Mesiac za nami/05

Ten čas ale beží...a už je to päť mesiacov blogovania :) Aj keď priznávam, že posledné dva mesiace som flákala, no snažím sa to dohnať. Na blogu prebiehajú dve súťaže, čítam Enderovu hru od Carda, takže recenzia určite bude, čoskoro. Už mám pripravené nové DIY, mám v pláne konečne aj pečenie. Chcela by som založiť aj FB stránku, a na blogu je bazár (Predám/vymením)...Ale teraz k súhrnu za minulý mesiac...
Za jún mi pribudlo 8 kníh:
1. Imámova dcera/Hannah Shahová
Na knižku sa veľmi teším, pretože je to to pravé čítanie pre mňa. Skutočné príbehy sa radia medzi moje obľúbené...
2. Luskáčik a Myší kráľ/E.T.A. Hoffman
Síce je to rozprávková knižka, ale chcela som ju mať vo svojej knihovničke. Bola za dobrú cenu a k tomu je taká nádherná ako aj navonok, tak aj vo vnútri. A zíde sa...ak budem mať raz deti a vnúčatá, tak si budeme mať, čo spoločne čítať :)
U Sabri sa mi podarilo vyhrať až 4 knihy. Ale pôvodne som mala získať iba jednu, no na e-mail som jej odpovedala len ja, takže mi poslala všetky štyri. Som tomu veľmi rada, pretože Ochrankyňu som si chcela prečítať už dávno a Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad ma zaujala tiež. Hoci som už Pod vražednou oblohou čítala, knižka nepatrila mne, ale sestre. Preto som veľmi rada, že ju mám aj ja (radí sa medzi moje obľúbené dystopie). Kým hviezdy svietia som už čítala, recenzia TU, a aj keď ma kniha až tak nezaujala, autorkyn štýl sa mi veľmi páčil, a preto by som knihu nikomu nedala. No, ale teraz mám dve, a preto som jednu venovala do súťaže :)
1. Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad/J.E. Smithová
2. Ochrankyňa/Nata Sabová
3. Pod vražednou oblohou/ Veronica Rossi
4. Kým hviezdy svietia/Renata Bhujun
A tieto dve krásky, ktoré mám aj ja, so zápisníkmi som kúpila do súťaže:
Za jún som prečítala iba jednu knihu:
Leotina záhrada/Francine Riversová- recenzia TU
Ku dnešnému dňu bolo 3681 zobrazení stránky, blog má už 30 sledovateľov(veľká vďaka za vašu priazeň :) ) Uverejnila som 5 článkov a chcem sa vám poďakovať za každý jeden komentár a návštevu, veľmi si to vážim.
Čo na záver? Prajem vám krásne prázdniny a užite si leto :D

4 komentárov:

  1. Pekný článok! :)
    Ja som teda môj blog za posledné 2 mesiace zanedbávala viac-než dosť a to ešte nemám ani pravidelných čitateľov. Konečne prázdniny na zlepšenie vecí :).
    Luskáčika som videla v kníhkupectve má nádherný dizajn, naozaj rozprávkový! :)
    Tiež si uži prázdniny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Luskáčik je fakt krásny a dúfam, že už si u teba prečítam nové články, vitaj späť :D A aj ty si uži prázdniny ;)

      Odstrániť
  2. Ahoj, i ja som sa opäť dala na čítanie, teraz je na to naozaj super čas, akurát som knihy spomenula teraz v mojom článku. Inak nádherné pozadie stránky. Riadne pekné, teším sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, som rada, že sa páči...chcela som zmenu, takže som sa s tým trocha pohrala :) A teraz je vážne skvelý čas na čítanie, aj keď mňa osobne to teplo pri čítaní uspáva, takže mám s tým menší problém :D

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »