25. októbra 2015

Súťaž/04...o hand - made knihomoľské drobnosti ;)

     A je to tu, sľúbená hand - made súťaž pre vás. Počas tohto mesiaca som síce mala menšiu krízu ohľadom blogovania a čítania, ale aspoň som sa venovanala vyrábaniu, vymýšľaniu a tvoreniu drobností do súťaže. Budem úprimná, chcela som toho viac a aj niečo iné ako záložky a zápisníčky, ale akosi ma ovládla lenivosť no i iné povinnosti. Takže je toho pomenej, ale tak, aspoň niečo :)) 
     Nie je to niečo pri čom by ste si povedali WAU alebo Páni, to je niečo!, ale vyrábala som to s radosťou pre vás a dúfam, že i spravia radosť budúcim víťazom (a možno si to práve ty :D ). Majú svoje chybičky (hlavne zápisníčky...nemám zrezávač, takže to nie je až také pekné a keď som strany orezávala orezávakom, tak to dopadlo skutočne príšerne -_- ) ale aj snaha sa cení. Nebudem už teda zdržiavať...poďte sa pozrieť na to, čo som si pre vás prichystala a prečo má táto súťaž titul predvianočná...
     Štyri rôzne zápisníky (v hlave sa mi rodia i nové variáce, ale to by táto súťaž tak skoro nebola), päť rôznych klasických záložiek, štyri záložky na roh strany a jedna moja ručne šitá bavlnková záložka...
     Neviem, koľko bude víťazov ale jeden to určite nebude :) Víťaz získa jeden zápisníček, dve záložky, dve záložky na roh strany, jednu ručne šitú záložku...a to všetko podľa vlastného výberu. To znamená, že si samy vyberiete z tejto ponuky, ktoré sa vám páčia najviac a tie vám vyrobím...a čo musíte preto spraviť? Vlastne takmer nič, len vyplniť formulár a to je všetko. Žiadne povinné vstupy nie sú, sledovanie cez GFC alebo FB určite poteší, ale nevyžadujem to. Súťaž trvá odo dnes do 15.11.2015. Víťazov však vyhlásim až 1.12. (ja už budem poznať víťazov hneď na druhý deň po skončení súťaže ale musím si nechať čas na výrobu cien pre nich...dva týždne, to akurát stíham, dúfam :D )
Takže to zhrniem:
1.vyplniť formulár do 15.11.2015
2.zúčastniť sa môžu čitatelia zo SR aj ČR
3.víťazi budú vyhlásený 1.12.2015 takže budú mať taký predvianočný darček odo mňa :))
4.víťaz získa knižné drobnosti podľa vlastného výberu (1x zápisník; 2x klasická záložka; 2x záložka na roh strany, 1x ručne šitá záložka)
To je odo mňa všetko, dúfam, že sa niekto zapojí a tieto drobnosti potešia...majte sa krásne a držím palce :)) Takže, hor sa na formulár....

8 komentárov:

  1. To všetko je také úžasné, že som sa na to nemohla vynadívať. :O Nemusela si si robiť takú veľkú námahu. :) Stačil jeden zošit, jedna záložka a aj tak by sa veľa ľudi zapojilo do tejto súťaže. :) Ale výsledok tvojej šikovnosti je nádherný. VESELÉ PREDVIANOCE!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nemám slov, som taká šťastná...ďakujem Julka veľmi, veľmi pekne...ani nevieš ako si ma potešila ^.^ A ja som len rada vyrábala, každému sa predsa len páči niečo iné, tak som snažila vymyslieť viacero kombinácii. Ešte raz ďakujem za tvoje milé slová a aj ja ti prajem veselé PREDVIANOCE :D

      Odstrániť
  2. Úžasná súťaž! Toto potešilo viac ako súťaž o nejaké knihy alebo tak. Po tej záložke s balónikmi túžim už odkedy si sem pridala návod, ale robím momentálne záložky do svojej súťaže (pekná zhoda náhod, že aj ja chystám záložky na roh stránky :D) a nemala som čas pustiť sa do balónikov. Každopádne, veľmi sa teším z tejto súťaže a ak nevyhrám (to by bolo príliš veľa šťastia, vyhrať 2x na jednom blogu, nie? :D), tak si tú záložku vyrobím sama. :3 Krásne výtvory a tie zápisníčky sú veľmi pekné. Celá táto súťaž sa nesie v takom roztomilom duchu. :)
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Charlotte ^.^ Joj, dievčatá, ani neviete akú radosť ste mi spravili :)) Takéto komentáre sú tou najväčšou odmenou za prácu ;) A, čo ty vieš...možno opäť vyhráš, šťastie sa na teba môže znova usmiať :)) Inak som si všimla tvoje záložky...tiež tam máš sovičky, tie milujem!!! Veľmi sa ti podarili (inak som sa zaľúbila do výroby tých záložiek na roh strany...jednoduché a zlatučké :)) ) Ešte raz ďakujem za tvoje milé slová...veľmi si to cením :)

      Odstrániť
  3. Nesúhlasím so začiatkom druhého odseku, lebo keď som uvidela tieto tvoje výrobky, tak prvé, čo ma napadlo bolo: Juj, to je také milé a podarené. :) Ja som tiež kedysi vyrábala pár záložiek na roh strany, aj keď oveľa jednoduchších a už to mi dalo dosť zabrať, takže viem oceniť, koľko si si s týmto musela dať práce. A myslím, že niekedy aj niečo takéto poteší človeka viac ako niečo kúpené, lebo je to také osobnejšie alebo ako by som to nazvala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne ♥ Vy mi dievčatá robíte obrovskú radosť :D Tak to malo zmysel, som rada, že sa ti to páči, Lulu a síce som tomu venovala o čosi viac času ja som len rada. Mňa to baví a ak tieto drobnosti niekoho potešia, tak to je pre mňa najväčšou odmenou...aj vaše krásne komentáre sú mi obrovskou odmenou :)) Ešte raz, veľká vďaka ;)

      Odstrániť
  4. Zapojila som sa znovu, lebo sú to krásne veci :)

    OdpovedaťOdstrániť