Čarujeme bez prútika/03...1.časť (...fantasy kvetinky...)

     Dnešné DIY bude taký papierovo - kvetinkový špeciál. A kedže je toho vcelku dosť (až 8 foto - postupov), tak som ho rozdelila na dve časti.
     Tejto časti by som dala titul "predprípravná", pretože je dôležitá pre ďalšie výrobky, ktoré môžu vzniknúť vďaka obyčajnému papieru, ale to uvidíte až v utorok :) Musím povedať, že mi príprava týchto dvoch článkov dala poriadne zabrať a nebyť veľkej pomoci mojej sestry, tak to ani nedám (veľká vďaka sestrička ) Tak dúfam, že tie dni strávené s nožnicami, papiermi a lepidlom stáli za to...

Fantasy kvetinky

Potrebujeme
farebné papiere
šablóny kvietkov
nožnice
lepidlo
manikúrové nožničky
pastelky
Postup
Predpríprava
a) z farebného papiera som si podľa šablóny vystrihla kvietočky aspoň v troch rôznych veľkostiach (na internete či pintereste nájdete mnoho šablón, mnohých kvietkov a je na vás, akú si vyberiete...)
b) okraje lupienkov som zvýraznila pastelkou, tak aby ladila k farbe kvietku
Postup
Fialový kvietok
1
a) na fialový kvietok som použila tri vystrihnuté kvietky, v dvoch veľkostiach. Spodok kvietku vznikol tak, že som jednoducho lupienky jemne, nie úplne, len tak z ľahka, stlačila zospodu k sebe
b) striedavo som zlepila kvietočky na seba
c) a začala ho upravovať
d) s pomocou špajdle som upravila vrchnú "vrstvu" tým, že som nadvihovala lupienky 
e) a keď som bola ako tak spokojná, tak som jednoducho prilepila krištálik...a máme hotovo :)
Postup
Modrý kvietok
1
a) na tento kvietok som použila 4 kvietočky v troch veľkostiach. Na každý som manikúrovými nožničkami spravila po tri ryhy na ich lupienky
b) a takto to vyzeralo
c) kvietky som opäť zlepila striedavo a špajdličkou upravovala
d) a ako môžete vidieť, tak som druhej "vrstve" kvietku mierne skrútila lupienky pomocou špajdle...nalepila kryštálik a hotovo ;)
Postup
Červený kvietok
1
a) na červený kvietok som použila 4 kvietočky v troch veľkostiach. Opäť som im všetkým nožničkami spravila ryhy a lupienky im stlačila jemne k sebe
b) pozliepala ich opäť striedavo, poupravovala, nalepila ozdôbku
c) a máme hotovo...

Papierové kvetinky zo záhradky :)

Potrebujeme
farebné papiere
šablóny kvietkov
nožnice
lepidlo
manikúrové nožničky
pastelky
Postup
Slnečnica
1
a) na prípravu slnečnice som si podľa šablóny (nájdete TU) vystrihla štyri kvietky (s priemerom 5cm). Ďalej som si z čierneho farebného papiera vystrihla pásik dlhý 24cm a široký 0,8cm v ktorom som si spravila pomocnú čiarku širokú 0,3cm
b) kvietočkám som zvýraznila lupienky oranžovou pastelkou
c) a nožničkami spravila ryhy
2
a) čierny pásik som si prehla na polovicu a potom ešte raz
b) a začala strihať malé pásiky po vyznačenú pomocnú čiaru
c) keď som bola hotová, pásik som roztvorila a začala stáčať až vznikol malý valček
3
a) tento malý valček som postupne strapkatila od seba
b) vznikla strapatá gulička :)
c) lupienky kvietkov som jemne stlačila k sebe a potom som kvietočky zlepila striedavo na seba
d) prilepila tú strapkatú guľôčku do stredu a máme hotovo
Postup
Margarétka
1
a) na zhotovenie margarétky som nenašla šablónu, takže som si ju musela spraviť sama, a tak to aj vypadá :D Ale snaha bola. Potrebovala som dva kvietočky, pásik zo žltého farebného papiera dlhý 30cm, široký 0,8cm s pomocnou čiarok širokou 0,3cm a samozrejme, nožničky
b) spravila som lupienkom ryhy
c) striedavo zlepila kvietočky a z pásika spravila tým istým postupom ako u slnečnice strapkatú guličku, ktorú som nalepila do stredu, a máme hotovo
Postup
Iný kvietok (neviem ho zaradiť :D )
1
a) na zhotovenie tochto jednoduchého kvietočku som potrebovala 2 pásiky a nožničky. Prvý pásik žltej farby bol dlhý 30cm, široký 1,5cm a s pomocnou čiarou širokou 0,5cm. Druhý pásik červenej farby bol dlhý 30cm a široký 0,5cm
b) žltý pásik som, ako aj u slnečnice a margarétke, strihala na malé pásiky po vyznačenú čiaru
c) keď som mala hotovo, tak som prilepila na malý kúsok žltého pásika ten červený
2
a) červený pásik som začala stáčať a s ním potom aj žltý roztrihaný pásik
b) takto to vyzeralo hotové
c) potom som jemne odchýlila strapce, čím som si odkryla stred, ktorý som nakoniec stlačila
d) a ďalší kvietok bol na svete :))
(môžete si ich vyrobiť aj väčšie, menšie, farebne ako len chcete)
Veľkou inšpiráciou, vďaka ktorej som mohla vyrábať tieto kvietočky som našla v tomto videjku:
     Tak, a tu s dnešným DIY končím. Je to jednoduché a celý princíp týchto kvietočkov spočíva v tom ako im pokrčíte, vyzdvihnete lupienky, čím vám vzniknú rôzne fantasy kvietky alebo aj také, ktoré nájdeme voľne v prírode...
     Ako som spomínala, je toho vážne dosť a v utorok vám ukážem, čo si môžete z týchto kvietočkov vyrobiť, trošku vás inšpirujem ;) Budú dva foto - postupy na dve knihomoľské vecičky a tri ukážky, kde kvietočky poslúžili ako darček
     Tieto kvietočky sú ľahké a poviem vám, že na živo sú o čosi krajšie ako tu, pretože môj foťák má len 12 megapixelov a jeho škála farieb je nanič. Ale tak, aspoň som vám vďaka nemu mohla ukázať tieto kvetinky, a o dva dni aj niečo navyše. Takže to je zatiaľ odo mňa všetko a dúfam, že sa vám budú vecičky z týchto papierových kvietočkov páčiť :))

18 komentárov:

  1. Jééj! Je to veľmi pekné. Máš talent. :) Teším sa na utorok, keďže pridáš ten článok. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Ale to sú len také ľahké kvetinky, nič zvláštne :D A dúfam, že sa ti ďalšie DIY bude páčiť...už na ňom pracujem :))

      Odstrániť
  2. Tie sú krásne, už sa teším na ďalší článok o týchto kvietkoch. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. júúúj, krásnučke sú! a na tvojej práci vidieť, že si precízna... nemám rada nedbale urobené veci, ale tvoje sú fakt krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, veľmi si ma potešila ^_^ Len škoda, že pôsobia tak mdlo, ale už šetrím na nový foťák, aby to aj nejako vyzeralo :D Ale sú to naozaj len také jednoduché kvetinky, no veľmi si cením tvoju pochvalu :))

      Odstrániť
  4. Vyzerá to strašne krásne, páčia sa mi DIY veci od teba. Vždy je to také milé a zlaté. Určite by som to použila ako krásnu dekoráciu do izby, možno na záclonu, aby som dodala izbe útulnosť a pocit jari aj v zime, keďže jar je moje najobľúbenejšie obdobie a práve s ním sa mi spája rast kvetov. Určite to vyskúšam, ale najskôr až po presťahovaní do novej izby.
    Si šikovná, páči sa mi tvoj štýl tvorenia a určite sa teším na ďalší článok, ktorý si nenechám ani náhodou ujsť. :)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Charlotte :D A máš skvelý nápad! Už vidím tú slnečnicu ako ozdobu na záclonke...inak aj ja milujem jar ;) A dúfam, že sa ti bude páčiť aj ďalšia tvorba s týmito kvetinkami :))

      Odstrániť
  5. fíííha.. nádheraaa :) návod dávam do záložiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja si ťa zoberiem ku mne domov a budeš mi robiť domáce úlohy, dobre? :D Kásnučičulké, spapala by som každý jeden kvietok :) :D A máš aj úžasnú úpravu, že sa viem krásne orientovať ktorý obrázok k čomu patrí a čo mám presne urobiť, aby som dosiahla výsledok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D...ach, Frankkie, ty mi vždy vieš zlepšiť náladu :D A som veľmi rada, že sa ti páčia aj kvietočky aj úprava článku. A veľmi pekne ďakujem ;)

      Odstrániť
  7. ahoj, mne sa veľmi páčia tie slnečnice, v júni sa vydávam a budem mať výzdobu v štýle slnečníc, dreva a vintage :) dlho som rozmyslala, ako zrobím pierka a tieto kvety sa mi na to skvelo hodia, takže sa idem pustiť do výroby :) len sa Ťa chcem opýtať odkiaľ máš šablónu, lebo som na nete nenašla žiadnu, podľa ktorej sa to dá, tak zároveň Ťa chcem poprosiť, či by si mi ju nevedela poslať :) ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ivka, som veľmi rada, že ťa slnečnice zaujali♥ A šablónu som si našla na Pintereste, konkrétne tu: https://sk.pinterest.com/pin/178173728982778979/
      Dúfam, že ti to aspoň trocha pomôže a držím palce pri tvorení. A gratulujem, to bude nádherná svadba ^.^ Ak ma raz niekto bude chcieť (chudák chlap :D), tak i ja by som zvolila svadbu vo vintage štýle♥ Maj sa krásne ;))

      Odstrániť
    2. ďakujem Ti krásne, určite pomohlo :) môžem sa do toho pustiť :)
      prajem Ti ešte veľa kreatívnych nápadov a inšpirácii a tiež dobrého chlapa, ktorý ocení krásu Tvojej duše a srdca, určite si Ťa taký nájde :) nech sa Ti darí <3

      Odstrániť
    3. Jéj, ďakujem krásne za také milé slová♥ :* Aj tebe nech sa darí a nech sa darí aj so slnečnicami ;))

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »