8. augusta 2015

Mesiac za nami/06 + mini-súťaž/03

     Presne 8.2. som založila tento blog a už je to polroka, čo Pieseň Fantázie znie :) Touto cestou sa vám chcem všetkým poďakovať, za vaše komentáre, návštevu, sledovanie blogu, či už cez GFC alebo FB stránku. Veľká vďaka, pretože bez vás by to stratilo určitý zmysel. A ako malú odmenu som si pre vás pripravila mini-súťaž, aj keď som tvrdila, že Letný knižný hop bol vlastne už predčasnou oslavou, čo sa týka súťaže. No, Lenka ma inšpirovala pre usporiadanie takej rýchlej súťaže a myslím, že spraviť radosť aspoň jednému čitateľovi bude veľkou odmenou aj pre mňa. Takže, o súťaži sa dozviete až na konci článku, pretože teraz nasleduje malý súhrn mesiaca...

     Za minulý mesiac mi pribudla len jedna kniha. Povedala som si, že budem šetriť, pretože mám toľko neprečítaných kníh a je už na čase ich aj prečítať :) No, tento mesiac som toto pravidlo porušila a už mám dve knižky aj doma, ale nedalo sa odolať...to nevyliečiteľné knihomoľstvo!
     Zakletú od Carda som si priala už veľmi dlho a konečne som si ju aj kúpila. Vystihla som akciu na albatrosmedia.sk, kde mali 25% akciu na všetko a k tomu zadarmo poštovné. I keď ma knižka vyšla na 13€, čo je vážne dosť, stojí až 16€...takže myslím, že to bolo výhodné. Už sa na ňu veľmi teším, pretože Enderova hra mi ukázala štýl autora a zapáčil sa mi, takže dúfam, že i táto kniha bude pre mňa jedna z tých, ktoré si obľúbim (a tá obálka je taká nádherná! Musíte ju vidieť na živo a pozrieť si ju zblízka, na tie detaily, pretože ten môj foťáčik nezachycuje tie prekrásne farby)

Prečítala som tri skvelé knihy:
Zmrzlinová kráľovná/Susan Jane Gilmanová - recenzia TU
Enderova hra/Orson Scott Card - recenzia TU
Nehaňte vlka/Farley Mowat - recenzia TU

     Knižky som tento mesiac nevyhrala žiadne, no za to sa ku mne dostali tieto dve krásne  vizitky a placka ako odmena za účasť v Letnom knižnom hope u Cathy, ktorá odmenila každého, čo je od nej veľmi milé a ešte raz vďaka ;)

     A mám ešte jednu krásnu výhru od Lenky. Pohľadnicu z Oravy s milým venovaním a nádherné záložky k tomu (milujem všetko, čo sa týka kníh a nášho Slovenska, takže táto výhra ma veľmi potešila). Ešte raz vďaka Lenka :)

     No a nakoniec, ako vždy, rýchly súhrn na záver. Za minulý mesiac som uverejnila 8príspevkov (čo je rekord :D ). Na blogu úspešne prebehli dve súťaže a všetkým, dokopy 9 výhercom, prišli výhry v poriadku, čo ma veľmi teší :) Blog má už neuveriteľných 40 sledovateľov, čo je pre mňa ešte stále menší  šok a aby som nezabudla, blog má už aj FB stránku a aj bazárik, kde som upravila aj ceny, takže môžete mrknúť ;) Do dnešného dňa bolo 5316 zobrazení stránok. Veľká vďaka, vám všetkým, za vaše komentáre, návštevu. Veľmi preveľmi si to cením a vážim :) 
A teraz už konečne mini-súťaž...


     Raz som sa zúčastnila jedenej súťaže, kde bolo potrebné zaslať poviedku a odmenou mali byť samozrejme knižky. Nezapojila som sa ani tak o tie knižky, hoci knihy sú veľkým lákadlom, ale skôr preto, čo na moju poviedku povedia až nakoniec vyhrala ako druhá v poradí. takže šok :) Ale nie je to žiadna extra poviedka, mierne sa za ňu hanbím a bolo by potrebné na nej ešte dlho pracovať, no to je vedľajšie. Ako výhra mi prišli 4 knihy, čomu som sa veľmi potešila, ale nie sú to žánre, ktoré preferujem a čítať ich pravdepodobne nikdy nebudem, nelákajú ma. A tak som si povedala, že možno by aspoň jedného potešili, a preto táto súťaž. Pridala som k nim aj zápisníček a snažila som sa k nemu aj doladiť záložku...tak dúfam, že niekto by si tieto knihy rád prečítal a spravia mu radosť :)
     Takže súťažíme o dve knihy a to Tweetni mi! a Axolotl Roadkill + zápisníček a DIY záložku z "mojej dielne"  :)
Ak máte záujem, tak jedinou podmienkou je napísať do komentára ako strávite posledný mesiac prázdnin a aká kniha vám spríjemní tieto dni (teda ak budete mať chuť čítať). Súťaž je pre SR aj ČR...žiadne povinné vstupy, len napísať vašu odpoveď na moju otázku do 18.8. Takže veľa šťastia :)
Zdroj gifu: http://galacticrailway.tumblr.com/

