Vyhodnotenie mini-súťaže

Tak a máme tu koniec súťaže. Zapojili ste sa šiesti, čo je pekný počet. Ďakujem za vaše krásne odpovede, blahoželania a teší ma, že ste sa so mnou podelili o to, čo vás čaká tento mesiac. Ja dúfam, že do konca mesiaca ešte pridám dáke články, pretože to opäť so mnou vyzerá biedne. Cítim, že na mňa lezie angína a ako hnusný kliešť sa ma bude držať aspoň týždeň, takže veľa zábavy ma nečaká. No už mám jednu recenziu na zajtra a pripravujem DIY, tak dúfam, že ho stihnem skôr ako ma tá hnusná pliaga skolí. Ale už nebudem zdržovať....
1. Kristín
2. Emmaline
3. Fay
4. Julka
5. Lulu
6. Lenka
Víťazom mini-súťaže sa stáva:
2. Emmaline
Gratulujem!!!
Víťazku som už kontaktovala a vy, čo ste nevyhrali, tak nezúfajte. Mám v pláne ešte mnoho súťaží :) (ale zas to nechcem preháňať, aby blog nebol len o súťažiach a čitateľoch, ktorým ide len o výhru. To by nemalo zmysel, nebolo by to úprimné a mňa by to mrzelo :/...ale to tu nebudem rozoberať).
 Takže vám prajem krásne prežitie tohto dňa a nech sa vám vaše plány na tento mesiac splnia ;) 

3 komentárov:

  1. Gratulujem a prajem pekné čítanie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem výherkyni. :) A dúfam, že teba tá angína obíde a keď nie, tak aspoň rýchlo prejde. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.