1. decembra 2015

Vyhodnotenie HANDMADE súťaže

Spomínala som vyhodnotenie 1.12., tak ho i prinášam :) Do súťaže sa zapojilo až 16 súťažiacich, čo je úžasné ♥ ^.^ ♥ Ďakujem všetkým zúčastneným za ich krásne odpovede a priania a najradšej by som odmenila všetkých, ale to by som sa zbláznila, kým by som všetko vyrobila :D Takže som to nechala na pani Šťastenu a poctivo sa žrebovalo (zapojila som aj mamu a sestru a dokopy sú traja víťazi a jedna skromná cena za najúprimnejšiu odpoveď). Tak, na koho sa už spomínaná Šťastena usmiala?

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Rozhodla som sa každému zúčastnenému dať bonusový vstup navyše, takže bolo dokopy 32 vstupov :) Prejdem teda k žrebovaniu...sestra vyžrebovala Julku, mama Aly a ja Ellie....GRATULUJEM dievčatá, dúfam, že vás táto správa potešila :D
Výhra pre Julku
Výhra pre Aly
Výhra pre Ellie
A keďže si vážim každú spätnú odozvu, rozhodla som sa ešte pre jednu výhru a to pre cenu najúprimnejšej odpevede (aspoň tak málinko, záložky, ktoré si súťažiaci samy vybrali vo formulári). Do žrebovania som zaradila všetky odpovede, ktoré sa mi veľmi páčili (bolo ich 5, takže spolu 10 vstupov) a šťastie sa usmialo na Charlotte...GRATULUJEM!
Cena za najúprimnejšiu odpoveď pre Charlotte
Ešte raz ďakujem všetkým zúčastneným, veľkú radosť ste mi spravili a keďže sa vás zapojil krásny počet, určite ešte takúto súťaž niekedy usporiadam a hádam dovtedy vymyslím aj nejaké tie nové hanmade vecičky :) Chcela by som potom dať na blog článok z rady DIY, ktorý by sa týkal práve týchto vecí, ktoré boli v súťaži a o ktoré bol najväčší záujem (takže postupy ako si napr. vyrobiť záložku "Hviezdna obloha"), ale neviem kedy sa k nemu dostanem...no určite bude. 
Ale jedna súťaž do konca roka ešte bude a to ohľadom projektu Šálku čaju a SLOVENSKÚ knihu, prosím...:))
Toľko od mňa...majte sa krásne a tešte sa, čochvíľa tu budú Vianoce :D

P.S.: Na blog už zavítala zimná víla aj keď zima oficiálne začína 22.12., no bolo by čudné mať na blogu dovtedy jesenné pozadie, takže som preto zavolala už zimnú vílu skôr...dúfam, že sa vám páči :)) )
 (...a keď už tu mám zimu, aspoň na predstavu ako to u nás  krásne vyzeralo tak pred týždňom...ako v rozprávke, problém však je, že všetok sneh sa už roztopil a opäť je vonku smutno, mokro, melancholicky -_- ...dúfam, že sa pani Zima čím skôr vráti :)...)

8 komentárov:

  1. gratulujem výhercom a vítam zimnú vílu. PS: fotky su nádherné aj u nás bolo krásne, ale prší momentálne :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pridávam sa ku gratuláciam :D A ďakujem Zuy :)) Inak aj u nás je to teraz na nič...leje ako z krhly :D

      Odstrániť
  2. Takže najprv: wuaaaaaa, ja som vyhrala! A navyše tie krásne, úžasné, skvelé záložky! :3 Môžem sebecky prehlásiť, že na tú balónikovú sa teším úplne najviac a už teraz sa neviem dočkať, kedy záložtičky prídu. Veľmi si ma potešila, ale to som ti už písala do e-mailu. :) Gratulujem, samozrejme, aj všetkým výhercom, vybrali ste si nádherné ceny (ale balóniková záložka je aj tak najlepšia, muhehe). :)
    Určite sa teším aj na súťaž vrámci vášho projektu so Slávkou (už aj čítam slovenskú knihu, aby som na ňu potom mohla hodiť recenziu, snáď to popri tej kope učenia nejakým zázrakom stihnem :D).
    Mimochodom - ten dizajn sa mi páči ešte viac ako jesenný, tie farby sú úchvatné a blog pôsobí o niečo krajšie, zimnejšie. Uch, zovšadiaľ cítim vianočnú a zimnú náladu, je to skvelé. :)
    A tie fotky sú krásne, ako od profesionálneho fotografa. U nás na Východe tiež trochu nasnežilo, ale málo na to, aby sa šlo driftovať, alebo aby vznikli aspoň pekné fotky. Roztopilo sa to hneď na druhý deň. :( Nevadí, snáď nasneží na Mikuláša keďže chystáme s priateľom a jeho známymi takú mini mikulášsku akciu na bicykloch. :3
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada, že som ťa potešila a na záložkách sa už pracuje ;)) Som potom zvedavá na recenziu a ďakujem za pochvalu blogu...milujem fialovú, tak som zvolila práve ju a modrú...takú zimnú atmosféru :D A fotky, no, mohli byť aj krajšie...to som fotila len tak, keď som bola na prechádzke s mojou Lily a nechcela som ich tu sprvu dať, ale tak, keď už priletela zimná víla, tak som chcela navodiť atmosféru...takže si ma veľmi potešila :D

      Odstrániť
  3. Och. Ja som vyhrala? Myslím, že od šťastia vyletím z kože. Ani nevieš ako si mi jeden hrozný a smutný deň premenila na nezabudnuteľný. Veľmi pekne ďakujem. Si zlatá. Keby si teraz stála vedľa mňa asi by som ťa rozpučila, pretože by som ťa objala tak silno, že by si nemohla dýchať. A poďakuj sa za mňa sestre. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj, som neskutočne šťastná z toho, že ty si šťastná :D A hlavne, že ten zlý, smutný deň je preč...ja som mala tiež nanič deň, príšerný, až mi do plaču bolo, ale dnes sa tiež zmenil na pekný vďaka jednej osobe, ktorá mi pomohla, takže aj u mňa je ten smútok zažehnaný :)) A odkaz sestre odovzdám :D

      Odstrániť
  4. Je to úžasné, ešte raz ďakujem. :) Pozdravujem mamku! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ...a pozdrav mame určite odovzdám :D

      Odstrániť