Šálku čaju a SLOVENSKÚ knihu, prosím.../16 (...súťaž...)

Spoločný projekt od Slávky a Mony

Projekt venovaný slovenským autorom a ich tvorbe. Spoznajte ich spolu s nami ;)

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
     Tak, a je tu koniec projektu. Celý mesiac ste mohli u mňa a aj u Slávky spoznávať mnoho slovenských spisovateľov a vďaka odporúčaniam slovenských blogeriek si prečítať aj odporúčania na knihy, ktoré podľa nich stoja za to. Dúfam, že sme vás inšpirovali, aby ste v budúcnosti, tej najbližšej samozrejme :-D, čím skôr siahli po ich knihách a spoznali, že naši spisovatelia majú čo ponúknuť ;)) 
     Chcem sa ešte raz poďakovať všetkým spisovateľom a aj blogerkám, ktorí venovali svoj čas tomuto projektu...VEĽKÁ VĎAKA  A aj tebe Slávka, že si ma na tento projekt oslovila ;)) A čo vás čaká v poslednom článku? No predsa SÚŤAŽ...^.^ 

     Keby že mám viac financíí, tak nakúpim kopec knižiek, ale viete ako to je...idú Vianoce :)) Takže tak skromnejšie...Budú traja víťazi a bude sa súťažiť o tri knihy od slovenských spisovateliek a k tomu tri záložky vyrobené pre tento projekt :)) A keď už spomínam tie záložky, tak myšiaka a folkovúniektorí poznáte z hanmade súťaže, len som myšiaka "obliekla" do svetra so slovenským motívom :D A ešte tu máme jednu, špeciálnu, "sušienkovú" z loga nášho projektu so Slávkou. 
     Slávka sa ma spýtala, že či by som z toho loga nemohla spraviť záložku a ja, že, no, neviem, skôr vizitku, ale tak, pokúsim sa. A potom ma to napadlo...na Pintereste som videla také zlaté záložky, ktoré sa vkladajú na stranu knihy a keďže logo má štvorcový tvar, povedala som si, že to môžem vyskúšať. Prvý pokus bola len záložka vo štvorcovom tvare a nevedela som ako ju dozdobiť, keď v tom prišla sestra a povedala: "Jéj, to vyzerá ako sušienka." A to bol geniálny postreh!!! Týmto ti ďakujem sestrička, pretože čo sa hodí ku šálke čaju a dobrej knihe...no sušienka predsa :D Takže som to poupravovala a vznikla kakaová sušienka ^.^ 
     Čo sa týka tejto "sušienkovej záložky", tak som vám ju nafotila, ako funguje, pretože nie každý by to hneď pochopil (ani ja by som to nevedela)...a z knihy vám bude vykúkať sušienka :-D
Tak a teraz k balíčkom:
1.balíček
Nata Sabová/Ochrankyňa + tri handmade záložky
2.balíček
Simona Kutišová/Adonis v tričku + tri handmade záložky
3.balíček
Eva Martinovičová/Na sociálnej sieti + štyri handmade záložky (pridala som sovičku, pretože toto je malinká knižočka, tak nech je to trošku spravodlivé pre tento mini balíček:) )
 
     Tak, dúfam, že niekoho ceny zaujmú a zasúťaží si o ne. Priznávam sa, že som nečítala ešte ani jednu z nich, ale tak, možno to do konca súťaže stihnem :D
Pravidlá súťaže:
1.)Mať doručovaciu adresu na Slovensku
2.)Vyplniť formulár
3.)Tešiť sa v prípade výhry :D
     Súťaž trvá od dnes do 31.12.2015 a na druhý deň, teda 1.1.2016, vyhlásim víťazov, pretože viete ako sa hovorí: "Ako na Nový rok, tak po celý..." A z toho vyplýva, že ak vyhráš ty, tak budeš vyhrávať po celý rok :-))
Prajem vám krásny zvyšok dňa :)) 
Súťažný formulár
P.S.: Zasúťažiť si o krásne knihy môžete aj u Slávky ;))

4 komentárov:

  1. jajj, ceny sú suprové, a ten keksík nemá chybu! fakt :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeem ♥ ^.^ ♥ A držím ti palce v súťaží ;))

      Odstrániť
  2. Spolu so Slávkou ste spravili úžasný projekt. Mala som tak možnosť spoznať rôznych slovenských autorov. :) Záložka - sušienka je úžasná. Je to skvelý nápad. A super súťaž.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne aj v mene Slávky ♥ ^.^ ♥ Som nesmierne šťastná, že sa ti páčil a spoznala si tak nových autorov a ich tvorbu a možno raz po ich knižkách siahneš...a aj mne tento projekt ukázal skvelých spisovateľov a som rada, že som ich mohla spoznať :)) A ďakujem za pochvalu záložky...odkážem aj sestre, keďže bez nej by nevznikla...ďakujeme ♥ ;))

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.