8. novembra 2015

Mesiac za nami/09

Mesiac Október si už dávno odkráčal preč a tak je čas priniesť súhrn toho, čo sa za daný mesiac udialo. Dnes sa nebudem až tak rozpisovať ako zvyčajne, takže prejdem rovno k veci :)

     Na poličku mi pribudli dve knihy a to Rút od Francine Riversovej, ktorú som si kúpila ja a Záhrobná kniha od Neila Gaimana, ktorú mi z lásky kúpila moja mamička . Hviezdny prach opäť od Gaimana patrí sestre, ale nedalo mi to nespomenúť túto knižku od môjho nového obľúbeného autora. Nesmierne sa teším, kedy sa do nej začítam...:)
Prečítala som tri knihy:
Záhrobná kniha/Neil Gaiman: recenzia TU
Rút/Francine Riversová
Tamara/Francine Riversová: Rút aj Tamaru som mala požičané z knižnice a poviem vám, ako inak, čítať niečo z pera Francine Riversovej je zážitok, presne ako aj v tomto prípade. Dva biblické príbehy napísané na 125 stranách som prečítala behom dňa a určite bude recenzia, no mám v pláne spraviť takú spoločnú recenziu na všetkých 5 biblických príbehov od Francine týkajúce sa výnimočných žien (Betsabe, Tamara, Rút, Rachab, Mária). Ale najprv si ich musím všetky zadovážiť :)
.................................................................................................
    Do dnešného dňa bolo 8536 zobrazení stránky, pribudlo 5 nových článkov a blog má už 53 sledovateľov a na FB stránke počet stúpil na 26 sledovateľov, čo som nečakala a veľmi, preveľmi si vážim vašu priazeň. Som vďačná za každú vašu návštevu, zanechaný komentárik...ďakujem  ♥ :)
  Na blogu prebiehajú dve súťaže, tak ak máte záujem a ešte ste sa nezapojili máte čas na jednu do stredy (Hallowenský knižný hop) a na druhú do nedele (Súťaž oknihomoľské handmade drobnosti).
     Mám v pláne spraviť DIY článok na veci, ktoré sa najviac páčia zo súťaže :) Potom so Slávkou pripravujeme jeden projekt, tak ak nenastanú komplikácie bude 20.11. zverejnený prvý článok ohľadom tohto projektu a projekt bude trvať do 20.12. ukončený súťažou. Najprv som sa bála do toho ísť, ale tak, treba zmenu, takže teraz Slávke stále pílim uši otázkami a sama sebe leziem na nervy, ale tak, čo už...to som ja, keď sa do niečoho pustím :D 
     Určite bude recenzia na skvelú knihu od Pavela Hornu a to Middlestone. Myslím, že v uturok ju pridám (bolo už aj na čase). 
Toľko odo mňa. Krásny deň vám prajem :))

4 komentáre:

  1. Ten Hviezdny prach by som si strašne rada prečítala, lebo som videla film, ešte keď som bola veľmi malá a dosť sa mi páčil! :) A veeeľmi sa teším na projekt ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Hviezdny prach sa veeeeľmi teším, pretože film milujem ^.^ A dúfam, že sa ku mne niekedy dostane aj kniha Koralína tiež od tohto autora (ak si nevidela film, tak určite kukni (vlastne, ono je to rozprávka, ale perfektná!!! :D ) ) A projekt, naň sa teším aj ja a som zvedavá, že ako to nakoniec dopadne...:))

      Odstrániť
  2. Strašně ti závidím knížky od Gaimana! :) Už hrozně dlouho si od něj chci něco přečíst, protože podle toho, co jsem o něm slyšela, se mi dost zamlouvá. A neskutečně mě štve, že jsem se ještě k ničemu nedostala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj, tak to rýchlo naprav!!! Gaiman je úžasný ♥ ^.^ Už dlho ma žiaden spisovateľ nezaujal tak, ako práve on. Dúfam, že sa ti jeho knihy čím skôr dostanú do rúk ;)

      Odstrániť