18 komentárov:

  1. Práve zajtra odchádzam do Poľská na 2 týždne, takže asi len tam nejaké výlety (kúpalisko a podobne). Celý mesiac asi budem oddychovať a naberať nové sily, aby som zvládla školu. :D A spoločnosť mi budú robiť knihy ako Metalurg, Kam zmizla, Rezistencia, Záblesk svetla, Železná skúška. Tieto chcem prečítať určite a potešilo by ma, keby sa k ním pridali aj iné knihy. A nakoniec, budem zháňať nové veci do školy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá škola, to ti nezávidím...tú už mám za sebou :D Tak si uži Poľsko a ďakujem za tvoju účasť v súťaži, veľa šťastia ;)

      Odstrániť
  2. V prvom rade gratulujem už k polrôčku blogu! :) Nech ti to ešte vydrží :3
    Môj august bude jemne hektický, tretina už je preč, ďalších 11 dní budem trčať na tábore v Starej Myjave a potom sa mám na pláne zapriahnuť do učenia :D Neviem ako chcem stihnúť dopozerať niekoľko sérií obľúbeného seriálu a pri tom prečítať všetko čo som si naordinovala ( zopár recenzákov, dokončiť UA, rovnako TMI a ešte všeličo medzi tým.. :D) Ale no, uvidíme ako sa situácia vyvinie a možno to všetko postíham ( alebo skôr pravdepodobnejšie budem nakonci mesiaca vymieňať učebnice za beletriu :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D A budem sa snažiť, aby som tu ešte pobudla ;)
      Tak si uži zvyšné dni prázdnin, aby si nová síl nastúpila do nového školského roku a nech ti vyjdu všetky plány, ktoré máš...:))

      Odstrániť
    2. A, aby som nezabudla, ďakujem za tvoju účasť v súťaži a držím palce ;)

      Odstrániť
  3. Zdravím, gratulujem ku krásnej výhre - kedysi som zbierala pohľadnice, v tom čase by mi určite nechýbala takáto v zbierke. Teraz, popravde, už ani netuším kde ich mám zahrabané, hanba na mňa. Pripíjam sa i ku gratuláciám ohľadom skvelého výročia blogu, je skvelé, že už polroka funguješ a dúfam, že ešte minimálne niekoľko ďalších budeš. Nech Pieseň fantázie hrá i naďalej :)
    Nuž, ako budem tráviť zvyšný mesiac? Spánkom, pretože som fanatický spáč, pomáhaním rodičom a podobné klasiky. Samozrejme, pridávam i plač za letom a fňukanie pred blížiacou sa školou, pretože čím ďalej, tým viac sa toho štvrtého ročníka na gympli bojím :D. No a okrem toho budem veľa fotiť a pridávať články na blog, chodiť von s kamarátmi, ktorých som si našla toto leto. Plánujem i nejaké skype calls s Američanmi, ktorých som tiež spoznala toto leto. S kamarátkou chceme vyraziť i do kina na animák s názvom "V hlave". V podstate to nie je nič svetoborné, no i tak mám v pláne si posledné týždne prázdnin užiť as much as possible. :)
    Aká kniha mi to spríjemní? Asi Nádherné tvory, ktorú plánujem zrecenzovať i na blog. Možno ešte niečo, uvidíme, uvidíme. Nejako popri tom leňošení a hangoutovaní s kamarátmi nemám čas čítať. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A zabudla som sa podpísať, aby si v tom nemala zmätok. Takže dodatočne, (Fay) :D Ospravedlňujem sa.

      Odstrániť
    2. Ďakujem krásne :D Teším sa na fotky, ktoré pridáš na blog a aj články...pekne sa vám dvom ten blog rozbieha, len tak ďalej :)) A máš skutočne zaujímavé plány na zvyšné dni prázdnin, nech ti všetky vyjdú (inak animák V hlave je super, vrelo odporúčam :D ) A ďakujem za tvoju účasť v súťaži, držím palce ;)

      Odstrániť
  4. Je skvelé, čo si so svojim blogom za pol roka spravila. Posledný mesiac prázdnin plánujem stráviť doma nad knihami a možno aj pri počítači. Nikde sa nechystám, ale možno sa to zmení a občas si vyleziem na nejaký ten kopček alebo hrad. :) Teraz čítam záverečné knihu série odkaz dračích jazdcov, ktorú napísal Christopher Paolini. Mám v pláne prečítať si aj knihu selekcia, ktorá by mi mala niekedy tento týždeň prísť. Prajem ti všetko dobré. :)
    P.S. Ten zošit a záložka sú úžasné. (Milujem pásiky.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa čítať akosi nechce...to teplo ma uspáva :D Takže good luck v čítaní...budem sa tešiť na recenzie a ďakujem :)) A ďakujem aj za tvoju účasť v súťaži a držím palce (inak, I love stripes too :D )

