Potulky prírodou/04 (...dovidenia máj...)

     V tú májovú nedeľu, keď som prechádzala zelenou lúkou a všade, kde som sa pozrela sa tiahli stromy odeté v bielom, som pocítila nekonečnú eufóriu. Neviem to vysvetliť, ale ten pocit, ktorý mnou prechádzal bol ako droga pre každého milovníka prírody. Nevedela som sa vynadívať na nádheru, ktorá ma obklopovala a v duchu si myslela ako je možné, že nám Boh dal toľkú krásu a podaktorí  si ju ani nevšimnú.
     V ten deň mi bolo ľúto všetkých, ktorí sedeli doma pred televízorom, za počítačom, mysliac si, že lepší oddych nejestvuje. Možno stačilo, keby si len otvorili okná dokorán a nechali vstúpiť vietor, aby im pošepkal, čo ich vonku čaká. Vtedy by zbadali život, ktorý je plný krásy všade navôkol a možno by aj pocítili kúsok eufórie. 
     Tieto Potulky Prírodou sú rozlúčkou a zároveň aj spomienkou na môj obľúbený mesiac máj a na tú bielu nádheru, pri ktorej som sa cítila ako na svadbe a ja som bola nevestou...
Dovidenia máj...
No nie je máj čarovný mesiac? :)

2 komentárov:

  1. Ďakujem Ti Lenka, ak toto čítaš, veľmi pekne za tvoj krásny komentár, ktorý som, žiaľ, ani neviem ako, nechtiac vymazala...klikla som na komentáre v bloggeri a zrazu bol tvoj komentár fuč...je mi to veľmi ľúto a ospravedlňujem sa...sľubujem, že to nebolo naschvál :(
    A ďakujem, že sa ti fotky páčili :) Máš pravdu, veľa ráz si nevážime tú krásu, ktorú nám Boh dal, aj keď ju máme rovno pod nosom...ešte raz vďaka a ešte raz sa ospravedlňujem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...teraz som tvoj komentár našla v gmaily....takže aspoň takto to odčiním :)
      Lenka Ďurčeková: "Wow... krásne fotky! :) A to miesto vyzerá čarovne. Milujem prírodu a tiež sa nad tým niekedy zamýšľam, ako dokázal Boh stvoriť niečo tak nádherné. A my si to často ani nevážime. Najmä keď to máme priamo pred nosom. "

      Odstrániť

© Mony, 2015-2017. Používa službu Blogger.

Mony's bookshelf: read

In the Field of Grace
Harvest of Rubies
Perla v piesku
While We're Far Apart
Jonathan Livingston Seagull
Muž menom Ove
Kým hviezdy svietia
Jednou ano, dvakrát ne
Enderova hra
Selekcia
Skúška ohňom
Drozdajka
Hry o život
Smrteľný chaos
Rozvaliny Gorlanu
Korisť
Lov
Atramentové srdce
Oceán na konci ulice
Záhrobná kniha


Mony's favorite books »