Mesiac za nami/07

A ďalší mesiac je za nami, už siedmy, čomu akosi nemôžem uveriť. Dnes nebudem veľa vypisovať, takže len tak v skratke, čo mi mesiac august priniesol...

Takže, za minulý mesiac mi pribudli 3 knihy:
Middlestone/Pavel Horna - (poviem vám, že absolútne neviem, čo ma to pochytilo, ale keď som ju uvidela na FB len za 1€ a na nete je vypredaná, tak som ju jednoducho musela kúpiť, i keď sama neviem, či ju budem vôbec čítať. Bol to akýsi skrat, ale tak nemusí to byť zlé čítanie...uvidím :) )
Den co den/David Levithan - (túto knižku mi odporúčili viacerí v Letnom knižnom hope a anotácia a aj ukážka z knihy ma zaujali, takže som rada, že som na ňu natrafila za 7€ ;) )
A hory odpovedali ozvenou/Khaled Hosseni - (tiež mi bola viackrát odporúčaná prostredníctvom hopu (myslím, že Andy to poteší :D ) a našla som ju len za 5€...to som jednoducho musela mať)


Prečítala som 3 a pol knihy:
Oceán na konci ulice/Neil Gaiman - recenzia TU
Čajka Jonathan Livingston/Richard Bach - o knihe som sa v skratke zmienila na FB


Z knižnice som si priniesla dve knihy:
Medzi medveďmi/Ben Kilham, Ed Gray - (poviem vám, že to nebolo zlé čítanie. Ale aj mňa ako milovníka všetkého živého, toto dielo veľmi nenadchlo. Ak mám túto knihu porovnať s Nehaňte vlka od Farley, tak Medzi medveďmi mu nesiaha ani po členky. Som rada, že som sa čo-to nové dozvedela o medveďoch, ale štýl akým je to vyrozprávané sa mi nepáčil a prišiel mi taký bez citov, nezaujímavý, miestami nezáživný, stále o tom istom. Takže som ostala dosť sklamaná :/ )
Pasca/Andrew Fukuda - (ak ma niekto sleduje od začiatku, tak vie, ako na mňa zapôsobila táto séria a pozitívne to veru nebolo. A spomínala som, že tretí diel si ku mne asi cestu nenájde, čo dá logiku, ale keď táto kniha tak na mňa vykúkala z regálu a predstavte si, že ma pochytila zvedavosť, že ako to nakoniec dopadne. A ako to dopadlo so mnou pri čítaní tejto knihy? Po 2.kapitolách som prestala, pretože som jednoducho nemohla pokračovať ďalej. Hrôza, ako inak. A tak som to len preletela nech teda viem, čo sa vlastne stane a...nič poriadne sa nestalo. Len...nemôžem spoilerovať, takže no comment na túto sériu...)


     A ešte sa chcem pochváliť pohľadnicou od Andy z Oravy, kde bola na prázdninách(jej články z výletu si môžete prečítať TU a TU), ktorá ma ňou tak prekvapila, že som od radosti skákala. Naozaj som to nečakala, a ešte raz veľké, úprimné ďakujem ;) A teraz mám už dve, aj od Andy aj od Lenky...už musím na tú Oravu ísť aj ja :D


     Za minulý mesiac som uverejnila 4 články, do dnešného dňa bolo 6177 zobrazení stránky, a blog má 41 sledovateľov (ďakujem). A ďakujem aj za každú jednu vašu návštevu, komentárik, krásne slová...veľká vďaka :))
     A čo prinesie mesiac september? Nuž, na 100% na blog zavíta Jesenná víla a s ňou aj Potulky prírodou, len ešte neviem ako jeseň privítam, či poviedkou, či básničkou...nechám sa prekvapiť :D Bude aj recenzia na knihu Perla v piesku od Tessy Afsharovej a asi aj Perla z Moabu od tej istej autorky, krásnych knižiek. 
     Neviem, čo ešte mesiac prinesie, ale pomalinky si vyrábam záložky na súťaž a v mysli vymýšľam aj nejaké iné knihomoľské vecičky. Zatiaľ sa do ankety zapojili desiati ľudia, ale ešte mesiac potrvá, no ako som spomínala na FB, tú súťaž spravím, aj keby sa zapojil len jeden človek. Musím si niečo pre vás predsa prichystať, budú čochvíľa Vianoce, takže s touto príležitosťou chcem aj usporiadať túto DIY súťaž. Tak, a to je od mňa všetko a prajem pekný zvyšok dňa ;) 

6 komentárov:

  1. Júúúúj, to sa teda naozaj veľmi teším, že sa k tebe kniha AHOZ dostala!! ♥ Som zvedavá, ako sa ti bude/nebude páčiť :) A za pohľadnicu nemáš za čo :)) Ak ťa potešila, tak som preveľmi šťastná :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa na AHOZ veľmi teším, keď je na ňu toľko chvál, tak uvidím :) A pohľadnica, mám z nej stále radosť a veľmi si to cením...na to ti nikdy nezabudnem ;)

      Odstrániť
  2. Ja, žiaľ, nepoznám žiadnu z týchto kníh, ale čítala som tvoju recenziu na "Oceán na konci ulice" a zaujala ma, takže som si ju pripísala na svoj zoznam. Je však možné, že sa k nej nedostanem dlhšiu dobu, keďže si chcem okrem iného kúpiť aj knihy na povinnú literatúru a ostatné, ktoré mám na Wishliste (buďme reálni, mám ich tam 70, čiže len istú maličkú časť). Každopádne, je na zozname tej literatúry, po ktorej pokukujem a som zvedavá, čo je to zač.
    Som rada, že sa ti podarilo tie knihy splašiť za dobré ceny. Kníh nie je nikdy dosť a, bohužiaľ, peňazí na ne je málo. Aspoň v mojom prípade. :D Och, ten kvietok. Zbožňujem tvoje DIY a určite sa doň čoskoro pustím - možno cez víkend, ak si na to nájdem čas. :3
    Charlotte.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sama nevedela o týchto knižkách, ale vďaka hopu sa ku mne dostali, takže som na ne zvedavá :) A to máš teda poriadne dlhý zoznam :D Ja tam mám tak 20 kníh, lenže doma ma čaká mnoho neprečítaných, takže sa snažím krotiť a nijaké nepridávať a ani nekupovať. Ale to knihomoľstvo, príšerná choroba, tento mesiac mi opäť pribudli nové knihy :D A som rada, veľmi, že sa ti kvietoček aj ostatné DIY páčia...joj, to tak poteší, až sa mi chce tancovať od radosti :D A teší ma, že ich skúsiš, je to pre mňa česť, keď niekoho inšpirujem. ďakujem krásne :))

      Odstrániť
  3. Krásne kúsky, teším sa na názor na Levithana a Hosseiniho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Na knižky sa už chystám a o názor sa určite podelím :D

      Odstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.