9. októbra 2015

Mesiac za nami/08

Tento článok sa tu mal už objaviť v nedeľu, ale mali sme inváziu lienok. Neboli to však tie krásne, naše, červené lienočky so siedmymi bodkami, ale ich nepekné príbuzné z Ázie aj s dvadsiatimi bodkami, žltej, oranžovej, či čiernej farby...nebol na ne veľmi príjemný pohľad -_- Takže, namiesto toho, aby som fotila vonku knihy, mali sme čo - to robiť s týmto hmyzom, aby sme ho vyhnali z izieb, kde bolo otvorené okno. A keď ste vyšli von, tak boli všade, na každom dome, v každom rohu...bola to hrôza!!! Aj vy ste mali túto inváziu lienok? Ak nie, tak ste šťastný ľudia :))

Lienky neodišli ani na nasledujúci deň, ale ich počet sa aspoň znížil. A fotiť sa mi akosi nechcelo a nechcelo sa mi ani písať, čítať...opäť na mňa sadla tá zákerná príšera, lenivosť. Tak, ale už som sa prinútila aspoň dnes sa venovať blogu, aj keď počasie robí dnešný deň súci maximálne na spanie, neviem ako u vás. Nebudem už teda zdržiavať, nasleduje súhrn mesiaca...
     Tento mesiac sa mi pošťastilo, pribudlo mi až 7 kníh a z toho som si kúpila len jednu. Ostatné som vymenila za tie knihy, ktorým bude určite lepšie inde, keďže ja sa k nim už nevrátim. Takže som objavila čaro výmeny kníh cez FB a priznávam, že som bola tak trochu naň závislá a to som FB nikdy poriadne nevyužívala. No, ale minulý mesiac som tam bola viac než by bolo potrebné...ale to zbytočne odbočujem. 

     Kúpila som si jednu knihu, a to Dcéra snehu, ktorú som zháňala veľmi dlho a nakoniec sa mi ju  konečne podarilo zohnať za skvelú cenu...no nie je krásna?
Vďaka výmene mi pribudlo šesť kníh:
Trinásty príbeh/Diane Setterfieldová
Zimní duchovia/Kate Mossová
Vlčí sľub/Dorothy Heartsová
Krásne knižky na pohľad, všakže. Verím, že aj ich príbeh bude rovnako krásny. Musím povedať, že knihy som si vymenila s veľmi milými slečnami a knihy sú v dokonalom stave. Ďakujem :)
Keď Ježiš zaplakal/Bodie a Brock Thoeneovci
Nesmrteľná na vodách/Joseph Monninger
Smiem byť nežná/Hana Pinknerová
Keď Ježiš zaplakal sa ku mne dostal vďaka výmene so Slávkou, ktorá ma prekvapila tým, že mi pribalila ešte jednu knihu k tomu, Smiem byť nežná. Týmto sa chcem Slávke ešte raz veľmi pekne poďakovať a raz ti to vrátim :D 
Prečítala som dve knihy z mojej poličky...
Perla v piesku/Tessa Afsharová: recenzia TU
Perla z Moabu/Tessa Afsharová: recenzia TU
...a jednu z knižnice:
Muž menom Ove/Fredrik Backman: recenzia TU
Démon a slečna Prymová/Paulo Coelho: knižka ma ešte len čaká, ale akosi ma to k nej neťahá, takže ju pravdepodobne neprečítam a vráti sa do knižnice. Ale možno raz si ku mne opäť nájde cestu...
     A ešte tu mám milý darček od Kristínky, ktorý síce nie je knižný, ale za to súvislosť s knihami má, len to by bolo na dlho :) Takže ešte raz veľká vďaka Kristínka za tieto krásne náušničky, ktoré si mi vyrobila :))
     Za mesiac september bolo zverejnených 6 článkov, ku dnešnému dňu bola stránka zobrazená 7015 krát a blog má stále 41 sledovateľov. Chcem sa vám poďakovať za každý jeden komentárik, návštevu, veľmi si to cením...ďakujem :))
    A čo prinesie tento mesiac? Nuž, určite súťaž a to dokonca až dve. Prvá bude spomínaná DIY súťaž (18 hlasujúcich, 100% ÁNO...ďakujem za vaše hlasy a už sa poctivo pripravujem, dúfam, že sa vám tie moje vecičky budú páčiť :)) ) A ďalšia súťaž bude Halloweenský knižný hop, na ktorý sa tiež pripravujem a už mám aj jednu špeciálnu záložku vyrobenú k tejto príležitosti, ale neostane sama :D       Dúfam, že prekonám svoju lenivosť a konečne napíšem recenziu na skvelú knihu od Gaimana a to Záhrobná kniha. Chcela by som aj nejaké to DIY pridať, Potulky prírodou (musím už poriadne prevetrať ten môj nový foťák. Inak všimli ste si lepšiu kvalitu fotiek v tomto článku? Za to môže on, môj nový kamarát, ktorý ma tiež vie nahnevať, ale tak lepšie ako predtým :D ) a hlavne recenzie. Hádam to splním. Tak to je odo mňa všetko, idem teda vyrábať záložky, aby som to už mala všetko hotové a aby som čím skôr spustila súťaž :) 
(a ešte pohľad na našu krásnu, Slovenskú lienku :) Táto fotka je fotená novým fotoaparátom a bola len taká skúšobná, takže v tej fotke nie je až taká veľká snaha. Ale hodí sa k úvodným slovám tohto článku, tak preto ju sem dávam :D )

(...ale kvalita fotky je o 100, nie, o 1000% lepšia ako so starým foťáčikom...)

Majte sa krásne ;)

6 komentárov:

  1. Skvelé kúsky! Trinásty príbeh a Dcéra snehu boli nádherné knihy, dúfam, že sa ti budú páčiť, sú skvelé na jeseň/zimu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Už sa na obe spomínané knihy veľmi teším...a verím, že sa mi budú určite páčiť :D

      Odstrániť
  2. No tie fotky sú oooch... užasne! A na Dcéru snehu sa môžeš tešiť, je to prenádherná kniha, ktorá si ťa určite získa! Krásny víkend ☼ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem krásne :)) Už sa na knihu veľmi teším; tak som teda zvedavá, aký kúzelný príbeh ma čaká ;)

      Odstrániť
  3. no knihy vyzerajú báječne, ja som začala tiež riadne čítať, tvja záložka je neustále vo službe :D Niketoré knihy ma zaujali.. asi tiež sa kuknem na t výmenný obchod na FB :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júj, teraz si ma veľmi preveľmi potešila ^.^ Som rada, že záložka stále dobre slúži :D A to FB je vážne na niečo dobré...toľké krásky sa ku mne dostali, takže určite vyskúšaj, tých skupín je tam habadej a každý si nájde svoje...ešte raz vďaka ;)

      Odstrániť