      Odstrániť
    2. Dnes mi akurát prišla selekcia. Strašne sa teším. Knihkupectvo megaknihy je zlaté. A ku knihám pridáva pekné záložky. :)

      Odstrániť
    3. Už som čítala tvoju recenziu a je vidieť, že ťa knižka bavila. A musím si niekedy z tejto stránky objednať knižky aj ja ;)

      Odstrániť
    4. Vážne odporúčam. Tie ceny sú nízke a keď objednáš viac kníh, prakticky ako by si ani poštovné neplatila za tú cenu. A majú tam knihu Modrá jako safír! :D

      Odstrániť
  5. Gratulujem k prvému polroku. :)
    Môj august bude ešte zaujímavý, o pár dní letím do Londýna, z čoho som už teraz poriadne mimo, lebo bol môj sen tam ísť a konečne sa mi podarilo ho aj zrealizovať. :) No určite ma tento výlet fyzicky vyšťaví, takže potom už budem doma skôr oddychovať, pokiaľ mi do toho nevojdú iné plány. :) A, samozrejme, psychicky sa pripravovať na nový školský rok, lebo na ten sa už teraz ale že vôbec neteším. :D
    Kníh za ten mesiac plánujem prečítať ešte kopu, veľké množstvo som si požičala z knižnice, takže sa to teraz budem snažiť všetko prečítať do termínu vrátenia, čo je úloha sama o sebe. :D Teraz čítam Zber kostí od Samanthy Shannovej a potom mám v pláne pustiť sa do knihy Kam si zmizla Bernadette od Marie Sempleovej a Kto je to dievča od Alexandry Potterovej, na ktoré sa už teraz veľmi teším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D
      To je úžasné, že sa ti splnil sen, uži si to tam :D Joj, keby sa tam aj mne podarilo ísť...možno raz :) Tak si uži zvyšné dni prázdnin a veľa síl do nového školského roku...inak tie knižky, čo čítaš sú veľmi zaujímavé a rada by som si ich prečítala aj ja. A ďakujem za tvoju účasť v súťaži a držím palce ;)

      Odstrániť
  6. Prepáč, že som nezagratulovala už skôr, ale tak dodatočne všetko najlepšie k tomu polročiku, čo si tu už s nami. :) Som rada, že si sa rozhodla založiť si blog a a že som ťa touto cestou mohla spoznať. Si strašne milá osôbka a z tvojich slov cítiť úprimnosť a energiu, čo máš v sebe. Tvoje články mi vždy vykúzlia úsmev na tvári, či je to už fascinujúce DIY alebo recenzia. Takže ti prajem len a len to najlepšie. Aby si mala chuť blogovať a mala inšpiráciu, že o čom. :D Nie vždy je ľahké prísť s niečím originálnym. (Aspoň u mňa. :D) No a teraz sa idem zapojiť do súťaže, keď si ju už pre nás prichystala. ;) Za čo ti inak ďakujeme. :)
    Takže ako strávim posledný mesiac prázdnin? Teda polmesiac? :D Tak ako doteraz. Budem vstávať neskoro, tráviť čas na počítači, blogovaním, pozeraním seriálov či filmov (Inak včera som videla Najdlhšiu cestu(2015). Veľmi pekný film. Odporúčam pozrieť.), potom upratovaním, pomáhaním rodičom a čítaním kníh. Tento mesiac som už prečítala knihy Snow White and the Huntsman, Temný rytier a Najdlhšia cesta. No a chystám sa ešte na Polámané krídla, Ďaleko od hlučného davu a Liečiteľa. V hľadáčiku mám ešte ďalšie, ale uvidíme ako budem stíhať. Vo štvrtok totiž ideme do Maďarska, hoci Budapešť sme zrušili, keďže tam sú nejaké problémy s migrantami, ale určite pôjdeme aspoň do Ostrihomu. Inak cestovať už neplánujem nikde, len oddychovať a čítať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Lenka :D Tak takéto slová skutočne veľmi povzbudia a neskutočne potešia :)) Aj ja som veľmi rada, že som ťa spoznala, ale i mnoho ďalších skvelých ľudí v tomto knižno - blogovom svete...
      Tak si to uži v Maďarsku a čakám dáky ten článok ;) A dúfam, že budú aj recenzie, Liečiteľ, Ďaleko od hlučného davu...tie knižky si veľmi chcem prečítať aj ja. A ďakujem za tip na film, určite kuknem :D

      Odstrániť
    2. Ďakujem. :) Určite napíšem nejaký článok a rovnako aj recenziu. Už mám rozpísanú na knihu Najdlhšia cesta od Nicholasa Sparksa, ale keďže som sa balila, nestihla som ju dopísať. Tak až keď sa vrátim. :)

      Odstrániť