Potulky prírodou/06 (...práca jesenných víl...)

     Máme tu prvý jesenný deň a na blog zavítala jesenná víla :) A ako u mňa býva zvykom, začiatok nového ročného obdobia vítam článkom Potulky prírodou. A zvyčajne píšem príbeh alebo básničku, no tentokrát ma nič nenapadlo :( Takže som to nechala len na fotky a malinký popis k nim. 
     V tomto článku je až 36 fotiek a má to aj svoj dôvod. Konečne som si kúpila nový foťák a nesmierne sa tomu teším ^_^ Takže som sa rozhodla rozlúčiť s tým mojim malým foťáčikom s 12 megapixelmi tak, že mu venujem posledné minúty slávy fotkami, ktoré som prostredníctvom neho nafotila, takže preto taký vyšší počet fotiek :) A v tých nasledujúcich potulkách, či článkoch, už budú fotky fotené novým foťákom tej istej značky, (aj keď som to nemala v pláne, ale o tom vám poviem až na konci mesiaca) no za to budú kvalitnejšie a živšie. Teším sa...veľmi, preveľmi sa teším :D Tak poďme privítať to krásne obdobie, malebnú Jeseň...


Práca jesenných víl

(...síce to nevyzerá až tak pekne, ale verte, že ten pohľad na lúku plnú pavučiniek posiatych kvapôčkami rosy a zaliatymi slnečnými lúčmi, bol nádherný, prekrásny...škoda, že ste tam neboli so mnou a škoda, že ten môj mini foťáčik to nezachytil ako som chcela, ale aspoň trošku to priblížil a to sa cení :)...)


(...po daždi vyšlo slnko a všade na lúke sa trblietali tieto očarujúce priezračné slzičky dažďa. Myslím, že to zariadili jesenné víly, pretože tie milujú zdobenie a veľmi dobre vedia ako skrášliť malebnú krajinu navôkol...)



(...pavúky sú veľkými pomocníci jesenných víl aj keď nie vždy až tak sympatickí :D...)

(...a myslím, že som mala tú česť s Kuvikom Vrabčím, ale ja sa v tom až tak nevyznám, no ten pohľad si zapamätám navždy...dokonalé sústredenie...)
(...a ak ste ho tam nezahliadli, tak som vám ho vyznačila :)...)
(...mňa tie kvapky tak fascinujú...)
(...aj mach je krásny...tento pokrýval celý strom v Údolí víl, ktoré vám nabudúce ukážem ;)...)

(...a máme tu klasického chrobáčika lesného...)
(...a žabu...alebo zakliateho princa? Neviem, nepobozklala som ju :D )
(...no pózovala pekne :)...)


(...milý návštevník v našej záhradke :)...)


(...a konečne tu máme pôvabnú jeseň...)




(...a opäť kvapôčky...)


(...a nakoniec, končiaci sa deň...)




Tak a to je odo mňa všetko. Prajem vám príjemný prvý jesenný deň :)

20 komentárov:

  1. Krásne fotky. :) Tie pavučinky sú úžasné (ale tí tvorovia na nich už ani veľmi nie). Máš zmysel pre detaily (napríklad ten Kuvik). A aj ja ti prajem pekný prvý jesenný deň. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Julka :)) Mňa vždy tie pavučinky tak potešia, keď ich je plná lúka...jeseň je jednoducho krásna :)

      Odstrániť
  2. Fotky sa ti naozaj podarili, všetky do jednej pôsobia neuveriteľne magicky, až ma to núti chcieť to prostredie vidieť na vlastné oči. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Ach, tá príroda...máš pravdu, pôsobí to magicky a čarovne ;)

      Odstrániť
  3. Tie kvapky a pavučinky sú prekrásne!!! Veľmi sa mi páči, akú prírodu máš vôkol seba. Tam by bolo radosť fotiť a nasávať ten čistý vzduch navôkol :)))
    Taký farebný strom som hádam ešte ani nevidela! ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Andy :)) Joj, ja žijem naozaj na krásnom mieste a milujem tú našu prírodu, to naše Slovensko :)) A ten strom prekvapil aj mňa...jesenné víly ho pekne vyfarbili :D

      Odstrániť
  4. P.R.E.K.R.Á.S.N.E! ♥ a teším sa s tebou s nového foťáku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujééém :D A môj foťáčik novučičký, ja som taká šťastná z neho ^_^

      Odstrániť
  5. Veľmi sa mi páči tá fotka ku koncu kde je pavučina a na nej kvapky. Všetky fotky vyzerajú profesionálne a umelecky, tento článok ma takto na večer potešil svojou jednoduchosťou. Západy Slnka zbožňujem taktiež a vôbec nevadí, že si si pre dnešok zvolila len fotky. Sú naozaj úžasné. Lístky sfarbené do rôznych odtieňov červenej a žltej sa mi stále páčili. Nemám veľmi rada jeseň, ale tie začiatky si dokážem užiť. :)
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem veľmi pekne Charlotte :D Som preveľmi rada, že som ti spravila aspoň malinkú radosť...a jeseň v začiatkoch je neuveriteľne nádherná, takže už sa teším na moje potulky prírodou s novým fotoaparátom :))

      Odstrániť
  6. Veľmi krásne fotky sa ti podarili. :) Najviac ma okúzlili kvapky na listoch a západ slnka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka :)) Ja tie kvapky milujem a západ slnka, no kto by ho nemal rád, všakže :D

      Odstrániť
  7. Moja psychika by toľký počet zvieratiek ťažko znášala :D ale príroda je tam krásna. :) Len či si ten strom nevyrušila pri prezliekaní, no teda! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tak to by ma teda nenapadlo, žeby som strom vyrušovala pri prezliekaní :D Ale podľa mňa ho tak vyparádili jesenné víly, dali sa trošku na extravaganciu a vyzerá to tak, že sú s tým spokojné...a vydarilo sa im to, to musím uznať :))

      Odstrániť
  8. krásne fotky.. teší msa aj na ten nový... fakt krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc krásné fotky :) Vážně se mi moc líbí a hned mám chuť popadnout foťák a taky si vyjít na procházku do přírody :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :)) Tak to rýchlo ber foťák, nech nezmeškáš tú krásu na začiatku jesene ;)

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »