vyhrala? Inak si strašne úžasná a milá osoba a ja ti veľmi pekne dakujem za všetko. ♥
    A prajem ti šťastný a tiež požehnaný Nový rok 2016. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, Julka ďakujem krásne ♥ ...teraz sa červenám :D Vážim si tvoje slová, veľmi a Šťastena sa rozhodla, že sa na teba opäť usmeje a ja sa jej ani nečudujem :)) A ďakujem, aj tebe krásny rok 2016 ^.^

      Odstrániť
  2. Gratulujem všetkým výhercom!! :) A Mony, ďakujeme tebe aj Slávke za celý projekt ! :) Požehnaný Nový rok 2016 aj tebe! :) ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za nás obe :D ♥

      Odstrániť
  3. Dievčatá, s týmto projektom ste sa naozaj nadreli, osobne som vás naozaj obdivovala, že ste sa na to dali, klobúk dolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem krásne aj v mene Slávky ^.^ ♥

      Odstrániť
  4. Ja som si už chvíľkami myslela že som vyhrala :D Samozrejme som preskočila hned na moje meno.. reku uu paráda :D a potom keď som sa uráčila prečítať.. jaj škoda :D Ale nevadí, Gratulujem výhercom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj Zuzka, súťaží bude ešte habadej a verím, že sa Šťastena usmeje aj na teba :D

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.