5. júna 2015

Mesiac za nami/04

Krásne štyri mesiace! Ani sama som nečakala, že sa môj blog dožije až štyroch mesiacov, pretože boli krízové stavy, keď som rozmýšľala nad tým, že blog zruším. Ale o tom hovoriť nechcem. Priznávam, že máj som flákala, čo sa týka blogu a aj čítania kníh. Sľúbila som súťaž a stále nič. Je to všetko aj tým, že sa mi nakopili nové povinnosti a nedajú mi vydýchnuť. Ani tento mesiac nebude veľmi aktívny, ale sľubujem, že už túto nedeľu vyhlásim prvú blogovú súťaž. Ale teraz k mesačnému prehľadu...
Za máj, aj vďaka mojim meninám, mi pribudli štyri knihy:
Zmrzlinová kráľovná/Susan Jane Gilman
Po tejto knižke som pokukovala už dávnejšie, a potom som čítala recenziu u Petry, a tak som si povedala, že ju chcem čím skôr. A na moje šťastie, ak ste zachytili akciu v Lidli, som si túto knihu kúpila len za 6,99€ a pritom stojí až 13,90€...Takže výhodná kúpa, len škoda, že tam boli aj ďalšie zaujímavé knihy, za skvelé ceny, ale povedala som si, že to dám, kúpim si len jednu knihu...Viete aké je to ťažké? Asi áno, knihomoli to vedia pochopiť :D
Príbeh Edgara Sawtella/David Wroblewski
O tejto knihe som nikdy nepočula, ale natrafila som na ňu vo výpredaji v kníhkupectve a stála len 2€ . Má vyše 400 strán a anotácia ma celkom zaujala, takže som ju tam nemohla nechať, veď samy uvážte...iba dve eurká :)
Posledná prednáška/Randy Paush,Jefrey Zaslow
Túto knižku mám už prečítanú, ale ako si sa mi nedarí na ňu napísať recenziu, ale je to skvelá knižka. No a prezradím vám, že som ju kúpila dva krát, pretože som mala tušenie, že to bude dobrá kniha a práve jednu z nich venujem do súťaže, ale nebude sa súťažíť len o ňu ;)
Klenoty v tónoch (Hymnické piesne)/Ján Bábik
Len jedno euro...a nezaujala ma len tým...takže šla spolu som mnou domov :D
Obrázková kniha bez obrázkov/Hans Christian Andersen
Táto kniha nie je moja, ale sestrina. Tiež ju kúpila vo výpredaji, len 2€, opäť :D Škoda, že bola posledná, inak by som si ju kúpila aj ja. Sestra je z nej nadšená a príbehy, ktoré mi čítala sa veľmi zapáčili aj mne a môžem povedať, že je to vzácny klenot. A vzácnou ju robia aj nádherné ilustrácie od Igora Piačku. Mňa knižka očarila a možno by aj vás...
Prečítala som len dve knihy a z toho aj tak napísala len jednu recenziu:
Listy do neba/Lisa Wingateová - recenzia TU
Posledná prednáška/Randy Paush,Jefrey Zaslow - recenzia asi nebude, pretože ma Múza opustila :(
Uverejnila som 5 článkov, ku dnešnému dňu bolo 2810 zobrazení a blog má stále 21 sledovateľov (ďakujem!!! :D). Zúčastnila som sa projektu Knižná kombinatorika, ktorý vymyslela Katka. Chcem sa vám veľmi pekne poďakovať za každý jeden komentár a aj návštevu na tomto blogu :)
Čo sa týka tohto mesiaca, tak bude už na 100% súťaž, ale moja aktivita poklesne na minimum. No viem, že na blog priletí letná víla, tak ju musím privítať...takže to bude malé oživenie za mesiac, pretože vážne mám toho veľa...
To je odo mňa všetko a prajem vám pekný zvyšok dňa ;)
Vlastne mám pre vás ešte malý filmový tip, ak by ste sa niekedy nudili a nemali čo robiť. Natrafila som na skvelú rozprávku Kniha života (ak ste teda ešte nevideli), ktorá ma očarila a to sa mi nestalo už veľmi dlho (naposledy, asi keď som po prvý raz videla Ako vycvičiť draka). A keď ma niečo nadchne musím sa jednoducho o tú radosť podeliť ďalej...Táto rozprávka je úžasná, plná vtipu, krásnych pesničiek (a to pesničky v rozprávkach veľmi neobľubujem, ale tieto stoja za to), zaujímavých myšlienok...myslím, že je to rozprávka pre všetky ročníky a aj pre rozprávkové a romantické duše ;)
Takže ak by ste mali záujem, na stránke sledujufilmy.cz ju nájdete (a anglický dabing je perfektný) :)

4 komentáre:

  1. Krásne prírastky :)
    Prvé 3 knihy by som si veľmi rada prečítala, škoda len, že ja nikdy nenatrafím na žiadnu akciu :((
    A rozprávka vyzerá zaujímavo, ešte som o nej nepočula :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som bola v šoku, keď som v kníhkupectve narazila na tie akcie...veľké šťastie :D A čo sa týka knihy Obrázková kniha bez obrázkov, tak to nie je rozprávka, zdanie klame :)

      Odstrániť
  2. Ach jo, som napísala dlhý koment a zmizol... :( No tak ešte raz.. dúfam, že sa ti bude Královná páčiť rovnako ako celej našej rodine :) Poslednú prednášku som čítala v angličtine a bolo to veľmi zaujímavé a inšpiratívne. Ty si zohnala Wroblewskiho za 2 eura ???? No tak to ma podrž! Tú knihu by som si určite rada prečítala, bude to asi pomalšie a ťažšie čítanie možno vhodné skôr na jesenné obdobie, ale rozhodne by som ju za 2 eurá vzala aj ja :) Budem sa tešiť aspoň na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, na Zmrzlinovú kráľovnú sa veľmi teším a čo sa týka Edgara Sawtella, tak som o tejto knihe vážne nikdy nepočula, ale veď za tú cenu, to bolo takmer zadarmo :D Som na ňu zvedavá a tiež si myslím, že to bude ťažšie čítanie a chce to pokojné miesto na čítanie, aby som sa plne sústredila. Hádam sa k týmto dvom spomínaným knihám dostanem čo najskôr a konečne napíšem aj nejakú tú recenziu :)

      Odstrániť