Súťaž/01

     Tak a je tu sľúbená súťaž :) Bude sa súťažiť o skvelú knižku Posledná prednáška od Randyho Pauscha a k tomu malý bonus, vlastnoručne vyrobená záložka.
     Knihu, ktorú do súťaže venujem je úplne nová a verte, že stojí za prečítanie. Ja osobne ju mám doma tiež a prečítala som ju behom dňa, ale recenziu akosi nedokážem napísať. No, môžem povedať, že aj keď je to knižka o mužovi, ktorý trpí rakovinou, v žiadnom prípade to nie je depresívne. Ako aj Randy spomína, táto kniha nie je o umieraní, ale o žití. A nechýba v nej humor, láska a rady do života, ktoré nikoho neurazia...u mňa má plný počet. No, ale teraz prejdem k pravidlám...


Moja Pieseň Fantázie znie takto...
     Všetky predmety napĺňa sýtosť ticha, občasne narúšaná jemným šuchotom prevrátenej stránky. Práve tento ľahký zvuk k sebe priťahuje pozornosť už od vekov. Ukrýva v sebe totiž, niečo väčšie, než sa na prvý pohľad javí. Stačí prísť bližšie a umožniť kúzlu vtiahnuť nás do svojich čarov.
     Nemenné stále ticho začne spievať. Nôti tajomnú melódiu vpísanú do stránok knihy a pomaly ju vpisuje do myslí čitateľov, až kým ohromujúco krásna Pieseň Fantázie nesplynie s ich srdciami.
     Stačí len prísť bližšie...

A ako znie tá vaša ?
Napíšte mi, čo vo vás vyvoláva fantáziu. Kedy cítite, že počujete jej melódiu. 
U mňa ju vyvoláva príroda a prechádzky ňou (príklad TU). Počujem ju, aj keď čítam knihy, píšem recenzie alebo vyrábam vecičky. A najjasnejšie ju vnímam, keď si spomeniem na Niekoho, kto mi pomáha každučičký deň a kto mi venoval lásku ku knihám, teraz už aj spojenú s písaním (príklad TU). Je to Boh. Ale každý má svoju Pieseň Fantázie a vašou úlohou je napísať, ako znie tá vaša.
Krátky príbeh, básničku, úvahu, pár viet...je celkom na vás, ako túto úlohu pojmete a ak neviete, čo písať, tak jednoducho len píšte o tom, čo máte radi. Nebojte, Fantázia si vás nájde, toho sa nemusíte báť. Len píšte, píšte a píšte...veľmi sa teším na vaše odpovede :)
Vaše odpovede mi píšte na e-mail: piesen.fantazie@gmail.com
Do e-mailu mi napíšte:
1.vaše meno/prezývku
2.odpoveď na súťažnú otázku
3.či môžem vašu odpoveď v prípade výhry zverejniť vo vyhodnotení súťaže
( Výherca bude vybraný mnou na základe najkrajšej odpovede...)
A, aby som nezabudla, tak súťaž je otvorená pre SR aj ČR.
Súťaž trvá odo dnes do 12.7.2015 :)
+
(rozhodla som sa do súťaže ešte dokúpiť malé drobnosti)
Držím palce a dúfam, že sa aspoň niekto zapojí....času je dosť :D
Zdroj titulného obrázku: http://puremamas.squarespace.com/blog_all/2013/v-day-giveaway-suja-juice
Súťaž bola ukončená, ďakujem všetkým zúčastneným :)

6 komentárov:

  1. Určite sa zapojím, vymyslela si to veľmi pekne a ceny sú krásne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a veľmi sa teším, že sa zapojíš...som zvedavá na tvoju Pieseň Fantázie ;)

      Odstrániť
  2. Nádherná záložka a skvelý výber knihy. Nepremýšľala si si založiť aj FB k blogu? Lepšie sa tak osloví viac ľudí naraz.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D A čo sa týka FB, mám to na mysli už dlhšie, len sa k tomu neviem dokopať, ale pravdepodobne to do konca mesiaca zrealizujem :)

      Odstrániť
  3. Skvělý nápad na soutěž :) Ráda se zapojím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a veľmi si ma potešila...už sa teším na tvoju Pieseň Fantázie :D

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »