31. októbra 2015

Halloweenský knižný hop.../Súťaž/05

Organizuje: Vendea

     Síce Halloween, čo sa týka strašenia a podobne, neuznávam, ale tak súťaž pre vás s potešením spravím, pretože milujem obdarúvanie a robenie radosťi druhým :) Takže mám na blogu ďalšiu súťaž a dúfam, že sa ceny budú páčiť a niekto sa zapojí, pretože som zvolila trošku ťažšiu cestu k výhre. A som zvedavá, koľkí sa rozhodnete touto cestou ísť ;)...
     Poznáte Neila Gaimana? Ak nie, tak vám radím túto chybu napraviť, pretože prichádzate o veľa. A ak by ste ju náhodou  chceli napraviť práve teraz, tak ste na správnom mieste ;) Máte totižto skvelú príležitosť, pretože si môžete zasúťažiť o Záhrobnú knihu od tohto talentovaného spisovateľa s krásnymi ilustráciami a k tomu bonus, tri moje handmade záložky vyrobené špeciálne pre túto súťaž (snažila som sa, aby šli k téme :)) )
     Záhrobná kniha si ma získala (moju recenziu nájdete TU) a tak som chcela víťazovi dať niečo, o čom viem, že ho obohatí o krásne dielo a spozná skvelého autora (teda aspoň podľa mňa, ale viem, že každému sa páči niečo iné). Tak som vybrala práve túto knihu a dúfam, že víťaza poteší a nadchne rovnako ako aj mňa. A teraz k pravidlám:
Pravidlá súťaže:
1. zúčastniť sa môžu čitatelia zo SR a aj ČR
2. sledovanie blogu cez GFC alebo FB nevyžadujem, ale, ak by sa vám tu páčilo, tak to určite poteší :)
3. vyplniť formulár do 11.11.2015
4. tešiť sa z výhry :D
     Vo formulári vás čaká kreatívna úloha. Viem, že to asi nie každého poteší, ale tak, veď sme knihomoli a v hlave nosíme mnoho príbehov, tak si myslím, že vás niečo napadne :) Aj ja som mala jeden pripravený, presne na túto tému, ktorá je zadaná, ale nestihla som ho dopísať. Možno na budúci rok, ak tu ešte budem, tak ho zverejním, no najmä dopíšem :D 
     Dúfam, že vás ceny v súťaži aspoň trošinku motivovali, aby ste sa zapojili...tak držím palce a teším sa na všetky výtvory...

P.S.: Výherca bude vyhlásený 13.11.2015 a bude mať dva dni na odpoveď. Víťaza vyberiem sama na základe najkrajšej odpovede. A ešte ku knihe...má spodnú väzbu takú trošku odretú, ale za to vážne nemôžem, taká mi už prišla :/ Ale inak je úplne v poriadku :))

A nezabudnite odhopkať aj k ostatným ;)

4 komentáre:

  1. Strašně moc Ti musím pochválit desing blogu! Já nádherný, obrázky od Anne Stokes mám velice ráda :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne!!! ♥ ^.^ Veľmi si to cením :)) Ja som si len našla obrázok, upravila a ani som nevedela, že je to obrázok od Anne Stokes. Ale už som si zistila kto to je, takže som o čosi múdrejšia :D

      Odstrániť
    2. Musím souhlasit, ten design je překrásný! :3

      Odstrániť
    3. Ďakujem Eru, som nesmierne rada, že sa páči :)) ♥

      Odstrániť