Letný knižný hop/Súťaž 02

Organizuje: Cathy

Na blogu prebieha už jedna súťaž, ale o chvíľu bude blog sláviť 6 mesiacov, a tak som sa rozhodla, že sa zapojím do hopu a tým predčasne oslávim pol roka blogu :) Takže rovno k pravidlám...
Pravidlá súťaže:
1. stačí vyplniť formulár, ktorým ste zaradený do súťaže
2. súťaž je otvorená pre SR a aj ČR
3. výhercovia budú dvaja a vyhodnotenie bude 19.7. (na odpoveď majú dva dni, inak bude vybraný iný súťažiaci)
4. sledovanie blogu nie je povinné, ale ak sa vám tu páči a chceli by ste ho sledovať cez GFC, tak to by ma veľmi potešilo. Ale je to len a len na vás ;)
A o čo súťažíme?
Do súťaže som sa rozhodla venovať tri knihy a malé drobnosti, ktoré som rozdelila do dvoch balíčkov:
1.balíček:
Imámova dcera/Hannah Shah+ Kým hviezdy svietia/Renata Bhujun+ zápisníček, pero, pentelka
Imámova dcera je úplne nová kniha a ja som si ju sama kúpila. Mám rada skutočné príbehy, aj keď tento nebude určite pre každého. Bude to ťažšie čítanie, ale druhá kniha, Kým hviezdy svietia, je oddychová knižka, ktorá neurazí a občas aj pobaví. Aj keď mňa veľmi nezaujla, čo sa týka deja a jeho rýchleho spádu, autorka má skvelý a pútavý štýl písania. Doma mám jednu a prednedávnom sa mi podarilo vyhrať ju opäť, takže, čo by som robila s dvoma, že? Tak som sa rozhodla ju venovať do súťaže. A aj malé drobnosti. Až na tú pentelku, tá nebola v pláne, ale keď som ich kupovala, spolu štyri,  myslela som si, že sú to perá. Až doma prišlo zistenie, že od pera má ďaleko. Takže som kúpila nové perá a pentelka je nečakaný bonus. Neviem, čoby som doma robila so štyrmi, možno sa niekomu bude hodiť :D
2.balíček:
Louskáček a Myší král/E.T.A. Hoffman+ zápísníček, pero, pentelka
Druhý balíček pozostáva iba z jednej knihy v češtine, ale za to dosť veľkej a celkom aj ťažkej s krásnymi ilustráciami. Viem, je to detská kniha, no za to veľký poklad v knižnici, nemyslíte? Ja ju mám osobne tiež, v tomto vydaní, v slovenčine a je skutočne nádherná. Takže dúfam, že sa nájde rozprávková duša, ktorá by chcela aj tento balíček :)
A teraz, hor sa vyplniť Súťažný Formulár
P.S: Pripomínam, že na blogu práve prebieha ešte jedna súťaž, takže ak máte záujem, môžete sa zúčastniť aj jej...nájdete ju TU
Držím vám palce...veľa šťastia :)
A nezabudnite navštíviť aj ostatné blogy:

2 komentárov:

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »
© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.